AS SOLO #6 [TOT: 4.069.034.500] N1xorn3m3s7s [RELAX] vs. Anjobanjo [DFS] (A: 20.001.000, D: 4.049.033.500)

• Phalanx

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• AS SOLO #6 [TOT: 4.069.034.500] N1xorn3m3s7s [RELAX] vs. Anjobanjo [DFS] (A: 20.001.000, D: 4.049.033.500)

Så er jeg tilbage med lidt bacon.

jeg har længe gerne ville nakke anjo og LCM og vi har holdt dem i på obs listen i mange måneder.
      Jeg så HLS var ude af DFS for en små 2 uger siden og med ham i samme sys som de tagede måner virkede det oplagt og høre om det var rav i svinestalden eller hvad.

jeg inviterede ham i det hemmelige rum i B-baren men HLS nægtede at mødes i B-baren og viste til at hemmeligt sted nede ved havnen. Der gav jeg ham et tilbud som han sagde ja til så fik han plan snedig og i nat skete det så og en lækker holde mission på R var på vej hjem
      LCM var vi dog mindre heldige med men begge max størelse måner røg på 3 forsøg med 2 rips per forsøg

On 07-02-2018 --:--:--, the following fleets met in battle:

Attacker N1xorn3m3s7s [RELAX]

Weapons 180% - Shields 170% - Armour 170%

Deathstar 957
      Espionage Probe 1

Defender Anjobanjo [DFS]

Weapons 160% - Shields 150% - Armour 160%

Small Cargo 7.962
      Large Cargo 29.317
      Light Fighter 26.798
      Heavy Fighter 746
      Cruiser 13.039
      Battleship 12.592
      Colony Ship 4
      Recycler 27.943
      Espionage Probe 2.308
      Bomber 449
      Solar Satellite 673
      Destroyer 11.217
      Deathstar 8
      Battlecruiser 3.520
      Rocket Launcher 24.984
      Light Laser 6.816
      Heavy Laser 1.032
      Gauss Cannon 330
      Plasma Turret 50
      Small Shield Dome 1
      Large Shield Dome 1

After the battle ...

Attacker N1xorn3m3s7s [RELAX]

Weapons 180% - Shields 170% - Armour 170%

Deathstar 955 ( -2 )
      Espionage Probe 0 ( -1 )

Defender Anjobanjo [DFS]

Weapons 160% - Shields 150% - Armour 160%

Small Cargo 3 ( -7.959 )
      Large Cargo 22 ( -29.295 )
      Light Fighter 22 ( -26.776 )
      Heavy Fighter 2 ( -744 )
      Cruiser 3 ( -13.036 )
      Battleship 11 ( -12.581 )
      Colony Ship 0 ( -4 )
      Recycler 13 ( -27.930 )
      Espionage Probe 0 ( -2.308 )
      Bomber 0 ( -449 )
      Solar Satellite 0 ( -673 )
      Destroyer 6 ( -11.211 )
      Deathstar 0 ( -8 )
      Battlecruiser 2 ( -3.518 )
      Rocket Launcher 18 ( -24.966 )
      Light Laser 4 ( -6.812 )
      Heavy Laser 1 ( -1.031 )
      Gauss Cannon 0 ( -330 )
      Plasma Turret 1 ( -49 )
      Small Shield Dome 0 ( -1 )
      Large Shield Dome 0 ( -1 )

The battle ends in a draw.

The attacker lost a total of 20.001.000 units.
      Total damage attacker including follow-ups: 30.437.000 units.

The defender lost a total of 4.049.033.500 units.
      Total damage defender including follow-ups: 4.125.873.500 units.

At these space coordinates now float 1.116.667.500 metal and 712.608.500 crystal.
      Extra debris caused by the follow-up(s): 3.696.500 metal and 2.584.000 crystal.

The chance for a moon to be created from the debris was 21%.

