[TOT: 730.810.000] the1killer [SMD] vs. Jacks [TGG] (A: 44.958.000, D: 685.852.000)

• Almindelig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• [TOT: 730.810.000] the1killer [SMD] vs. Jacks [TGG] (A: 44.958.000, D: 685.852.000)

endnu engang skulle jeg lige en smuttur forbi og hente lidt profit :prikke:
    deuforbruget for kampflåde og rc er medregnet i profitten :D

GLWRB du har prøvet det en del på det sidste ;) så du er i træning :borg:

psst skal jeg gå efter at ramme 5mio HP? (Honour points: 4.182.508)

On 17-07-2017 --:--:--, the following fleets met in battle:

Attacker the1killer [SMD]
    Weapons 190% - Shields 180% - Armour 200%

Battleship 1.964
    Bomber 645
    Cruiser 98.496
    Destroyer 19.801

Defender Jacks [TGG]
    Weapons 170% - Shields 180% - Armour 140%

Small Cargo 983
    Large Cargo 400
    Rocket Launcher 110.000
    Light Laser 85.000
    Heavy Laser 14.000
    Gauss Cannon 1.000
    Ion Cannon 14.000
    Plasma Turret 200
    Small Shield Dome 1
    Large Shield Dome 1

After the battle ...

Attacker the1killer [SMD]
    Weapons 190% - Shields 180% - Armour 200%

Battleship 1.960 ( -4 )
    Bomber 645 ( -0 )
    Cruiser 96.954 ( -1.542 )
    Destroyer 19.801 ( -0 )

Defender Jacks [TGG]
    Weapons 170% - Shields 180% - Armour 140%

Destroyed!

The attacker has won the battle!
    The attacker captured:
    41.852.440 Metal, 5.440.389 Crystal and 11.289.371 Deuterium

The attacker lost a total of 44.958.000 units.
    The defender lost a total of 685.852.000 units.
    At these space coordinates now float 10.615.800 metal and 4.566.000 crystal.
    The attacker captured a total of 58.582.200 units.

The chance for a moon to be created from the debris was 20%.

Debris harvested by the attacker(s):
    10.615.800 Metal and 4.566.300 Crystal

Summary of profit/losses:

Summary attackers(s)

Metal: 21.448.240
    Crystal: -847.311
    Deuterium: -5.232.598
    The attacker(s) made a profit of 15.368.331 units.
    The attacker(s) won a total of 27.545 honour points.

Summary defender(s)

Metal: -535.778.440
    Crystal: -189.366.389
    Deuterium: -19.289.371
    The defender(s) lost a total of 744.434.200 units.
    The defender(s) won a total of 7.718 honour points.

Powered by OGotcha CR Converter 4.1.4
    nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug
  • hvad med at gå efter nogle hits som du ren faktisk får profit på thebad1 ??

har set alle de slag du har postet og selvom aktivteten er god og det er et initiativ - så har du 5-10 m - profit i deu og 1-2 - profit i krystal hvor du får 20-30 + m metal ..

det vil sige at hvis du køber noget deu som jeg går ud fra du bliver nødt med den deu regning hver gang.... så er 2-1-1 den bedste kurs man kan få - og udfra dine angreb som giver 20 mil metal profit går du i 0 profit hver gang du letter ....taget i betragtning du kan få den kurs ^^

vil mene det er fordi du ikke kan sammesætte en flåde comp som ser nogenlunde ud selv hvis dit liv var på spil .. men det er nok bare min holdning - god aktivitet !

