Pænt farvel

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Pænt farvel

Hej allesammen

Så blev det min tur, har egentlig ikke rigtigt gider ogame mere det sidste års tid så jeg vil takke af og sige tak for de gode og sjove stunder under krigen med dfk :storgrin:
      Jeg har nydt alle de interne kommentarer samt de eksterne diskussioner på boardet og er næsten sikker på at jeg kigger ind engang i mellem men kan ikke få det til at hænge sammen mere med ny mini me og andet job oveni hatten, har simpelthen ikke tiden til at kigge på ogame 20 gange i døgnet ;(

Igen tak for de gode stunder og et pænt farvel herfra, nyd profitten drenge :jern:

ABJepsen
    • God vind ABJepsen! Held og lykke med det hele :)
      Det lyder som om du har hænderne fulde!
      Men selvom du har været den tavse leder i dfk, så har man aldrig været i tvivl om hvem du var.. Du vil blive savnet..
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt

The post was edited 2 times, last by Al Capone ().

• Al Capone wrote:

God vind ABJepsen! Held og lykke med det hele :)
      Men selvom du har været den tavse leder i dfk, så har man aldrig været i tvivl om hvem du var.. Du vil blive savnet..

den er jo genial sjov den video!

men med det sagt har jeg ikek spillet med dig AB så har ikke mange ord du an få med på vejen ud over GL IRL :) !
    • Årh kære AB først og fremmest tak for alt den gode tid sammen! Vi gjorde unægteligt hvad vi kunne, *zip Jokes we dont care ! :loli: Cartel we love you! men bliv i DK :love: "Host host Ressei host host" ;) <3

Håber du ved du altid er velkommen hos os AB du slår bare på tråden magen til optur menneske skal man lede længe, længe, LÆNGE efter! Man kan sgu altid regne med du leder efter eksempel og en god kommentar!

Held og lykke med det hele og specielt ham det nye mastermind! :chuck:

#TheLegendHasLeftTheBuilding!

Warn givet - 2.10.1 Beskyldninger af brud på spillereglerne eller andet snyd er ikke tilladt. Har du mistanke om snyd, kontakt da en GO. - Kejser-K

The post was edited 5 times, last by kejser-k ().

• Hej ABJepsen

Håber du får det godt i IRL og kan kun sige at vi har haft det sjovt i DFK!!! Men alle skal videre og det har været en fornøjelse at flyve for dig store leder!!!

Håber vi kommer til at ses igen derude :D

#BlameABJepsen

Jaja dine venner vandt FD! Har forresten et par billeder du gerne må se, her er et af dem!

*zip

Nu skal man jo træde varsomt, men siger det dig noget FD? Det er ikke tilladt at diskuterer reglerne på forummet, men det er der vel heller ingen grund til, når den der bestemmer og afgøre det i sidste ende, har skåret reglerne ud i pap, så jeg tror alle kan forstå det!

Ja i har gjort det godt Cartel :thumbup:

warn givet - 2.4 Private samtaler (IRC, MSN, PM, ICQ, Skype og andet des lignende) er private og skal holdes private. Hvis der er postet noget sådan, skal alle deltagere have accepteret at det bliver postet. Det skal desuden noteres i posten, at alle har accepteret.

2.4.1 Dette vil i praksis sige at kun informationer der ligger offentligt tilgængeligt på nettet (ingen login for at se det) kan postes på forumet. Skal andet postes følges 2.4. - Kejser-k
      "Give a man a mask and he will show his true face."

The post was edited 4 times, last by Al Capone ().

• Siden jeg nu bliver Zippet så mener jeg selvfølgelig når nu Cartel er blevet pulled af så mange accounts så vi ikke engang har styr på det :P Helt fair ;)

Men vi ved begge, jeg 100% aldrig ville spille i et uni med dig som GO - Dette er min personlige mening og bryder ingen regler ^^

Men tilbage til topic AB du er og bliver en legende! GL igen med RL!

The post was edited 1 time, last by ErikFyr ().

• du mener ligesom i gjorde da Popzi skrottede 50k ds og sendte dig alle ress? :thumbsup: . Ja, jeg kan godt huske det, og det komiske er, at vi fik vores ide fra jer da i gjorde det :loli: .

Beklager Mods samt ABJepsen, for at det bliver off topic :(

The post was edited 5 times, last by ErikFyr ().

• Al Capone wrote:

God vind ABJepsen! Held og lykke med det hele :)

Jeg er ikke den største fan af Cartel. Men det der er muligvis det sjoveste, der er sket på ogame.dk forum EVER.

God vind fremover, ABjepsen:-)

[Head] the only true HeadHunter alliance in UNI1
      HOF-count: Stopped counting loooong ago :D

STOP Whining og registrer jer på testserveren i stedet!!

The post was edited 1 time, last by Al Capone ().