Sommerawards 2017

• Bedste Spiller: bah <3

Bedste Alliance: Loyal

Bedste HOF: None, ikke nogen der har krævet de vildeste skills endnu :D ______ vs _______

Bedste CR (non-HoF): Same

Bedste Leader: Bikermus

Bedste spiller uden for Top20: Bikermus

Alliancen der har forbedret sig mest: Loyal

Bedste Miner/Handler: Bikermus

Bedste Krig: NoX vs. Mongols. Var det ikke den eneste?

Bedste Konflikter (spillere og eller alliancer) : De mindre alliancer der slås på boardet, det er god stil!

Den mest respekteret spiller for at udvise en ære i sin spillestil: Bikermus, altid nice, snakker pænt og er bare god med flåden!

Spilleren som mindst ære har haft i sin spillestil: Rubberduck, du nakkede mig da jeg faldt i søvn, det var ret ondt! </3

Mest hadede spiller: Abra, hvis jeg skal måle på communitiet, jeg hader ingen!

Mest elskede spiller: Alle snakker om ham, bah! Hvorfor ved jeg ikke, jeg kender hamr et godt, så speciel er han squ ikke xD

Bedste genopbygger: RubberDuck, du giver aldrig op!

Mest skræmmende flådespiller: Tonni, han ligger bare og chiller og dør ikke.

Årets morsomte oplevelse:
      Bah der vælger at spamme XX i mod Izi for at miste det meste af sin flåde men alligevel lave profit!

For god ordens skyld, dette er skrevet af Spiller Bikermus, GO Bikermus kunne ikke finde på at skrive noget i Quantum som ville være GO-relateret.
      SuperGameOperator Univers 1, Draco, Mizar, Nekkar, Orion & Pegasus

Spilleregler

Kontakt teamet på: ogame.support.gameforge.com/

Kontakt Bikermus i pm eller på e-mail; Bikermus@ogame.dk
    • Bedste Spiller: Umiddelbart Bah.

Bedste Alliance: Rebels. Vi skaber stor forstyrrelse uden for top 100 - og det tæller immervæk også!

Bedste Leader: Mig selv. Kæft jeg er god. ;)

Bedste spiller uden for Top20: Sørensen234. Endda uden for top 100! Udvist exceptionelle Ogame evner.

Alliancen der har forbedret sig mest: Rebels. We came from nothing, now we're here.

Den mest respekteret spiller for at udvise en ære i sin spillestil: Bah

Mest hadede spiller: Så længe har jeg ikke spillet. Hadet har ikke forplantet sig i mig endnu.

Mest skræmmende flådespiller: Rubberduck - kæft du har været forbi mig mange gange (heldigvis uden held)
    • Bedste Spiller: uden tvivl mig - alle som mener eller siger noget andet er urealtiske eller sindsfovirret - er den eneste i top 5 som startede kontoen selv + er død 2 gange efter at have presset mig selv for meget og formår stadig at ligge nr 1 ^^ hvor dårligt er ogame dk ??? :D

Bedste Alliance: Mongols da den existerede

Bedste HOF: har ikke været det vilde endu - tror fs til rm og delay med probes er den vildest som er sket -

AS #7 [TOT: 471.432.000] mrkaio [Mongols] vs. evastrunge [RGL] (A: 67.450.000, D: 403.982.000)

Bedste CR (non-HoF): nada gode

Bedste Leader: HLS Starcraft

Bedste spiller uden for Top20: wunderstrudel

Alliancen der har forbedret sig mest: TFB

Bedste Miner/Handler: izi

Bedste Krig: NoX vs. Mongols

Bedste Konflikter (spillere og eller alliancer) : nada , folk har for travlt med stikke tungen langt op i deres modstandere... :bræk:

Den mest respekteret spiller for at udvise en ære i sin spillestil: Holme spillestil mæssigt

og Abra skal også nævnes da han hver gang viser sig at være en mand som holder ord .. givet at resultatet altid ender i et brang - så holder han ord ... sjællendt ting herinde i Q ellers ( de gamle gamma drenge som gerne vil have iap imens de bygger sig op for at gå imod en)

Spilleren som mindst ære har haft i sin spillestil: Rubberduck, disuloium - de 2 har hele gamet været drevet af en had for at ikke og komme fremaf selv og se dumme ud i proccesen

Mest hadede spiller: Bah - Bikermus , vælg selv .. det er lidt ligesom at vælge mellem pest eller kolera

Mest elskede spiller: izi . alle elsker mig , og giver mig dejligt deut - kan vi godt lide

Bedste genopbygger: izi . mistede flåde tidligere og folk husker det ikke engang fordi den var genoppyget på 72 timer

Mest skræmmende flådespiller: Holme uden tvivl

Årets morsomte oplevelse: Der kan stadig nå og ske meget + jeg har en masse ipr jeg skal fyre af når jeg kommer ud af fm - så prepare og enjoy

The post was edited 1 time, last by izi ().

• izi wrote:

Bedste Spiller: uden tvivl mig - alle som mener eller siger noget andet er urealtiske eller sindsfovirret - er den eneste i top 5 som startede kontoen selv + er død 2 gange efter at have presset mig selv for meget og formår stadig at ligge nr 1 ^^ hvor dårligt er ogame dk ??? :D

Bedste Alliance: Mongols da den existerede

Bedste HOF: har ikke været det vilde endu - tror fs til rm og delay med probes er den vildest som er sket -

AS #7 [TOT: 471.432.000] mrkaio [Mongols] vs. evastrunge [RGL] (A: 67.450.000, D: 403.982.000)

Bedste CR (non-HoF): nada gode

Bedste Leader: izi

Bedste spiller uden for Top20: wunderstrudel

Alliancen der har forbedret sig mest: TFB

Bedste Miner/Handler: izi

Bedste Krig: NoX vs. Mongols

Bedste Konflikter (spillere og eller alliancer) : nada , folk har for travlt med stikke tungen langt op i deres modstandere... :bræk:

Den mest respekteret spiller for at udvise en ære i sin spillestil: Holme spillestil mæssigt

og Abra skal også nævnes da han hver gang viser sig at være en mand som holder ord .. givet at resultatet altid ender i et brang - så holder han ord ... sjællendt ting herinde i Q ellers ( de gamle gamma drenge som gerne vil have iap imens de bygger sig op for at gå imod en)

Spilleren som mindst ære har haft i sin spillestil: Rubberduck, disuloium - de 2 har hele gamet været drevet af en had for at ikke og komme fremaf selv og se dumme ud i proccesen

Mest hadede spiller: Bah - Bikermus , vælg selv .. det er lidt ligesom at vælge mellem pest eller kolera

Mest elskede spiller: izi . alle elsker mig , og giver mig dejligt deut - kan vi godt lide

Bedste genopbygger: izi . mistede flåde tidligere og folk husker det ikke engang fordi den var genoppyget på 72 timer

Mest skræmmende flådespiller: Holme uden tvivl

Årets morsomte oplevelse: Der kan stadig nå og ske meget + jeg har en masse ipr jeg skal fyre af når jeg kommer ud af fm - så prepare og enjoy
      er meget skuffet over ikke at blive et eneste sted i din post :/ har jeg virkelig været så usynlig i Q i dine øjne ;( :D
    • Sidekick wrote:

Hvis han ikke holder aftalerne hvorfor er der så så mange der handler med ham? Kan godt være det er uetisk at scamme, men det er jo også godt lavet xD
      fordi falcon sikkert er en af de her 2.8 : 1.8 : 1 greedy minere xD
    • mrkaio wrote:

Sidekick wrote:

Hvis han ikke holder aftalerne hvorfor er der så så mange der handler med ham? Kan godt være det er uetisk at scamme, men det er jo også godt lavet xD
      selvfølgelig sælger man til den, hvor man får den bedste kurs, men dette var faktisk ikke engang tilfældet.
      synes bare ikke man skal snakke om folk, "som holder sine ord" når man ikke selv gør det.
      Men lige meget, den konkrete situation, skal ikke diskuteres på boardet.
    • mrkaio wrote:

Sidekick wrote:

hvad mrkaio sagde soooooo truue :thumbsup:

Falcon har solgt hele gamet til en højere kurs end hvad vi har solgt til alle andre , og han forlanger iap med en hel alliancen for at sælge oveni :dash: :loli:

såååee har kun handlet med falcon 3-4 hvis det var rigtigt press ... og den ene gang hvor han mener jeg scammede ham ... :pille: skrev han 2-1-1 kurs og en højere kurs næste gang , så købte jeg da kun fra ham den ene gang det var den normale pris ja :pille: ??
    • izi wrote:

mrkaio wrote:

Sidekick wrote:

hvad mrkaio sagde soooooo truue :thumbsup:

Falcon har solgt hele gamet til en højere kurs end hvad vi har solgt til alle andre , og han forlanger iap med en hel alliancen for at sælge oveni :dash: :loli:

såååee har kun handlet med falcon 3-4 hvis det var rigtigt press ... og den ene gang hvor han mener jeg scammede ham ... :pille: skrev han 2-1-1 kurs og en højere kurs næste gang , så købte jeg da kun fra ham den ene gang det var den normale pris ja :pille: ??
      Du fordrejer sandheden.
      Jeg har aldrig nogensinde spurgt om iap med db, tværtimod så har du tilbud mig en plads i din alliance og iap, hvis jeg begyndte at sælge dig mit deuterium.(der er flere som har fået dette tilbud)
      Jeg kan desværre ikke diktere hvad du har skrevet mere, da vores samtale åbenbart er slettet, og det jeg har skrevet i alliance mailen er væk.

Men hvis du er den mand, som du siger, kan du sende mig, det du skylder til HP.

Ligemeget hvad du svare nu, svare jeg ikke, da jeg ikke vil ødelægge denne fine tråd.
    • du husker dårlligt - og jeg fordrejere bestemt ikke sandheden - du soglte deu til abra hele early game og TIGGEDE ham hver dag om iap med Mongols - mig og hls var imod det fordi du også fik 2.2-1.2-1 i mens mig og hls købte alt vores deut til 2-1-1 ;)

ja der er nogle som sælger deu som har fået tilbudet ? det er da ingen hemmelighed :D ???

skylder dig intet udover du slap for 2 måneders angreb hvor du skrev aggresivt hver gang vi spionerede fordi du vidte du lå inde med alt for meget men du tiggede og bad dig hele vejen frem til en top 30 . fedt spillet falcon - skal mor også putte dig iaften ;) :) ?
    • Du snakker om noget som er sket, da jeg havde 100.000 points?(jeg har 5mil nu)
      Jeg startede ikke fra server start, så er det klart, at jeg er bagud efter jer andre, så jeg blev nød til at finde nogen allierede.(jeg fik hvad jeg kom efter)

Jeg forstår ikke hvorfor du bringer noget op, som er sket for flere måneder siden, når jeg hentyder til sidste uge?

Du fortjener ikke prisen for den bedste miner/handler, når du snyder folk og truer dem med at sønderbombe deres account, hvis de ikke sælger dig deuterium. Hvad er det for en handelsmand?

Hvorfor snakker vi om min mor? dette er et spil izi, hvis du ikke forstår det, så er du ikke gammel nok til at spille spillet.
    • Bedste Spiller: Bardading

Bedste Alliance: RGL :thumbsup:

Bedste Leader: Tim og Bardading

Bedste spiller uden for Top20: Bardading

Alliancen der har forbedret sig mest:

Bedste Miner/Handler: Miner Smeden

Bedste Krig: Mongols vs NOX, der skete da lidt på serveren

Bedste Konflikter (spillere og eller alliancer) :

Den mest respekteret spiller for at udvise en ære i sin spillestil: BAH

Spilleren som mindst ære har haft i sin spillestil: Abra..dine IPR angreb er ikke glemt

Mest hadede spiller: IZI, holder en vågen natten lang || .

Mest elskede spiller: IZI, sørger for mine krystal miner er overflødige :D .

Bedste genopbygger: :saint: desværre mig selv

Mest skræmmende flådespiller: Ingen er skræmmende, alle flåder er skræmmende, hvis man har lavet et fuck up fs..

Årets morsomte oplevelse: Kamikaze projekt med Tim og Bardading..fantastisk udregnet af Bardading, men alt andet gik galt..Der røg et par flåder, men for pokker vi hyggede os :)