[TOT: 880.879.000] Lord Draconien [DFK] vs. Filosoffen [SMD] (A: 84.371.000, D: 796.508.000)

• Almindelig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• [TOT: 880.879.000] Lord Draconien [DFK] vs. Filosoffen [SMD] (A: 84.371.000, D: 796.508.000)

Så kom vi til det Straffetarget ABJepsen gav mig for ikke at time RC tidligere på dagen :crying:

Men ikke så meget bøvl sendte som jeg fik besked på, denne gang med RC timet! ^^

GLwRB Filosoffen - Bare det ikke er på forsvar! :beye: :missil:

#BlameABJepsen!

On 16-12-2016 --:--:--, the following fleets met in battle:

Attacker Lord Draconien [DFK]

Weapons 180% - Shields 180% - Armour 180%

Light Fighter 50.000
    Destroyer 5.000
    Battlecruiser 12.334

Defender Filosoffen [SMD]

Weapons 160% - Shields 160% - Armour 160%

Large Cargo 1.817
    Light Fighter 6.962
    Heavy Fighter 13
    Cruiser 2.300
    Battleship 5.000
    Recycler 3.729
    Bomber 1.000
    Destroyer 1.100
    Battlecruiser 1.000
    Rocket Launcher 202

After the battle ...

Attacker Lord Draconien [DFK]

Weapons 180% - Shields 180% - Armour 180%

Light Fighter 30.001 ( -19.999 )
    Destroyer 4.999 ( -1 )
    Battlecruiser 12.284 ( -50 )

Defender Filosoffen [SMD]

Weapons 160% - Shields 160% - Armour 160%

Destroyed!

The attacker has won the battle!
    The attacker captured:
    0 Metal, 0 Crystal and 21.471 Deuterium

The attacker lost a total of 84.371.000 units.
    The defender lost a total of 796.508.000 units.
    At these space coordinates now float 164.313.900 metal and 82.031.700 crystal.
    The attacker captured a total of 21.471 units.

The chance for a moon to be created from the debris was 20%.
    The attacker(s) captured the debris.

Summary of profit/losses:

Summary attackers(s)

Metal: 102.756.900
    Crystal: 59.982.700
    Deuterium: -743.529
    The attacker(s) made a profit of 161.996.071 units.

Summary defender(s)

Metal: -486.560.000
    Crystal: -251.390.000
    Deuterium: -58.579.471
    The defender(s) lost a total of 796.529.471 units.

Powered by OGotcha CR Converter 4.1.4
  • Seo wrote:

glwrb, det går hurtig :)

Men burde i ikk finde nogle på jeres egen størrelse snart?
    Det der er næsten pinligt? Når man ved hvor meget flåde i har i DFK?
    Just a question..
    såååe i mit pegasus univers kan jeg ikke angribe en eneste spiller da jeg er x2 af nr.2 ?

alle i ens univers er targets, og de skal slagtes :) ¨

fin profit der
  • Jo ellers kunne man jo også bare FS ^^

Jeg har det problem at efter jeg angreb Trikker aka TheGrumpyMiner fik jeg 1457 IPR i hovedet quote "Fordi så længe jeg mistede noget" end quote.

Så ser du da jeg er et menneske der dermed skal sove så kan jeg ikke angribe større miner fordi de har en idé om at smide IPR og fjerne det minimale forsvar jeg nu engang har, uden at lave opfølgning i form af angreb er en god spillestil så må jeg nære mig på deres mindre alliance medlemmer og den i ny og næ glemte flåde :)

The post was edited 1 time, last by KingOfDraconien ().

• Egentligt ikke men kigger du på HoF kan du se 3-4 af jeres alliance medlemmer der har fået samme tur ;) Denne gang folk der ikke smider ligegyldige IPR tilbage :squint:

Og så hold dig venligst til topic :)
  • Ej vent, det da rigtigt.
    Du er godt nok en dygtig spiller.
    Fumle rips ind i folk der ikke har chancer for ninja haha.
    Dygtige drenge som dig, vil vi gerne have flere af. xD

Venter stadig på at du kommer ud til mig, men nåååååre nej, så skal du være vågen 24/7, hvis du gerne vil beholde forsvar og måner, så den går naturligvis ikke.

"Og så hold dig venligst til topic" - ellers hvad?, warn? ban? angreb? hahaha :)
    Du fatter ikke en skid. :D
    Men selvfølgelig, så får vi din korrupte side at se igen igen. ;)
  • Avalanche wrote:

Ej vent, det da rigtigt.
    Du er godt nok en dygtig spiller.
    Fumle rips ind i folk der ikke har chancer for ninja haha.
    Dygtige drenge som dig, vil vi gerne have flere af. xD

Venter stadig på at du kommer ud til mig, men nåååååre nej, så skal du være vågen 24/7, hvis du gerne vil beholde forsvar og måner, så den går naturligvis ikke.

"Og så hold dig venligst til topic" - ellers hvad?, warn? ban? angreb? hahaha :)
    Du fatter ikke en skid. :D
    Men selvfølgelig, så får vi din korrupte side at se igen igen. ;)
    for første gang i min ogame tid vil jeg erklære mig enig med ava...Hver eneste gang man logger på forum skal man glo på rips angreb mod lavere spillere...Ingen kan gøre modstand mod dem, så det er jo bare at sende, som ava siger du vil aldrig kunne klare dig ude ved de store spillere...Derudover kan jeg godt forstå du gider bruger tid på at være i teamet...De holder jo hånden over dig, selvom du snyder så det driver. :pille:
    Nu har du du/DFK godt nok haft tungen igang ved Popzi, hvis man blot går nogle måneder tilbage, så har i aldrig kommenteret på hinandens hit...Nu kan i ikke bruge ham længere, så kan i godt stoppe med det nu....
  • Hvor mange rip's har ikk ikk li samlet?
    Nævn en flåde i ikk ville kunne nakke i mizar?
    Hvis i laver aks ville i ku tage selv den største flåde der er..
    Og jeg ved bare 2 af jer har sammen lagt ca 1500 rip's + alt andet flåde i nu har?
    Hvad er problemet li?

Ud over de måske gør noget igen?...

Ain't nothing to it, gangsta rap made me do it...

• Seo, problemet er at DFK desværre er gået hen og tror på at de er universets konger.
    Det eneste de kan finde ud af er at nakke inaktiv forsvar og bag efter spille smart på forummet.

De fatter ik en skid af hvad der foregår og skills har de heller ikke, eller LD har ihvertfald ikke.

Javist kørte jeg rundt med mine 2100 rips i hydra og nakkede ting, men jeg følte mig ikke som verdens hersker, som LD gør.
    Når merge kommer, er LD ingenting. :D

The post was edited 1 time, last by Avalanche ().

• Jeg ved bare, hvis jeg havde så stor en flåde, havde jeg brugt den..

Og ikk på folk 100 rang laver end mig selv...
    Nok nogle flåder jeg så som trussel mod mig selv.
    Der er vil ikk nogen idé i og have 10.000 rip's hvis man kun vil bruge 10..

Ain't nothing to it, gangsta rap made me do it...

• Der er massere af information på nettet omkring hvordan man beholder sine dags ress, ellers er jeg sikker på div spillere i universet eller team'et er klar til at give et grund kursus og finde div link's

ALLE kan miste sin flåde og/eller ress, men løsningen er ikke som DIE fejlagtigt tror at bygge mere forsvar

Det er måske forkert at bruge tude IRP men hvis man efter at have mistet sine ress, sender IPR kun for at ødelægge lidt forsvar, er det da tegn på mangel af ens muligheder og skills

Zaza:

Med mindre du har fået noget intern information fra alle de medlemmer af Cartel, der er blevet en del af DK Team'et, er dit verbale angreb på LD jo de rene injurier. Det eneste du vil er jo at skade ham og skabe mistillid i DFK!

Stop med at tale om etik og kedelige angreb, dig/i har ingen skrubler hvad det angår!

Angående Popzi kan jeg se i stadig ikke kender vores forhold til ham, og fik aldrig den PM om hvad det gik ud på, den vil jeg stadig gerne have, så vi slipper for de eventyr fra jer på forummet!
    "Give a man a mask and he will show his true face."
  • Easyanton wrote:

Zaza:

Med mindre du har fået noget intern information fra alle de medlemmer af Cartel, der er blevet en del af DK Team'et, er dit verbale angreb på LD jo de rene injurier. Det eneste du vil er jo at skade ham og skabe mistillid i DFK!

Stop med at tale om etik og kedelige angreb, dig/i har ingen skrubler hvad det angår!

Angående Popzi kan jeg se i stadig ikke kender vores forhold til ham, og fik aldrig den PM om hvad det gik ud på, den vil jeg stadig gerne have, så vi slipper for de eventyr fra jer på forummet!
    EA du kan skrive lige så tosset du vil på forum, men en ting du kan være sikker på er at jeg aldrig ville skrive noget, som kan skade mine medspillere...Derudover involvere jeg mig ikke med teamet....
    Angående min moral og etik, så det rigtigt jeg heller ikke har rent mel i posen, men jeg har udstået mine straffe for det...Det kan man dog ikke sige om Lord D :cursing: