Spørgsmål vedr CR

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Spørgsmål vedr CR

Det er jo trist at ikk alle folk selv deler deres skod rip hits.. X/

så tænkte og hjælpe ..

kan bare ikk rigtig finde ud af hvordan?
      nogle der kan hjælpe mig?

Ain't nothing to it, gangsta rap made me do it...

The post was edited 1 time, last by Al Capone ().

• Seo der findes flere forskellige converters men du kan bruge den her f.eks ogotcha, du skal bare huske at gå ind og sætte kampteknologier på rapporten (Har vedhæftet billed om dette). Ellers er det meget lige til Ctrl-V API-nøglen fra slaget og så klare converteren resten

Ellers kan du altid skriv til en af os Mod's eller højere ^^ - KoD
      Images
      • Kamp Tech.png

102.22 kB, 881×415, viewed 15 times
    • En smart gut burde sætte sig og udarbejde en guide til henholdsvis "OGotcha converteren" og "TrashSim simulatoren".. Det har efterhånden lydt til, at flere har manglet information omkring tilgangen til disse værktøjer, samt brugen af samme..
      :gamer:
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt
    • Al Capone wrote:

En smart gut burde sætte sig og udarbejde en guide til henholdsvis "OGotcha converteren" og "TrashSim simulatoren".. Det har efterhånden lydt til, at flere har manglet information omkring tilgangen til disse værktøjer, samt brugen af samme..
      :gamer:
      Både "OGotcha converteren" og "TrashSim simulatoren" har selv lavet en tre trins guide nede i bunden af hver side og kan ændres til Dansk hvis det ønskes, derefter er det vel bare at arbejde lidt med det?

Siger ikke det er en dårlig ide med en guide her på forummet, men indtil da er de to du nævnte ret brugervenlige
      "Give a man a mask and he will show his true face."
    • Jeg er fuldstændig enig.. Men nogen kan måske have svært ved at overskue, hvor de skal klikke hen for at lokalisere de nævnte tools..
      Så kunne det være handy med en lille vejledning af 2-3 linjer herinde, hvor folk har deres daglige gang..
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt
    • Kender godt trashsim men ikk OGotcha converteren :) jeg vil prøve mig lidt af, men ved ikk hvor heldige de første bliver :?:
      tænker jeg skal igang med noget flåde bygning når jeg er kommet lidt videre med mine miner .

tak for respons foks :twoup:
      og tak til EA og sorry "udbudet" :)
      men er ikk fan af rips hits :shit:

Ain't nothing to it, gangsta rap made me do it...