MD NINJA, AKS AS#1 [TOT: 61.797.238.500] Zurg [DFK] & Easyanton [DFK] & KingOfDraconien [DFK] vs. Ressei [Cartel] & Anjo [Cartel] & Zaza [Cartel] & LCM [Cartel] (A: 46.558.609.000, D: 15.238.629.500)

• Advanced

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• MD NINJA, AKS AS#1 [TOT: 61.797.238.500] Zurg [DFK] & Easyanton [DFK] & KingOfDraconien [DFK] vs. Ressei [Cartel] & Anjo [Cartel] & Zaza [Cartel] & LCM [Cartel] (A: 46.558.609.000, D: 15.238.629.500)

NOTE: Jeg vil til og starte med opfordre alle til og holde en ordentlig tone i denne HoF, jeg vil opfordre Mods til og warne ved snak om alt der ikke er relateret til dette hit!

Jeg vil på vegne af hele Cartel sige tak for kampen til Easy Anton, KingofDraconien og Zurg i dag. Vi er enige i Cartel om, at det er HoF’s som disse der motivere os for og spille Ogame!

HOF'en er delt op i 2 posts, en indledning og kampen i post 2, en mod må gerne merge hvis det kan lade sig gøre :)

Så det hele starter for sådan ca. 2 måneder siden hvor vi i cartel beslutter os for at booste en konto. Umidelbart lå min konto bedst da de fleste i cartel kunne sende ressurser uden og lave ulovligt push. Vi begynder stort set hele cartel og stacke ress sammen og forsøger så godt som muligt og holde dem ude af syne for DFK og resten af universet. Da vi kun kan bruge 5 flåder i en AKS beslutter vi at Al Capones speed flåde skal skrottes og ressurserne sendes hen på min konto for og bygge et ordenligt modsvar til DFK. Ialt blev der sparet omkring 20 mia ress sammen, og jeg vil takke alle dem der har været med til og donere ress, både dem der er med og uden for Cartel!

Easy Anton og KingofDraconien, i ønskes held og lykke med reduild hvis i vælger dette, hvis ikke, så held og lykke IRL!

Til slaget.
      Easy Anton, KingofDraconien og Zurg gik i nat under min radar og havde relokeret til mit FS system, de fik poppet min måne i nat også og vågnede altså til lidt af et mareridt.

Drengene blev tilkaldt, der blev smidt stationeringer ud, timet og sendt spamsonder, i alt 50 sonder. Der blev trukket og timerne gik.

Da min stationering var trukket var planen simpel. Vi fik en 1% måne smidt ud til mig, og få LCM (som ligger i samme system) til og sende MD et par sekunder inden min trukket stationering rammer. Der blev sendt MD på 60-100% det hele timet perfekt et par sekunder inden jeg lander.

Igen gik der timer imens der blev sendt flere MD, da der mangler omkring 4 timer (ca ved 16 tiden) begynder vi og snakke om, om DFK overhovedet vil sende. Mange af DFK’s flådepoint ligger i rips, og kan vel hurtigt mønstre 1500 rips til sammen, jeg var sikker på de ville have de rips med – tager dem lidt under 4 timer og få med på 100%.

Da der mangler ca 40 minutter bliver der sendt fuld kamp flåde fra Easy Anton, KingofDraconien og Zurg

Sekunderne gik, det eneste der kunne gå galt var at min lille måne ikke blev smadret af MD. Men så havde jeg bare en undskyldning for og stoppe :thumbsup:

Da ingen af vores flåder var på phx må DFK have troet der ikke blev holdt hos mig, Zurg trak derfor flåden et par sekunder inden impact da han troede flying og LCM ville ninja KoD.

Desværre må der også have været en Bug da flyingducks flåde ikke er kommet med i kampen, selvom den var på hold som også kan ses på billedet, det ville muligvis have givet os et bedre resultat, men vi klager ikke så meget lige pt.

Efter alle havde fået en "bid af kagen" lå der lige omkring 6 mia der var "up for grabs" af flying og jeg, det meste af rm blev dog taget med det samme. Mine 40k rc efter slaget kunne så få lov og flyve et par gange

Vores samlede profit ender på et tab på lige under 6 mia, vi er alle enige om at vi glædeligt tog sådan et tab mod at fjerne 2 af DFK's flåder!

Jeg vil opfordre til og høre vores slagsang imens i kigger på tallene længere nede.

GAME ON!

The post was edited 3 times, last by Al Capone ().

