#1 Allstar [TOT: 27.780.000] Aquaman & Statham vs. goa [Mongols] (A: 11.044.000, F: 16.736.000)

• Phalanx

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• #1 Allstar [TOT: 27.780.000] Aquaman & Statham vs. goa [Mongols] (A: 11.044.000, F: 16.736.000)

Snakkede lidt med Statham om vi ikke snart skulle have en måne, nu hvor alle de begyndte at poppe frem rundt omkring. Der blev bygget lj's i stor stil og ms blev sendt afsted og Statham var heldig at få sin måne i første skud :beer: . Og hov, hvem poppede så pludselig frem på retur fra rm? Det gjorde izi da. Jeg kan love jer for der blev travlt i Aquaman og Stathams lejre. Uden sim eller noget som helst, blev min flåde sendt afsted og senere koblede Statham sig på. Grundet dette havde vi ingen tid til at time vores recs, så de blev bare sendt afsted hurtigst muligt, da vi ikke kunne sige nej til at nakke flåden. Vi var udemærket godt klar over vi ikke ville kunne nå at få hele rm med vores recs, men at det ville være nok til at dække vores tab og give os en tilfredsstillende profit. Alt forløber som planlagt og størstedelen af izis flåde ender som en bunke svævende skrot :minigun: :minigun: .

Men hov, hvad er nu det? Mere end 300 recs fra izis planet på vej ud mod rm. Gad vide hvor han har fået dem fra ?( ? Han må have en utrolig god rumdok :loli:
      Kære mr.money aka izi vælger simpelthen at svinge dankortet og fyre en masse recs i ovnen, for så at nappe stortset hele rm for at redde sin flåde :crazy: , men ikke nok med det, forvandler det vores angreb fra profit til stort tab :thumbdown:

Hvornår fixer i dette GF? MM skal ikke kunne forvandle et ellers profitabelt angreb til stort tab.

Og izi, husk nu at fs ordentligt. At Stathams måne poppede frem er ikke en undskyldning, da der også var måner i går :dash: .

Den 29-12-2017 --:--:--, møder følgende flåder i kamp:

Angriber Aquaman

Våben 70% - Skjold 80% - Pansring 80%

Krydser 73
      Slagskib 74
      Interceptor 21

Angriber Statham

Våben 70% - Skjold 70% - Pansring 80%

Lille Transporter 308
      Lille Jæger 106
      Krydser 107
      Slagskib 56
      Interceptor 35

Forsvarer goa [Mongols]

Våben 80% - Skjold 70% - Pansring 80%

Lille Transporter 160
      Stor Transporter 73
      Lille Jæger 66
      Stor Jæger 1
      Krydser 64
      Slagskib 213
      Koloniskib 1
      Recycler 280
      Spionagesonde 31
      Solarsatellit 72

Efter kampen ...

Angriber Aquaman

Våben 70% - Skjold 80% - Pansring 80%

Krydser 13 ( -60 )
      Slagskib 45 ( -29 )
      Interceptor 10 ( -11 )

Angriber Statham

Våben 70% - Skjold 70% - Pansring 80%

Lille Transporter 5 ( -303 )
      Lille Jæger 0 ( -106 )
      Krydser 20 ( -87 )
      Slagskib 29 ( -27 )
      Interceptor 25 ( -10 )

Forsvarer goa [Mongols]

Våben 80% - Skjold 70% - Pansring 80%

Lille Transporter 0 ( -160 )
      Stor Transporter 2 ( -71 )
      Lille Jæger 0 ( -66 )
      Stor Jæger 0 ( -1 )
      Krydser 6 ( -58 )
      Slagskib 77 ( -136 )
      Koloniskib 0 ( -1 )
      Recycler 9 ( -271 )
      Spionagesonde 1 ( -30 )
      Solarsatellit 0 ( -72 )

Kampen ender uafgjort.

Angriberen mistede i alt 11.044.000 enheder.
      Forsvareren mistede i alt 16.736.000 enheder.
      På disse rum koordinater ligger der nu 14.371.200 metal og 6.802.400 krystal.

Chancen for at en måne blev dannet fra ruinmarken var 22%.

Ruinmarken blev høstede af angriber :
      1.900.000 Metal og 1.900.000 Krystal

Opsummering af profit/tab:

Opsummering angriber

Metal: -5.114.000
      Krystal: -1.521.000
      Deuterium: -609.000
      Angriber tabte i alt 7.244.000 enheder.
      Angriber(ne) vandt i alt 2.016 honour points.

Opsummering forsvarer

Metal: -10.950.000
      Krystal: -5.082.000
      Deuterium: -704.000
      Forsvarer tabte i alt 16.736.000 enheder.
      Forsvarer(ne) vandt i alt 1.965 honour points.

Drevet af OGotcha KR Converter 4.1.4
    • Aquaman. Da jeg nakkede dig insys mm'ede du også recs ;)
      Desuden er titlen og profitter forkert :)
      Izi, flot profit til dig. Det er ikke en AS, da den ikke har en TD på 300 mio ;)
      (men en HoF er det da :D)
      Og nu vi er igang, er de rigtige navne så ikke GeForce fra Rigel og den gode gamle Flyingduck? Eller er Statham stadig ham der spillede på Chancellor Deuterium, da jeg nakkede ham?
    • Dejligt hit... en skam med RM, når vi nu er ved det...så kender jeg jo izi, og naturligvis er han ikke bleg for at bruge penge, ville nok vente til dagen efter med at sende efter izi, for han havde nok FS såden igen en af dagene -men hold da op hvor er det nemt at være bagklog -

@Daenerys jeg spiller ikke Statham - jeg ligger top 100 - på "FlyingMS" men nu hvor du selv er igang med de rigtige navne, så må du gerne bekende kulør, hvis du kender mig, så har du nok en bruger der er ældre en 4 posts :D
      Videre imod nye mål.....
    • hahahaha aqua man det var da en utrolig bunke lort at fyre af, der er ikke noget i dine 10 linjer som er korrekt - men allow mig ...sæt dig ned og hiv blokken frem og ta notater så hjælper jeg dig :rofl:

1 det blev en noget impuls by tur igår , da mine venner hentede mig kl 23:30 og vi kørte en flaske ned før nogen kunne nå at bøvse . også gik den ellers bare derud til kl 6 imorges

2 jeg svingede ikke noget dankort , sådan går det bare når man tager en draw med en defender som ligge inde med 5 mio ress og har detroids fra auktion / rms / import , og en smule mm fra sit buddy link hjalp de 50 % fra igår så jeg kom jeg næsten ikke af med noget. udover detroids var der tale om en 20/30 k mm gjorde tricket - men jeg takker for en mulig måne og en god profit ^^ :thumbup:

3 det her er grunden til du simmer auqasad... bare fordi du og nofleetham vælger at flyve ind i en som er større uden at simmme for sjov , det er sku ikke min skyld eller gf :rofl: :rofl:

4 jeg har ikke brug for nogen undskyldning , jeg var vinderen af det her slag - godt gået i to , i laver bare samme stunt og feeder izi enterpris igen en anden gang ikke ? :D

The post was edited 1 time, last by izi ().

• ganske udmærket TD og at se begge render med - profit er bare et ++++ for mig:P (hvis ikke der er regnefejl )
      Forstår ikke folk tuder over mm ninja, mm byg af rc og lignende, det vel ingen hemmelighed at alle acc i top 10, sikkert top 20 har købt mm (folk råder heldigvis over egne midler ) og enhver spiller med blot en smule fornuft ville vel gribe en mulighed for at lave profit/gøre tabet mindre, og hvis det betyder man skal bruge det mm man nu har, gør man vel det. (med mindre man bare har købt det fordi ser pænt ud) :dash:
      GLwRB til begge sider :thumbup: lad os nu se om Izi ikke får givet dem lidt igen af samme skuffe :thumbsup: :beer: