Nazzlol (Rigel Server) siger farvel, samt kort feedback

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Nazzlol (Rigel Server) siger farvel, samt kort feedback

Så blev min flåde endnu engang nakket, og sådan er spillet :)
      Men desvære havde fruen flere gange ytret at jeg brugte for meget tid på spillet :P Så efter det seneste hit jeg modtog, valgte jeg at sige det var det, nok er nok, og jeg brugte måske også ret meget tid på at side og kigge på min skærm eller telefon når vi var ude...
      Ogame syntes jeg er et MEGA sjovt spil, fordi man lidt selv bestemmer hvor lidt og hvor meget tid man vil ligge i det, hvis man altså er i stand til at modere sig.
      Jeg tænkte at jeg ikke blot ville skrive farvel, men også komme med mit syn på hvad der kunne gøre spillet bedre / hvad der generede mig ved spillet
      og den ene er egentlig en typisk ting... communitied... jeg blev rigtig demotiveret at blot 1 månede efter en ny server er oprettet, så går virkelig mange i ferie modus... og det eneste svar jeg kunne finde på det var "jamen det er fordi alle de andre også gør det" basically... Der har været mange debatter omkring dette emne, og min holdning til det er egentlig ret simple.. spil på 1 server, og lad være med at vælge server fordi de er nye.. spil på den server med de sjoveste features på. Og kæmp så lidt for både at holde på folk, men også at få recruitteret nye folk, lær dem om spillet, og generelt bare hyg og spil med hinanden! Der er virkelig mange fede mennesker i det her spil!

Det næste problem jeg havde var "noob protection" Jeg syntes ærligt der er et for stort spring imellem hvem der kan angribe hinanden.. måske skal noob protection ikke kun gå på placering? men også på direkte point? Jeg har ikke en direkte løsning, men det var helt sikkert noget jeg følte mig irriteret over... og det føltes ikke engang sjovt at raide folk der ligger lige under 100 pladser under en selv.... den mængde flåde de har er slet ikke tæt på at kunne hamle op med ens egen....
      Jeg ved ikke om noob protection er en regel på ogame.org også.. men ihvertfald på DK servere.. syntes jeg ikke der er nok spillere til det den er nu

Godt spil! og en kæmpe tak til folkene fra min ally! i ved hvem i er!