[TOT: 3.773.224.000] Rubberduck [DFS] vs. Abracadabra [Mongols] (A: 744.124.000, F: 3.029.100.000)

• Almindelig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Kan godt lide dette hit rubber :thumbsup:
      du er sku en fantastisk spiller :jern: og sikke noget pis at man er sikker i Q hvis man sælger dut til N1
      er da næsten sikker på der er røget dut fra abrac til N1 her i Q og nok også fra HLS til N1 :loli:
      så til Q du er nok ikke sikker selv om du sælger dut der er andre end N1 som også dette hit viser :jern:
      så framerate og i andre med tungen helt oppe i N1s stjerne tag jer dog sammen :dash:
      Lige børn leger bedst..........Vi skæve børn har det sjover.........:)
    • Du skal nok komme igen m8. Sku en stor mængde flåde du har fået bygget på den korte tid så godt lavet.

Min acc. bliver allerede behandlet bedre nu end jeg selv gjorde i det sidste mange mdr. :thumbup:

Som en person der selv smed flåde til højre og venstre i gamle dage, så ved vi begge at RB er sku meget sjovere end det andet pjat, så GLHF m8 :)
    • Xioniaz wrote:

Du skal nok komme igen m8. Sku en stor mængde flåde du har fået bygget på den korte tid så godt lavet.

Min acc. bliver allerede behandlet bedre nu end jeg selv gjorde i det sidste mange mdr. :thumbup:

Som en person der selv smed flåde til højre og venstre i gamle dage, så ved vi begge at RB er sku meget sjovere end det andet pjat, så GLHF m8 :)

Er du gal en fleet jeg kunne have, hvis jeg talte alle tabte skibe med :loli:

vi prøver bare igen, en flot account du har fået bygget :beer: