forslag til board/ teammembers

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• forslag til board/ teammembers

har et forslag….. hvad med at GO og MOD har deres private board bruger og så kan skrive lidt “ud af posen” med risiko for warn… istedet for at man skal sidde og se en MOD som kaio forvalte sit embede som kejser Nero gjorde i det antikke Rom
    har lagt mærke til at der bliver gjort meget ud af at forklare at man skriver som bruger ikke GO/MOD og for nemhedens skyld og for at ikke komme i MOD vs MOD kamp (for der vil nok ikke blive turde at uddele warns til en af members af teamet) selvom det ville være mere end berettiget
    Videre imod nye mål.....
  • Uden at kommentere på MrKaio delen synes jeg faktisk det er en okay ide! Nogen hede diskussioner vil jeg gerne joine men lader vær pga. at jeg er Orange. Samtidig når jeg så endelig joiner sørger jeg får konstant at skrive Spiller Bikermus, da jeg jo også spiller ved siden af og har mine meninger derfra ;)

Men ville jer spillere kunne se forskel? Jeg mener, hvis jeg kommentere fra min private Bikermus profil (Har ikke tænk mig at gå under anonymt navn, jeg er den jeg er), ville folk så mon tro at hvis jeg skrev noget hypotetisk, vi siger jeg skrev, FlyingDuck er (indsæt grimt ord, beskyldning om snyd, whatever), at jeg så også som GO derfor er inhabil til at være Objektiv hvis jeg eventuel en dag skulle besvare en ticket fra dig? Selvom jeg skrev det fra min spiller profil? :D Nu tog jeg bare lige dig fordi du startede tråden, no offence ;)

Men god debat, personligt approver jeg, men det er min PERSONLIGE holdning, ved ikke med resten af teamet :D
    Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
  • Så længe man ikke bryder nogen regler så kan man godt skrive ligesom alle andre, men teamet skal gerne være et godt eksempel og ladevær med at bryde reglerne, fordi folk vil ikke have team medlemmer der bryder reglerne :)

Grunden til at nogen bliver nød til at skrive, at de skriver som spillere er fordi nogen vil tage meningen som noget teamet mener bare fordi de har den stilling i teamet. Jeg nøjes bare med at bruge "jeg mener" hvis det bare er min mening, eller "i teamet mener vi" hvis det er noget vi mener som team :)