[The Ex] The Expendables opløses

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• [The Ex] The Expendables opløses

grundet interne stridigheder og manglende opbakning i diverse tilfælde internt i alliancen
      samt længe grundet mistanke om en læk af indformationer
      vælger jeg hermed at opløse alliancen The Expendables.

dette betyder også at DFK's krig imod The Expendables ophøre. hvor vi desværre taber selvom vi førte.

stridighederne og den manglende opbakning er desværre ikke kun grundet medlemmer indenfor The Expendables, men også fra spillere udenfor The Expendables,
      jeg har som leder af The Expendables haft hovedet i blød længe og er desværre kommet frem til at vi ikke længere har nogen fremtid.

alle IAP og samarbejde med The Expendables ophøre derfor også.
      reglen omkring fredning af tidligere medlemmer af The Ex, der endnu ikke har udvist aggressioner imod The Expendables gælder således heller ikke.
      de (nu tidligere) medlemmer, der har hinanden på buddy listen bestemmer selv om hvem de beholder på deres buddy liste, jeg opfordre dog til at hvis i ikke længere vil være allieret med nogle af de andre,
      at i fjerne dem fra jeres buddy liste og skriver til dem om hvor længe i har tænkt jer at holde en IAP, dette kan være 12-24 timer eller 7 dage eller hvor længe i end har lyst til :)

dette betyder desværre også at en af Mizar første alliancer udgår af uniet, og efterlader Novo rex [NOX] og The Cartel [Cartel] som de 2 ældste alliancer og Science-Mining-Defence [SMD] som den tredje ældste alliance i Mizar

grundet min respekt overfor de pågældende medlemmer forsatte spil, vælger jeg at undlade at skrive nogle navne samt uddybe nogle sager, så de kan fortsætte med at spille med deres fremtidige allierede
      god vind fremover til alle (nu tidligere) medlemmer af det forhåndenværende [The Ex] The Expendables
      Killer
      nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug
    • som folk nu kan se inde på et hit mellem Tiggi og jeg
      så er det nu officielt om hvorfor at The Ex gik fra hinanden :)

[TOT: 55.634.000] Tiggi [ETF] vs. the1killer [SMD] (A: 1.018.000, D: 54.616.000)

dette betyder at jeg med mine tidligere allierede står således

TheGrumpyMiner - Konflikt
      Steff - Konflikt
      Sith Zovsh - Stoppet
      Megatron - IAP under forhandling (behandler ham som IAP og håber at han gør det samme med mig :love: )
      Friis - IAP under forhandling (behandler ham som IAP og håber at han gør det samme med mig :love: )
      Twist - IAP under forhandling (behandler ham som IAP og håber at han gør det samme med mig :love: )
      DOK - IAP fastlagt
      Shadow - Allieret
      Danshoej - Allieret
      Baskedet - Afventer (forhåbentligt allieret)

resten af de spillere som har været igennem The Ex i tidens løb vælger jeg at undlade, da de intet har med det her at gøre :)
      nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug