gaaaaab

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Håber ikke det er off topic, nu vi er under kamprapporter, jeg har vist ikke så meget mere at gøre brug af xD

Jeg blev gjort opmærksom på en uskrevet regel her i weekenden, at en fleeter ikke må angribe en miner og at man ikke må angribe folk der er under ens egen rang, så det er lidt svært :)

Mange af de personer med store flåder, er gået i FM og vi er i et 30% uni, så der skal en del til før det kan betale sig og med alle de minere der er i Mizar der gemmer ress bag et forsvar, finder man hurtigt stor profit der, men ud over det kender jeg til en del hits fra flere alliancer der af en eller flere grunde ikke ender her på forrummet, så det er ikke fordi der ikke bliver fløjet efter flåde, de bliver bare ikke lagt ud til offentligheden :)
      "Give a man a mask and he will show his true face."
    • Tror der er mange delte meninger om rip hit...Personligt synes jeg det kedeligt, men samtidig effektivt og nemt.
      Så EA det handler om priotering, hvis du altid vil gøre det bedste, så burde man blive miner i et 30% rm uni...Dog tiltaler det ikke alle, så ud på slagmarken og vis hvad i kan overfor The Ex...De har massere af flåde at jagte
    • Har flyttet tråden til løs snak som den hører til - KoD

Og der flere flåder der bliver nakket dog ser det udtil at folk synes endnu mindre om det en RIP hits.

[TOT: 880.879.000] Lord Draconien [DFK] vs. Filosoffen [SMD] (A: 84.371.000, D: 796.508.000)

[TOT: 1.729.330.000] Lord Draconien [DFK] vs. Loke [DiE] (A: 203.254.000, D: 1.526.076.000)

Men som Easy siger det svært at angribe nogle når man bliver anset for svag/dårlig når det folk under en - Kan kun angribe 17 personer og det så minus 4 som er fra min egen alliance :S
    • Zaza wrote:

Tror der er mange delte meninger om rip hit...Personligt synes jeg det kedeligt, men samtidig effektivt og nemt.
      Så EA det handler om priotering, hvis du altid vil gøre det bedste, så burde man blive miner i et 30% rm uni...Dog tiltaler det ikke alle, så ud på slagmarken og vis hvad i kan overfor The Ex...De har massere af flåde at jagte
      "Med rip's skal tutles bekæmpes" :minigun: :borg:

Der er helt sikkert delte meninger om både rip's og turtles, og nej, må da indrømme at JEG heller ikke synes det er særlig spænende, men med de kæmpe forsvarsanlæg Mizar har, der går op over 20+ mia, er rip's den eneste mulighed, kan simpelhen ikke komme igennem med andet... Desværre...

Hvad er det for en sammensværgelse imellem Cartel, DIE og The EX , hvorfor er alle så interesseret i vi går all in på The EX? :D
    • Easyanton wrote:

Zaza wrote:

Tror der er mange delte meninger om rip hit...Personligt synes jeg det kedeligt, men samtidig effektivt og nemt.
      "Med rip's skal tutles bekæmpes" :minigun: :borg:
      Der er helt sikkert delte meninger om både rip's og turtles, og nej, må da indrømme at JEG heller ikke synes det er særlig spænende, men med de kæmpe forsvarsanlæg Mizar har, der går op over 20+ mia, er rip's den eneste mulighed, kan simpelhen ikke komme igennem med andet... Desværre...

Hvad er det for en sammensværgelse imellem Cartel, DIE og The EX , hvorfor er alle så interesseret i vi går all in på The EX? :D
      Turtles skal bekæmpes, men af den grund kan man stadig godt tage kampen op mod de andre flåder...
      Der er ingen sammensværgelse fra Cartel...Jeg opfordre bare DFK til at gå efter The ex pga de er størst pt og i brokker jer over manglede modstand
    • Zaza wrote:

Easyanton wrote:

Zaza wrote:

"Med rip's skal tutles bekæmpes" :minigun: :borg: Der er helt sikkert delte meninger om både rip's og turtles, og nej, må da indrømme at JEG heller ikke synes det er særlig spænende, men med de kæmpe forsvarsanlæg Mizar har, der går op over 20+ mia, er rip's den eneste mulighed, kan simpelhen ikke komme igennem med andet... Desværre...

Turtles skal bekæmpes, men af den grund kan man stadig godt tage kampen op mod de andre flåder...Der er ingen sammensværgelse fra Cartel...Jeg opfordre bare DFK til at gå efter The ex pga de er størst pt og i brokker jer over manglede modstand
      Ja indrømmer der kunne nemt gøres mere fra min side, men synes nu heller ikke jeg holder mig tilbage med at tage en bid hist og her

Takker for opfordringen og opmærksomheden, men det ene behøver jo ikke at udelukke det andet :D
    • Vi i The Ex ligger ikke på den lade side, :D det er bare ikke så ofte at vi poster hits herinde. Nu kan jeg huske at Lord L skrev for noget tid siden at han havde sin flåde til at ligge i X antal timer uden vi ( The Ex ) angreb. Vi var vel opmærksomme på det. Men kunne ikke lige mønstre nok, til at trænge igennem alle hans Rips + alt det andet han havde. Ellers var den flåde røget :ondtgrin:

Men vi har ikke glemt DFK :rocket:

Men det kunne da være rart hvis Cartel også kom ind i kampen :P så vidt jeg husker så har i langt mere flåde end vi har i The Ex.
    • nu må i simpelthen stoppe med at beskylde os for at lave sammensværgelse imod jer

har vi på noget tidspunkt samarbejdet imod jer?
      TGM har forladt The Ex for længe siden, pga problemer med et andet medlem, han er så blevet ude af alliancen, fordi at han bedre kan spille og handle med andre udenfor The Ex, vi har i The Ex affundet os med at han ikke vil være en del af os længere, desuden vil udførelsen af hans planer imod det pågældende medlem medføre en afslutning af IAP med mig, da jeg ikke kan tillade angreb på mine medlemmer.

at Zaza gerne vil have at i går efter os, da vi har ifølge ham, meget flåde, kan vi jo ikke gøre noget ved.
      det må næsten være op til Cartel (Zaza) at komme tilbage til Mizar, hvis de ønsker at DFK skal have mere modstand end nu, for vi flyver ikke uden chancen for profit :)

det skal desuden nævnes at jeg i går lavede et HIT på [DiE] Dreamer, som jeg delte med EasyAnton, grunden til at dette HIT ikke er blevet lagt på forum, er at Dreamer insta byggede RC, og fik hele RM inden jeg kom frem med mine :(

jeg sendte desuden min speedflåde efter [DiE] Loke i går, men han kom online 3min før og fs hele skidtet væk, desværre :(

jeg forstår så slet ikke hvordan at Cartel er blevet en del af denne beskyldning, da vi ikke engang har fået snakket om IAP, det er ikke engang foreslået af nogle af parterne, og hvis de eventuelt skulle komme tilbage og uheldigvis glemmer flåden, så skal vi nok flyve efter den, hvis der er profit :D

det kan desuden fortælles at vi i The Ex, har en regel omkring IAP og samarbejde, der hedder "det står man selv for, da ingen skal fortælle, hvem der må og ikke må angribes". det betyder at vi ikke laver aftaler alliance til alliance, og heller ikke The Ex med Spiller.

dertil kan siges at de aftaler jeg har med folk udenfor the Ex, kun er aftaler med mig.

de eneste der er fredet fra hele The Ex, er tidligere medlemmer, som endnu ikke har udvist aggressioner imod The Ex
      nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug
    • Flying, det skal sige at Killer, ingen aftale har med DFK/en person. Tværtimod har Killer haft nok så mange små kampe her på det seneste (en uge eller to siden) i form af MD og raid mod Darkflare.

Vil nu igen blot minde om at i The Ex er der pt. ingen som befinder sig i FM, men hvis vi kigger over mod Cartel har de pt. A) større flåder og B) Flere i FM.

Jeg kan også melde om at de eneste der er fredet fra hele The Ex, er tidligere medlemmer, som endnu ikke har udvist aggressioner imod The Ex.

Jeg kan desværre erklæring mig enig med at der er for mange turtels, og der er kun en vej med dem. RIP hit. Intet andet fungere pga. det dejlige deu forbrug.
      Shit ZovsH Out :shit: