Din Mening om det Danske ogame team

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Din Mening om det Danske ogame team

Så alle i Ogame.dk
      En af mine venner kom med det forslag at lave en afstemning om hvad man syntes om dem der styre Ogame.dk !

Føler Du som bruger at de gør deres arbejde godt nok
      Syntes i de gør alt hvad de kan for at holde ogame.dk
      Har du tillid til de Aldrig tager en andens spillers parti hvis de måske kender ham ?

Jeg har lavet et Link til strawpol hvor du kan stemme..
      (((((DETTE ER IKKE EN GAMEFORGE UNDERSØGELSE)))))
      ----------------------------------------------------------------------------------
      http://www.strawpoll.me/15021238
      ----------------------------------------------------------------------------------
      Og husk nu Forum Reglen
      2.13 Kritik af Teamet er kun tilladt, såfremt det er en helt generelt sag og der ikke nævnes nogen navne. Hvis det er en specifik sag skal reglerne i § 3.7 følges.
    • Syntes hverken teamet generalt er elendige ej heller helt vildt super gode, da jeg mener der burde bannes flere bottere og så har der været enkelte sager med noget FM udtagelse i Q men menesker fejler derfor behøver vi vel ikke hardcore flame dem 24/7

Men har sku aldrig haft nogen problemer med nogen fra teamet, jeg har så heller aldrig snydt eller opført mig som en barn på forum eller ingame.

men dette er blot min mening og bygget ud fra jeg ingen sager har med teamet eller har haft brug for teamet på nogen måde da jeg bare har holdt mig til retningslinjer og regler så er det vel svært og bedømme for mig.

EDIT: en ting er sikkert, man skal finde sig i en hel del som team member fra et toxic comunity der næsten er league of legends værdigt
    • N1xorn3m3s7s wrote:

Syntes hverken teamet generalt er elendige ej heller helt vildt super gode, da jeg mener der burde bannes flere bottere og så har der været enkelte sager med noget FM udtagelse i Q men menesker fejler derfor behøver vi vel ikke hardcore flame dem 24/7

Men har sku aldrig haft nogen problemer med nogen fra teamet, jeg har så heller aldrig snydt eller opført mig som en barn på forum eller ingame.

men dette er blot min mening og bygget ud fra jeg ingen sager har med teamet eller har haft brug for teamet på nogen måde da jeg bare har holdt mig til retningslinjer og regler så er det vel svært og bedømme for mig.

EDIT: en ting er sikkert, man skal finde sig i en hel del som team member fra et toxic comunity der næsten er league of legends værdigt
      Alle Mennesker laver Bestemt fejl.. Men det er set flere gang de har bannet og gået Offline lige efter.. Og ikke givet Brugeren en Chance for at vide hvad der er sket..
      Hvis der er sket et fejlban bør de være der til at rette det Mindst op til 20 min efter et ban.

et er en del af at være det Admin's på sider og have ansvar. at Folk stiller spørgsmål til deres beslutninger. Syntes ikke de bliver flamet 24/7 <--- det er de slet ikke online nok til..

Det med et Toxic comunity har en anden tråd haft oppe før hen.. Og det er den vej nettet er gået det er bestemt ikke kun i ogame.dk.
    • som skrevet har jeg ikke prøvet at være bannet da jeg ikke har haft grund til at blive bannet så den del kender jeg ikke til og kan derved ikke svare på det, men kan da godt se at det er frustrendene at de ikke svare.

og tja kan godt være det er nettet der er toxic men hvis alle hoppede ud foran et tog ville du så også bare gøre det samme uden at tænke over det? Det er vel hvad man selv gør det til ;)

kan da godt se der er ting der kan rettes op på og gøres bedre fra teamets side, det udelukker jeg da ikke, men det et ikke en tjans jeg gad og have derfor kan jeg ikke se grundlaget for at nedgøre andres arbejde da jeg ikke selv vil påtage mig denne opgave, men jeg starter da en dialog med en GO hvis der er sket noget jeg ikke er enig i.

Hver sin mening :)
    • Enig med N1x.. Tror bare vi skal være glade for det er nogen som gider.

De har jo også et liv ved siden af som skal passes.. Så de kan jo ikke sidde online 24/7 og være klar lige så snart der sker noget. Men ja, det er måske træls at blive banned, for derefter og vente på personen(erne) kommer online igen for og få en forklaring og evt selv komme med en forklaring.

Men er da overbevist om at de gør deres bedste :)

Det skal siges jeg selv har haft problemer med dem fra teamet, men det var for nogen år siden da min bror og jeg spillede i samme uni, under samme netværk. (Vi bliver banned konstant xD) Men det er dog ikke de samme som er i teamet, som var der dengang.
    • N1xorn3m3s7s wrote:

som skrevet har jeg ikke prøvet at være bannet da jeg ikke har haft grund til at blive bannet så den del kender jeg ikke til og kan derved ikke svare på det, men kan da godt se at det er frustrendene at de ikke svare.

og tja kan godt være det er nettet der er toxic men hvis alle hoppede ud foran et tog ville du så også bare gøre det samme uden at tænke over det? Det er vel hvad man selv gør det til ;)

kan da godt se der er ting der kan rettes op på og gøres bedre fra teamets side, det udelukker jeg da ikke, men det et ikke en tjans jeg gad og have derfor kan jeg ikke se grundlaget for at nedgøre andres arbejde da jeg ikke selv vil påtage mig denne opgave, men jeg starter da en dialog med en GO hvis der er sket noget jeg ikke er enig i.

Hver sin mening :)
      Det er bare et par Eksempel på ting der skal rettes op på..

Og Tården her er som sådan ikke ment som flame.. Mere brugerne mening om hvordan de syntes det går i ogame.dk Føler folk sig retfærdig behandlet.. Gør teamet Nok?
      Du ved hvis den ender i en negativ vote så ved teamet bare de skal arbejde endnu hårder , De har ansvaret for at ogame.dk er et sted spiller vil komme hen

Som jeg har nævnt før min forum brugerher fik 14 dage i skyggen.. <--- de var fair nok tror jeg..
      Så valgte de settings for det nye univers.. men helt ærligt lave en bruger og se Hvilket Kæmpe Folp det er.. Kiggede lige for lidt siden 150 spiller på 3 dagen...

Sådan noget som det anser jeg for dårligt lederskab. Andre ogame lande måtte vælge.. Og nix. Vil du ikke heller spillet i et uni du har været med til at vælge stats på hvis du skulle starte en ny idag?

jeg har da også snakket med teamet hvor jeg syntes at personen jeg har snakket med har gjord et godt stykke arbejde.. Og hvor det har været fair.. har også prøvet hvor jeg syntes det ikke er fair..
    • jeg syntes det er en mega fejl af GF af starte så mange unier, tror ikke det er settings der bestemmer om der kommer mange tror bare taurus var der folk fik nok (bare et gæt)

Fair nok at de så ved om de skal arbejde hårdere eller ej, i det tilfælde tror jeg nok et ldit mere udybendene spørge skema ville være på plads da dette skema egentlig bare viser "hah jeg fik ret" eller "der er for mange team tilhængere"

Men hvis din post her er skabt med formålet om at gøre teamet og comunity bedre så hatten af! god ide, dog tror jeg et skema hvor de fik af vide hvad og hvorfor kunne være til støre gavn men igen det gider jeg ikke lave derfor føler jeg ikke ret til at befale det men blot et forslag :)
    • Falcon wrote:

det er da ikke meget undersøgelse i et spørgsmål XD
      Det er Mere generelt.. Hvordan ser du teamet gør deres arbejde ? Det er da en undersøgelse. god ved ikke skid ? Der er ingen grund til at lave det mere Advanced

Scrooge McDuck wrote:

Der skulle måske evt være nogen flere som kom i teamet, så man hurtigere fik et svar/hjælp.
      Jeg ville gerne hjælpe.. Men gider ærlig talt ikke rigtig, da de sgu skal lægge ører til meget mundlort. (Ikke rettet imod dig Betted eller nogen anden i det hele taget)
      Jeg skal ikke kunne sige om det er den vej de bør gå. Altså at få flere team members..
      De er vores Politi. De får MM for at holde ogame.dk i orden og arbejde.

Og det er okay hvis du retter den mod mig.. Jeg er ikke bleg for at indrømme at jeg ikke altid er guds barn.. Folk må gerne mene jeg går for vidt og osv..
      Men er jeg virkelig så gal på den ved at sige at der er mange ting der burde rettes op på og det bare sker for langsomt???
    • Jeg har intet i mod vores Team, og jeg synes de gør et fint stykke arbejde. Jeg har aldrig haft nogle kontroverser med dem, og de har altid været behjælpelige i div. tickets, og forklaret problemer jeg måtte have haft.

Men hvad end det er, som ligger til grund for denne tråd, Betted, håber jeg du tager op med Teamet. Hvad angår din poll så ser jeg ingen grund til det, eller noget mål med det. Den er mangelfuld og tjener ikke noget større formål.
    • Mange team medlemmer prøver at gøre deres arbejde i deres fritid, så det er ikke altid sikkert at man kan få svar hurtigt hvis man er blevet banned. Men samtidig prøver vi også at undgå at lave fejl bans så man kun bliver banned når man har gjort noget forkert :)

Og vi kan godt lave en afstemning igen hvor brugere vælger settings, men jeg tror grunden til at teamet valgt den her gang var for at prøve med nogen andre settings, fordi folk vælger som regel 6x økonomi og 4-6x flåde speed som settings, vores universer kommer til at se ens ud hvis folk vælger de samme settings hver gang :P

Det kunne også være godt at vide hvor vi kan blive bedre hvis folk mener der er noget vi er dårlige til, at få at vide om vi gør det godt eller dårligt er ikke præcist nok :)
    • Hej alle,
      Fint med en tråd om dem i den orange vest gør tingene godt eller ikke godt nok.

Personligt så vidste jeg at den dag jeg trak i vesten ville der være delte meninger om en.

Generelt er de fleste positivt stemt, men der vil altid være nogen der føler sig behandlet uretfærdigt fordi de har fået et Ban eller en henstilling. Der er også dem der bare hader en fordi man er med i teamet.

Når alt kommer til alt er en go ikke så meget anderledes end alle andre i Ogame.dk, vi hygger os med spillet, kan kende ret fra uret, kan li at hjælpe. Og ja vi kan også blive pissed over en go’s beslutning om sager i de unis hvor vi blot er alm spillere. Sker dette brækker jeg mig personligt aldrig på boardet, men tager den via en ticket det det er den eneste korrekte måde at få ens synspunkter bragt der hvor de skal bringes.

Thumps up for en åben snak om tingene... dørene er åben i bbaren og jeg gir den første omgang og en skål sobetræk...
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
    • jeg er lige kommet ud af ban i 21 dage ???? uden at blive warnet eller bannet af noget - men det har jeg også skulle råbe og skrige op i omkring 2 uger snart ..... uden der er sket noget så jeg har snart siddet her i den fulde tid i ban uden grund ,

derudover så kan jeg se visse team members som gør hån og sidder og kommentere alle hits- store som små efter jeg er rykket på et hotel i spanien , som har et netværk som fungere 3-4 timer i døgnet , og det er ikke fordi jeg skal føle som om det hele handler om mig , men jeg ser nogle af de her team members som aldrig kommentere på andre hits end dem der går ud over mig ( et hurtigt search ) ville gøre tricket for dem som vil vide det

KONKLUSION .. synes jeg teamet er elendige ?? nej , men af de 3 valgmuligheder hælder det mere imod den retning når man oplever det her

ps.... og jeg vil slet ikke tale om de privat beskeder jeg har med nogle teamet members,,,,, hvor de siger de bevist går efter nogle folk fordi de mener at der er nogle folk her som har en "negativ til gang " eller " attitude" .... ved ikke om det er noget teamet dyrker ?? eller man har skrotte et neutral synspunkt på dagsordne nogle dage?? ... det er helt klart ikke proffesionelt eller en mening som noget med rettigheder over andre burde have
    • Det er en super fin diskussion at bringe op, synes jeg.. Der har været en del hate overfor teamet fra visse kanter i nogen tid, så det er cool nok at få sat nogle konstruktive ord på :)
      Men den afstemning.. Altså.. 92 votes på 9 timer.. Det må sgu siges at være en populær poll.. Det er faktisk flere end der har været logget på board i samme tidsrum..
      Det må være det de unge kalder "at gå viralt"..
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt
    • izi wrote:

jeg er lige kommet ud af ban i 21 dage ???? uden at blive warnet eller bannet af noget - men det har jeg også skulle råbe og skrige op i omkring 2 uger snart ..... uden der er sket noget så jeg har snart siddet her i den fulde tid i ban uden grund ,

derudover så kan jeg se visse team members som gør hån og sidder og kommentere alle hits- store som små efter jeg er rykket på et hotel i spanien , som har et netværk som fungere 3-4 timer i døgnet , og det er ikke fordi jeg skal føle som om det hele handler om mig , men jeg ser nogle af de her team members som aldrig kommentere på andre hits end dem der går ud over mig ( et hurtigt search ) ville gøre tricket for dem som vil vide det

KONKLUSION .. synes jeg teamet er elendige ?? nej , men af de 3 valgmuligheder hælder det mere imod den retning når man oplever det her

ps.... og jeg vil slet ikke tale om de privat beskeder jeg har med nogle teamet members,,,,, hvor de siger de bevist går efter nogle folk fordi de mener at der er nogle folk her som har en "negativ til gang " eller " attitude" .... ved ikke om det er noget teamet dyrker ?? eller man har skrotte et neutral synspunkt på dagsordne nogle dage?? ... det er helt klart ikke proffesionelt eller en mening som noget med rettigheder over andre burde have
      Det er squ godt skrevet det der Izi
      Det og mange andre ting som vi ikke må vise på forum gør at teamet er utroværdig.. 2 uger hvor man ikke kan tage sig sammen...
      Team members som du skriver der har HH på spiller. Virker nemlig i mine øjne UTROLIG uprofessionelt...

Eksempler på hvor man har bannet og ladet et ban hænge 48 timer.. Fordi man kunne,, Hvor det har været tydeligt at teamet har været on på forum i spillet. osv

Alle disse ting gør at nogen spiller hverken har eller får Respekt for teamet..
      eksempler på hvor nogen har skrevet noget i privat chat for at høre kan jeg mon skrive det her?? For hvis teamet har et horn i siden på mig bliver jeg så bannet ???

nogen gange er det som om at teamet tænker Hmm kan jeg fordeje en regl så jeg kan få lov til at trykke på den store røde knap.

Kunne vi på den ene eller anden måde slippe af med dette. Ville det klar gør Ogame.dk et beder sted og være og så kunne det være for både bruger og teamet..

Al Capone wrote:

Det er en super fin diskussion at bringe op, synes jeg.. Der har været en del hate overfor teamet fra visse kanter i nogen tid, så det er cool nok at få sat nogle konstruktive ord på :)
      Men den afstemning.. Altså.. 92 votes på 9 timer.. Det må sgu siges at være en populær poll.. Det er faktisk flere end der har været logget på board i samme tidsrum..
      Det må være det de unge kalder "at gå viralt"..
      Man kan også tilgå uden at logge ind på forum... I kunne jo lave en afstemning selv hvor det kræver man logger ind.. lige som når vi skal vælge uni settings
    • Jeg indrømmer gerne jeg har lavet fejl, og det tror jeg aldrig man kan udelukke. Tilgengæld kan jeg sørge for at de fejl jeg har lavet ikke sker igen, og at andre GO's i det danske community ikke laver de samme fejl.

Størstedelen af de ting vi laver er tilgengæld helt efter reglerne som er udstukket af GF, og på trods af det er der alligevel nogle brugere der syntes vi er uretfærdige på trods af de bryder reglerne.

Jeg er enig i det er en god idé og være online i tidsperioden efter man har givet et ban. Men da det her er et fritidsarbejde er det urealistisk og forvente vi sidder klar til og besvare jeres problemer 24/7. Chancen for du har brudt en af vores in-game regler eller vores T&C er meget stor når kontoen bliver spærret, langt størstedelen af gangene er de helt efter bogen.
    • Ressei wrote:

Jeg indrømmer gerne jeg har lavet fejl, og det tror jeg aldrig man kan udelukke. Tilgengæld kan jeg sørge for at de fejl jeg har lavet ikke sker igen, og at andre GO's i det danske community ikke laver de samme fejl.

Størstedelen af de ting vi laver er tilgengæld helt efter reglerne som er udstukket af GF, og på trods af det er der alligevel nogle brugere der syntes vi er uretfærdige på trods af de bryder reglerne.

Jeg er enig i det er en god idé og være online i tidsperioden efter man har givet et ban. Men da det her er et fritidsarbejde er det urealistisk og forvente vi sidder klar til og besvare jeres problemer 24/7. Chancen for du har brudt en af vores in-game regler eller vores T&C er meget stor når kontoen bliver spærret, langt størstedelen af gangene er de helt efter bogen.
      Det er ikke bannet i sig selv der pisser det fleste af.. Det er det horn der kan side i siden på en spiller.. Lad os sige spiller a lave ren handel. Og mangler at betale 2000 Metal.. Og spiller b gør det samme.. Så er det BEVIST og set op til flere gange ! Og mange vil give mig ret i dette. At hvis teamet ikke kan lide spiller B (lad os nævne en INGEN i teamet kan fordage POX Uuuh )) Jeg har fået lov af ham til at nævne ham så give i ham et ban for at mangel 2000 men spiller a får ikke et ban for at mange de 2000,, FOrstår du ??

Den slags er set flere gange.. Jeg må ikke ligge beviser eller noget ud her inde.. MEN DET ER SKET !
      Giv mig en god grund til at Pox ikke skulle føle sig trådt på ?

Samt jeg er 100% sikker på at det Kriller i fingerne på alle bord members. De sidder der og venter på jeg skriver bare en ting de kan dreje og lukke denne bruger igen :)

The post was edited 1 time, last by Betted ().