The Rebels (Rebels) mod The Confederation (CONF)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Studenten kigger sig omkring i b barens forlokaler efter en vild bacon fest, og tænker "hvor dælen er alle folk blevet af?"...
    En alarm ringer på mobilen "2,5 timer til krigs start", når for den da må hellere se at komme hjem, og få sovet ud inden rebels banker på døren og kræver kaffe og kage.

God krig til jer rebels, vi ses på den anden side af en forhåbelig god krig :thumbup:
    Quantum - The Confederation

The post was edited 1 time, last by GeforceGamer ().

• CONF har åbenbart fået en wing, der hedder "The Sanctuary", hvor en 5-6 spillere fra CONF er gået hen.
    Skuffende, at CONF ikke har lyst til at lege (især fordi nogle ledende skikkelser også er gået derhen), men lad os se, hvad krigen bringer :)

Også god vind til de (mange) tidligere CONFer der åbenbart ikke gad en krig.
    I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  • Jeg har altid gået og troet at CONF var primært miner ally. Så det er vel forståeligt hvis nogen er smuttet. Havde jeg nok også gjort hvis jeg blev tvunget til at lege krig og forsøge at vinde med en transporter flåde. ;)

Nå men held og lykke. :)
  • GeforceGamer wrote:

Nu hvor den første rapport er postet, er der en ting der undrer mig ?
    Går TD kun til den ene side, eller skal der regnes i tabte units til begge sider?
    Eller jeg er helt forkert på den ?

Som jeg forstår det, så går TD til den alliance, der ligger kamprapporten op, da det jo typisk er der, hvor profitten ligger.
    Hvis jeg tager helt fejl, så må andre lige rette mig.
  • Avalanche wrote:

Jeg har altid gået og troet at CONF var primært miner ally. Så det er vel forståeligt hvis nogen er smuttet. Havde jeg nok også gjort hvis jeg blev tvunget til at lege krig og forsøge at vinde med en transporter flåde. ;)

Der har du også fuldstændig ret.
    Da krigen blev meldt gad Mecey ikke mere og mange fulgte trop.

De fleste af os har kun transportere og recyclers til udlån, så der er ikke meget sjovt i at få smadret sin flåde når man ikke kan skyde tilbage, så kan godt forstå de er skredet ud af CONF.

Så for at være helt ærlig, bliver der ikke meget krig i det her, det kommer til at være dem der banker løs på vores mure imens vores eneste fuldtud fleeter er i FM(Smart at melde krig imens han er væk).

RIP 2017-2018
  • FRAMERATE wrote:

Avalanche wrote:

Jeg har altid gået og troet at CONF var primært miner ally. Så det er vel forståeligt hvis nogen er smuttet. Havde jeg nok også gjort hvis jeg blev tvunget til at lege krig og forsøge at vinde med en transporter flåde. ;)

Der har du også fuldstændig ret.Da krigen blev meldt gad Mecey ikke mere og mange fulgte trop.

De fleste af os har kun transportere og recyclers til udlån, så der er ikke meget sjovt i at få smadret sin flåde når man ikke kan skyde tilbage, så kan godt forstå de er skredet ud af CONF.

Så for at være helt ærlig, bliver der ikke meget krig i det her, det kommer til at være dem der banker løs på vores mure imens vores eneste fuldtud fleeter er i FM(Smart at melde krig imens han er væk).
    Hov hov du. Bak lige lidt tilbage.

Du får det til at lyde som om, at vi er nogle store, stærke bøller, der går rundt og tæsker på jer, små ,søde kaniner. Sådan er realiteterne ikke bare :)

Og lad da være med at påstå, at vi erklærede krig nu, fordi Ninjakurt er i FM.

1. Jeg vidste ikke, at han var det og blev ret irriteret da jeg fandt ud af det. Han kunne give os lidt modstand.
    2. Hvorfor så ikke bygge lidt flåde? komme lidt i gang. Vi kan da se på vores rapporter, at mange af jer har 500 mil + i flåder. Det er da også en sjat, som i kan bruge strategisk!

I stedet for at ligge jer ned og give op, kunne i jo prøve at melde jer ind? Ruske os lidt rundt?

Og edit: I får jo ikke smadret flåder, hvis i passer på dem?
  • Ervill wrote:

FRAMERATE wrote:

Avalanche wrote:

Der har du også fuldstændig ret.Da krigen blev meldt gad Mecey ikke mere og mange fulgte trop.

Hov hov du. Bak lige lidt tilbage.
    Du får det til at lyde som om, at vi er nogle store, stærke bøller, der går rundt og tæsker på jer, små ,søde kaniner. Sådan er realiteterne ikke bare :)

Og lad da være med at påstå, at vi erklærede krig nu, fordi Ninjakurt er i FM.

1. Jeg vidste ikke, at han var det og blev ret irriteret da jeg fandt ud af det. Han kunne give os lidt modstand.
    2. Hvorfor så ikke bygge lidt flåde? komme lidt i gang. Vi kan da se på vores rapporter, at mange af jer har 500 mil + i flåder. Det er da også en sjat, som i kan bruge strategisk!

I stedet for at ligge jer ned og give op, kunne i jo prøve at melde jer ind? Ruske os lidt rundt?

Og edit: I får jo ikke smadret flåder, hvis i passer på dem?
    Jeg kan ikke presse mine medlemmer ind i krig, og har ladet dem gå med fuld forståelse.
    I er baseret på fleeters imens vi er miners, men kan ikke lide kaniner, vil hellere være et marsvin.

RIP 2017-2018
  • FRAMERATE wrote:

Jeg kan ikke presse mine medlemmer ind i krig, og har ladet dem gå med fuld forståelse.I er baseret på fleeters imens vi er miners, men kan ikke lide kaniner, vil hellere være et marsvin

Der er heller ikke nogen der siger, at du skal presse dem. Konstaterede bare i morges, at i var blevet halveret.

Jeg skrev til dig i går, at vi også kan trække den diplomatisk. Hvis i kommer med modsvar. Men den svarede du jo heller ikke på...
  • @Ervill Jeg ønsker ikke at hakke jeres ellers så fine krigserklæring ned, men jeg må nok indrømme at den første jubel jeg havde over endelig at se en krig igen ikke er tilstede længere.
    Efter at have kigget lidt på CONF stats, så er det svært ikke at få tanken om at Rebels har erklæret krig imod en ren dyrket miner ally. Hvad i hulaaaans skal de stakler stille op?
    Hvis det er sådan fremtiden ser ud i Quantum, så begynder jeg da at frygte for mig selv og mine medlemmer. ;)

Lad os se hvor længe krigen eksisterer. God fornøjelse :)
  • På baggrund af, at CONF er halv så stor som den var i går, så trækker Rebels hermed krigserklæringen i mod Confederation.

Vi havde i Rebels lyst til en god, sjov krig, hvor to ligesindede alliancer kunne slås lidt med en god tone, men da jeg vågnede op i morges, så jeg, at CONF pludseligt havde mistet 6 medlemmer. Og kicked nogle flere. Jeg tænkte; "Ok. Vi gir' det et skud", men efter snak med FRAMERATE og andre, har jeg fundet ud af, at splitningen af CONF og Sanctuary er direkte på grund af krigen.
    Og det ønsker vi ikke.

Rebels trækker derfor OFFICIELT erklæringen tilbage, og krigen er derfor stoppet helt. Ingen vindere. Ingen tabere.

God vind til CONF fremover. Det kan være, at vi mødes igen.