alliance lukning af DOOM i MIZAR

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• alliance lukning af DOOM i MIZAR

Med blødende hjerte, lukker jeg den 3 års (næsten 4 års) gamle alliance DOOM ned i mizar både fordi det har været svært at finde nye medlemmer og pga. inaktiviet/spillere i længere varende FM uden afbrydelse....
      alliancen var oprindeligt oprettet i Leo, hvor alliancen var meget aktiv hvad angår raids/farming/ninjaer og bestod af 2 medlemmer (DarthVarde og mig selv) med en søster alliance bestående af 3 medlemmer (DSS) (krølle, MSA, og en jeg ikke kan huske navnet på).... søster alliancen gik så i opløsning kort før sammenslutningen til mizar...

da jeg har fået en del gode venner/samarbejds/handels partnere i mizar, så vil jeg lige sige at de venskaber/samarbejder/handler selvfølgelig fortsætter selv om DOOM ikke længere eksistere i mizar og jeg evt. joiner en anden ally,

til slut så takker jeg DarthVarde og rebel for en hyggelig tid sammen her i MIZAR og håber da i kommer tilbage i spillet igen....

DOOM er stadig at finde i Nekkar, og vil osse starte op i 2 andre uni'er asap....
      The black sheep got blackmailed again :ondtgrin:

The post was edited 1 time, last by Darth_Plaguies ().

• Sådan går det sommetider.. Men godt at du vælger fortsat at befærde dig i Mizar :)
      Og ja, lad os da håbe, at dine to kompagnoner en dag vender tilbage til Ogame, og i særdeleshed Mizar..
      Held og lykke med opstarten af din alliance i andre universer..
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt