AKS 1 [TOT: 61.803.345.000] Al-Snip [SNIP] & shadow [SNIP] & TheAnnoyingDwarf [SMD] & Zurg [SNIP] & HyperTensive [SNIP] vs. inoobi [ETF] (A: 13.077.660.000, D: 48.725.685.000)

• AKS

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• HyperTension wrote:

Zaza wrote:

Seems Cartel is alleen maar legaal genoemd, aangezien we niet betrokken zijn bij deze kind ;)

Men fint arbejde og godt arbejde kan ikke fjernes fra dig ... En må ha en god tålmodighed til at smide IPR a whole night
    Must be nice to see what real work is like to get billions of resources huh zaza? These werent home deliveries #gbhit... it was 6 hours of relentless clicking after long time of real planning. Come back and join the fleet club sometime if you get there. <3

Great sleepy fun with you brothers. Nice att profit was faktisk possible <3
    Som forventet når man ser HyperTension har smidt en kommentar på board, så ved man med det samme nogle i DFK ønsker mudderkast...

For det første har jeg aldrig modtaget et gb hit i Mizar...Det modsatte kan man sige om dig(Steff *host*)
    real work...Hmm...At tjekke hvornår en som ikke fs´er er offline er vel ikke så svært, så hvis du vil vide hvad rigtig ogame arbejde er, så kan du roligt spørge dine venner om hvordan de mistede flåden
  • Al Capone wrote:

Jeres selvtillid led muligvis et knæk, men det var satme en længere omgang blå I tog jer bagefter.. Endda selvom KingofDraconien og Zurg var/er ovre og prøve kræfter på US under dæknavne fra en vis tegneserie..<br style="background-color: rgb(16, 33, 49);"><br style="background-color: rgb(16, 33, 49);">Men nok om det.. Måtte bare lige redegøre for jeres svaler omkring mine underbenklæder, når nu du/I selv bringer det op..
    HAHA!! What relevance does this have to this attack sir snip? NONE!!!!! Quite frankly if you were "Done with it" you would have been "done with it" months ago when you started flaming them for it then. If its not you talking about it, its some other teamler who doesn't know how to keep their mouth shut and likes gossip like a highschool girl :growup:

Zaza wrote:

HyperTension wrote:

Zaza wrote:

Seems Cartel is alleen maar legaal genoemd, aangezien we niet betrokken zijn bij deze kind ;)

Men fint arbejde og godt arbejde kan ikke fjernes fra dig ... En må ha en god tålmodighed til at smide IPR a whole night
    Must be nice to see what real work is like to get billions of resources huh zaza? These werent home deliveries #gbhit... it was 6 hours of relentless clicking after long time of real planning. Come back and join the fleet club sometime if you get there. <3
    Great sleepy fun with you brothers. Nice att profit was faktisk possible <3
    Som forventet når man ser HyperTension har smidt en kommentar på board, så ved man med det samme nogle i DFK ønsker mudderkast...
    For det første har jeg aldrig modtaget et gb hit i Mizar...Det modsatte kan man sige om dig(Steff *host*)
    real work...Hmm...At tjekke hvornår en som ikke fs´er er offline er vel ikke så svært, så hvis du vil vide hvad rigtig ogame arbejde er, så kan du roligt spørge dine venner om hvordan de mistede flåden
    Hmmm id like to see where all your resources went that you were hoarding and where they were delivered to :gnaven: . Same thing in my book.

Steff?? HAHHA that loser who doesnt know how to fs?. I clearly know him better than you and you clearly know nothing about me. FYI that fleet when i crashed him sat for well over 12 hours. One of you schmucks could of crashed him, but I got lucky with it instead cause you too slow.

Silence they say. Revolt I must. HAHAHA
  • Whoever locked my account from instant replies :P
    Obvious within itself. But now too offtopic here for our noobi hit. Can create a discussion and duke it out later if whoever else wants to?
    Some seem either interested or just offended by my replies since i have remained in silence for quite some time (mostly :loli: ).

Mysteriously fixed. Hmmmmm :ups:

Silence they say. Revolt I must. HAHAHA
  • Det var lækkert at flyve med jer folkens, dejligt i kunne overtales :) Og kæmpe skud ud til @Baskedet for at sidde med os! :thumbup:

Nåh, der blev spurgt til et billed af forsvaret, der var oprindeligt lidt mere end det her, men tror det tale for sige selv ;)

Til det med profit har vi brugte det meste af dagen på at tage resten af kontoen så der nemt 1 milliard mere i lommen :thumbsup: Og så igen priorteten var bare at gøre som Nokia sadge og hævne det første store leder! #RebemberABJepsen

Ressei wrote:

LOL i har knækket AS#1 grænsen med hvad? 5 mil TD eller sådan noget? :D .

Godt udregnet :P
    Du kan jo altid komme ud af FM så må vi se om vi kan lave en der ligge længere over ;)

Al Capone wrote:

Zurg wrote:

Vi ville egentligt gerne nuke alle Cartel spillerne tilbage til stenalderen, men de har pt. travlt med at skifte underbukserne efter @lcmsfars rage quit og @Al Capones nærdødsoplevelse for et par uger siden, hvor han slap med røven i vandoverfladen…
    Hehe, det er en smule letkøbt, efter at have gemt sig bag FM i 100 år og så sidde og lege konger over pludseligt at have gjort et indhug på mine måner, i en tid hvor Cartel kører mere eller mindre på dvaletilstand :) Hvor var I henne dengang der var knald på? Nu er vi jo faldet i søvn..
    Jeres selvtillid led muligvis et knæk, men det var satme en længere omgang blå I tog jer bagefter.. Endda selvom KingofDraconien og Zurg var/er ovre og prøve kræfter på US under dæknavne fra en vis tegneserie..

Men nok om det.. Måtte bare lige redegøre for jeres svaler omkring mine underbenklæder, når nu du/I selv bringer det op..
    Det skal ikke tage æren for jeres mægtigt fine AS her, som desuden er udstyret med en sindsyg TD! Stort tillykke med den og bifald for samarbejdet..
    Glwrb inoobi, hvis du skulle vælge den vej.. Ellers må du have al held og lykke på din videre færd.. :)
    He he ja vi kan jo ikke alle sammen løbe rundt i hjemmeværns grej med et plastik gevær og lege soldat i vores fritid Thomas ^^ Men hey så har i jo 100 års forspring? Hvorfor så gemme jer?

Zaza wrote:

Det ærgerligt Thomas,

Anywho jeg ævler det var lækkert lavet drenge :D
  • Captain Barbarossa wrote:

Noget af en tøse kamp til cirka 2-300m profit pr. mand, og at man orker bruge hele natten , men dette viser bare at man simpelthen aldrig skal stole på sit forsvar..
    Glwrb til forsvaren.
    Sikke da noget vås. De piller en spiller de ikke ved hvor de har, men nok er fjenden (Min fjendes ven er min fjende) ned, det gør man sku da gerne uden profit? Især når det så er 4300 rips? No fs - no fleet.
    2018:
    429 rips nakket. NINJA.
    85 rips nakket. AKS AS#1
  • @Captain Barbarossa Kan ikke helt forstå hvorfor det er et tøse hit, som @Sidekick så rigtigt siger "min fjendes ven er min fjende".. Vi ved at Inoobi flyver med Cartel, som vi mildes talt har et rigtig skidt forhold til.. De 4300 RIPs var en kæmpe trussel for os hvis vi blev fanget på en lang return en dag og vice versa... hvis de nogensinde blev sendt mod en backtime eller trukket stationering på os, så havde løbet også været kørt.. Jeg ser intet tøset over det her hit.. Som vi ser det så er der en "joker" ude af uni'et nu, som ikke længere et en faktor at tage højde for fra vores side
    :rofl: AL-SNIP AL-SNIP AL-SNIP AL-SNIP AL-SNIP AL-SNIP AL-SNIP AL-SNIP :rofl: