Din Mening om det Danske ogame team

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• hør hov noget N1 har helt rigtigt fat i :)
      for små 11 mrd siden var helt samme situation
      der kom alle ud af ban uden at betale noget tilbage, der var det ok ??
      der er ikke sket noget med regel sættet sidden så hvorfor skulle det ikke være OK nu ????
      Team hvorfor nu igen? kom nu ind i kampen og sæt dem fri :)
      og få rettet jeres regler :dash:
      Lige børn leger bedst..........Vi skæve børn har det sjover.........:)
    • LCM jeg hverken siger det var det ene eller andet nævner blot situationen og som jeg skrev (hvis du gad læse det) vidst jeg ikke meget om sagen.
      om dette er det samme eller ej kan jeg igen ikke udtale mig om.

forstår ikke jeres forsvars mekanisme det bliver indført med 110 i timen deler blot det info jeg kender.
    • blander mig normalt ikke i dette, men der kan ikke være noget summasumarum med tickets da der er regler, der skal følges og man skal jo ikke be om lov for at pisse, derfor de har reglerne til at sige hvad man ikke må, og ingen steder i reglerne står dette... har nærlæst push reglerne mange gange... og vil da gerne udfordre enhver (team eller ej) til at vise hvor i reglerne dette ikke at tillad :) også bukker jeg mig og tager min tid i bummen. men hvis ikke skal der ske noget asap... er ikke første gang teamet bannet uder grund også bare lader vær med at svare tickets i 7 dage... taler af erfaring...
    • Jeg ved ikke hvad der er "problemet", men tyder på noget ban i quan...
      Men nu hvor det er oppe og vende, så nano din kommentar: "Så hvis jeg ligger rang 100, og rang 98 sender mig 2 mia ress, som jeg smider i skibsværftet, så skal han sku bannes for push fordi lige om lidt så spytter mit værft nok ud til jeg overhaler ham! De skal tælles med." --> Hvad hvis der går 1 dag, 1 uge, 1 år før man bruge de 2 mia ress??? Er det så stadig et ban, eller er det fordi du hentyder til man får ress, og så instant bygger for dem??

Derudover så har jeg et spørgsmål omkring GB-HITs der jo er ulovlige... men hvis Rang 1 laver GB hit på mig (rank 5) --> så er det vel ikke ulovligt, da han vel bare giver mig ress??
      --> men hvad hvis han ryger under mig i rank, fx rank 6.... er det så push han har lavet?? selvom han INDEN hittet lå over mig??
    • Jeg forstår ikke hvorfor det er et problem at en der er højere i point sender en der er lavere i point res.

Forstår godt at regler er regler men jeg har altid været af den overbevisning at når man som mod/go/politi eller hvad end man nu er, skal tage alt med et gran salt.
      Forstår ikke hvorfor at man som GO føler man bør gå i små sko.
      Hvis det nu handlede om systematisk push så vil jeg da helt klart mene det er en anden sag.

Når det nu er sagt så kender jeg ikke alle detaljer i sagen, for slet ikke at snakke om ban længden, men et ban skal jo forståes som en advarsel at du har brudt, eller i hvert fald bøjet reglerne med hensigt at udnytte dem.

Håber begge parter forstår hvorfor regler er her og hvorfor advarsler/bans eksisterer.

RIP kills in Hyperion: 259

Hvis du ikke kan FS er det lige meget om du vil FS
      Hvis du ikke vil FS er det lige meget om du kan FS
    • Tjae, jeg kan ikke udtale mig om hvad der sker over i Cartel lejren.

Men i mit tilfælde har teamet meget random, pludseligt og u-announceret besluttet sig for at store spillere ikke længere må sende ress til de nye små spillere.

The post was edited 2 times, last by Dark Depresion ().