kunne godt tænkte mig at se noget profit.... eller flåde vs flåde i stedet for de her solar / cargo crashes som går i 0 profit
  • det var hls som valgte ikke at fleet save og hvem der fandt ham .. tjaa det ved du jo ikke engang med den kommentar kan jeg se på det hele XD hvis jeg egentligt gad , som jeg har sagt de sidste 2 måneder så poster jeg ikke fordi folk som thebad1 og dig sidder og snot tuder at folk som mig og andre i andre unier gainer så meget som vi gør :) så hvis virkeligt rigtigt gerne vil kan jeg godt vise dig de alt for mange slag jeg har lavet alene med over 100 mio profit :rofl:

det skal også sige at uniest sværeste hit har jeg da selv lavet på evastrunge hvor hun var on - valgte at at fleetsave til rm - jeg delayed i 3 min og så rm blev samlet , og der blev regnet på en retur imens den blev delayet ydligere og fik hende timet ^^ vil jeg da mene man skal være hurtigt og have lidt viden for at udføre - og gav vidst også et par 100 mio profit

edit : hls bedre spiller hmmmm

som alligevel var meget mindre end mig
    som alligevel var en REN probe n crash spiller
    som alligvel døde til et probe n crash
    som valgte at ligge in sys med mig uden at fleetsave i 2 timer

kejser-k eller fanboi-k ??? hard too say :p
  • Det er nemt at lave profit på 2-1-1 deuthandler - er det de hits du omtaler, Izi?

Hvis grunden til, du ikke poster dine hits er, at folk er nedladende, undrer dine kommentarer mig en smule. Men moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt så godt, siger man vel. :D

I følge dine mellemregninger ser jeg også 10mio profit her?

Fint hit killer, dejligt med lidt aktivitet på forum. :)
  • bardbabing - næææ mener de 100 mio profitter jeg laver på folk lader flåde stå eller kol / rm fleetsaver , det er bare ærgeligt folk som dig ser med 1 blindt øje ^^ ps har du ikke en halv dårlig konto du vil af med :P ?

Edit : seo tjooo det er det vel nok , folk som ham skal bare vide hvem der dominere dem ;)

synes nu også jeg gav the1bad props for aktivtet og at flyve . men tydeligt hvorfor han ikke er større end han er og måtte begynde at whine over at større folk slappede ham rundt i quan :)

The post was edited 1 time, last by izi ().

• izi wrote:

Edit : seo tjooo det er det vel nok , folk som ham skal bare vide hvem der dominere dem ;)

synes nu også jeg gav the1bad props for aktivtet og at flyve . men tydeligt hvorfor han ikke er større end han er og måtte begynde at whine over at større folk slappede ham rundt i quan :)
    Sårh, du dominere killer fra et andet uni ?
    lækkert izi! (smiley med hatten af) !

det sidste giver ingen mening? :)

warn givet for 2.5 spam - mrkaio

Ain't nothing to it, gangsta rap made me do it...

The post was edited 1 time, last by mrkaio: Edit: korrekt rækkefølge af teksten :) ().

• Seo wrote:

Og hvis thebad1, tuder snot over dig... er det så ikk dumt og starte diskutionen?
    ahva? hvilken diskussion?

Bardabing wrote:

Hvis grunden til, du ikke poster dine hits er, at folk er nedladende, undrer dine kommentarer mig en smule. Men moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt så godt, siger man vel.

I følge dine mellemregninger ser jeg også 10mio profit her?

Fint hit killer, dejligt med lidt aktivitet på forum.
    jeg kan ikke li Izi på boarded :) han giver mig lyst til at lade være med at poste, men følte at jeg blev nød til det, eftersom at alt handlede om andet end hits :)
    og godt at du kan se profitten :)

izi wrote:

måtte begynde at whine over at større folk slappede ham rundt i quan
    hvem mig? hvornår?
    det eneste tidspunkt jeg har brokket mig over nogle angreb, der har været i starten af uniet, hvor at du timede en sonde til at ramme under 5sek før dit angreb på mig :)
    alle andre angreb på mig derinde, har jo udelukkende været min egen fejl eller fordi jeg har lokket folk til at angribe mig, for at jeg kan få en måne :) der kan du jo bare spørger rubberduck, HLS,

advarsel givet for brud på 2.5, tråden lukkes, hvis tråd starteren ønsker denne åbnet igen, kan han kontakte mig om et par dage
    - mrkaio

-
    nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug

The post was edited 2 times, last by mrkaio ().