• On 05-04-2017 --:--:--, the following fleets met in battle:

Attacker Zurg [DFK]

Weapons 180% - Shields 180% - Armour 190%

Light Fighter 10

Attacker Easyanton [DFK]

Weapons 200% - Shields 200% - Armour 200%

Light Fighter 833.1930
      Heavy Fighter 16.727
      0
      Cruiser 400.020
      0
      Battleship 50.000
      0
      Bomber 10.000
      0
      Destroyer 70.000
      0
      Battlecruiser 70.003
      0

Attacker KingOfDraconien [DFK]

Weapons 190% - Shields 180% - Armour 190%

Light Fighter 620.2300
      Heavy Fighter 28.612
      0
      Cruiser 120.052
      0
      Battleship 18.651
      0
      Bomber 7.205
      0
      Destroyer 28.668
      0
      Battlecruiser 14.802
      0

Defender Ressei [Cartel]

Weapons 170% - Shields 170% - Armour 170%

Small Cargo 150.00053.114 (−96.886)
      Large Cargo 42.20922.695 (−19.514)
      Light Fighter 347.370122.570 (−224.800)
      Heavy Fighter 97.69449.023 (−48.671)
      Cruiser 196.285153.242 (−43.043)
      Battleship 14.09813.111 (−987)
      Colony Ship 10
      Recycler 58.304
      37.737 (−20.567)
      Espionage Probe 36.2739.573 (−26.700)
      Bomber 200194 (−6)
      Solar Satellite 704241 (−463)
      Destroyer 69.99469.711 (−283)
      Deathstar 128128
      Battlecruiser 70.855
      69.313 (−1.542)
      Rocket Launcher 2.576865 (−1.711)
      Light Laser 16.7135.765 (−10.948)
      Gauss Cannon 2321 (−2)
      Plasma Turret 10099 (−1)
      Small Shield Dome 11
      Large Shield Dome 1
      1

Defender Anjo [Cartel]

Weapons 170% - Shields 160% - Armour 170%

Light Fighter 428.674152.049 (−276.625)
      Heavy Fighter 55.16027.538 (−27.622)
      Cruiser 75.78959.266 (−16.523)
      Battleship 13.86912.968 (−901)
      Colony Ship 22
      Bomber 1.482
      1.468 (−14)
      Destroyer 4.1964.186 (−10)
      Battlecruiser 18.08217.678 (−404)

Defender Zaza [Cartel]

Weapons 180% - Shields 160% - Armour 170%

Small Cargo 95.00033.487 (−61.513)
      Light Fighter 1.208.333427.118 (−781.215)
      Cruiser 400.000311.958 (−88.042)
      Destroyer 29.00028.878 (−122)
      Battlecruiser 50.00048.867 (−1.133)

Defender LCM [Cartel]

Weapons 190% - Shields 170% - Armour 170%

Deathstar 222222
      Light Fighter 784.594
      277.325 (−507.269)
      Heavy Fighter 31.87215.968 (−15.904)
      Cruiser 150.000116.832 (−33.168)
      Battleship 16.55715.476 (−1.081)
      Bomber 3231 (−1)
      Destroyer 30.03429.920 (−114)
      Battlecruiser 57.50056.144 (−1.356)

The defender has won the battle!

The attacker lost a total of 46.558.609.000 units.
      The defender lost a total of 15.238.629.500 units.
      At these space coordinates now float 11.377.487.100 metal and 5.795.622.900 crystal.

The chance for a moon to be created from the debris was 42%.

Total debris harvested by the attacker(s):
      4.034.098.000 Metal and 3.755.770.000 Crystal

Total debris harvested by the defender(s):
      7.343.389.100 Metal and 2.043.270.800 Crystal

Summary of profit/losses:

Summary attackers(s)

Metal: -23.413.423.000
      Crystal: -11.305.004.000
      Deuterium: -4.050.314.000
      The attacker(s) lost a total of 38.768.741.000 units.

Summary defender(s)

Metal: -3.153.980.900
      Crystal: -2.220.252.200
      Deuterium: -477.736.500
      The defender(s) lost a total of 5.851.969.600 units.

Powered by OGotcha CR Converter 4.1.4

The post was edited 3 times, last by Ressei ().

• Jeg vil holde min mening om det push/pulling for mig selv, but fair is fair, det er et ordenligt brag med en flot udførelse bag :beer:
    • Cartel har stået for mange overskrifter igennem Mizars tid...Nogle gode andre knap så gode...Vi har været underdogs flere gange, men på en eller anden måde har vi altid fundet en løsning:)
      Som Ressei skriver, så er der blevet knoklet hårdt på at skrabe ress sammen og det har været halv kedeligt kun at stikke på board, men motivationen for at kunne hamle op med DFK holdte gang i kedlerne for mit vedkommende

Jeg vil godt sige tak til alle omkring Cartel...Det virkelig en fornøjelse at arbejde sammen med jer og lad os se hvad fremtiden bringer :beer:

Det ikke nogen hemmelighed at der har været lidt røre i andedammen mellem DFK og Cartel...For mit vedkommende har jeg ihvertfald diskuteret flere gange om det har været med et glimt eller had i øjnene...Det har altid været ment med et glimt, men tolket af andre som noget andet :P
      Jeg håber at EA, Zurg og Kod tager en slapper i fm og vender tilbage, hvis ikke så må i have alt held og lykke fremover...I er squ nogle fine fyre og i har i den grad givet os kamp til stregen og som jeg snakkede med jer om i pm, så skal der tages chancer...Respekt herfra :thumbsup:
    • Stor tak til DFK uden jer havde det ikke kunne lade sig gøre :)
      det var lidt sjovt jeg og fruen kom hjem her til middag og hvor der var lidt panik
      men efter vi kom på og zaza og fd også var klar så kom der ro på :)
      venner havde fortalt mig om sådan en ninja men jeg vil være ærlig jeg troede ikke
      det kunne lade sig gøre... men som sagt dfk gav mig mulighedden for selv og prøve
      og det takker jeg for :) det var en alt for fed NINJA :) TAKKER

håber virklig DFK kommer tilbage eller evt sender deres kontoer vider
      Lige børn leger bedst..........Vi skæve børn har det sjover.........:)
    • Indrøm det FD, det var din basckstab finger der gik af, som en dårlig vane :D

Jamen der er ikke andet at sige end tillykke med det, til jer alle! Når man spiller et højt spil, ved man jo der er en mulighed for at tabe

Jeres måde at pushe den konto på som du selv nævnte, er godt nok ikke mig og fatter stadig ikke den gik igennem, men det tager intet fra det her hit, der er meget veludført

Ogame er en forfærdelig ting, selvom jeg flere gange har meldt ud jeg stopper, har jeg ikke kunne slippe det, når det endeligt var, så vil også gerne takke cartel for at slippe mig for den byrde det er at have en fleeter acc :beer: Selvom det selvfølgelig ikke var den måde jeg håbede det skulle ske på :D

Takker af for den her gang, men kan være jeg vender tilbage!

Ja Zaza Bølgerne er gået højt nogle gange, og der er virkelig meget andre ikke ved, men du skal vide jeg aldrig har kunne fordrage dig! :loli: :love: :beer: :D

,,selv den stærkeste cigar, bliver til aske på et tidapunkt''
      "Give a man a mask and he will show his true face."
    • Utrolig flot udført og stærkt sammenarbejde. Skam at Flying ikke kom med, følsen af at tag nr. 1 findes der intet bedre end.

Jeg må dog undre mig at angriberen ikke har mistænkt noget ved at der ligepuldslig var en måne igen på 1%. Jeg ville nok have taget mine forholdsregler og prøvet at finde flåderne på de allierede.

Man lære af sine fejl og kommer hurtigt igen, de fik jo en okay del af rm, så det sgu bare op op and away.
    • Jeg var med ZybeR.... jeg var bare ægte Ninja.... og Anton dejligt at se at du stadigvæk ikke fatter hat af hvad der skete,.har personligt aldrig backstabbet...men du har nok værret forvirret siden Skumpi tiden - det tog hårdt på os alle sammen...haha

og midt i alt forvirringen glemte Ressie vist også at give credit til Flyingduck.... det koster ham så 2mia i råstoffer....men han overlever nok

tak for turen .... vildt at sidde og vente på at man kunne TABE eller VINDE Mitzar på et slag.....

ZybeR.... det er ikke alle der kender MD ninja.... der var flere i Cartel der ikke gjorde eller troede på at det kune lade sig gøre... det hjalp da jeg viste dem noget som kom frem i min tid i vega.de

me
      Videre imod nye mål.....
    • Flyingduck wrote:

Jeg var med ZybeR.... jeg var bare ægte Ninja.... og Anton dejligt at se at du stadigvæk ikke fatter hat af hvad der skete,.har personligt aldrig backstabbet
      Gad vide hvordan du definerer backstab, når hverken det at nakke folk i sin egen alliance + buddy ikke er offlimits for en der påstår han aldrig har backstabbet nogen...
      Toph[Legends] og Flyingduck[Legends] -vs- Mz Hyde[] ~ 12.88G TD

Jeg siger ikke at det er relevant i forhold til dette hit, men at korrigere løgn og latin har altid været en af mine pet-peeves.
    • Jeg er PAVE stolt af jer gutter! Det er en fænomenal ninja!
      Super ærgeligt at Flyingduck's flåde ikke blev regnet med, og næsten ligeså ærgeligt at så meget af RM gik til angriberne..
      Men alt i alt er det bare et kæmpe win! Stort tillykke :beer:
      Og så en indløst HH oveni hatten endda....

Til DFK - Jeg håber også I kommer tilbage til Mizar, selvom I alle er gået i FM nu.. På trods af kontroverser, vores alliancer imellem, så er det nu engang hyggeligere med jer derinde ;)
      Desuden kommer jeres boss til at savne jer..... #BlameABJepsen

Til sidst - Husk den sobre tone og hold jer til topic.. Jeg kan se den allerede er ved at trille, så dette er første og eneste påpegning, inden der følger warnsuppe..
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt

The post was edited 1 time, last by Al Capone ().

• Først og fremmest tak til Easy og Zurg det har været en fornøjelse at spille med jer drenge :love:
      Og til dig Easy synes det har været fedt at finde en spiller ud over Zurg som jeg har kunne stole 100% på så at gå ned med dig Easy kunne ikke være bedre <3

TheIceQueen har som jeg tidligere har sagt gentagne gange bedt mig om at ligge Ogame på hylden hvilket jeg så kan gøre nu. :) Jeg havde flere gange overvejet at sælge flåden som Monks men jeg kunne bare ikke få mig selv til det :wbb:

Til at starte med så skulle vi nok have droppet at flyve nu jeg skulle på arbejde med ingen grund til at græde over spildt mælk nu blev vi endelig fri Easy ;)
      Hele grunden til vi tog denne chance er som jo ikke er nogen hemmelighed mere at Cartel siden (da vi opdaget det) August sidste år erhvervet sig flere miner kontoer som de på skift har brugt til at pushe/booste hinanden - alt sammen lovligt selvfølgelig, men igen så var det nu engang det der kostede os den først DFK spiller da Svinsk ikke gad brug mere tid på Ogame og specielt ikke når der var mindst 3 kontoer der sendte ress til Al Capone :)

Så for 2 uger siden besluttet vi os for at nuppe Ressei inden han kunne bruge alle de ress han havde fået af minerne, desværre kom noget i vejen og det måtte udskydes :thumbdown: Til vores store ærgelse skete det vi ville undgå en Cartel konto solgte flåden og dagen efter var Ressei steget med 19 millioner i flådepoints, vi gave det et sidste skud og det lykkedes ikke så den ikke længere.

Jeg føler selv det en kedelig måde at ryge til folk der i min mening udnytter reglerne men igen de lavet et godt møde vi kunne have undgået havde jeg være på, det i hvert flad det jeg tænker, så fair is fair. ^^
      Mistede ikke min flåde i 3 år og så at miste den til chancen for et MD er til at overleve :)

Men i vil nok stadigvæk kunne finde mig på boarded da jeg faktisk nyder at være MOD ^^

RB kommer der ikke, og min konto skal ikke ende som en booster konto som så mange andre jo er blevet til :P

Og så tilsidst husk! #BlameABJepsen! :thumbsup:
    • Lille rettelse, Jeg trak ikke flåden i sidste sekund. Jeg trak da vi kunne se at LCM ikke ville kunne nu Ressei længere ved stationering, således at jeg ville kunne nå, at holde ved KoD på hjemturen hvis LCM og FD skulle finde på at sidde og regne return tider på os. Planen var, at vi skulle være 2 til at gå igennem på Ressei og samtidig 2 til en evt. return, vi havde jo ikke set at det var en blind ninja :thumbup:

Men ja.. Uanset om man er enig i den måde reglerne er blevet brugt på, for at få os til at lave sådan et "high-stake" hit, så er dette hit rigtig flot udført af Cartel, virkelig ikke noget man ser hver dag! Så selvom hittet virkelig nager mig, så bliver jeg alligevel nød til at sige tillykke med et meget flot stykke arbejde.. Godt gået :beye:

Sorry på KoD og EA's vegne, i to har virkelig gjort det godt, det er rigtig synd at skulle ryge ind i sådan en omgang som det sidste, men vi gav det et super forsøg, har været en KÆMPE fornøjelse at spille med så cool typer som jer - Love Zurg <3
    • Det var da dejligt at der er OgameSpirit fra dig Zurg....

KingOfDraconien wrote:

Jeg føler selv det en kedelig måde at ryge til folk der i min mening udnytter reglerne men igen de lavet et godt møde vi kunne have undgået havde jeg være på, det i hvert flad det jeg tænker, så fair is fair.
      Mistede ikke min flåde i 3 år og så at miste den til chancen for et MD er til at overleve
      KoD.... jeg tilgiver dig, fordi du har mistet flåden.... men det er ellers sort snak og rimelig off topic..... "udnytter" er et rimelig negativt ord, og jeg er overbevist om at du om et par dage har sundet dig nok til at anderkende at i er blevet udspillet på flere parametere....
      mærkeligt at du kalder det en chance... månen var så porøs at den gik i stykker da LCM snittede den med en rød pølse... I var toast da i valgte at flyve....
      HAPPY RL DFK
      psst... giv lige dig selv et warn.. 8|
      Videre imod nye mål.....
    • Jeg syntes lidt vi glemmer
      dette hit ville være sket uanset hvad før eller siden

siden FD fortalte om et sådan hit har det stået som NR1 at jeg ville prøve det
      det har jeg så nu :)

nu til det glemte
      DFK startede jo dagen super flot ved og MD Ressei låse hans flåde og selv om Cartel prøvede og forhinder det
      fik DFK alligevel SUPER flot Timet Ressei med 1 sek

men at jeg timede 5 MD til og ramte på 2 sek og mine Rips og flåde på hold sammen med vennerne og konen på 2 sek
      havde i aldrig drømt om :jern:

men super fedt spillet af DFK :)
      Lige børn leger bedst..........Vi skæve børn har det sjover.........:)

The post was edited 1 time, last by lcmsfar ().

• Man kan sige hvad man vil, men for satan da det er flot udført! Det kræver alligevel lidt forarbejde og en del hjul der skal spille for at få det til at lykkedes, månerne der kan være 35 forsøg om at komme, MD, folk skal være hjemme og klar til at sende osv osv.

GLwRB eller IRL DFK, i gjorde det nu meget godt og i tager det nogenlunde pænt, det kan vi lide!

Håber i rebuilder og kommer tilbage, nu har i et mål, at slå hårdt igen! ;)
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • Tak for og holde en god tone på trods af delte meninger :thumbup: .

Er det DK's første MD ninja vi er ude i her? Nogle gamle hoveder der muligvis kan give noget info på det?.

Og så vil jeg sige tak til hele Cartel, både dem som var med, og dem som ikke var med i kampen. Det er fedt der bliver støttet op ligemeget hvad man laver, det er dedikation :beer: .

Tak for de fine ord, de betyder altid lidt mere når de kommer fra 'fjenderne'

Håber vi ser nogle af jer ude af blå skjold på et tidspunkt, ellers GLWIRL

Ses ingame
    • min tur min tur min tur ;) (hvor fanden er smileyen der bruger sut? :P )

nå men DFK, i har jo været lidt for risikovillige på det seneste til at beholde så store flåder :P i har selvfølgeligt lavet nogle fejl tidligere, men ikke som i har gjort her til sidst, alt for store chancer giver tab :)
      vi kunne jo snakke om Zurg der smed 20k ic væk på mig
      Kod der sender en masse MD ud over det hele og går i seng, imens der står en ress flåde tilbage som man ikke helt ved om man tør sende på, da han jo har md på vej mod nogen :O og man derfor ikke helt ved om han kommer på og lige tjekker :P
      eller jeres "nye" kontakter i andre alliancer :O

nå men nu til der her Hit og om hvorfor i dummede jer grusomt endnu engang :dash: :crazy:
      hvis man har lavet MD på en spiller og timer et angreb, så tjekker man fandeme også månens størrelse hvis den kommer igen...
      hvis man sender på Cartel, så tænker man sig om en ekstra gang... mine egne erfaringer siger, angreb FD mistede flåden og bunkeren, holder på et Nox medlem imod Cartel, mistede flåde i backstab (pepe/botten)
      Zurg trækker for at kunne holde på Kod i tilfælde af backtiming, er ellers et godt træk og godt tænkt, meeeen så ville jeg nok hellere have ringet en af jeres andre allierede op til det :P eventuelt ETF som i snakker meget med ;)

man kommer ikke sovende til toppen, derfor piner det mig også lidt at se 3 ,så store account gå i fm, håbet om at i kommer tilbage til Mizar er lidt blandet :P tror at de fleste kender min holdning til blandt andet EA og Lord/KoD :)
      men i må alle have held og lykke IRL :) og eventuelt andre unis :) og KoD med Mod, lad nu vær med at smide for meget rundt med ban :*

til sidst er der vel kun at sige
      GLWRB Cartel, efter 1 mia ress udbetalt i HH, så er der kun 4,85 mia i underskud :O men ingen til at yde modstand :P

psst merge mrKaio? ;)
      nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug