Merge lortet sammen!

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Merge lortet sammen!

Nu er pegasus da efterhånden ved at være dødt, jeg har forgæves prøvede og finde nogen man kunne nakke, seriøst inden for 400 solsystemer er der enten kun inaktive, eller folk i FM, man skulle fandeme tro at FM er blevet på mode!

Merge Pegasus sammen med noget andet, jeg vil skide på hvad, bare der sker et eller andet!

Mr MonkeyBoT:
      lol nu bygger jeg lidt fodder til ære for en stoppet gren :evil: ! BAMBUS :P
    • Jeg tænker lidt... ja, der er ikke meget aktivitet.... et merge er helt sikkert noget der kommer.
      Men hvorfor dør et uni ud? Nogen der har et input?
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
    • fordi at nogle spillere ikke kan li at miste produktionen på alle planeter på samme uge, ik også ressei? derfor at Jacks smuttede i FM

dertil kommer der flåde spillere, som har taget flåde og produktioner utallige gange, men ligeså snart de selv mister hele skidtet, så rammer de FM, og helst med en latterlig undskyldning....

til sidst kommer der dem som truer de mindre spillede, men at udrydde deres konto, hvis ikke de enten sælger dem deu, stopper salg til nogle bestemte osv..
      det kan også være fordi at den mindre spiller har angrebet dem, for at få noget profit, men får en besked om at det var dumt, eller at man skal finde en på en egen størrelse, i stedet for at lege med de store drenge ( ja jeg har sgu hørt en del efterhånden ) (tak for truslerne om at få mig til at, stoppe med at spille, stoppe med at angribe aktive, skrote flåden..... Noobs and Idiots)
      nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug
    • Folk går i FM/stopper af flere grunde. Dem kender du jo godt. Men jeg lister gerne nogle op, om hvad jeg ved:
      1. Man bliver nakket og vil ikke bruge tid på genopbygning.
      2. Har man spillet ½-1år så begynder man at savne spænding.
      3. Man får en kæreste.
      4. Man får et fast job eller skifter til job med andre arb.tider.
      5. Man bliver angrebet igen og igen, da man ikke har sat sig ind i at FS.
      6. Og sidst men ikke mindst: Ogame er et spil som har indflydelse på IRL-livet. Man skal planlægge sin tid meget. Ikke så meget plads til at være spontan, da man helst skal være hjemme/online når flåderne kommer hjem.
      Der er helt sikkert mange flere grunde. Jeg har spillet i ca10 år og husker tiden hvor vi var flere tusind spillere i ét uni. Det vartider. Når jeg, som nu, kun har ca. 20 aktive spillere omkring mig, så sigerdet faktisk det hele.Så min holdning er, at GF skal Merge hele DK (gerne heleNorden) i ét uni og lave en hastighed. Så er det op til os, hver især, om vi vil være med eller ej.
      Yesterday is history.
      Tomorow is a mystery.
      Today is a gift, It's why it's called the present.

The post was edited 1 time, last by Popzi ().

• Well, i princippet høre det til gamet. Dog er der også grænser... har i talt med jeres lokale GO. Mange gange er dialog vejen frem.

Og så er det værd at huske til alle udspil er der et modspil af ting der kan afværge det man er oppe imod...

Popsi, læser lige hvad du skriver og svare senere.
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
    • Og hvad med dem af os, der har kontoer i flere unier, men pt ikke ofrer tiden på dem ? De ryger så lige i slettespanden, for givet væk bliver de ikke. Der er mange ting der spiller ind for et merge, men det er som at tisse i bukserne :)
      :shit: I OGAME ER DER 2 SÆT REGLER. DEM DER STÅR PÅ FORUM, OG DEM GO SELV FINDER PÅ! :loli:
    • foolturn wrote:

Og hvad med dem af os, der har kontoer i flere unier, men pt ikke ofrer tiden på dem ? De ryger så lige i slettespanden, for givet væk bliver de ikke. Der er mange ting der spiller ind for et merge, men det er som at tisse i bukserne :)
      Husk nu på at en konto ikke bliver slettet, hvis den stadig bare har 1 MM tilbage endnu (her er der tale om købt MM selvfølgelig) :)
      Quantum - The Confederation
    • GeforceGamer wrote:

foolturn wrote:

Og hvad med dem af os, der har kontoer i flere unier, men pt ikke ofrer tiden på dem ? De ryger så lige i slettespanden, for givet væk bliver de ikke. Der er mange ting der spiller ind for et merge, men det er som at tisse i bukserne :)
      Husk nu på at en konto ikke bliver slettet, hvis den stadig bare har 1 MM tilbage endnu (her er der tale om købt MM selvfølgelig) :)
      Ja, men jeg kan jo ikke have 3 acc i samme univers ;)
      :shit: I OGAME ER DER 2 SÆT REGLER. DEM DER STÅR PÅ FORUM, OG DEM GO SELV FINDER PÅ! :loli:
    • Jeg tror også at tiden er løbet fra et spil som man skal tjekke op på dagligt/flere gange dagligt. Man skal bruge flere timer dagligt, hvis man vil op i toppen.

Der er en masse andre ting som trækker i folk, end der var for 10 år siden. Kravene til uddannelser er steget og er du i arbejde, så kræves der meget mere end førhen. Man skal også pleje sine sociale medier osv.

Hvad angår trusler ingame om det ene eller andet, så bør folk jo straks kontakte en GO.
      Yesterday is history.
      Tomorow is a mystery.
      Today is a gift, It's why it's called the present.
    • De skulle bare have færdiggjort projektet mht en Ogame app.. De ville have langt flere spillere, tjene langt flere penge og gøre det langt nemmere for folk at tjekke Ogame flere gange dagligt..
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt