Stadigvæk besked grænse..

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Stadigvæk besked grænse..

Selv om man er buddys er der stadigvæk en satans besked grænse, som fortæller en at man skal købe comander, eller være i ally sammen eller buddys...

Men på trods af man er buddys virker det stadigvæk ikke..

Kan i ikke losse GF i fissen og bede dem rette den bug, eller simpelthen lade være med at skrive i fejlmeddelelsen at man skal være buddys, nu er det efterhånden røv irriterende..

Veni, vidi vici !!
    • Jeg er enig. Om lidt kommer DD nok og fortæller at så snart du har nået beskedgrænsen "strangers" så er der ikke til buddies eller allymates, jeg synes man burde fjerne det her helt. Sorry2say, men at man ikke kan handle deut som man plejer bare fordi man ikke har commander er for fesent.. Man skriver jo rundt normalt osv.

Dog har jeg ikke oplevet det med buddies før. Der ville jeg mene at man burde kunne sende alligevel, og det kun er som jeg forklarede i starten af min besked, altså med allymates det ikke fungerer. Dog tæller allymates ikke op til limit, men man kan ikke sende til dem efter man har nået limit ved at snakke med randoes.
      2018:
      429 rips nakket. NINJA.
      85 rips nakket. AKS AS#1