Debris harvested by the attacker(s):
      1.116.667.500 Metal and 712.608.500 Crystal

Summary of profit/losses:

Summary attackers(s)

Metal: 1.193.175.067
      Crystal: 734.537.730
      Deuterium: 71.393.040
      The attacker(s) made a profit of 1.999.105.837 units.
      The attacker(s) won a total of 349.880 honour points.

Summary defender(s)

Metal: -2.454.671.067
      Crystal: -1.475.943.730
      Deuterium: -395.525.540
      The defender(s) lost a total of 4.326.140.337 units.
      The defender(s) won a total of 4.487 honour points.

Powered by OGotcha CR Converter 4.1.4

The post was edited 2 times, last by N1xorn3m3s7s ().

• Håber ikke HLS har en masse spejle til at hænge hjemme, hvis han skulle have så må det være svært for ham at kigge sig selv i spejlet ihvertfald...Whiner over noget der slet ikke minder om backstab og laver så dette nummer mod ens kammerater ?(

Men stort hit og en kæmpe profit kan man da ikke tage fra dig...Nyd dem

Glwrb Anjo
    • Zaza wrote:

Håber ikke HLS har en masse spejle til at hænge hjemme, hvis han skulle have så må det være svært for ham at kigge sig selv i spejlet ihvertfald...Whiner over noget der slet ikke minder om backstab og laver så dette nummer mod ens kammerater ?(

Men stort hit og en kæmpe profit kan man da ikke tage fra dig...Nyd dem

Glwrb Anjo
      Jeg både forlod allyen og fjernede dem fra buddylisten i god tid inden dette skette :) Og jeg havde skam god grund til at forlade DFS. Man ligger som man selv har redt. De kan spørge deres allyleder hvorfor det skulle komme hertil. :dash:
    • Nummer? Kammerater? Ååååkay spændene...

Ingen numere eller fejt spil lavet her, uenigheder skete og hls forlod dette så jeg og så mit snit til at gøre brug af en in sys MD

Der har været mange muligheder for dfs til at se den komme og eller rede det men de historier deles vel ikke :)

Jeg spiller altid rent og vil altid gøre det jeg vil hellere misse et hit end at spille fejt
    • Come on guys, HLS har været med i nærmest samtlige alliancer i toppen, flere gange, så herregud ;)

Men det er ikke så godt Nix, en ting er at nakke en af LCMs små grissebasser, men mor gris, AKA Gurli Gris, tror ornen er rasende! Vogt dig!

"How the little piggies will grunt when they hear how the old boar suffered. Ragnar"

*Note til den kloge, Boar er en han gris og Anjo er en hun, men det skal forstås som at man indsætter Anjo som en Boar. Jeg antyder intet, blot en reference for at underbygge min teori omkring Lcm og resten af DFS' vrede*
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • ja først vil jeg tag hatten af for N1 det er sku godt spillet :thumbup:

hls hvem er leder i DFS ?????
      for tror aldrig der har været en :)

og nej HLS har ikke backstabet mig han forlod DFS mens jeg var i FM
      pga uenighed om et evt AKS hit som ikke blev
      men hls forlod DFS
      det var for ca 14 dage siden, jeg forblev buddy med ham,
      men så for 3 dage siden fik jeg besked om han ikke viste hvor han havde mig
      så derfor fjernet han mig

at jeg så er så dum og tro :dash: vi stadig ville kunne hjælpe hinanden når vi nu lå som vi lå
      hvis N1 skulle flyve på en af os :dash:
      For som du jo selv havde gjort et stort nummer ud af og fortælle, at alt gik ud på for dig at få N1 ned,
      med hvordan din buddy ingame skulle sælge deu til N1 for og få N1 til og hoppe på vi
      så skulle angribe din buddy som skulle få N1 til og holde ved ham ved og forfalske et sceenshot
      og BLA BLA men nu ved jeg hvor jeg har dig
      Lige børn leger bedst..........Vi skæve børn har det sjover.........:)
    • lcmsfar wrote:

For som du jo selv havde gjort et stort nummer ud af og fortælle, at alt gik ud på for dig at få N1 ned,
      med hvordan din buddy ingame skulle sælge deu til N1 for og få N1 til og hoppe på vi
      så skulle angribe din buddy som skulle få N1 til og holde ved ham ved og forfalske et sceenshot
      og BLA BLA men nu ved jeg hvor jeg har dig
      troede det var HLS du var bange for skulle afsløre dine planer og ikke omvendt? men det du beskriver der er klart backstab og har ikke meget med god ogame at gøre :)

den side at ogame med pliver plaver, planer og snakken frem og tilbage har aldrig været min stærke side, jeg er mere til observere og straffe.

zaza jeg er ligeglad hvad du tror aner ikke engang hvem du er? og ja self er der altid 2 sider af en historie men det kan vel være ligemeget hvad jeg forklare og hvad jeg skriver for tror du har skabt din konklusion som jeg ikke kan lave om, nogle vælger side efter hvad historien fortæller om en spiller og går logisk til sagen andre vælger historien de høre først og andre vælger vel bare deres venner IDK
      jeg har skrevet hvad der skete fra min side hvad i så vælger at tro er jeg ligeglad med

ville gerne sige jeg er ligeglad hvad i tror men det røre mig sku ldit at i tror sådan om mig men det kan jeg vel som sagt ikke lave om på

god aften ses på slagmarken :)
    • Jeg skal love for at du får skovlet nogle råstoffer hjem, N1xorn.. Endnu 2 mia.. Og man kan ikke tage fra dig, at det er en flot og veludført AS!
      Heldigt at HLS ikke er en af de der typer der råber højest, ligeså snart noget lugter af backstab/forræderi.. Ellers havde han nok ikke kunne assistere dig med dette brag..

Glwrb Anjo - Fandme en ærgelig én, men den skal du nok klare med et snuptag!
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt
    • Lad os nu bare nyde slaget som det store og flotte slag som det er :)

N1x's rolle i det her er på ingen måde beskidt, han gjorde brug af de midler han følte han havde mulighed for, længere er den ikke.
      Min rolle kan muligvis diskuteres, men jeg ser det sådan at når jeg forlod DFS, hvilket jeg som sagt havde en god grund til, og der ikke forsat var nogen kommunikation imellem os så ophørte vores samarbejde også. Så min samvittighed er ren, hvad i end måtte mene, jeg er fuldstændig ligeglad.
      For mig var det ren "business", fair and square, advarslen fik i når jeg slettede jer fra buddylisten.

Hvis du har mere at sige LCM, så ved du hvor du kan finde mig ;) Men husk at jeres nye måner er langt mindre end dem jeg allerede har ødelagt. OG de kan også blive meget dyre at erstatte hvis du laver moonshots med 999 IC hver gang :loli:
    • kan slet ikke se hvordan det her hit skulle være dirty ?( ligner mere bare en undskylnding på hvorfor lcms "so" ikke kan fs med en stationering eller fake aktivtet , mellem nogle måner ...

well spøjs til side så håber jeg ingen kan samligne m4chine som angriber folk han har på buddy og følger online tiderne med på hele turen .. med HLS og ret mig hvis jeg ikke har forstået det rigtigt men han har ikke haft buddy eller været i alliancen i med nogen af lcm eller banjo i 2 uger ?? hvis man ikke kan se store forskelle der er det ret pinligt tbh :rofl: :rofl:

Fint hit , lækkert profit , og glwrb til banjo hun er jo sød nok ;)
    • jeg ved sku godt jeg ikke er god til og skrive men

1. HATTEN for N1 og hittet :thumbsup:

2. NEJ HLS har ikke backstabet mig :dash:

3. forklaring på hvorfor jeg/vi ikke var klar på det var HLS også var i mod mig/os

4. det er spillet og sådan spilles det :gnaven:
      Lige børn leger bedst..........Vi skæve børn har det sjover.........:)