• Husk at du har givet lov og din sjæl til at teamet altid har ret i sidste ende.
      Var det her i .de eller .org, så var i alle blevet perm bannet for at stille for mange spørgsmål :D
      Teamet har altid ret.
      Når teamet så ikke har ret, så får de en coma til at have deres ryg så de har ret.
      Så drop jeres whine, for teamet har ret.

The post was edited 1 time, last by Toph ().

• Vedkommende som i er banned for at pushe kunne jo også vælge at lad docken gå til grunde og beholde sine res fra jer.

Men som spiller og hvis man bare tænker sig lidt om, vil man jo vide at man ikke bare kan booste en konto som efter et par dage har flere mia flåde igen så man ryger over en i points. Det jo den samme grå morale der er med at handle her i spillet.
      Du må jo hellere ikke tjene res på at handle rundt med forskellige spillere, selvom det teknisk set var indenfor reglerne, blev det stadig betegnet som push. Købe billigt deut og sælge det dyrt til anden side f.eks.

Moralen er at i burde have spurgt jeres GO, SGO, GA inden i bevægede jer ud i sådan noget hvor i viste at inden for de 72 timer der vil han sige så meget over jer i points at det kan ikke forstås på anden måde end push.

Alle regler kan tolkes forskelligt også derfor vi irl har byretten, landsretten og højsteretten.
    • Host host... den bette bredrøvede dværg stiller sig på ølkassen og venter på ørenlyd...

Hvordan regler tolkes er sq ikke en nem sag... nu tager jeg den afslappede mondering SF og står her i bar røv og wiklers....

Vi er alle enige om at push er ulovligt....

Vi er også alle enige om at det der ligger i rumdokken er den slagneparts assist til st komme hurtigere på benene igen... man kan så vælge at sige jeg er sq ik en tøs og modtager almisser og gør det old School og lader lårtet brænde op... før man trykker på red mit lårt eller skrot pisset er de point i dokken ik i spil... dvs de er enten tabt eller vundet...

Trykker man på byg så er de points i kassen.... punktum! Så kan man svømme baglæns slå vejrmøller af og påklædt... du får de points...

Hvis du har nogle gode venner.... de vil hjælpe dig og sender ress uden at kikke på points med de givne regler og den almene sunde fornufts forstand til tolkningen så bryder de push reglerne... længere er den ikke.

At bøje reglerne er ikke ok... lårtet skal betales retur...!

Jeg kan sige det er noget skod... da jeg kom til quantum var det med en gæld på en ordentlig røvfuld mia ress... dem har jeg betalt tilbage, det skal nævnes at det er noget siden og 5 mia ress er ik vild ting i quantum idag... men den gang var det sq op af bakke... men betalt blev de...

Sidst men ik mindst... syntes jeg det er latterligt at man vælger skyde hjørner... snyde ruske og spille i de grå nuancer....

Tal pænt, behandl folk med respekt og opfør jer som nogenlunde voksne/modne mennesker....
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
    • Hvem er højere end coma?
      Kan man kontakte gameforge udenfor det danske team? For det holder sku ikke i retten den måde de kører showet på.
      Too many people have opinions on things they know nothing about.
      And the more ignorant they are, the more opinions they have.
    • Abracadabra wrote:

Min mening om det danske ogame team?

De gør et framragende stykke arbejde, lige fra board sektionen til ingame.
      Deres svar tid på tickets er i særklasse.
      Jeg må indrømme, De er nok Danmarks bedste OGame team.
      Føler mig ikke helt så ked af min kommentar til dig på discord mere.

RIP kills in Hyperion: 259

Hvis du ikke kan FS er det lige meget om du vil FS
      Hvis du ikke vil FS er det lige meget om du kan FS
    • Jeg har allerede glemt din kommentar til mig på discord..

#lifeofastoner

edit: Glemte at skrive noget der har relevans til tråden, skulle nødig få 50 dage ban for "spam" - "skal ikke give muligheden for at dømme det straffe"

Deres evne til at se tingene fra brugerns side, er enorm tilfredstillende.!