jungle trommen

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Der har ikke været for meget fart over feltet i Mizar på det sidste, men med et nyt år kan der jo ske ting og sager....

Der er åbenbart kommet spøgelser til Mizar (Zurg og Kod, som ellers havde givet udtryk for de var færdige i Dk

Dertil har Ogame.dk ikke fået fjernet alle drillenisserne fra jul sidste år, så på trods af en flot kamprapport og en tur igennem teamet til et tjek for bugs, så står Killers fulde flåde nydeligt et sted i Mizar
      A
    • Zaza wrote:

Der har ikke været for meget fart over feltet i Mizar på det sidste, men med et nyt år kan der jo ske ting og sager....

Der er åbenbart kommet spøgelser til Mizar (Zurg og Kod, som ellers havde givet udtryk for de var færdige i Dk

Dertil har Ogame.dk ikke fået fjernet alle drillenisserne fra jul sidste år, så på trods af en flot kamprapport og en tur igennem teamet til et tjek for bugs, så står Killers fulde flåde nydeligt et sted i Mizar
      A
      altså på trods af springet af min flåde, så har i stadigt fået profit, imens jeg har mistet 8 døgn egenproduktion, samt 8 døgns farming, som i alt giver ca 1,55 mia ress?
      for ikke at nævne alle de Items, jeg ellers plejer at købe... styr dig Zaza

når man springer en flåde, så giver den en efter spøgelse på om man kan (altså at der ikke er flåde bevægelser på den måne man springer fra)
      derefter springer den flåde (ved at kopirer flåden over til den anden måne)
      derefter sletter den det flåde som er blevet sprunget (fra den måne man sprang fra)

den flåde som står der i ca 0,5 sek kaldes for en spøgelses flåde / ghost fleet

det er denne ghost fleet som i har ramt :)

for hvis i havde ramt min faktiske flåde, så havde jeg fået en fejl meddelelse omkring flåde aktivitet :) og derved ikke fået sprunget flåden :)
      nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug
    • sorry men ser det lidt som kammerateri at ingen fra den anden side (Cartellet) af det angreb blev tvunget i FM indtil sagen var afgjort, men kun the1killer... det virker lidt som om det var afgjort på forhånd inden det der skete sekund for sekund egenligt var afgjort et højere sted fra, men GF må jo have en log de kan vise frem for at vise hvad der egentligt skete og i hvilken rækkefølge...
      The black sheep got blackmailed again :ondtgrin:

The post was edited 1 time, last by Darth_Plaguies ().

• Jeg kan sige fra den OGame ansvarlige CoMa at den fejl er allerede kendt og er i gang med at blive fikset, jeg tror fejlen sker fordi GF ikke har lavet noget der tjekker om flåden er i gang med at blive springet inden den også går i gang med at angribe.
      Hvis den først lavede angrebet efter spring er færdig så burde den fejl ikke komme :)

Jeg tror også vi kunne have løst det meget hurtigere hvis vi bare fandt en løsning i teamet end at spørge vores CoMa om hvad der skal gøres i den her situation, det kan være svært at komme i kontakt med CoMa nogen gange. Det er ikke nemt hvis noget skal løses hurtigt :(
      TM - OGame.dk
      GA
      - OGame.us
      Mail: erikfyr@ogame.dk

Kontakt teamet her
    • N1xorn3m3s7s wrote:

havde ellers været sprødt at få din flåde igen + rum dok fra ghost fleet :D
      hehe ja :D
      men man må ikke udnytte bugs for at få uretfærdigt profit :) og det kan man jo kalde de 37% ekstra flåde :)
      jeg har jo hele tiden vist at rumdokken skulle betales til teamet :) også derfor at jeg selv har tilbudt det flere gange :)
      nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug
    • the1killer wrote:

N1xorn3m3s7s wrote:

havde ellers været sprødt at få din flåde igen + rum dok fra ghost fleet :D
      hehe ja :D men man må ikke udnytte bugs for at få uretfærdigt profit :) og det kan man jo kalde de 37% ekstra flåde :)
      jeg har jo hele tiden vist at rumdokken skulle betales til teamet :) også derfor at jeg selv har tilbudt det flere gange :)
      var også ment i sjov :P
      men har i 37 % i mizar :O daaaanm
    • Jeg ville gerne holde mig væk fra debatten, da jeg egentligt kan se situationen fra begge sider.. syntes det er langt ude vi ikke kan få et svar fra gameforge/coma i situationer som denne hvor deres system tydeligvis har en fejl..

