AKS AS #5 [TOT: 26.362.453.000] LCM [Cartel] & Zaza [Cartel] & Al Capone [Cartel] vs. the1killer [SMD] (A: 4.461.325.000, D: 21.901.128.000)

• Advanced

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Psytech wrote:

Teamet gør deres hurtigste og bedste vi kan for at løse alle problemer, vi beder derfor om at flame og spam ikke bliver påtaget i denne tråd,

Selve hittet er jo en fornem slag, og godt udført og planlagt. :)
    problemet er jo at det ikke skulle være sket...
    da hvis der er et angreb der rammer eller en spionering der rammer, imens man prøver at springe, så får man en fejl meddelelse.
    dette kan jeg så ikke helt bevise, da jeg stadigt er påtvunget FM

og at jeg som den eneste bliver straffet for det her, er for mig uforståeligt, da alle parter burde bannes eller tvinges i FM, netop fordi at hittet ikke burde være sket, nu har de tre drenge så stadigt fået profit, på en fejl.... imens jeg ikke kan spille og risikere at miste min flåde ved at teamet tager deres parti og sletter min flåde....

GF havde jo lavet sikkerheds foranstaltninger imod dette, som beskrevet ovenfor, men fordi at min flåde havde den størrelse, så tog det lige 1 sek mere for dem at få det igennem systemet...
    dette er for mig, bevis nok til at jeg burde beholde min flåde, og Cartel aflevere deres profit, jeg er 100% med på at den flåde jeg kan lave i Rumdokken skal afleveres til en GO
    nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug
  • Fejlen er, at du ikke burde have nogen flåde mere, udover hvad rumdokken kan genskabe..
    Dertil kommer de 1,4 mia ruinmark, som du heller ikke burde have været i stand til at høste, af samme årsag..
    Men nu må vi se hvad GF finder på.. Vi kan jo egentlig hverken gøre fra eller til..
    "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt
  • Al Capone wrote:

Fejlen er, at du ikke burde have nogen flåde mere, udover hvad rumdokken kan genskabe..
    Dertil kommer de 1,4 mia ruinmark, som du heller ikke burde have været i stand til at høste, af samme årsag..
    Men nu må vi se hvad GF finder på.. Vi kan jo egentlig hverken gøre fra eller til..
    så det du siger er at jeg ikke skal have noget af den RM, som jeg høstede med Rc fra min planet?

jeg kunne have bygget langt flere, hvis jeg havde fået den MM, som jeg havde bestilt, men det har jeg stadigt ikke set skyggen af.... der er oprettet ticket på det...
    nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug
  • Al Capone wrote:

Bevares, de 1000 recyclers du havde liggende på planeten kunne muligvis have fløjet en 5-6 gange frem og tilbage, før resten blev hentet..

Al Capone wrote:

Det er ikke os der har min. 7 mia flåde liggende og boble i en rumdok + fuld flåde...

Zaza wrote:

Du må have nogle hurtige recs, hvis du skulle hente 1,4 mia på 15 min...Stå ved du har lavet en fejl og nyd så et par dage uden ogame, hvor du kan gå og håbe at din flåde overlever alligevel

så jeg kunne ikke bygge flere rc?
    det kan da godt være at jeg har 7 mia liggende i rumdok, men det er ikke mig, som har fået lavet et hit på en spøgelses flåde :loli:
    sekvensen når man springer sin flåde, kopirer flåden over til den nye måne, slet den flåde der står på den første måne (spøgelse flåden)
    i har ramt imellem de 2 trin, derfor skal dette hit annulleres, da i ikke ville have ramt nogen flåde...

jeg har gentagende gange tilbudt at sende rumdokken til GO, men det er som om at dette bliver ignoreret... der er ihvertfald ingen indtil videre der har svaret på det

men at i kan fortsætte uden ban eller tvungen FM, indtil at der bliver meldt ud om hvad der skal ske, er for mig sygt.
    at der ikke bliver sagt noget som helst om at i eventuelt skal betale hittet til GO, er måske lidt for ensidigt

alt dette fortæller mig, at der er valgt side fra teamet.... men at der ikke er en eneste af dem, som tør at melde det ud, eller om hvad der kommer til at ske, uden at de kan bøje/dreje/gå udenom reglerne

lige nu sidder jeg med en konto på 12 plads eller en konto på 25 plads
  • nix, jeg havde min flåde hele tiden, jeg sprang den til 1:51, den blev sprunget tilbage 32 min efter
    og at min konto var røget ned på 25 pladsen, var jo så også en fejl, da jeg stadigt havde alle mine points...

den kan jo skrottes og sende de ress til GO??
  • Det er en interessant snak med mange meninger og holdninger.. Men for at forhindre tråden i yderligere at skride, så vælger jeg at lukke den her..
    Igen, tak for kampen! Det var en god flyvetur!
    "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt