The Rebels (Rebels) mod The Confederation (CONF)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• The Rebels (Rebels) mod The Confederation (CONF)

Hej Quantum.

Tidligere i universets levetid har der været respekt og venlighed mellem CONF og Rebels. Rebels valgte endda at række ud til CONF under deres Izi trading-ban og tilbudte dem en midlertidig IAP, så de ikke skulle tænke på os.

På det seneste har CONF dog valgt, offentligt, at udstille forskellige Rebels spillere ved at poste ufatteligt ringe kamprapporter på forum, samt kommet med nedladende kommentarer omkring vores evner som alliance og spillere. Derfor føler vi i Rebels os nødsaget til er at erklære krig mod The Confederation, da de tydeligvis ikke nærer samme respekt for os, som de en gang gjorde.
    Vi vil her præsentere krigens terms:

KRIGENS TERMS:

- Den her krig er en TD krig til 10 milliarder.
    - Den her krig har et minimumskrav på 5 millioner profit. Hvis profitten ikke er over 5 millioner, så tæller hittet ikke.
    - Den her krig er en "No-IPR Zone". Det vil sige, at forsvar smadret med IPR IKKE tæller med i samlet TD.
    - Den her krig er kun for medlemmer af Rebels og CONF. Det vil sige, at et hvert angreb, der har medlemmer fra andre alliance med er invalide og tæller derfor ikke med i den samlede stilling Også selvom det bare er 1 sonde fra en anden alliance, der er med i hittet. KUN medlemmerne af de to alliancer kan lave gyldige hits.
    - Den her krig starter d. 27-09-2017 klokken 10.00

HVAD SKAL DER TIL FOR AT REBELS TRÆKKER ERKLÆRINGEN TILBAGE?

- 25 millioner metal, 25 millioner krystal og 25 millioner deuterium sendt til alle Rebels medlemmer.

ELLER

- Opløsningen af The Confederation.

Lad det her blive en god, gammeldags krig, hvor folk holder en pæn tone på forum og holder sig til de fastsatte regler. Husk: Kun hits på over 5 millioner profit tæller med i det samlede regnskab.

God vind til begge vores alliancer.

- Ervill, på vegne af The Rebels.
    I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.

The post was edited 1 time, last by Ervill ().

• Hvis der er krig, så er der vel krig desværre.
    Har længe gået og snakket med de andre om den aftalte krig vi engang havde på bordet, men det er vi vel forbi nu.

Er personligt selv ikke stolt af de kamprapporter der har været lagt op, og har selv længe givet udtryk for min glæde til vores venskab til jer i Rebels.
    Som enkelt mand, har jeg stadig selv stor respekt for Rebels.

Dog nævner du noget om nedladende kommentarer, det vil jeg rigtig gerne høre mere om hvis du vil være sød at kontakte mig.

Udover det, 25mil deut er ret så sindsygt.

RIP 2017-2018
  • HLS StarCraft wrote:

Sådan! Det havde Quantum brug for :D ;)

Tror ikke det med præmie til vinderen er noget i kan sætte som krav, men helt sikkert noget begge alliancer måske kan nå til enighed omkring? :) Kan selvfølgelig være jeg tager fejl.

T

Det tænker vi også :)

Der er ikke noget sted, der siger, at man IKKE må. Men selvfølgelig kan en GO lige vurdere om det er OK eller ej. Hvis ikke, så fjerner vi den klausul. Det betyder jo ikke så meget :)

FRAMERATE wrote:

Hvis der er krig, så er der vel krig desværre.
    Har længe gået og snakket med de andre om den aftalte krig vi engang havde på bordet, men det er vi vel forbi nu.

Er personligt selv ikke stolt af de kamprapporter der har været lagt op, og har selv længe givet udtryk for min glæde til vores venskab til jer i Rebels.
    Som enkelt mand, har jeg stadig selv stor respekt for Rebels.

Dog nævner du noget om nedladende kommentarer, det vil jeg rigtig gerne høre mere om hvis du vil være sød at kontakte mig.

Udover det, 25mil deut er ret så sindsygt.

Hej Framerate.

Jeg synes også selv, at vi havde en godt samarbejde, men må erkende, at den senere tids ligegyldige posten her på forum har gjort os lidt irriterede. Vi er over det, at smadre kolonier for at sætte det på forum. Fred være med hitsne - de gav profit - men de burde ikke være på forum.

Mht. kommentarer, så tag du dig en snak med Geforcegamer :)
  • 25 mil Deu er sq da billigt!!!

For at sætte jer rigtig i gang... vil jeg tillade jer alle adgang til forlokalerne til B Baren.... der er stop kommet friske forsyninger og rigelig med bacon på grillen..

Bare husk at have sovet rusen ud inden kl 1000 i morgen....
    Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
  • Blege Ben wrote:

25 mil Deu er sq da billigt!!!

For at sætte jer rigtig i gang... vil jeg tillade jer alle adgang til forlokalerne til B Baren.... der er stop kommet friske forsyninger og rigelig med bacon på grillen..

Bare husk at have sovet rusen ud inden kl 1000 i morgen....
    Tak for lån af lokalerne, BB. Der skal nok blive fest! Vores Discord har i hvert fald mindet mest om et provinsdiskotek her til aften :)

Og ja. Vi mener at 25/25/25 er rimeligt baseret på alliancernes størrelse/antal miners i hver.
  • Læs lige reglerne igennem inden i kaster los...

Selve erklæringen skal i helst være enige om og kriterierne osv skal godkendes af den mod som har dette uni...

Det med at taberne i krigen skal betale ress for at have tabt er noget der daler udenfor "standard" og bør vendes med mod....

Gid vind til alle... så vil jeg læne mig tilbage og nyde showet...
    Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
  • Blege Ben wrote:

Læs lige reglerne igennem inden i kaster los...

Selve erklæringen skal i helst være enige om og kriterierne osv skal godkendes af den mod som har dette uni...

Det med at taberne i krigen skal betale ress for at have tabt er noget der daler udenfor "standard" og bør vendes med mod....

Gid vind til alle... så vil jeg læne mig tilbage og nyde showet...
    Der stod ikke noget om det - Og jeg kan heller ikke se, at begge parter skal være enige i terms :)

Har fjernet det med præmien. Hvis det giver bøvl/tager fokus fra krigen, så er det ligegyldigt.

Edit: "Kriterierne for en krig opstilles alene af den part som erklærer krigen. Ønsker den part som krigen blev erklæret imod andre kriterier for krigen, kan denne prøve ved diplomatisk kontakt. Ønsker den part som erklærede krigen ikke at ændre på kriterierne, har denne part al ret til at bibeholde kriterierne som de var."
  • Jeg ved ikke hvor aktiv jeg vil være i denne krig. Jeg vil gøre, som jeg altid har gjort, sende mine sonder, er der noget, så henter jeg det :) .
    For mig betyder det ikke noget om vi vinder eller ikke, det kommer bare til at stå på en dum allianceside anyway?

Men helt seriøst rebels? kunne i ikke have skrevet så vi kunne ordne det over PM? eller ihvertfald blive enige om reglerne? :)
    Q:
    Rip kill:90
    Måner ødelagt:1
  • Falcon wrote:

Jeg ved ikke hvor aktiv jeg vil være i denne krig. Jeg vil gøre, som jeg altid har gjort, sende mine sonder, er der noget, så henter jeg det :) .
    For mig betyder det ikke noget om vi vinder eller ikke, det kommer bare til at stå på en dum allianceside anyway?

Men helt seriøst rebels? kunne i ikke have skrevet så vi kunne ordne det over PM? eller ihvertfald blive enige om reglerne? :)

Den spirit min ven... :)

ud bash nogle med dine rips ;)