jungle trommen

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Denne tråd omhandler løs snak vedrørende Mizar :) Andet er spam.. Ønsker man løs snak om alt andet, så henvises man til Intergalaktisk Bar, hvor en tråd til det formål kan oprettes..
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt
    • lcmsfar wrote:

at bygge en konto op
      man starter med og trykke på Ressourcer så trykker man på en mine osv
      sådan bygger man en konto op :dash:
      teach me :P

Ressei wrote:

Jeg vil lige påpege at metoden capone har brugt, og til dels stadigt bruger, for og holde styr på flokken, er en tilpas stor mængde bestikkelse i form af kolde bajer og røver historier. Tror det virker på de fleste :beer:
      jeg vil også have kolde bajere, nu har jeg givet så mange ud selv :(

Seo wrote:

Det er ved og blive sådan lidt :prikke: ...

Hvorfor at Shadow og Killer er i SMD?- fordi vi kan lave et godt stykke arbejde sammen!

!
      Hvorfor at Seo er sådan en awesome leder?- Jeg er sku da freaking awesome any time! :rofl:
      super godt stykke arbejde :thumbsup:
      og ja du er 8)

Sidekick wrote:

Hvordan udtaler i OGame? Skriver i OGame eller bare Ogame? Kalder i det "OG", eller hvis "O" er det så udtalt som på engelsk eller så på dansk? :pille:
      Ligemeget hvad, har jeg da fundet en ny yndlingstråd :P

#BlivVækMods
      det hedder vel O Game? og jeg udtaler det på den måde på engelsk :)

og fedt at du kan li den :D
      nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug
    • Hvornår kommer Steff og Tiggi ud af FM?
      Kommer TGM nogensinde til at nakke Danshoej som han har forsøgt på i over et år?
      Hvorfor skal denne tråd flyttes ud af Mizar?
      Folk klager tit over manglende aktivitet på forum, men hvorfor er så mange så imod at man prøver at lave lidt mere liv på den?
      Mon DFK vil erklære The Ex krig, hvis denne skulle blive oprettet igen en dag? (det skal sige at der ikke er blevet snakket om en ny opstart, heller ikke om hvilket hold der bliver stillet) men vi kunne også stille spørgsmålet om hvem der mon kommer til at være en del af den? og hvem der bliver lederen? da det ikke nødvendigvis bliver mig? :O
      nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug
    • Sidekick, tror hjertens gerne du må oprette en med samme formål i Quantum! :D

Tror ærlig talt denne er skabt med det formål at spændingerne imellem Mizars mange store spillere, som virkelig har været på det højeste på det seneste, kan komme ud og de kan lave en masse drama omkring rygter og kalde hinanden for noobs uden at få bans hvert femte minut af mods fordi det er off topic på en random kamptråd ;)
      SuperGameOperator Univers 1, Draco, Mizar, Nekkar, Orion & Pegasus

Spilleregler

Kontakt teamet på: ogame.support.gameforge.com/

Kontakt Bikermus i pm eller på e-mail; Bikermus@ogame.dk

The post was edited 1 time, last by Bikermus ().

• Sidekick wrote:

Hvis vi flytter den kan vi diskuterer ting på tværs af universerne og få nogle af de "aktive" fra Quantum med :P
      hvad vil du gerne diskutere på tværs af unis (og er dette relateret til Mizar? som en anden mod skrev at det skulle?)

Bikermus wrote:

Sidekick, tror hjertens gerne du må oprette en med samme formål i Quantum! :D

Tror ærlig talt denne er skabt med det formål at spændingerne imellem Mizars mange store spillere, som virkelig har været på det højeste på det seneste, kan komme ud og de kan lave en masse drama omkring rygter og kalde hinanden for noobs uden at få bans hvert femte minut af mods fordi det er off topic på en random kamptråd ;)
      du har måske lidt ret der Biker :P men også for at få snakken omkring hvorfor nogle spillere stopper med at spille sammen og finder nogle nye samarbejdspartnere :)

Psytech wrote:

Flyttet til Spam planeten. Nu kan i give los med spam om alt og ingenting. Også gerne mizar.
      jamen hvad fanden var grunden til at jeg oprettede den i Mizar regi?
      kunne det være at Mizar er det eneste uni hvor at toppen er blevet udlignet flere gange og derfor er det mest interessante uni at spille i og at alle spændingerne gør det sjovere at følge med i?

hvorfor har teamet så travlt med hvad og hvor? når den lå det rigtige sted? løs snak om MIZAR, oprettet som et åbent forum for hvad der sker i Mizar, så man altid kan gå ind og se om hvad satans der er sket, og om hvorfor at nogle spillere jagter hinanden
      rejse nogle spørgsmål omkring sine modstandere, uden at det er som rygter ingame
      Men det er sjovt om hvor lidt der tør at stå frem med lidt viden (rygter eller ej)

Zaza wrote:

Lad os åbne debatten
      Hvad har ETF og deres allierede at komme med? Synes de er blevet lidt tavse efter DFK's fald
      lidt tavse :P noget at komme med? udover at slukke planeter på stille miners? samt "hævn" angreb for at gøre et eller andet tilbage efter de selv er blevet farmet :P
    • hvor meget deu har TheGrumpyMiner kørt igennem handelsmanden de seneste par dage? :O
      kommer Cartel nogensiden til at lave et stort hit igen? eller vil de blive passive?
      Har Ea fundet en afløse til sin konto? eller skal vi vente ligeså længe som da Zurg overtog Darkflare's konto?