Merge lortet sammen!

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Jeg må nok indrømme at jeg har svært ved at tage jer seriøst. Folk klager og græder på forummet gang på gang på gang over at OGame er inaktivt osv. Har i overvejet at se hvordan i selv spiller spillet?

Visse personer nakker de samme spillere gang på gang og udstiller dem offentligt gang på gang. Det er da ikke så mærkeligt at folk stopper vel?

Trusler sker hele tiden og det er langt ude Ja. Men Popzi kan du vise mig hvorhenne i reglerne der står at man ikke må sende en trussel om levering af deu? Hvad skal en GO gøre? de kan intet gøre.

Et merge hjælper ikke. Det eneste den hjælper er aktivitet i de første 4 dage indtil en ny omgang spillere bliver tvunget i fm.

Og hvad kan vi så gøre ved det? Ja jeg er miner og jeg forsøger at yde hjælp til nye spillere i mizar og quantum. Men det hjælper ikke meget når I nakker dem inden de kommer igang. Er det ikke en smule komisk? :)
    • Ava.... kan se din pointe, men hvis man bliver angrebet gang på gang hvor angriber hiver profit (regner ik med der er nogen der blot angriber for angrebets skyld -Ogame handler jo i princippet om profit) tyder jo basalt at der er noget grundlæggende der ikke er lært endnu.
      Spillet er jo basalt nogenlunde enkelt (ved godt man kan bygge på i uendelighed).
      Hvis der er nogen der kan lave ress på at angribe en så bliver man angrebet... som den der får tæskene handler det om at gøre sig (dem der har været around the block ved dette) ikke profitabel... fs dine flåde og de ress der er... byg forsvar så det ikke er værd at angribe....

Man er altid velkommen til at kaste en pm direkte til mig så skal jeg nok forklare i dybden hvad muligheder der er..

"Tager lige GO huen af"
      Som nogen skriver så er skylden til at ting dør ud mm... jeg er enig på sin vis... mm er ok, dog at man kan fremskynde byggeri og skibsværft ved at bruge mm er skidt. Tror hvis man justerede det til så man kunne bygge bygninger færdige men ikke flåde og forsvar (tænker de 2 tryk). De ting man kan få på auktionen er ok også 30 min 2 timer og 6 timer forkortelse... men man skal ikke kunne købe disse med mm...

Tror dette ville tage toppen af pay to win...
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
    • Forstår ikke folk siger ogame er pay2win, man skal jo stadigt have resurserne.. hvis folk køber de ress som jeg farmer i Mizar hver dag skal man lægge 1000 kr om dagen.. ja goddag mand, hvem fanden gør det?..

Resurserne skal skrabes sammen først, så kig på og regulere instabyg i skibsværftet evt.. fordi det er det, der er problemet..
    • Ressei wrote:

Resurserne skal skrabes sammen først, så kig på og regulere instabyg i skibsværftet evt.. fordi det er det, der er problemet..
      Ganske enig. Det kostede mig en RM på 570 mio for et par uger siden - hvilket gjorde så min super dejlige profit blev til et tab på 300 mio i stedet.
      Det er om noget endnu mere demoraliserende end at miste flåden, at se et vundet hit på den måde blive ødelagt af GFs grådighed og blive til et stort tab for "vinderen".
    • Ressei wrote:

Forstår ikke folk siger ogame er pay2win, man skal jo stadigt have resurserne.. hvis folk køber de ress som jeg farmer i Mizar hver dag skal man lægge 1000 kr om dagen.. ja goddag mand, hvem fanden gør det?..

Det er vel stadig pay2win det du beskriver?

I gamle dage var der kun commander hvor du kunne få lov til at spioner måner fra galaxe menuen og du kunne sende rcs til rms fra selv samme menu. Det er ganske små ting som gør spillet nemmere og som nogen vil betale for, giver ikke rigtig nogen fordel.

Nu beskrev jeg også at pay2win starter i starten og det kan muligvis demoralisere en del spiller at se på dag 1 er der en som har en koloni :)

Taler ikke om draco/u10 eller hva det hedder, der kan du ikke bruger MM til en skid andet end gøre ting hurtigere færdigt eller ninja som DD skriver. <- det er dog stadig træls og har ikke noget med spillet og gøre :) i min optik.
    • Dark Depresion wrote:

Ganske enig. Det kostede mig en RM på 570 mio for et par uger siden - hvilket gjorde så min super dejlige profit blev til et tab på 300 mio i stedet. Det er om noget endnu mere demoraliserende end at miste flåden, at se et vundet hit på den måde blive ødelagt af GFs grådighed og blive til et stort tab for "vinderen".
      Havde du så håbet at se mig i FM efterfølgende? efter dine maaaange rip bashs på mine planeter? og mange snakker om inaktivitet? jesus..
      og folk snakker også som om de aldrig har brugt/købt MM..

Men ellers hyggelig tråd.. Merge hele DK sammen.. lad os få et fuc**** ragnarok! med afstemning om settings.
    • Masser af snak om dit og dat. Det ændre dog ikke på at Ogame.dk er dødt!

Merge det hele og lav en afstemning om settings og lad flertallet bestemme hvad der skal indstilles til Gameforge.

Derefter må folk med flere acc. beslutte hvilken de vil beholde, hvis de altså stadig vil spille.

Slut-prut-finale!
      Yesterday is history.
      Tomorow is a mystery.
      Today is a gift, It's why it's called the present.
    • Psytech wrote:

I det øjeblik at der kommer sådan en beslutning vil hvad jeg formoder, ca 60-70% af aktive ogamers stoppe
      Er det bedre at 60-70% stopper inden en Merge?

Dk. er jo kun en brøkdel af Gameforge og måske nye vil komme til.
      Yesterday is history.
      Tomorow is a mystery.
    • Popzi wrote:

Psytech wrote:

I det øjeblik at der kommer sådan en beslutning vil hvad jeg formoder, ca 60-70% af aktive ogamers stoppe
      Er det bedre at 60-70% stopper inden en Merge?
      Dk. er jo kun en brøkdel af Gameforge og måske nye vil komme til.

Hvem vil oprette sig i et univers hvor #1 har +/- 500.000.000 points ?

Alle de efterladte accounts der vil komme, efter mange har valgt hvilken de vil spille på, kan komme i Game admins hænder, også kan man request en account hvis man vil starte..
    • Jeg kan hverken svare om A eller B er det bedste valg.

Det ene valg vælger man at smide alt sammen i et univers, så kan man da sige at DK får sig en ogame vinder.

Det andet valg så forbliver universene som de er, så dem med flere kontoer spillere videre, og nogen går nok i FM pga manglende lyst.

Jeg er sikker på at smide alt sammen, vil blive helt vildt spænende. og vi vil se nogen massive TD's :)
      Board Adminstrator - Psytech

• Psytech wrote:

Det ene valg vælger man at smide alt sammen i et univers, så kan man da sige at DK får sig en ogame vinder.

Det kunne da være ret sjovt/spændende :)

Psytech wrote:

Det andet valg så forbliver universene som de er, så dem med flere kontoer spillere videre, og nogen går nok i FM pga manglende lyst.

Jeg går FM!
      Yesterday is history.
      Tomorow is a mystery.
    • Blege Ben wrote:

Ava.... kan se din pointe, men hvis man bliver angrebet gang på gang hvor angriber hiver profit (regner ik med der er nogen der blot angriber for angrebets skyld -Ogame handler jo i princippet om profit) tyder jo basalt at der er noget grundlæggende der ikke er lært endnu.
      Spillet er jo basalt nogenlunde enkelt (ved godt man kan bygge på i uendelighed).
      Hvis der er nogen der kan lave ress på at angribe en så bliver man angrebet... som den der får tæskene handler det om at gøre sig (dem der har været around the block ved dette) ikke profitabel... fs dine flåde og de ress der er... byg forsvar så det ikke er værd at angribe....

Du har naturligvis ret i det du skriver blege ben. Men når den samme person er blevet nakket af den samme gut 10 gange eller mere, kunne man så ikke nå til det punkt at man lige sender en venlig besked til den stakkel og sætter vedkommende ind i hvordan man passer på sine sager?

Folk her er så profit liderlige at de er pisse ligeglad. Når folk så (forståeligt nok) skrider fra OGame, så skal vi høre på hvor træls det er og hvor dødt OGame er og bla bla. ☺