[TOT: 56.241.948.000] Sinéad [Solutam] vs. kejser-k [Diver] (A: 12.727.336.000, D: 43.514.612.000)

• Phalanx

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• [TOT: 56.241.948.000] Sinéad [Solutam] vs. kejser-k [Diver] (A: 12.727.336.000, D: 43.514.612.000)

• November 2011 - Chocking Victim har i en længere periode terroriseret mange af de mindre spillere i uni 10, ved profitløs RIP-bashing på folk flere hundrede pladser under ham. En midterrangeret turtle der lød navnet Nightwish der egentlig hidtil bare have passet sig selv og sit langt-større-end-CV-kunne-gøre-noget-ved forsvar ude i G6, besluttede at nok var nok og placerede et rekordstort HH på CVs RIPs -> 1 mio ress i belønning for hver RIP CV mistede.
      • Start Januar 2012 - Med CVs eget forsvar skudt i smadder af Nightwish, var CV blevet sænket en smule, men følte sig alligevel stadig sikker i sin uovervindelighed og fortsatte ufortrødent sin RIP-bashing af ethvert forsvar stort eller småt, profit eller ej, han kunne komme i nærheden af. I skyggerne var der dog opstået et samarbejde om at bringe dette til ophør, og den 9. Januar klappede fælden endelig og CV måtte vinke farvel til sine RIPs. Dette førte til et par ugers Kold Krigs lignende tilstand i uni 10 mellem CVs banemænd, primært bestående af under- og overcover aktører fra en af uni 10s ældste alliancer Haps , og EC hvor CV var medlem af deres deut wing.
      • Slut Januar 2012 - Med en krigerklæring fra EC imod haps lige før slutningen af måneden blev den Kolde Krig bare til Krig, og således blev det. Nightwish, en veteran af 2 tidligere krige imod EC, følte et vidst form for ansvar for situationen og tilsluttede sig med det samme Haps's rækker. Den fredelige turtle Nightwish gik i graven, og frem opstod Sinéad - En lille aggressiv stodder der kastede MDs og høstede sats hos diverse EC medlemmer i døgndrift og ellers aggerede support hvordan og hvor end det var ham muligt.
      • Februar 2017 - Både haps og EC er overgået til det store hensides og eksisterer kun som legender om fordums storhedstider. Samme skæbne har ramt mange af de involverede spillere fra dengang, med enkelte undtagelser. Med ECs forsvinden, er også eksistensgrundlaget for Sinéad forsvundet. Det er på tide at lægge denne identitet bag sig, og erklære Sinéad et overstået kapitel. Dog ikke uden en ordentlig afsked, og hvilken bedre måde at gøre det på, samt mindes de gode gamle dage, end at tilføje endnu en af de tidligere EC flåder og medlemmer til Allstar-listen.

Et grundigt benarbejde forud for angrebet holdt deut forbruget nede på omkring 850 mio, hvilket reducerer den samlede profit til omkring 10½ mia.

On 24-02-2017 --:--:--, the following fleets met in battle:

Attacker Sinéad [Solutam]

Weapons 200% - Shields 200% - Armour 220%

Battleship 150.000
      Bomber 211
      Destroyer 150.000
      Battlecruiser 100.000

Small Cargo 1.200.000
      Light Fighter 3.000.000
      Heavy Fighter 1.000.000
      Cruiser 500.000

Defender kejser-k [Diver]

Weapons 200% - Shields 200% - Armour 200%

Small Cargo 100.595
      Large Cargo 55.088
      Light Fighter 996.435
      Heavy Fighter 50.192
      Cruiser 48.975
      Battleship 25.000
      Colony Ship 10
      Recycler 260.000
      Espionage Probe 14.061
      Bomber 1.001
      Solar Satellite 1.600
      Destroyer 20.000
      Deathstar 2.002
      Battlecruiser 19.842
      Rocket Launcher 1.100.000
      Light Laser 500.000
      Heavy Laser 100.000
      Gauss Cannon 20.000
      Ion Cannon 1.000
      Plasma Turret 10.000
      Small Shield Dome 1
      Large Shield Dome 1

After the battle ...

Battleship 131.645 ( -18.355 )
      Bomber 189 ( -22 )
      Destroyer 132.298 ( -17.702 )
      Battlecruiser 87.832 ( -12.168 )

Small Cargo 884.376 ( -315.624 )
      Light Fighter 2.209.846 ( -790.154 )
      Heavy Fighter 812.817 ( -187.183 )
      Cruiser 428.204 ( -71.796 )

Defender kejser-k [Diver]

Weapons 200% - Shields 200% - Armour 200%

Destroyed!

The attacker has won the battle!
      The attacker captured:
      321.661.381 Metal, 372.121.185 Crystal and 227.016.336 Deuterium

The attacker lost a total of 12.727.336.000 units.
      The defender lost a total of 43.514.612.000 units.
      At these space coordinates now float 14.098.524.000 metal and 9.085.656.500 crystal.
      The attacker captured a total of 920.798.902 units.

The chance for a moon to be created from the debris was 20%.

Debris harvested by the attacker(s):
      1.000.000.000 Metal and 1.000.000.000 Crystal
      9.914.341.500 Metal and 8.085.658.500 Crystal
      1.771.720.000 Metal and 0 Crystal
      1.412.462.500 Metal and 0 Crystal

Total debris harvested by the attacker(s):
      14.098.524.000 Metal and 9.085.658.500 Crystal

Summary of profit/losses:

Summary attackers(s)

Metal: 6.605.222.381
      Crystal: 5.137.378.685
      Deuterium: -364.955.664
      The attacker(s) made a profit of 11.377.645.402 units.
      The attacker(s) won a total of 2.907.614 honour points.

Summary defender(s)

Metal: -25.155.806.381
      Crystal: -15.479.093.185
      Deuterium: -3.800.511.336
      The defender(s) lost a total of 44.435.410.902 units.
      The defender(s) won a total of 1.130.918 honour points.

The post was edited 1 time, last by Dark Depresion: Årstals forvirring >_> ().

• Oprindelig ville jeg have rost dit slag for en ganske veludført smadder og tilmed med en overordentlig flot profit.
      Den del kan der sådan set ikke siges så meget skidt om.

Det undlader jeg nu hvor din stærkt narcistiske side endnu en gang skal fokus frem for en ellers gedigen god gang smadder i særklasse.
      Jeres tid i Daun/ HAPS; what ever, gik kold samtid med Convict ikke havde flere sparepenge og fladskærme at sætte i pant for en acc.
      Og EC´s tid som andet end en bridgeklub var indtrådt allerede inden Marshall gik helt kold og valgte at forære flåden væk.
      Get a life... <3

God profit, og GLwRB KK:-)
    • Convict var ude af uni 10 allerede inden jeg joinede haps, så jeg ved ikke lige hvorfor han skulle indblandes her. Hans køb af accounts var i øvrigt også noget jeg først blev klar over længe efter vi oprettede DaUn, hvorefter jeg på det kraftigste tog afstand fra ham og forgæves forsøgte at få Babylon og Kitte til at ophøre samarbejdet med Convict og smide ham ud af alliancen.

Krigen mellem haps og EC foregik 2½ år inden Marshall hittet. EC var måske nok en "bridgeklub" som du kalder det da jeg orkestrerede hittet imod Marshall, men krigen imod haps 2½ år forinden var tidspunktet hvor ECs aktivitet toppede. Igen har jeg svært ved at se relevansen af din kommentar, især da jeg specifikt undlod at nævne Marshall.
      Edit: Min historie/intro til hittet omhandler ikke EC, men er derimod historien om hvordan Sinéad identiteten opstod, hvoraf EC spillede en (mindre) rolle. Det er dig der prøver at dreje fokus over på din egen alliance, så hvem af os udviser lige de største narcissistiske tendenser i denne sammenhæng?

The post was edited 1 time, last by Dark Depresion ().

• Dark Depresion wrote:

Igen har jeg svært ved at se relevansen af din kommentar, især da jeg specifikt undlod at nævne Marshall.

Edit: Min historie/intro til hittet omhandler ikke EC, men er derimod historien om hvordan Sinéad identiteten opstod, hvoraf EC spillede en (mindre) rolle. Det er dig der prøver at dreje fokus over på din egen alliance, så hvem af os udviser lige de største narcissistiske tendenser i denne sammenhæng?
      Det er god smadder, ingen tvivl om det .Og det var jeg i kort moment, inden du postede, ved at skrive til dig ingame.

Det er ikke mig som indleder et flot slag med en lang historie om at "for 212 år siden gjorde en, der forøvrigt ikke er her længere det, og så gjorde en anden det". Og jeg læser ikke din historie som jeg så nu kan forstå du ønskede at udgive den som- beklager!
      Og i mine øjne fuldstændig irrelevant historie for slaget!
      Du klaskede KK. Punktum.

Hvis jeg havde styrke og mulighed, havde jeg gerne klasket en 45 mia flåde uden pomfrit for bare at gøre det. Nu er det så med en vanvittig høj pomfrit.

KK er en af mine allerbedste venner ingame, og det svier mit hjerte at se ham nede, men det er sket fordi han lavede en fejl, og du var på pletten til at spotte det.
      Længere er den i mine øjne ikke.

Jeg har sladret til Slyngel, og jeg vil nødig være KK når han først starter op over det her:-)

Nyd pomfritten, velundt er nok for meget sagt, men du har gjort dig det fortjent.

The post was edited 1 time, last by Tournesol: jeg er ikke specielt god til det med citaterne- så det bliver sådan her. ().

• nåårh jeg må jo nok hellere give mit bidrag til slaget, og starte med at ønske DD tillykke med hittet :)

For mit vedkommende starter hittet allerede for 8-10 mdr siden hvor jeg fik nyt job, og dermed mindre ogame tid.
      Efter et godt rums tid blev jeg efterhånden ret træt af at bruge 9 m på at fs en flåde jeg alligevel aldrig brugte.
      jeg begyndte med jævne mellemrum at fs til egen rm fra planeten, så den fløj tilbage bag turtlet, det blev oftere og oftere.
      så tænker i nok: jamen kejser, så har du vel undersøgt om DD's flåde kan nakke dig, hmm nej har jeg ikke lige orket:P
      jamen kejser du har vel styr på om han kan plx dig når du fser fra planen? hmm nej har jeg heller ikke lige fået gjort:p
      så fejl fra min side er der mange af, fortryder jeg dem?? nej endelig ikke, ogame er uddød og har været det længe.
      stopper jeg?? nej da, nyder det sociale del af ogame ( DD nemmere at være social hvis du rent faktisk svare :beer: )
      jamen kejser, vil du rb? er nærmest gjort, der er åbenbart kommet noget i ogame der hedder rumdok den genskaber på magisk vis 20% der har været med i hittet fra min side (eller noget i den stil)
      kan måske finde på at bygge lidt mere flåde hvis jeg på et tidspunkt for lidt tid, men lige nu vil jeg udnytte det nærmest gratis fs :thumbsup:
      jeg vil smutte tilbage til mit kedelige miner liv og nyde min miljørigtige flåde :jern: ) )
    • Flot hit, god profit. Kender godt følsen KK, har også en flåde som koster 25mil at fs, det sker sku ikke :D har jeg ikke råd til.
      Tror kun det er dd selv som har råd til at fs da han farmer hverdag, vel omkring 40mil deut får du om dagen?
      Jeg er her også bare fordi jeg kan. Gider ikke lave noget selvom muligheden kom.
      Håber du kommer til at nyde dit miner liv kk.
    • Øv bøv Kejser! :(

Trist at, se flåden gik tabt grundet en lille fejl.
      Men det er altid noget at der er kommet rumdok, så man kan få lidt tilbage.
      Dertil med dine "super miner" har du hurtigt fået bygget det op igen som der skal bygges op. ;)

Godt spillet og flot profit DD, den mindste fejl og så fanger du én.
      A chain is only as strong as its weakest link!
    • Dark Depresion wrote:

Convict var ude af uni 10 allerede inden jeg joinede haps, så jeg ved ikke lige hvorfor han skulle indblandes her. Hans køb af accounts var i øvrigt også noget jeg først blev klar over længe efter vi oprettede DaUn, hvorefter jeg på det kraftigste tog afstand fra ham og forgæves forsøgte at få Babylon og Kitte til at ophøre samarbejdet med Convict og smide ham ud af alliancen.

Krigen mellem haps og EC foregik 2½ år inden Marshall hittet. EC var måske nok en "bridgeklub" som du kalder det da jeg orkestrerede hittet imod Marshall, men krigen imod haps 2½ år forinden var tidspunktet hvor ECs aktivitet toppede. Igen har jeg svært ved at se relevansen af din kommentar, især da jeg specifikt undlod at nævne Marshall.
      Fed profit i dette slag. :) Meeeeen jeg havde nu ikke samarbejde med nogen og forholdt mig ret så passiv i det daværende foretagende. Så jeg ved ikke lige, hvorfor jeg skulle indblandes her. ;)