ERR_FAILED - spørgsmål omkring google Chrome - Hjælp!

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• ERR_FAILED - spørgsmål omkring google Chrome - Hjælp!

Som overskriften siger, jeg har googlet i vildskab da jeg ikke helt forstår hvad der fremprovokerer fejlen.

firefox / internet explorer kører lige igennem og ind på facebook. men min google chrome kan komme ind, når jeg vil trykke rundt får jeg fejlen "ERR_FAILED". eneste der hjælper er at cleane cashen (gammelt data).

første gang kommer jeg igen ind, efterfølgende har jeg fejlen igen. har testet med og uden firewall + virus. har testet med og uden adminstrator på browseren, har forsøgt 2 guides jeg fik googlet mig til.

så hvis nogen derude sidder med løsning, vil jeg være glad for at hører fra jer :thumbsup:

- nu var det heldigvis kun facebook og ikke fx min ogame, men ja jeg hader ting jeg ikke kan løse
    • GeforceGamer wrote:

Har det samme problem med facebook på chrome.
      Så vidt jeg har kunne google mig frem til, så er det fra facebook side af at der vidst er noget galt.

Dog virker det udmærket, så hvis du magter at SHIFT+F5 hvergang du skifter side :loli:

den fixer idet mindste chatten (den funktion jeg bruger mest)

Nice :P. :D
    • Facebook er blevet inficeret med en orm.. lad være med at åbne links fra tilfældige hvor der står: Kaio HTTP:63):kr.&/kr-!ksdkkd
      Altså fornavn og så et link. Når I åbner linket sender den automatisk linket til alle jeres venner osv. Osv. Det var også sådan Myspace gik ned i sin tid.
      2018:
      429 rips nakket. NINJA.
      85 rips nakket. AKS AS#1