ændring af rumdok

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• the1killer wrote:

den udmelding kommer efter at du er blevet kørt over? :loli:

tror at der er en ting eller 2 omkring det hit jeg er nysgerrig efter :/
      Det jo ikke noget som gavner hende så?
      Nok mere et foreslag til at folk med stor flåde ikke får kampflåde tilbage efter at have lavet en fejl...Men kan da godt forstå du ikke ønsker det :D
    • the1killer wrote:

tror det var et GB hit
      Og anjo er på ny acc

Jeg mener ikke vi skal tilbage til totalt nulstillese det ville dræbe russerne hurtigere
      Sorry Biker - men biker blev ramt 2 gange og stoppede han var nok stoppet efter første gang uden dok? Bare et eksempel

Så jeg syntes dok er godt da vi kan ramme mere men dårligt i den forstand med en modstander man vil nulstille men hellere dok end ingen dok for at spillerne bliver om ikke andet lidt længere

Edit: snakkede uni 28 undskyld forvirringen
      Edit 2: Mizar var det nok et GB aligevel hehe
    • jeg mener det er en vag følelse jeg sad med indtil jeg gik i rumdok og fik 30% flåde ca så er det jo ikk som i gamle dage i uni 11 der kom sgu ikk noget retur det var værsgod og bygge selv så det var sgu surt nu er det jo bare tamt og feks nakke nr1 og vide rumdok giver flåde tilbage må være træls det synes jeg ihvertfald

men hvis nu man kun fik 30 % af transportskibe tilbage vil det være mere sjovt og "nakke" en flåde

og jeg er både miner og raider og tvilling

og nej jeg har ikk lavet GB hit kloge åge ;)
      - hellere en so i stalden end 10 i røven - :loli:

FS eller ØFØF :shit:
    • N1xorn3m3s7s wrote:

the1killer wrote:

tror det var et GB hitOg anjo er på ny acc

Jeg mener ikke vi skal tilbage til totalt nulstillese det ville dræbe russerne hurtigere
      Sorry Biker - men biker blev ramt 2 gange og stoppede han var nok stoppet efter første gang uden dok? Bare et eksempel
      Hov hov!

Jeg stoppede pga dk havde brug for en aktiv GA i alle unier, jeg var allerede i gang med at rebuilde anden gang ;)

Flåden fra første rumdok var jo dårligt nok noget at råbe hurra for anyways..
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • I universer med høj RM% er rumdokken næsten overflødig.

Ved 70-80%RM er det begrænset hvad du kan få tilbage via rumdokken. I 30% universer tilgengæld, der kan du virkeligt få meget flåde tilbage..

I høj RM% unier vil folk quitte med eller uden dok uanset hvad..
    • jeg synes bare det sjove ved spillet er væk og motivation til og forblive raider men du kan nakke den samme spiller hver dag for og fjerne flåden så det er det samme bare det tager nogen dage nu pga den rumdok

og at folk stopper med og spille i et uni er jo ikk verdens undergang de fleste popper op igen jo gggg

"i ska ikk tro i ska vide det er ikke kristendom det her er ogame" gggg
      - hellere en so i stalden end 10 i røven - :loli:

FS eller ØFØF :shit:

The post was edited 2 times, last by Al Capone ().