jungle trommen

• i fredags opdagede jeg den kære Fusionburn på en transport til Flyingduck
      lørdag var der igen transport til Flyingduck

men det er da mærkeligt at NOX alliancen lige pludseligt booster Cartel...
      beregnede lynhurtigt om hvor mange IPR der skulle til, for at fjerne alt hans forsvar, så han kunne farmes i stedet for at alt blev sendt til Cartel (flyingduck)
      Fusionburn producerer jo kun 790 mio ress om ugen, eller op til 1,12 mia ress om ugen med fuld boost..

hvem i alverden kan dog følge med en Flyingduck der har ligeså meget i egenproduktion som en selv (ca 600mio om ugen uden boosters), som derefter får 800-1100 mio ress ekstra om ugen....

søndag begyndte helvede for Fusionburns konto, IPR regn på alle planeter, og efterfølgende angreb, for at slukke dem helt...

siden da er jeg blevet kaldt tyran
      mistet point i folks bøger
      fået at vide at jeg skal passe på min konto

hvis der er nogen der ønsker bevis for mine beskyldninger imod Fusionburn der booster Flyingduck, så har jeg gemt nogle billeder, der kan sendes efter forespørgsel

12 planeter med metal 39-40, krystal 34-35 og deu 34, skal nu slukkes hver dag
      nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug
    • Killer du er så f^%#} dobbelt moralsk .. Fusion må ikke sende mig råstoffer... yakiki jak hvem fanden sender samme dag mig 26 mill .. killer
      Himself
      Stop nu bare dig selv eller hvad med at IPR dig selv når du sender mig råstoffer
      Tror da nok fusion er færdig med at Trade med mig
      Videre imod nye mål.....
    • Flyingduck wrote:

Killer du er så f^%#} dobbelt moralsk .. Fusion må ikke sende mig råstoffer... yakiki jak hvem fanden sender samme dag mig 26 mill .. killer
      Himself
      Stop nu bare dig selv eller hvad med at IPR dig selv når du sender mig råstoffer
      haha ja, selvfølgelig sendte jeg da på Fusionburns ankomst tid på dig...
      den var helt beregnet :O der var 13 timer og 23 min på returen, da jeg spottede det
      40% ville vare i 13 timer og 14 min, så det kunne ikke være den
      30% ville vare i 17 timer og 38min og 36 sek, så regnede med at det var den, da
      20% ville ramme dig kl 03:30 ish, men der kom ikke noget der, så det var ikke den
      10% ville vare i 52 timer, hvilket jeg tvivler på at nogen ville sende, medmindre det var et FS og at du ville være lidt for utålmodig til at vente over et døgn på at få ress....

så ja, jeg sendte på dig, til at ramme 7:55 ish, da det ville være der at Fusionburn ST ville aflevere ress til dig, jeg håbede på at du havde fs din egen flåde til lidt over 8 om morgen, så du var sikker på at være vågen...
      jeg gik selv i seng, 10 min efter jeg havde sendt, og lod den køre, nogle gange skal man tage chancen, det kostede mig jo kun 2k xx og 2870 st, som du kun fik rm af :)
      nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug
    • Flyingduck wrote:

Killer du er så f^%#} dobbelt moralsk .. Fusion må ikke sende mig råstoffer... yakiki jak hvem fanden sender samme dag mig 26 mill .. killer
      Himself
      Så du mener killer "sendte" dig ress pga. et mislykket hit? :)
      Li da jeg først læste det, tænkte jeg WTF??
      men det kan jo nemt se mærkeligt ud hvis man VIL dreje den sådan...

Ain't nothing to it, gangsta rap made me do it...

• Der ikke så meget nyt under solen der Killer, STALKER NoName Fusionburn Hannibal og listen er lang, men igen det indenfor DK's regler så de kan gøre det så tosset de vil. Kom ind til os og spil i stedet der sådan boost ikke tilladt og det sjovere at spille DK mod alle andre :thumbsup:
      If at first you don't succeed, try, try again. Then quit. There's no point in being a damn fool about it.

• KingOfDraconien wrote:

Der ikke så meget nyt under solen der Killer, STALKER NoName Fusionburn Hannibal og listen er lang, men igen det indenfor DK's regler så de kan gøre det så tosset de vil. Kom ind til os og spil i stedet der sådan boost ikke tilladt og det sjovere at spille DK mod alle andre :thumbsup:
      det er indenfor alle ogames regler, tricket virker også i udlandet ^^
    • KingOfDraconien wrote:

Der ikke så meget nyt under solen der Killer, STALKER NoName Fusionburn Hannibal og listen er lang, men igen det indenfor DK's regler så de kan gøre det så tosset de vil. Kom ind til os og spil i stedet der sådan boost ikke tilladt og det sjovere at spille DK mod alle andre :thumbsup:

mrkaio wrote:

KingOfDraconien wrote:

hva uni/land/hvad xP snakker i om :D ?

Ain't nothing to it, gangsta rap made me do it...

• mrkaio wrote:

KingOfDraconien wrote:

Nej efter et stor "misbrug" af denne regl er det ikke tilladt hvor vi spiller nu - Og er menes det at det ikke tilladt at have en konto hvis eneste formål er at push en anden ligesom STALKER accounten :)
      If at first you don't succeed, try, try again. Then quit. There's no point in being a damn fool about it.

• KingOfDraconien wrote:

mrkaio wrote:

KingOfDraconien wrote:

Nej efter et stor "misbrug" af denne regl er det ikke tilladt hvor vi spiller nu - Og er menes det at det ikke tilladt at have en konto hvis eneste formål er at push en anden ligesom STALKER accounten :)
      få ga'en eller en anden til at tage fat i erikfyr og få overført reglerne til os?
    • mrkaio wrote:

KingOfDraconien wrote:

mrkaio wrote:

KingOfDraconien wrote:

få ga'en eller en anden til at tage fat i erikfyr og få overført reglerne til os?
      jeg kan se flere løsninger på det her problem
      alt boost af konti over X mio point er ulovligt
      maks ½ af ens egenproduktion må gives videre
      maks modtagerens egenproduktion i boost om ugen (derefter kan man tale om fra hver spiller eller i alt)
      ingen boost til spillere der har 50% eller mere af afsenderen point
      boost må ikke bruges til at komme over afsenderen i point
      ingen boost til top ??
      ingen boost til spillere der ikke er beskyttet af mindre spillersyndromet (noob protection / grøn for afsenderen)

boost kan dog stadigt forgå ved at handle, men så får afsenderen stadigt noget ud af handlen, dog skal handelskurs grænserne overholdes :)