Din Mening om det Danske ogame team

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• izi wrote:

men i har bannet folk uden at lægge beviser eller bevise hvorfor brugere er bannet . ergo er vi tilbage i at gos kan banne hvem de vil baseret på personligheder

Vi kan som minimum give dig en grund for et ban, men vi kan ikke give dig beviser som vi har adgang til fordi det er internt information og hvis vi deler de oplysninger med en bruger så bryder den teamler, den DPA som han har underskrevet :)

Og ja som Ressei skriver så kan bans blive tjekket af SGO, GA og TM for at se om de er i orden. Hvis man stadig er uenig med sit ban, så er CoMa den sidste mand i rækken man kan snakke med :)
    • Jeg har personligt ikke noget imod vores danske team, jeg syntes de gør det godt og er pænt hurtige til at svare på tickets i forhold til at det er frivilligt arbejde.

Men som andre også har nævnt syntes jeg at spørge skemaet er lidt tyndt og ikke rigtigt fortæller hvad for nogle af de 3 spørgsmål vi er enige/uenige i :) Føler der burde være 5 forskellige svar muligheder istedet for kun 3.
    • flashlite jeg bliver nød til at rette på dig , de får skam betaling i form at mørk materiale = rigtige penge for os andre ^^

bare for at sætte det i perspektiv behøver de faktisk slet ikke købe noget MM hvis de har en konto ,med det beløb de får ;)
    • Det er da stadig frivilligt arbejde lige meget hvad du mener.
      Personligt ser jeg det hverken som løn eller betaling, men mere som en belønning i sidste ende.
      Vi er stadig alle mennesker med vores eget liv ved siden af, men vi prøver stadig at gøre plads i vores hverdag til at vi kan hjælpe med at køre det danske OGame, og sørger for at folk altid har nogen de kan skrive til når er der problemer.
      Jeg er måske nyt i teamet, så jeg kan ikke sætte mig ind i det had mange af jer har til teamlers, men det ændrer ikke på at jeg bestemte mig for at søge ind i teamet, fordi det i sidste ende er den bedste måde at give noget tilbage til OGame for mig.

Hvis der ikke var frivillige til at tage sig af spillet, ville de skulle ansætte folk der kræver rigtig løn, gad vide hvor længe der ville være nok profit til at holde OGame.dk kørende så?
      Hvis man syntes det er unfair at en teamler får lidt for bruge deres fritid på spillet, så kan man da selv søge ind i teamet.

RIP 2017-2018
    • Det er ærgerligt, at denne såkaldte afstemning er anonym...

Det vil helt klart have været en fordel hvis det var en "åben" afstemning, så man kunne se hvad folk satte deres stemme på. - Fordi sådan som den er skruet sammen nu, sidder de fleste af dem som har stemt "elendige" bare og gemmer sig bag deres stemme, fordi de ikke tør åbne munden.

Så i bund og grund, synes jeg ikke denne afstemning er værd at bruge tid på, når den er anonym.

Vi har her, én gruppe frivillige mennekser, som sidder og bruger deres fritid på at passe og pleje os. - De er der for os, når vi har brug for dem. De står altid klar i kulissen, klar til at hjælpe, hvis vi har problemer eller bare søger svar på nogle spørgmål. - Det er klart at der altid vil være nogen, som måske synes de bliver uretfærdigt behandlet og det kan der ikke laves om på.. Vi lever i et samfund, hvor alle heller ikke går lade hjem fra arbejdet og det samme glæder her...

Hvis man ønsker forandringer, så smid en ansøgning til team og kom ind i gruppen og vær med til at præge den inden fra. For det er bare letter, at sidde ude på fløjen og skyde med skarpt, når man ikke selv kan komme med ét argument på, hvordan det hele bliver løst..

Jeg synes teamet gør et godt stykke arbejder, og det skal de bare fortætte med..
      A chain is only as strong as its weakest link!
    • En team diskussions tråd igen igen igen, omend denne lader til at være primært fokuseret omkring betted og lidt izi. Selve udgangspunktet med et poll, er en glimrende ide. Et godt udvalg af muligheder hvor man kan give konstruktiv kritik på især reglerne i Ogame ville være glimrende (da det jo er dem vi forholder os til på godt og ondt). Individuelle kommentarer på tænkte problemer med team, eller fejlagtige oplysninger om ban situationer hjælper tilgengæld intet. Vi banner ikke folk uden grund (og den vil altid stå der), nu er prangeren så blevet ændret, hvilket jeg personligt synes var lidt unødvendigt - men tjah - ligegyldig hvad kan den person der er blevet banned altid se hvorfor. OG husk igen igen: Man kan altid klage via ticket og vi kan sådan set også kontaktes gennem forum osv..

Hvis dit "2 ugers" ban uden grund vitterligt havde været sandt, så er jeg imponeret over at du intet gjorde for at klage gennem vores officielle værktøjer i 2 uger. Jeg er ikke helt sikker på hvor spanien kommer ind? Men det er for den sags skyld også ligegyldigt da vi ikke tager den slags op her.

izi wrote:

men i har bannet folk uden at lægge beviser eller bevise hvorfor brugere er bannet . ergo er vi tilbage i at gos kan banne hvem de vil baseret på personligheder ^^
      Ja, det må vi så ikke. Vi kan ikke skrive andet end en reference til reglen for hvorfor de blev banned. Ejeren af kontoen får måske en uddybet besked, men vi må simpelthen ikke skriver beviser. At vi ikke gør dette, betyder derved selvsagt ikke at vi så smider et ban på grund af personen. Selv hvis dette var tilfældet, og du røg ud i en sådan situation, hvad er løsning? Jo skriv til f.eks en SGO - og så kigger vedkommende sørme på sagen, og hvis det er forkert og hvis det f.eks sker gentagende gange, så bliver vedkommende nok ikke ved med at være team-medlem. Man kan altid vælge at se en handling som personlig, men det er efter min erfaring yderst sjældent det sker (og kan sådan set ikke erindre nogen i nyere tid). Jeg mindes oftere at nogle brugere behandle team-folk som om sagen er personlig, så nok der ideen kommer fra, også oftere lettere at have et mål med sin irritation over at være blevet opdaget eller ramt, end at tage den afslappede løsning.

izi wrote:

flashlite jeg bliver nød til at rette på dig , de får skam betaling i form at mørk materiale = rigtige penge for os andre ^^

bare for at sætte det i perspektiv behøver de faktisk slet ikke købe noget MM hvis de har en konto ,med det beløb de får ;)
      Ja, wow, vi får MM og de af os som overhovedet ikke spiller aktivt har virkelig glæde af den MM - Right on. Forøvrigt bør jeg lige nævne at man aldrig behøver at købe MM.

For lige at gentage: Vi tager ikke parti - hvis f.eks jeg modtager en ticket fra et team-medlem så bliver vedkommende behandlet på nøjagtig samme måde som alle andre.

Jeg forslår umiddelbart at denne tråd lukkes og en mere interessant en åbnes, med en gennemtænkt poll - for udover en diskussion om formodede personlige angreb uden nogen substanse og ignorering af svar, så sker der ikke meget her. Tak til de brugere der viser forståelse for at teamet er frivillige, der gør det her fordi de ønsker at hjælpe og ikke fordi de er MM hungrende magt misbrugere.

Må indrømme at jeg har en svaghed for den her musik - Kontakt Support OGame reglerne

The post was edited 1 time, last by Red-Baron ().

• der er lige nu mulighed for at joine teamet, hvis man er utilfreds med de nuværende medlemmer ;)
      der er endda frit valg mellem GO og MOD rolle :D

så husk at søg, hvis du vil være med til at gøre teamet bedre ;)
      husk at søg, hvis du mener at teamet gør det for dårligt, for lidt eller for langsomt ;)

jeg har selv overvejet at joine, men det er som om at hadet ikke er forbeholdt de tidligere medlemmer af teamet, da nye medlemmer af teamet også oplever at blive hadet :/
      glæd jer også de nye der joiner, og håb på at de vil gøre det mere på din måde end dem du er/var utilfreds med :)
      nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug
    • hooooold da jeg ville have dårlig smag i munden hvis min tunge var så brun :bræk: :bræk:

@'FRAMERATE jeg ved godt det er konen , men at du formår at modsige dig selv flere gange i et par få sætninger er sku da helt vildt :loli: :loli: prime eksempel på hvordan det er at tale med et team member "det er ikke et job , men vi arbejder og bliver betalt " " jeg
      vælger bare at se anderledes på det " " jeg kan bedre lide at kalde det beløning så folk har lidt medlidenhed med mig "

om du vil det eller ej frame så hedder et stykke arbejde hvor du bliver betalt , ligemeget hvor meget eller lidt - lige meget hvor lang tid eller hvor kort ... altså et job :dash: :loli:

@'Kaptajnknas' det er jo netop ikke ærgeligt at denne undersøgelse er anonym men meningen den skal være det ????? hvordan skulle folket ellers give deres ærlige mening , det her er et sprøgsmål om dem som har magten i ogame.dk er passende til jobbet og der er allerede flere som har nævnt eksempler på at de ikke er blevet behandler fair eller ens , tror du selv nogen af de mennesker vil svare på et spørgskema når hammer måske eller måske ikke falder ud fra det svar de ender med at giver ?? NEJ sku da .... knas lige et andet sted mens du er igang

@Red-Baron er du ikke mere inaktiv end de fleste i draco ??? godt at se du stadig er i live :) ^^

igen igen igen , tyder vel også på et problem ?

må jeg smide billeder af mit ticketsystem , fordi jeg har da hvertifald et par beskeder jeg sagtnes kan vise - på jeg har været gennem de officelle veje... ^^

i får mm , og længere er den ikke så stop med fedteriet tak ^^ jeg er smurt nok i forvejen , sjovt du nævner at man ikke behøver at købe mm såååe nej det er da rigtigt vi skal intet , men når m4hcine bruger 3.000 kr på en optstart og har 2k points efter 12 timer og os uden havde mellem 50-100 så ligger spillet op gf vil udnytte dette ... siger ikke det er umuligt - det var sirius et godt eksemple på :rofl: :rofl:

- [TOT: 15.299.000] goa [Mongols] vs. M4CHINE [Siriusly] (A: 2.235.000, D: 13.064.000)

så lige for at afslutte mm snakkede , så er det mere udbredt mellem os at mm er alt for op / godt i forhold til at ikke have det , og her for i nok til at holde accounts kørende ;) ^^

men når det er sagt er der ikke snart et nyt univers som skal startes så gf kan få deres penge :bday: :bday: :bday:
    • Konstruktiv feedback modtages gerne!

Jeg nævner gerne igen, søg ind hvis man vil have højnet standarden, hvis man mener at man er i stand til det!

Og så kom gerne med noget konstruktiv kritik, jeg vil gerne formidle det videre til mit team og snakke om hvad vi kan gøre bedre, men kræver jeg har lidt at arbejde med frem for "I bannede mig ikke som jeg ville have i bannede mig, fiks".

Og vil man ikke ud med det public, smid da en ticket/PM, så tager jeg gerne en snak og er da sikker på ErikFyr også gør samt Psytech :)
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • Tak til alle for den positive feedback også, det er dejligt at høre at der også er folk der er tilfredse med vores arbejde, jeg synes man bliver motiveret til at fortsætte med at prøve at gøre det så godt man kan for alle brugere. Personligt er jeg her for jeres skyld og det MM vi får som belønning for at hjælpe er slet ikke nok til at man kan kalde det for en løn hvis man tæller alle de timer man bruger i fritiden på at lave det her, det ville give mere i løn at bruge lige så mange timer på at arbejde i en butik eller andet arbejde hvor man får rigtigt løn :)

Men jeg ved ikke hvordan vi kan løse jeres problemer med teamet Izi og Betted, jeg er derhenne hvor jeg synes at i kunne prøve at snakke med vores CoMa som er en medarbejder inde hos GF for at finde en eller anden løsning :)
    • Jeg har nu siddet og læst alle 3 sider af kommentarer igennem her, og jeg sidder tilbage med en følelse af, at der slet ikke er sket nogen form for fremskridt i den her tråd? Ingen af parterne har rykket sig i deres standpunkt, og ingen virker til at ønske det.

Så jeg spørger jer, hvad er det egentlige formål med den her tråd? Hvorfor er den stadig i live, og hvad håber I at opnå, ved at holde den kørende? For mig virker det som spild af tid, at svare på Izi og Betted's åndsvage svar, hvor de må ty til sproglige og grammatiske fejl for at kunne få deres pointe igennem. "Kast ikke med sten, hvis du selv bor i et glashus."

Personligt vil jeg ikke længere spilde min tid, med at læse herinde, og jeg foreslår ligesom Red Baron blot at lukke denne tråd, og måske starte en ny, mere struktureret.
    • Avalon wrote:

Jeg har nu siddet og læst alle 3 sider af kommentarer igennem her, og jeg sidder tilbage med en følelse af, at der slet ikke er sket nogen form for fremskridt i den her tråd? Ingen af parterne har rykket sig i deres standpunkt, og ingen virker til at ønske det.

Så jeg spørger jer, hvad er det egentlige formål med den her tråd? Hvorfor er den stadig i live, og hvad håber I at opnå, ved at holde den kørende? For mig virker det som spild af tid, at svare på Izi og Betted's åndsvage svar, hvor de må ty til sproglige og grammatiske fejl for at kunne få deres pointe igennem. "Kast ikke med sten, hvis du selv bor i et glashus."

Personligt vil jeg ikke længere spilde min tid, med at læse herinde, og jeg foreslår ligesom Red Baron blot at lukke denne tråd, og måske starte en ny, mere struktureret.
      Det eneste jeg høre komme ud af din mund Bla bla blaa... Og Moooooaaar mangler mere MM...Lige glad med din mening

Og Erik vi løser Problemet den dag en Go ikke har et frit valg om der skal være ban eller ej.. A OG B skal have sammen behandling...
      Bryder du reglerne og det bliver opdaget skal både a og B have ban.. Denne gang med push A skal ikke bare snede ress tilbage.. Han skal have et Ban lige så vel som b

Og så hjælper det ikke at du skriver det gør vi også nogen gange.
      og ressi srkiver det må jeg selv side her og bestemme om jeg har lyst til den dag....

Der ska være så klare regler at man ikke kan bryde dem uden et ban. Ingen varsel Osv...
      Dog skal i kigge på forum reglerne... De er dybt latterlige og tydelig vis lavet på samme måde.. Det kommer and på hvordan du vender og drejer reglen om det skal give warn...

I bør nok også Oplyse brugerne når i har været hackket.. Det er vel en god ting at vide for brugerne at der har været folk inde med jeres magt og kan se ip mails Osv osv Osv hvad i ellers kan se.....

Sådan ting gør at i er pisse utroværdig..
      Jeg vil heller Betro mit lommeur til en fra Somalia end nogen af jer her inde,
    • Al Capone wrote:

Avalon's mening er vel ligeså meget værd som din i den her håbløse tråd...
      Som jeg skrev jeg er lige glad med han's mening..
      Så igen har vi lige en fra teamet der bare skal ind og lukke noget ud ? Hvis der var en mods mod var det lige et warn der Hold dig til Tråden..

Her så vi så igen, hvorfor teamet ikke er noget værd.
      Men i har vel ret i at tråden her er løbet af sport.. Men nu mest fra teamet side for i skøjter rundt over hinanden. Det ser mega sjovt ud..
    • Betted wrote:

Al Capone wrote:

Som jeg skrev jeg er lige glad med han's mening..Så igen har vi lige en fra teamet der bare skal ind og lukke noget ud ? Hvis der var en mods mod var det lige et warn der Hold dig til Tråden..

Men i har vel ret i at tråden her er løbet af sport.. Men nu mest fra teamet side for i skøjter rundt over hinanden. Det ser mega sjovt ud..
      Det er på tidspunkter som disse, hvor jeg ville ønske, vi havde en mere hård tilgang fra teamet.
      Du lader ikke til, at respektere andres meninger herunder Avalon. Og nej jeg tager ikke nødvendigvis side her, men det er alligevel utroligt, at sidde og læse det du nu engang skriver.
      Men ligesom Avalon, så kan jeg heller ikke se tråden bliver fuldt videre på, det er bare ren mudderkastning for tiden.
      Ked af at sige det Betted, men det er desværre en ret klar opfattelse efterhånden.
      Quantum - The Confederation
    • kuntz15 wrote:

Betted wrote:

Al Capone wrote:

Som jeg skrev jeg er lige glad med han's mening..Så igen har vi lige en fra teamet der bare skal ind og lukke noget ud ? Hvis der var en mods mod var det lige et warn der Hold dig til Tråden..
      Det er på tidspunkter som disse, hvor jeg ville ønske, vi havde en mere hård tilgang fra teamet.Du lader ikke til, at respektere andres meninger herunder Avalon. Og nej jeg tager ikke nødvendigvis side her, men det er alligevel utroligt, at sidde og læse det du nu engang skriver.
      Men ligesom Avalon, så kan jeg heller ikke se tråden bliver fuldt videre på, det er bare ren mudderkastning for tiden.
      Ked af at sige det Betted, men det er desværre en ret klar opfattelse efterhånden.
      Tråden er som sådan god nok..
      Jeg har min fulde ret til ikke at give en F for Avalons mening... Den er Ubetydelig for mig..

At Al Capone vælger at gå off tropic Viser igen at teamet kan gøre som det passer dem.. Havde jeg gjord det i en anden tråd var det et warn og ban for den sags skyld...
      Men man kan opføre næsten som det passer en som team member uden det har en Konsikvens.. Det så vi også da vi var på Discord hvor en fra teamet vælger og side og true en spiller...... Han sidder den dag i teamet stadig.. Det er også okay for som de har sagt kan de ikke gøre noget ved det der sker uden for ogame.dk..

Det eneste den her tård har vist indtil nu er at. Teamet har meget at arbejde med og der er ting der skal laves om..
      Ellers bliver det ikke beder for nogen. Hverken teamet eller spillerne..

Det er ikke kun brok syntes det er flot at erik har valgt at lave en afstemning omkring gb hit's
      Det viser der sker lidt i forhold til da Jaqupson var TM.. +

Også derfor jeg har troen på at hvis teamet bare strammer ballerne og stopper med at misbruge magt og arbejder mere på ligestilling mellem A og B måske endda laver regler der hjælper dem til dette....
      Så kan ogame.dk nå langt :)
    • Betted... hvor meget l€%& skal vi høre på.. hvorfor holder du dig ikke til Discord
      Har du ikke flashed din mening..? du behøver ikke udstille dig selv med at du har kognitive udfordringer..

jeg har ikke det fjerneste imod teamet.... ej heller om om jeg får et warn eller spærring.... har trods alt prøvet lidt af hvert i mine år med Ogame... og ser mig selv som normal begavet, så jeg er udemærket klar over ..når noget er på grænsen

over and out
      Videre imod nye mål.....