Merge lortet sammen!

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ressei wrote:

Det er rigtigt at galaxybrowsing er virkeligt langsomt på servere med stor aktivitet/mange kontoer..

Ved ikke om Gameforge har tænkt sig og gøre noget ved det, men det tager virkeligt langt tid og gå igennem galaksen :)

Jeg tror GameForge har placeret deres servere sådan så det er hurtigere for Danmark at komme ind på DK serveren og hurtigere for USA at komme ind på US serveren, for mig har det altid gået hurtigere med DK serverne end US, så jeg tror det er derfor :)

Men meget aktivitet kan godt gøre serveren langsommere hvis de ikke kan klare så meget aktivitet :)
      DK GF Localization
      TM - OGame.dk
      GA
      - OGame.us
      Mail: erikfyr@ogame.dk

Kontakt teamet her
    • ErikFyr wrote:

Ressei wrote:

Det er rigtigt at galaxybrowsing er virkeligt langsomt på servere med stor aktivitet/mange kontoer..

Ved ikke om Gameforge har tænkt sig og gøre noget ved det, men det tager virkeligt langt tid og gå igennem galaksen :)
      Jeg tror GameForge har placeret deres servere sådan så det er hurtigere for Danmark at komme ind på DK serveren og hurtigere for USA at komme ind på US serveren, for mig har det altid gået hurtigere med DK serverne end US, så jeg tror det er derfor :)

Men meget aktivitet kan godt gøre serveren langsommere hvis de ikke kan klare så meget aktivitet :)
      .org serveren er vel ikke i usa? de har jo .us - .org er engelsk baseret - så skal serveren være i England hvilket ikke skulle have så meget og sige.
    • izi wrote:

1 stort uni med 6 eco 3 flådespeed og 70 % rm - best of all worlds..
      Nu du er igang, hvorfor så ikke 6 flådespeed, 100% rm, 2 galakser?
      Så får vi miners da tid til at beskæftige os med noget andet end OGame ;)

Det mest optimale er altså 3 universer.
      Det gamle univers 1 for sig selv, og herefter lave 2 universer hvor minere har de mest optimale settings for miners, og et andet univers for raiders.
      Ikke fair at tvinge miners ind i 3 eller mere flåde speed. :)

Måske folk skulle stoppe med at foreslå miner universer når nye universer skal sættes sammen.??
      Næste gang burde vi altså foreslå et ordentlig speed uni. 6x øko og 5x flåde. :)
    • et merge giver ikke flere aktive det giver bare flere aktive i et univers. altså samme antal spillere og ikke mere profit til G.

Et nyt univers med 1X speed eller 4X speed og hvad i ellers kan finde på henvender sig kun til dem, som vil den opsætning i tilbyder. igen ikke flere spillere og ej heller mere profit til G.

Det er underligt at man som virksomhed ikke forholder sig til hvad der rent faktisk virker, i stedet for tror man at man kan fastholde sine forbruger med mere af det samme som ikke har virket siden man ødelagde gameplayet med det nye ogame.

Beklager at skulle sige det som desværre aldrig sker men Retro server eller som jeg kalder det. Det rigtige Ogame. Det er der i for spillere og dermed mulighed for profit til G. Det blev med all tydelighed udstillet da det blev lavet i DE
      // may
    • Det rigtigt nok, men det giver nogen mere aktive universer. Problemet er bare at få flere spillere, som falder stille og roligt, men der kommer noget reklamering i fremtiden om OGame på Facebook og Google så vi må håbe det vil give flere spillere :)

I DK har vi ikke haft et nyt univers i nogen måneder så vi får det ikke så tit her, men de fleste andre får det næsten hvergang så kan godt forstå problemet i det der :)

Ja, den gamle version fungerede meget godt men den virkede gammeldags, jeg tror de har lavet Redesign for at være opdateret med den nye tid, ting i IT verdenen udvikler sig hurtigt og også det programmerings sprog som de bruger til at lave OGame. Men jeg er enig i at Retro serveren burde komme tilbage på et tidspunkt for dem som savner det gamle OGame :)
      DK GF Localization
      TM - OGame.dk
      GA
      - OGame.us
      Mail: erikfyr@ogame.dk

Kontakt teamet her
    • De skal bare lave et uni. hvor det eneste man kan betale sig til er commander, som da det udkom var sgu smart. Man kan ikke købe sig til bedre miner, hurtigere forskning osv.

Men tror man ser mere og mere at browser spil dør, hvis man ikke får en ordenlig mobilplatform til android/iphones. Man skulle nok bruge lidt kræfter på at få lavet en slags app, men kan jo godt se at det nok ikke er så smart med notifikationer "Du har en ulæst meddelelse" så ved man at man er spioneret.

i gamle dage kunne man også godt sidde på ogame på arbejdscomputere, men med mere sikkerhed omkring det, er det hold lukket for de fleste, derfor er der kun mobilen tilbage.

Men tror de fleste stoppet dengang officers kom, og det hjalp ikke med halveringstid og køb af råstoffer.
    • Ja, tiden er bare til android/Iphone spil.. Så det er helt klart et fail, at man ikke har investeret i det..
      Det bilder jeg mig ind ville lokke flere til, samt holde på folk.. At man kan købe sig til lort, det kan man sgu i så mange spil idag..
      Men ja, mere reklame vil da helt klart også hive nogle stykker herind..
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt
    • Problemet med at starte som helt ny spiller i OGame, især i de ældre unier, er at du får startshjælp til du er ude af Grøn, så bliver du revet rundt indtil du lærer mekanikken bag Ogame. Og mange giver op imens de lærer mekanikken i Ogame.
      SuperGameOperator Univers 1, Draco, Mizar, Nekkar, Orion & Pegasus

Spilleregler

Kontakt teamet på: ogame.support.gameforge.com/

Kontakt Bikermus i pm eller på e-mail; Bikermus@ogame.dk
    • Biker, hvis det er det som er problemet, så må vi jo få sat en ekstra beskytter på :)
      så ligegyldigt hvad, så kan man ikke angribe mere end xx % af sine egne point ned :)

men en TV-reklame kunne være fedt at se :) der bliver jo reklameret for så mange andre spil i tv :)
      men så skal man nok heler ikke overdrive det i grafikken på reklamen :P vi ser jo ikke kampene :P

og jeg syntes da helt klart også at alle de MM-udvidelser der er kommet kun har gjort det værre at starte et nyt uni :( medmindre man lige betaler sig til nogle ress, så får man ikke top 10 den første uge og hvis man ikke lige er så god til at bygge et forsvar op eller for den sags skyld ikke når det, så har man ikke en chance, før at de aktive MM-brugere syntes at man giver for lidt profit, så får man lige sat et par miner over og så går der 2-3 dage og så begynder ens helvede igen :/

men for at GF kan tjene penge på spillet, vil jeg da gerne tillade køb af ress, bare ikke den første måned :) så kommer der et ekstra boost på efter en måned, fra alle MM-brugerne :)

man kunne fx også prøve med en freds periode i starten af et uni :O så de første x antal dage af et uni, må/kan der ikke angribes :) dette vil gøre det muligt for folk at få bygget deres miner og forskning op, inden kampen begynder :)

så kan man også se om hvem der er den bedste start-miner i en måned :P og om hvem der så kan beholde deres udvikling :) man er dog stadigt nødsaget til at bygge forsvar i de sidste par dage, for ikke at blive kørt over, når kampen starter :) og fleeters bliver også nød til at tænke på om hvornår de så vil bygge kamp flåden imens de laver lidt forsvar :)
      for som det var med Izi og Q, så fik han jo LT næsten med det samme :( jeg husker da at der kun gik 11 timer og 57 min, før at han ramte mig første gang :( og uden brug af mm, havde jeg ikke skyggen af en chance for at gøre noget, da jeg kun lige havde ress til 2 rk, da jeg havde bygget miner, og med den byggetid i starten kombineret med at ligge i samme system, så gæt så selv til hvad der skete... klask klask inden der er gået 12 timer, så er man også godt træt af at starte nyt uni op :(
      nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug