[TOT: 1.246.000] kuntz15 [CONF] vs. izi [d b] (A: 0, D: 1.246.000)

• Almindelig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• [TOT: 1.246.000] kuntz15 [CONF] vs. izi [d b] (A: 0, D: 1.246.000)

Det hele startede med at Izi angreb nogen af vores alliance medlemmer her i nat/morges.
      Det ville vi så ikke acceptere, at det kom til det punkt uden at vi gav et modsvar til det.
      Så efter en god omgang IPR fra det meste af alliancen og få fjernet Izi forsvar på en af hans kolonier, så fløj jeg på den og vi håber at budskabet er modtaget :beer:

On 30-07-2017 --:--:--, the following fleets met in battle:

Attacker kuntz15 [CONF]

Weapons 140% - Shields 140% - Armour 150%

Cruiser 1.000

Defender izi [d b]

Weapons 150% - Shields 150% - Armour 150%

Small Cargo 1
      Recycler 69

After the battle ...

Attacker kuntz15 [CONF]

Weapons 140% - Shields 140% - Armour 150%

Cruiser 1.000 ( -0 )

Defender izi [d b]

Weapons 150% - Shields 150% - Armour 150%

Destroyed!

The attacker has won the battle!
      The attacker captured:
      0 Metal, 31.942 Crystal and 334.042 Deuterium

The attacker lost a total of 0 units.
      The defender lost a total of 1.246.000 units.
      At these space coordinates now float 346.000 metal and 208.000 crystal.
      The attacker captured a total of 365.984 units.

The chance for a moon to be created from the debris was 5%.
      The attacker(s) captured the debris.

Summary of profit/losses:

Summary attackers(s)

Metal: 346.000
      Crystal: 239.942
      Deuterium: 334.042
      The attacker(s) made a profit of 919.984 units.

Summary defender(s)

Metal: -692.000
      Crystal: -447.942
      Deuterium: -472.042
      The defender(s) lost a total of 1.611.984 units.

Powered by OGotcha CR Converter 4.1.4
      Quantum - The Confederation
    • kejser-k wrote:

Godt at se i giver igen :missil:
      Ret sikker på profitten er dem ret ligegyldig :)
      Med alt respekt for dig kejser, så er det vel netop ikke ligegyldigt når de selv slår sig på at de er så meget mindre end izi.
      Det er helt korrekt at de er minde, men det hjælper jo intet at de smider x antal ipr efter izi og så bagefter letter på 900k profit, på den måde gør de jo sig selv mindre og izi bliver jo bare større da hans miner har genopbygget det hele før kuntz flåde er kommet hjem igen :)

Men fuld respekt fra min side til CONF for at spille med på den! :) det er sku nice at se! :)
      Watch the fuck out! Klaus the transporter is comming for you! :shit: :rocket:
    • HLS StarCraft wrote:

Det var da en frygtelig omgang vrøvl Tonni, det er så mange andre faktorer der spiller ind her end bare ressourcer vundet og ressourcer mistet.
      Og de har 18 medlemmer at dele bekostningerne imellem (der i alt kun har nogle mio mindre points end Izi's alliance)..
      Forklar mig venligst de faktorer? deres kontoer står stille, eller går baglæns mens izi vokser (set ud fra det profit izi laver på conf overfor det conf mister på izi) og ja de har 18 medlemmer, og derfor burde det kunne lade sig gøre at lave ninja fs.. :)
      Watch the fuck out! Klaus the transporter is comming for you! :shit: :rocket:
    • Tonni wrote:

HLS StarCraft wrote:

Det var da en frygtelig omgang vrøvl Tonni, det er så mange andre faktorer der spiller ind her end bare ressourcer vundet og ressourcer mistet.
      Og de har 18 medlemmer at dele bekostningerne imellem (der i alt kun har nogle mio mindre points end Izi's alliance)..
      Forklar mig venligst de faktorer? deres kontoer står stille, eller går baglæns mens izi vokser (set ud fra det profit izi laver på conf overfor det conf mister på izi) og ja de har 18 medlemmer, og derfor burde det kunne lade sig gøre at lave ninja fs.. :)
      F.eks. at man ikke gider blive kastet rundt med, truet til deut aftaler etc.
      Ved at sende IPR og smadre solarsats på ham, kan de stresse en spiller der allerede er ved at gå ned i aktivitets niveau.. De kan stjæle en masse af hans mineproduktion, hvilket er hans langt største indkomst..
      Du kan ikke sammenligne de postede angreb, da dette vidst kun var for at sætte et eksempel + vi kan ikke se hvor meget forsvar der blev fjernet
    • Mange nævner krig ja... Men det har på ingen måde været hensigten, selvom Izi næsten har erklæret 1-mands krig.

Resten af [d b] har sådan set intet gjort, selv i vores boykot er det nævnt at de stadig kan købe deut af os.

Izis kæp er måske lidt større, men vi har en masse kæppe og jeg har lige været i Bygma og hente gaffatape. :prikke:

RIP 2017-2018

The post was edited 1 time, last by FRAMERATE ().

• CONF er dårlige og tager nada stress fra mig / tid :) jeg har altid noget liggende på mine måner - så selv hvis et angreb som dette skulle ske at ramme mig - 2 min før min fs kom hjem så jeg ikke kunne nå at ninja det ^^ sååe var sats døde i ca 5 min :) og det def jeg har er minimal - tilgengæld har jeg mange anti raketter - 80 styks på alle planter ...

dette er en loss / loss situation for CONF jo før de opdager det , jo før stopper blødningen ..