jungle trommen

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Igen lyder det meget om sig gribende.. Det er én acc der havde til formål at yde økonomisk støtte til en under sig placeret medspiller.. Og forrige ejer var tosset med idéen..
      Og vi andre må vel selv om, hvordan vi griber vores acc an.. Det var den mest effektive måde at indhente DFK på, som var lysår foran resten af Mizar..

Hvis du/I er bange for at give acc væk, pga hvilken skæbne den kunne blive mødt af efterfølgende, så kan man vel give den til en man kender..

Undlad at beskylde for brud på spilleregler og andet snyd.
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot further with a smile and a gun"
    • Det er bare en lummer måde at vinde points på, specielt når når man skifer mellem kontoer samtidig, *zip*... Overdrager "ejeren" var måske også vild med lige at kassere hele flåden til det formå at booste en anden spiller?

Pointen er at når man udnytter kontoer, som intet andet formål har end at sende ress hver eneste dag og systematisk bliver holdt LIGE over den, som bliver pushed på high scoren så er det ikke en der sidder og spiller for sagen.. Se STALKER, den er ikke steget siden okt 2016. Jeg syntes de regler skulle laves om, specielt når man ved at folk udnytter dem og bruger flere acc's til det.

The post was edited 1 time, last by Al Capone ().

• Selv tak.. Men nej, det er faktisk ikke en spamtråd.. Og selv hvis det var, så ville der stadig være regler at overholde..
      Og ja, jeg kan godt abstrahere imellem de to ting.. No worries..

Du skal have lov at have dine meninger, men du bliver nødt til at respektere, at der er visse retningslinjer..
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot further with a smile and a gun"
    • Altså jeg ser da hellere STALKER ,som står stille på highscore, booster en anden lavere spiller som så kan stige på Highscoren
      meget meget hellere det end at STALKER STÅR STILLE I FM som alt alt for mange gør

hvis man ikke gider spillet mere hvorfor så ikke give kontoen videre? istedet for det der med nej nej det er min og den må ikke dit og dat spillet dør jo

jeg tror bare der sidder flere gamle spiller og også nye spiller der ikke er til og bygge fra 0. men der gerne vil spille nogen af de mange super fine FM(I) kontoer giv dem nu liv

også forstår jeg ikke jer i FM(I) i har brugt så meget tid "penge" på de kontorer hvorfor ikke lade dem få liv om det så er på den ene eller anden måde ALT ANDET END FM(I)

og til jer aktive der er imod det hvorfor dog det det giver også flere mål udfordring men ikke minst LIV

:beer:
      Lige børn leger bedst..........Vi skæve børn har det sjover.........:)
    • Zurg...Du var den eneste der kunne tage det som en mand da det skete...Nu har i ikke kunne spille ogame længe fordi i er bange for at blive revet rundt, når i ikke er de største længere...Istedet har i åbenbart valgt at sidde på skype og græde i fællesskab og med de mange timer i var aktive på ogame, så kan jeg godt forstå du er blevet omvendt af dem :P
    • lcmsfar wrote:

Altså jeg ser da hellere STALKER ,som står stille på highscore, booster en anden lavere spiller som så kan stige på Highscoren
      meget meget hellere det end at STALKER STÅR STILLE I FM som alt alt for mange gør
      LCM..... Det er jo ikke alle der har den mulighed.. Dvs. at spillet er ulige - det er det jeg anfægter.

Det er da lige præcis det der er problemet, i den her sammenhæng.. hvis alle spillere havde adgang til en booster konto så fair nok, men det har de ikke, og så ser jeg sådan set hellere at de er i perma FM and at give uretfærdig fordele.
    • det er da også Mizar FM kontoer vi skriver om og lidt om boost

men til zurg jeg forstår ikke at det ikke er smarter for "dig" at en konto booster en anden konto det giver dig 2 mål ????

og den med ikke alle kan ha en der booster nej nej men heller ikke alle bruger MM og ikke alle
      bruger FS og ikke alle dit og dat :)

jeg vil bare gerne holde liv i unier og det gør FM(I)
      Lige børn leger bedst..........Vi skæve børn har det sjover.........:)
    • lcmsfar wrote:

og den med ikke alle kan ha en der booster nej nej men heller ikke alle bruger MM og ikke alle
      bruger FS og ikke alle dit og dat

jeg vil bare gerne holde liv i unier og det gør FM(I)

Det laver på ingen måde liv.. Jeg kender til 6 spillere som nu er stoppet fordi i har spillet på den måde.

FS og MM har alle i det mindste adgang til, men ikke alle har adgang til kontoer som kan booste dem systematisk over flere måneder, som det eneste formål for den account. Så det laver på ingen måde liv, og efter min optik er det uretfærdigt hentet profit når kontoer kun eksisterer med det formål at sende ress til den samme spiller..
    • Hvis jeg beslutter at lade min konto stå stille en periode, for at hjælpe en lavere rangeret kammerat op ad rangstigen, så er det mit valg :)

Og alle kan i princippet anmode en højere rangeret spiller om sponsorater.. Så jo, det er noget alle har mulighed for..
    • Jeg gider dårligt svare på din post Al Capone for jeg har massere at sige, men det ender sikkert med warn igen....

Hypotetisk set så syntes jeg ikke, at det er i orden at man F.eks. er en alliance med 5 spillere som har 8-9 kontoer under deres kontrol og på den ene eller den anden måde udnytter det, med at skifte mellem dem for hele tiden at få økonomi points fra dem man har overtaget, for så derefter at hoppe tilbage til sin fleeter når man har sendt ress.

I min verden er det ikke sådan spillet burde spilles, jeg har foreslået teamet at man laver et cap 10% ugentlig produktion der kan sendes nedad for at undgå direkte udnyttelse, og så vil man stadig kunne booste mindre spillere lidt.

Jeg takker i hvert fald af i Mizar, har intet imod hård modstand men gider ikke spille mod folk, som har x2 ress produktion fordi deres alliance har kontrol over nogle miner kontoer, som er blevet givet videre, da jeg ikke selv har samme mulighed..