Nyt Merge Skript Nye regler? GB hits for/imod

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Nyt Merge Skript Nye regler? GB hits for/imod

Hej DK,

Da GameForge arbejder på et nyt merge skript, og vi får hurtigere og flere merge ifølge Team Manager @ErikFyr. Kan vi tage et kig på GB-Hit-reglerne?

I DK kan du GB-Hit en allieret, og beholde alle ressourcerne, alle sammen!

Men her er problemet! Når universerne merger, så er der mange spillere der "giver deres kontoer væk", og efter sammenlægningen så sker det af en eller anden sjov grund altid, at disse konti ender med at GB-hit den anden konto. Og det jo en nem måde lige at stige på når ens "ven" GB-hitter din gamle konto ind I din nye eller omvendt.

Ville det være muligt at gøre reglerne det samme som i .Org eller .US, hvor du ikke kan holde ruinmarken?

Med venlig hilsen størstedelen af Ogame.dk som kun har 1 konto.
    • jeg skal ikke sige om ideen er skidt eller dårlig? men der er ihvertfald nogle ting man skal være opmærksomme på.
      1. Hvormeget vil man investere i en acc, når det eneste der er udmeldt fra teamet "vi skal nok forvente at der vil komme mange flere universer fremover" når man ikke kan få udnytte af sin gamle acc ved et merge, vi er jo kun de spillere vi er. skal den så bare blive inaktiv?
      2. en risikofaktor bliver nævnt som at man stiger for meget, MEN iforhold til hvad? jeg kunne sagtens se at en acc, blive en bedre acc - der er jo iforvejen kæmpe spillere som har mange flere tusinde point, så nok ikke det største problem.
      Men sjovt at tråden bliver taget op af DFK i Mitzar som netop lige har modtaget en GB hit , hvad 2 dage siden? :D
      siger ikke det ikke er et seriøst emne, syntes bare at det synd at det kunne misforståes.

med venlig hilsen størstedelen af Ogame DK som endnu ikke har fortaget et GB hit og stadigvæk har 2 acc
      Videre imod nye mål.....
    • Flyingduck wrote:

jeg skal ikke sige om ideen er skidt eller dårlig? men der er ihvertfald nogle ting man skal være opmærksomme på.
      1. Hvormeget vil man investere i en acc, når det eneste der er udmeldt fra teamet "vi skal nok forvente at der vil komme mange flere universer fremover" når man ikke kan få udnytte af sin gamle acc ved et merge, vi er jo kun de spillere vi er. skal den så bare blive inaktiv?
      2. en risikofaktor bliver nævnt som at man stiger for meget, MEN iforhold til hvad? jeg kunne sagtens se at en acc, blive en bedre acc - der er jo iforvejen kæmpe spillere som har mange flere tusinde point, så nok ikke det største problem.
      Men sjovt at tråden bliver taget op af DFK i Mitzar som netop lige har modtaget en GB hit , hvad 2 dage siden? :D
      siger ikke det ikke er et seriøst emne, syntes bare at det synd at det kunne misforståes.

med venlig hilsen størstedelen af Ogame DK som endnu ikke har fortaget et GB hit og stadigvæk har 2 acc
      Tror du har fået kaffen galt i halsen lille and, jeg er i Pegasus og har ikke modtaget GB-Hit I Mizar. ?( Men det da dejligt du som altid skal hive et eller andet ligegyldigt du har med folk I diverse universe ind I diskussioner? ?( Men jeg vil da gerne hører hvad du så har af planer hvis dine to konti skal merges ind I samme univers? Så kunne man da måske bruge noget af hvad du siger til noget. :miffy:

Tilbage til topic, du må meget gerne lave en afstemning, som er offentlig så vi kan se hvem der stemme hvad @ErikFyr :)
    • undskyld Icequeen... jeg vidste ikke at dig og Kod ikke var sammen mere - beklager dybt (havde i været sammen, og talte sammen ville han nok have fortalt dig det!)

mit mål for merge er da at jeg selfølgelig gerne vil finde en værdig overtager - men som et eksempel kan vi tage at der kun er dig tilbage som ingen acc har og du skulle overtage min - så ville jeg helre GB hitte, da den ellers var tabt 4 sure :loli: ej det er gass....

hvorfor skal der være en afstemning? fordi Icequeen siger det??.... er det ikke bedre at teamet tar en seriøs snak SAMMEN istedet for at høre på et par tosser som Iceqeen og jeg :D
      Videre imod nye mål.....
    • Det er en diskussion der allerede er i gang, ErikFyr ved det bare ikke :p

Ej, det er en snak der længe har været undervejs, især fordi DK er det eneste land i verden hvor det er lovligt.

Den ryger på listen over diskussioner der skal op når DKs regler skal omstruktureres her inden ret længe.
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • Flyingduck wrote:

Det er rent faktisk ikke push, hvis det er din egen acc... men "potayto, potahto" ;)
      og uretfærdig, er vel det samme som en rig dreng der bruger MM
      Dum.....som i boost? :D spillet er som det er.....

Din logic er ligeså hullet som en sigte, tillad mig at lade at "quote" en GO.

Ressei wrote:

nej da multi og acc share er imod vores T&C er det fuldstendigt udelukket
      Så måske du lige skulle læse dem. :)

DK GB-hit regler er og bliver en reel måde at omgås pushing reglerne mv.
    • Flyingduck wrote:

Det er rent faktisk ikke push, hvis det er din egen acc...
      Det er da push uanset hvad, hvis der kommer ressourcer fra en lavere rangeret spiller til en højere rangeret uanset hvem der ejer de konti.

Desuden kan du ikke rigtig GB hitte dig selv da du jo ikke må være aktiv på flere konti samtidig, så kan ikke se hvordan det skulle virke?
    • Flyingduck wrote:

hvad du/ I DFK mener om dette?
      First things first.. Det her handler ikke om Cartel/DFK eller noget, det handler om os alle sammen, så kan vi prøve at holde os på sporet i stedet for ENDNU en gang at lade in-game konflikter påvirke diskussionen om regler på forum? hvad jeg siger her er min egen holdning, jeg er ikke DFK talsmand..

Flyingduck wrote:

Det skulle jeg nok få løst Zurg, dont you worry....
      så hvis jeg forstår dig rigtig, er du så for eller imod? for du fik jo et GB hit for 2 dage siden, så er egenligt meget spændt på hvad du/ I DFK mener om dette?
      Jeg fik et GB hit ja, og jeg er stik imod GB hits.. Men når reglerne er sådan gider jeg heller ikke lægge mig bag feltet når andre benytter det.. Jeg ville ønske at vi ikke spillede med dem, men så længe reglerne tillader det, så vil jeg takke ja når de bliver tilbudt.
    • ErikFyr wrote:

Hold jer venligst til trådens emne så vi kan få en diskussion omkring om GB-hit reglen skal fjernes eller blive, hold in-game konflikter in-game :P
      Synes der er mange regler som skal revurderes og opdateres, har jo talt om andre regler som ikke er formuleret godt nok, eller ikke helt giver mening.

Dog synes jeg at man skulle lave ens regler i alle ogame lande, vil gøre det nemmere for udlandske spiller at sige okay, fedt univers settings i .dk lad os spille der, uden at man skal bekymre sig om hvad der står på dansk med småt et eller andet sted på forum.