men uanset hvad er det frustrerende, den eneste grund til du kunne hente 1.4 mia fra rm, og samtidigt flytte dine 700 mil res fra månen var ved og springe flåden tilbage.. du kunne godt have fået noget af rm, og også flyttet nogle af dine ress, men ikke dem alle hvis flåden var gået tabt..
    • Ressei wrote:

Jeg ville gerne holde mig væk fra debatten, da jeg egentligt kan se situationen fra begge sider.. syntes det er langt ude vi ikke kan få et svar fra gameforge/coma i situationer som denne hvor deres system tydeligvis har en fejl..

men uanset hvad er det frustrerende, den eneste grund til du kunne hente 1.4 mia fra rm, og samtidigt flytte dine 700 mil res fra månen var ved og springe flåden tilbage.. du kunne godt have fået noget af rm, og også flyttet nogle af dine ress, men ikke dem alle hvis flåden var gået tabt..
      men på den anden side, så ville i ikke have fået noget RM, hvis ikke at i have ramt en spøgelses flåde :)
      hvilket jo også gør at jeg heller ikke ville have fået noget rm :P da i helt sikkert havde sendt nok rc til at hente jeres flåde mod mit lille måne forsvar :P
    • Evig diskussion.. Du havde ikke haft flåden idag, hvis ikke der var opstået en fejl.. Så havde du været klemt i stykker på de par sekunder du havde at springe på.. Så helt igennem noget fis :)
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt
    • Det er rigtigt, så ville der ikke have været nogle flåde og ramme. Jeg ser dog det største problem i, at du kan hente RM af din egen flåde.. Hvad nu hvis ingen af angriberne havde hyper 15, skulle du så have lov til og beholde hele RM ligesom nu, på trods af du ingen flåde havde mistet?..

Jeg er med på de der 1,4 mia metal og så cirka 600-700 mil ress på din måne du kunne beholde kan være en erstatning for det du mistede da du blev tvunget i FM, men ideelt set så burde du sket ikke blive tvunget i FM hvis GameForge er bedre/hurtigere til og melde tilbage, og hvad skulle der så være sket?..
    • ErikFyr wrote:

Jeg kan sige fra den OGame ansvarlige CoMa at den fejl er allerede kendt og er i gang med at blive fikset, jeg tror fejlen sker fordi GF ikke har lavet noget der tjekker om flåden er i gang med at blive springet inden den også går i gang med at angribe.
      Hvis den først lavede angrebet efter spring er færdig så burde den fejl ikke komme

Al Capone wrote:

Evig diskussion.. Du havde ikke haft flåden idag, hvis ikke der var opstået en fejl.. Så havde du været klemt i stykker på de par sekunder du havde at springe på.. Så helt igennem noget fis :)
      hvis den først lavede angrebet efter spring er færdig så burde den fejl ikke kommer, er åbenbart svært at forstå :P
      man kan jo stadigt ikke springe fra en måne, som der er flåde aktivitet på ;) nub nub

Ressei wrote:

Det er rigtigt, så ville der ikke have været nogle flåde og ramme. Jeg ser dog det største problem i, at du kan hente RM af din egen flåde.. Hvad nu hvis ingen af angriberne havde hyper 15, skulle du så have lov til og beholde hele RM ligesom nu, på trods af du ingen flåde havde mistet?..

Jeg er med på de der 1,4 mia metal og så cirka 600-700 mil ress på din måne du kunne beholde kan være en erstatning for det du mistede da du blev tvunget i FM, men ideelt set så burde du sket ikke blive tvunget i FM hvis GameForge er bedre/hurtigere til og melde tilbage, og hvad skulle der så være sket?..
      beholde hele rm ligesom nu? altså de 1,1 mia metal jeg fik af rm? altså hvis det var blevet dømt til at i ikke havde ramt, så havde jeg også skulle betale det, sammen med rumdokken :)

men altså, som tidligere skrevet, så er det et kendt problem, hvilket jo betyder at de må melde ud, om hvad der skal ske i sådanne tilfælde :)
    • Du forbigår hvad jeg siger killer, du fik 1.4 mia af RM, og du kunne redde dine ress på din måne.. Det ville du ikke kunne hvis flåden var blevet ødelagt.. Hvis ingen af angriberne have hyper 15 ville du have hentet hele RM, skulle du så bare beholde den eller hvordan?..

Forstå mig ret, jeg er ikke ude efter dig, men det er bekymrende da denne fejl kan ske igen i aften, og så står man i samme situation..
    • Guys.. Case closed, lad flåderne tale i stedet for at lege Keyboard warriors. Og det gælder ALLE.

I alle samnen sidder jo og gætter på hvordan det skete, hvem der ved hvad og hvorfor, samt hvordan det blev løst. Problemet er at det er info som i aldrig kommer til at få et facit på, så hvorfor blive ved med at gætte og diskutere teoretiske ting? Forhold jer til det praktiske, og så tæv dog hinanden ingame med jeres flåder, frem for at blive ved med at banke hovedet ned i tastaturet og smide mere og mere ubrugeligt negativitet og statements heri.

I kan diskutere det her frem til næste nytår, og hvad nytter det? Ja det er squ rigtigt, lige præcis ingenting.
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • Bikermus wrote:

Guys.. Case closed, lad flåderne tale i stedet for at lege Keyboard warriors. Og det gælder ALLE.

I alle samnen sidder jo og gætter på hvordan det skete, hvem der ved hvad og hvorfor, samt hvordan det blev løst. Problemet er at det er info som i aldrig kommer til at få et facit på, så hvorfor blive ved med at gætte og diskutere teoretiske ting? Forhold jer til det praktiske, og så tæv dog hinanden ingame med jeres flåder, frem for at blive ved med at banke hovedet ned i tastaturet og smide mere og mere ubrugeligt negativitet og statements heri.

I kan diskutere det her frem til næste nytår, og hvad nytter det? Ja det er squ rigtigt, lige præcis ingenting
      Flåderne har allerede talt, men det efterspillet vi undre os over...Synes det virker lidt useriøst man ikke kan få fat i CoMa og få en afklaring på hvad man skal gøre fremover ihvertfald

Nu har jeg spillet i mizar længe og det er svært at ramme nogen, da alle har styr på at passe flåden, så når man endelig rammer bliver man irriteret over disse fejl..Jeg vil mene man i de fleste tilfælde ikke ville kunne fjerne flåden på 2-3 sec, så med denne beslutning er det efter min mening kun endt ud til fordel for Killer, da hans flåde stadig er intakt og han dertil har fået 1,3 mia ress og Cartel har mistet 2 mia ress på det...Man kan diskutere om det er en erstatning for det ban han fik, men hvis det er tilfældet, så mangler Cartel vist mange milliarder ress på forkerte bans, hvor vi ikke har fået erstatning
    • ErikFyr wrote:

Jeg kan sige fra den OGame ansvarlige CoMa at den fejl er allerede kendt og er i gang med at blive fikset, jeg tror fejlen sker fordi GF ikke har lavet noget der tjekker om flåden er i gang med at blive springet inden den også går i gang med at angribe.
      her er hvad der er gået galt, læs det lige igen, tak ;)

Ressei wrote:

Du forbigår hvad jeg siger killer, du fik 1.4 mia af RM, og du kunne redde dine ress på din måne.. Det ville du ikke kunne hvis flåden var blevet ødelagt.. Hvis ingen af angriberne have hyper 15 ville du have hentet hele RM, skulle du så bare beholde den eller hvordan?..

Forstå mig ret, jeg er ikke ude efter dig, men det er bekymrende da denne fejl kan ske igen i aften, og så står man i samme situation..
      hvis i ikke havde hyper 15, og jeg havde fået hele rm, så havde jeg skulle aflevere hele RM og rumdokken, hvad forstår du ikke ved at man ikke må få profit ved bugs :)

Zaza wrote:

Nu har jeg spillet i mizar længe og det er svært at ramme nogen, da alle har styr på at passe flåden, så når man endelig rammer bliver man irriteret over disse fejl..Jeg vil mene man i de fleste tilfælde ikke ville kunne fjerne flåden på 2-3 sec, så med denne beslutning er det efter min mening kun endt ud til fordel for Killer, da hans flåde stadig er intakt og han dertil har fået 1,3 mia ress og Cartel har mistet 2 mia ress på det...Man kan diskutere om det er en erstatning for det ban han fik, men hvis det er tilfældet, så mangler Cartel vist mange milliarder ress på forkerte bans, hvor vi ikke har fået erstatning
      til fordel for mig? i har da fået lov til at beholde jeres del af rm, imens har jeg tabt 800 mio i egenproduktion, samt det jeg har ville kunne farme, + de 24 items på auktionæren som ikke blev solgt i den tid jeg normalt er online, desuden er 1,1 mia metal jo ikke nogen særlig god bytte handel, for de 501 jeg selv producere, +171mio krystal og 103 mio deu, men det er jo bare min mening :) der værste er nok at ingen af jer, var tvunget i fm eller ban,

desuden, så ryg jeg i ban pga spil bugs, ikke snyd eller anklaget om snyd, vel? godt så, jeg skal i al særdeleshed ikke i en Cartel ban.

men hvordan har i mistet 2 mia ress?
    • the1killer wrote:

ErikFyr wrote:

her er hvad der er gået galt, læs det lige igen, tak ;)

Ressei wrote:

Du forbigår hvad jeg siger killer, du fik 1.4 mia af RM, og du kunne redde dine ress på din måne.. Det ville du ikke kunne hvis flåden var blevet ødelagt.. Hvis ingen af angriberne have hyper 15 ville du have hentet hele RM, skulle du så bare beholde den eller hvordan?..

hvis i ikke havde hyper 15, og jeg havde fået hele rm, så havde jeg skulle aflevere hele RM og rumdokken, hvad forstår du ikke ved at man ikke må få profit ved bugs :)

Zaza wrote:

til fordel for mig? i har da fået lov til at beholde jeres del af rm, imens har jeg tabt 800 mio i egenproduktion, samt det jeg har ville kunne farme, + de 24 items på auktionæren som ikke blev solgt i den tid jeg normalt er online, desuden er 1,1 mia metal jo ikke nogen særlig god bytte handel, for de 501 jeg selv producere, +171mio krystal og 103 mio deu, men det er jo bare min mening :) der værste er nok at ingen af jer, var tvunget i fm eller ban,

desuden, så ryg jeg i ban pga spil bugs, ikke snyd eller anklaget om snyd, vel? godt så, jeg skal i al særdeleshed ikke i en Cartel ban.

men hvordan har i mistet 2 mia ress?
      Vi mistede 1,3 mia i rm plus de 700 mio ress du kunne fjerne på din måne

I min verden har du stadig fået 1,3 mia metal gratis, da du ikke kan medregne de ress du ville have fået imens du var i ban

For præcis 1 år siden sad hele Cartel også i ban hele julen, fordi en GO troede det var ulovligt at spam sonde, hvilket det ikke er...Der fik vi ikke erstatning ergo har du i min beregning fået 1,3 mia metal gratis
    • Zaza wrote:

For præcis 1 år siden sad hele Cartel også i ban hele julen, fordi en GO troede det var ulovligt at spam sonde, hvilket det ikke er...Der fik vi ikke erstatning ergo har du i min beregning fået 1,3 mia metal gratis
      så fordi at i fik et (ifølge jer) uretfærdigt ban, så skal jeg også have et? du lyder som et lille barn.
      altså nu siger reglerne at det er forbudt at spamme ;)
      det er ligeledes forbudt at lave sådan en aktivitet, som gør at der kommer server lag ;)

dertil har jeg intet gjort for at blive banned, udover at springe min flåde i sikkerhed ;)

men godt at du/i kan holde fokus på de 2 mia ress i åbenbart har mistet :P men du/i glemmer jo også alle de ress i rent faktisk fik ud af det :)
      så folk ikke ligger mærke til
      Summary attackers(s)
      Metal: 674.365.649
      Crystal: 1.122.703.909
      Deuterium: -118.754.763
      The attacker(s) made a profit of 1.678.314.795 units.

som i fik ud af "hittet"

jeg vil da langt hellere have jeres 1,1 mia krystal, 674 mio metal og egenproduktionen, samt muligheden for mere profit

men læs hvad Erikfyr skriver, det er et kendt problem at den ikke springer færdigt før et angreb går i gang :)

dette betyder at hvis GF kommer ud og siger noget, så er det at i skal betale alt andet end loot til teamet :*
      og inden at betjenten Ressie kommer, så ja, så skal jeg også betale min del af rm :)