The Confederation [CONF]

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• The Confederation [CONF]

DEUTERIUM UNLIMITED
      Hej allesammen!

CONF er sådan set 2 måneder gammel når dette skrives, men tænkte det var på tide vi gav os lidt mere til kende :)

Confederation blev skabt af mange folk der gerne ville skabe et nyt hjem som nybegyndere på Quantum og roligt bygge vores vej op sammen.
      Igennem tiden har vi set mange medlemmer komme og gå, men vi glæder os altid når vi har hjulpet en på god vej til noget større.

CONF er en meget fredfuldt Alliance, der til tider som alle andre vil raide folk, men for det meste er vi alle meget rolige og mobilisere kun hvis vi skal forsvare hinanden.
      Handel er også noget vi er meget glade for at gøre.

Vi er altid åbne for ansøgninger, vi har da nogle krav, men ingen faste.
      Da vi kører med max 15 medlemmer, er der selvfølgelig tider hvor vi ikke lukker ind.

Håber ikke at alt for mange er begyndt at hade vores lille navn endnu :prikke:

Mvh
      Frame

RIP 2017-2018

The post was edited 3 times, last by FRAMERATE ().

• The Confederation søger nu også nyt mandskab til at fylde vores alliance ud.

Vi har lige hævet vores tidligere loft på 15 medlemmer til 20.
      Vi håber at se nogle ansøgninger fra jer, og glæder os til at byde flere ind i vores fællesskab.

Bemærk at vi går meget op i at se en god ansøgning, og at vi er flere medlemmer om at bedømme den, dog skal dette ikke afskræmme jer :)
      Så længe ansøgningen er udfyldt, byder vi næsten altid folk velkommen hos os.

Husk at i ikke må skrive, spørge, om medlemsskab her på forum :)
      Hvis i ønsker direkte kontakt til os, skriv da til mig eller Mecey.

Mvh
      Framerate

RIP 2017-2018

The post was edited 1 time, last by FRAMERATE ().

• Som ønsket, vil de forskellige versioner af vores logo kunne findes her i tråden, så man frit kan benytte dem som sin signatur her på forum.
      Nogen vil måske mene jeg går lidt for meget op i det... Men hvad betyder det at være leder af en alliance, hvis man ikke ligger lidt kærlighed i det? Enten der eller også er jeg bare tosset.

Flere vil komme som jeg får dem lavet.
      Jeg tager også imod ønsker for nye versioner.

For at benytte dem som sin egen signatur:
      Kopier linket ud for hvert billed -> Tryk på jeres navn øverst på hjemmesiden -> Under "User Account" tryk Signature -> Tryk på det lille billede af et landskab og indsæt linket -> Done!
      I kan eventuelt også placere det i midten, med denne knap:

1: CONF Galactic i.imgur.com/VmPl9rh.png

2: CONF War i.imgur.com/C3NqFpp.png

3: CONF H4CK i.imgur.com/aiwJtLx.gif

4: CONF CEF-1 Kommer snart

5: CONF Overgrowth Kommer snart

6: CONF Royal Kommer snart

Bonus 1: CONF Classic i.imgur.com/8AQBpZt.png

Bonus 2: CONF Remake i.imgur.com/Soix3Or.png

RIP 2017-2018

The post was edited 21 times, last by FRAMERATE ().

• FRAMERATE wrote:

Nogen vil måske mene jeg går lidt for meget op i det... Men hvad betyder det at være leder af en alliance, hvis man ikke ligger lidt kærlighed i det? Enten der eller også er jeg bare tosset.

Kan respektere dit kæmpe arbejde, Framerate, men er uenig.
      I Rebels hader vi hinanden 100%. Det holder os on edge.
      I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
    • Ervill wrote:

FRAMERATE wrote:

Kan respektere dit kæmpe arbejde, Framerate, men er uenig.
      I Rebels hader vi hinanden 100%. Det holder os on edge.
      I hørte det fra Ervill selv folkens, Rebels er stedet hvis i elsker bar-slagsmål :thumbup:

Ville ønsker jeg havde mere overskud til at lave de her signature, har massere af ideer men får dem bare aldrig lavet.
      H4CK har været på tegnebordet i godt 2 uger, og først lavet den nu.

WAR var faktisk en hyldest til Rebels på sin egen måde, med at krig fik rystet lidt gang i CONF og jeg ville skabe lidt historie igennem billeder med at genskabe logoet efter krigen, alt efter hvordan det gik.
      Endte dog med jeg bare elskede designet og har beholdt det på.

RIP 2017-2018