[TOT: 3.773.224.000] Rubberduck [DFS] vs. Abracadabra [Mongols] (A: 744.124.000, F: 3.029.100.000)

• Almindelig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• [TOT: 3.773.224.000] Rubberduck [DFS] vs. Abracadabra [Mongols] (A: 744.124.000, F: 3.029.100.000)

Det er jo et stykke tid siden :D og en timer på en fjern måne :thumbsup: så siger det øføf :loli:
      Glwrb og det går hurtig med det tog af rm :gnaven: men lidt blev det da :beer:

Den 11-03-2018 --:--:--, møder følgende flåder i kamp:

Angriber Rubberduck [DFS]
      Våben 170% - Skjold 170% - Pansring 180%

Krydser 61.524
      Slagskib 40.006
      Interceptor 34.969

Forsvarer Abracadabra [Mongols]
      Våben 170% - Skjold 160% - Pansring 170%

Lille Transporter 1.294
      Stor Transporter 23.096
      Lille Jæger 228
      Stor Jæger 46
      Krydser 7
      Slagskib 1.002
      Koloniskib 1
      Recycler 5.000
      Spionagesonde 37
      Destroyer 20.000
      Dødsstjerne 1
      Interceptor 1.000

Efter kampen ...

Angriber Rubberduck [DFS]
      Våben 170% - Skjold 170% - Pansring 180%

Krydser 44.463 ( -17.061 )
      Slagskib 37.900 ( -2.106 )
      Interceptor 33.522 ( -1.447 )

Forsvarer Abracadabra [Mongols]
      Våben 170% - Skjold 160% - Pansring 170%

Ødelagt!

Angriber har vundet denne kamp!
      Angriberen har fået:
      39.187.300 Metal, 39.187.300 Krystal og 39.187.300 Deuterium
      65.000.247 Metal, 97.898.945 Krystal og 102.117.450 Deuterium
      16.250.061 Metal, 24.474.736 Krystal og 25.529.362 Deuterium

Angriberen mistede i alt 744.124.000 enheder.
      Forsvareren mistede i alt 3.029.100.000 enheder.
      På disse rum koordinater ligger der nu 975.882.000 metal og 719.804.500 krystal.
      Angriberen har fået i alt 448.832.701 enheder.

Chancen for at en måne blev dannet fra ruinmarken var 20%.

Ruinmarken blev høstede af angriber :
      474.740.000 Metal og 474.740.000 Krystal
      119.204.000 Metal og 0 Krystal

Den totale ruinmark høstede af angriber :
      593.944.000 Metal og 474.740.000 Krystal

Opsummering af profit/tab:

Opsummering angriber

Metal: 234.981.608
      Krystal: 427.403.981
      Deuterium: 111.007.112
      Angriber lavede en profit på 773.392.701 enheder.

Opsummering forsvarer

Metal: -1.592.801.608
      Krystal: -1.392.272.981
      Deuterium: -492.858.112
      Forsvarer tabte i alt 3.477.932.701 enheder.

Drevet af OGotcha KR Converter 4.1.4
    • Nu har han også efterhånden haft den konto i 3 uger... Han var ved at være overdue til at miste flåden hvis den vanlige standard skulle holdes.
    • Hold kæft hvor er halvdelen jas.

Fuck hvor er du vild Abra. Psytech, har du lavet 15k ds på 3 dage? Hvis vi ser bort fra din fm konto i Pegasus som kaio gav dig?

Abra, vild respekt for de 20k ds du fik lavet, du har vel næsten 5k i rum dok og fik temmelig meget rm, så du er tilbage i vores konkurrence, tror endda du er foran. Men nu stoppper jeg med at bygge recyclers for at komme foran i ds ræset.

Men hey, nice hit Rubber, bare ærgerligt Psytech (Ja han er mod, selvom det ikke ser sådan ud) lige valgte at svine til og spørge/opfordre Abra om hvornår han quitter OGame. Og til det vil jeg bare sig at jeg rent etisk set, synes det er nedern at gå i mod mates man kender og har spillet med i 7-8-9 år? Men ja, super fedt Psytech. Har du rent faktisk en konto med mere end 2 planeter?
      2018:
      429 rips nakket. - 1 hit.
    • Undskyld mig, Hr. Boardadmin..

Hvad nu hvis, jeg kan lide at tabe flåder og rebuild dem?
      Ja, jeg kan også skyde med IPR. Jeg har lagt flere rank 1 ned, end de fleste.

Du har fuldstændig ret Psytech..
      Jeg er lige så inkompetent en fleeter, som du er inkompetent en boardadmin..
      Venter stadig på den dag du stopper..

Men alt i alt er der ikke noget jeg har at sige til slaget her, andet end god profit til dig Rubber..

Til vi ses igen
    • Jamen vi alle har jo hver sin ogame hobby. Der er jo en grund til at vi alle bliver ved med at spille spillet.

Hvem ved hvad der sker i fremtiden, hvis du er utilfreds med hvordan det danske team er, eller mig personligt har du al mulighed til at give en klage til vores coma og eller TM, som gerne vil tage stilling til specifikke sager.

Hvis du mener at du har positiv indtag til teamet, er du også altid velkommen til at smide en ansøgning, for at joine det danske team. :)

Igen. glwda til deffender. Brug profitten fornuftigt rubberduck :)
      Board Adminstrator - Psytech

• Hvad tror du så min grund er, at jeg stadig spiller gamet?
      når jeg nu ikke kan finde ud af en skid.?

Hvis nogen har noget imod nogen personligt, ville det nok være dig der har noget imod mig, ellers ville du ikke lukke sådan en gang skrammel ud..
      oveni købet til en gammel buddy du har spillet med i mange mange mange år..

På det punkt, har du nok fat i den rigtige ende, med taber siden..

Rubber,, glæder mig til dit næste besøg..
    • N1xorn3m3s7s wrote:

Abracadabra wrote:

Ja Biker, jeg har åbenbart staidg noget at lærer ang. fs.
      er sikker på biker gerne giver et råd eller 2 med på vejen <3
      Det eneste man skal gøre for at være sikker i Quan, er at sælge deut til N1xor.. Hvis n1xor så ikke kom med svaret "jeg har allerede en der giver mere end nok"... Så det fanme ikke nemt at betale sig til fred!

Eller rubberduck... han var godt nok også efter mig i starten :D

Men stort tillykke med hittet, og glwrb Abra du skal nok få tryllet en ny flåde frem hurtigt(pas nu bare bedre på den, denne gang!)
      Game Operator
      Orion
      Ursa
      framerate@ogame.dk
    • FRAMERATE wrote:

Det eneste man skal gøre for at være sikker i Quan, er at sælge deut til N1xor.. Hvis n1xor så ikke kom med svaret "jeg har allerede en der giver mere end nok"... Så det fanme ikke nemt at betale sig til fred!

Men stort tillykke med hittet, og glwrb Abra du skal nok få tryllet en ny flåde frem hurtigt(pas nu bare bedre på den, denne gang!)
      Det ved jeg nu ikke, jeg ville mene der er mange farlige spiller i Q, som ligger på lur døgnet rund(bb, goat mm),. alle laver fejl, spørgsmålet er bare, hvem der finder den. :P
      Q:
      Rip kill:90
      Måner ødelagt:1
    • Falcon wrote:

FRAMERATE wrote:

Det ved jeg nu ikke, jeg ville mene der er mange farlige spiller i Q, som ligger på lur døgnet rund(bb, goat mm),. alle laver fejl, spørgsmålet er bare, hvem der finder den. :P
      Men kun n1xor der har haft nakket mine "store flåder" :rofl: han er en grum en
      Game Operator
      Orion
      Ursa
      framerate@ogame.dk