AS#1 - Angriber mrkaio [] vs Forsvarer Stormuftien [FCP] - TD: 813,4 M - TP: 436.9 M

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• AS#1 - Angriber mrkaio [] vs Forsvarer Stormuftien [FCP] - TD: 813,4 M - TP: 436.9 M

mhm, where to start. efter ninjakurt aka martin valgte at dræbe raurau (abras irl budy). og faktisk længe før det har der været splitter i samarbejdene rundt omkring. melormen og ludvig var hele omdrejningspunktet. der blev forlangt iap til dem, og da det ikke blev givet ville de ikke give raurau, nutzie, biker osv. iaps. tiden gik og der skete mindre og mindre internt. til sidst endte det med at vi havde en samtale hvor der blev råbt "HJÆP JEG SKAL BRUGE ALLE ANDRE END KAIO" det også det at ninjakurt valgte at true med at stoppe hvert andet øjeblik var den endelige grund til at jeg valgte det her. jeg fik desværre ikke fjernet ham før han flygtede i vac, hvor han 100% bliver. selvom han har sagt til gud og hver en mand herinde at man selvfølige rebuilder. det må stå for hans egen regning. men en tøs angående ogame, det er han nu.

jeg beklager det var dig det gik udover*Zip* men *Zip* var begyndt at gå mig så groft på nerverne at nu skulle det altså være, du fik headsup 3 dage i træk, med sonder på dig før jeg valgte at sende, vi har længe snakket om no fs, no fleet. hvis du vælger at rebuilde uden ninjakurt her, skal du have held og lykke med det, stopper du, forstår jeg det udemærket. det har sgu været sjovt.

også til alt det vi har glædet os til enjoy:
      Følgende flåde kæmper den : 2016-08-05 04:01:47
      Angriber mrkaio []
      150% | 150% | 150%

Lille Transporter 10.418
      Lille Jæger 80.013
      Stor Jæger 681
      Krydser 5.290
      Slagskib 144
      Bomber 26
      Destroyer 1.194
      Interceptor 5.180

VS

Forsvarer Stormuftien [FCP]
      140% | 140% | 140%

Lille Transporter 1.736
      Stor Transporter 1.540
      Lille Jæger 21.879
      Stor Jæger 660
      Krydser 1.273
      Slagskib 1.174
      Koloniskib 1
      Recycler 5.198
      Spionagesonde 1.556
      Bomber 55
      Destroyer 1.704
      Dødsstjerne 2
      Interceptor 1.595

Display Spoiler
      Angriber mrkaio
      150% | 150% | 150%

Destroyer : 1.194

Angriber mrkaio
      150% | 150% | 150%

Lille Transporter : 20
      Bomber : 26

Angriber mrkaio
      150% | 150% | 150%

Slagskib : 144

Angriber mrkaio
      150% | 150% | 150%

Interceptor : 5.180

Angriber mrkaio
      150% | 150% | 150%

Krydser : 5.290

Angriber mrkaio
      150% | 150% | 150%

Stor Jæger : 681

Angriber mrkaio
      150% | 150% | 150%

Lille Jæger : 80.013

Angriber mrkaio
      150% | 150% | 150%

Lille Transporter : 10.398

Forsvarer Stormuftien
      140% | 140% | 140%

Lille Transporter 1.736
      Stor Transporter 1.540
      Lille Jæger 21.879
      Stor Jæger 660
      Krydser 1.273
      Slagskib 1.174
      Koloniskib 1
      Recycler 5.198
      Spionagesonde 1.556
      Bomber 55
      Destroyer 1.704
      Dødsstjerne 2
      Interceptor 1.595

Angriber mrkaio

Lille Transporter 7.632 (-2.786)
      Lille Jæger 59.159 (-20.854)
      Stor Jæger 539 (-142)
      Krydser 4.821 (-469)
      Slagskib 138 (-6)
      Bomber 26 (-0)
      Destroyer 1.175 (-19)
      Interceptor 5.115 (-65)

VS

Forsvarer Stormuftien

Ødelagt

Angriberen har vundet dette kamp! Han fik:
      8.476.693 metal, 388.566 krystal og 17.508.310 deuterium

Angriberen har samlet tabt 117.841.000 enheder.
      Forvareren har samlet tabt 695.582.000 enheder
      På disse run koordinater ligger der nu 320.008.500 metal og 202.165.600 krystal.

mrkaio fik 2.119.173 metal, 97.142 krystal og 4.377.078 deuterium
      mrkaio fik 529.794 metal, 24.285 krystal og 1.094.269 deuterium
      mrkaio fik 132.448 metal, 6.072 krystal og 273.567 deuterium
      mrkaio fik 33.112 metal, 1.518 krystal og 68.392 deuterium
      mrkaio fik 8.278 metal, 379 krystal og 17.098 deuterium
      mrkaio fik 2.070 metal, 95 krystal og 4.275 deuterium
      mrkaio fik 517 metal, 24 krystal og 1.068 deuterium
      mrkaio fik 129 metal, 6 krystal og 267 deuterium
      mrkaio fik 33 metal, 1 krystal og 67 deuterium
      mrkaio fik 8 metal, 0 krystal og 17 deuterium
      mrkaio fik 2 metal, 0 krystal og 4 deuterium

25.500 recyclere fra mrkaio høstede 307.827.400 metal and 202.172.600 krystal
      1.000 recyclere fra mrkaio høstede 12.181.100 metal and 0 krystal

=> 100 %

Angriberens profit : 436.892.493
      Metal : 249.584.757 | Krystal : 168.773.688 | Deut : 18.534.048

Forvarerens profit : -730.746.757
      Metal : -386.731.257 | Krystal : -255.409.088 | Deut : -88.606.412

Forventet forbrug: 2.559.775 deut

Skin : TopRaider white by Vulca

Warn givet for ulovlig retning i moderators tekst - KoD

The post was edited 2 times, last by mrkaio ().

• Wow, det er en vild en og den havde jeg ikke set komme. tillykke med det Kaio. ;)
      Muffin happy rebuild, jeg håber da helt klart ikke at du er en tøs nu og trækker dig som så mange andre, men at du kommer stærkt tilbage. Jeg elsker jo at invitere dig på kaffe bare du tager chokolade muffin med. He he du er fed at spille med, så kom stærk igen. :cookie1:
    • Hmm... tillykke med det kaio..
      Meget kan siges om det og meget skal vel entenlg også siges om det.
      Jeg har aldrig forlangt iap med hverken Ludvig eller melormen og jeg har ikke brudt nogle af de iap er vi havde med forskellige mennesker . Det nåede skam.aldrig det punkt hvor jeg spurgte alle andre end dig om hjælp :) det har simpelthen ikke har været noget at lave:)
      Jeg er dog lidt uforstående overfor hvorfor jeg skal trækkes ind i alt dramaet :) især taget i betragtning af vi så sent som i går sad og skrev sammen mens vi sondede hinanden:) i det mindste bør man give en headsup up om at man begynder at jagte folk inden man angriber :)
      Når men igen.. det er et spil og i et spil taber man i ny og næ så sådan er det jo. Synes da også det er sjovt at ham der sagde jeg skulle starte med at spille i uniet og som man har spillet tæt med hele vejen og haft på buddy samt fb skal være ham der piller dig :) nyd profitten:) vil ikke love noget rb:) jeg vil se på det hen ad vejen :) no Hard Feelings herfra
      Watch the fuck out! Klaus the transporter is comming for you! :shit: :rocket:
    • Nååååår hvad der ligner satme et hit jeg engang lavede i univers 11, pwne sin mate fordi han ikke gider at fs :D god stil kaio ^^

Tonni du behøver ikke at rebuilde, mrkaio sagde også hele tiden at folk der ikke rebuilded var tøser dengang i univers 11, men da han selv blev pwned, valgte han at slette sin account <- lolololololol doblemorale

Mange tak til ThaKing for signaturen!
    • hmm where to start.

Well fin td og fin profit.

Jeg pillede raurau efter at han 2 dage havde fået headsup på at kaffe jagtede ham. Nuff said, den blev clearet og videre var vi.
      Nutzi, biker og co. blev ikke rørt af mig, indtil nutzie røg i inaktiv.

Jeg nævnte at når nu i krævede iap på jeres venner, så ville det kun være fair at melormen og ludvig også fik en iap, den valgte de selv ikke at håndhæve også kunne vi ikke forsvare dem.

Men at jeg har et sammenstød med dig og vitto, og tonni så straffes for det fordi du ikke kunne finde ud af tage min flåde. Det er lavt, hvad der gør det endnu lavere er at du har ham på face, skype og andre steder. <- Lad nu det ligge.

Jeg pingede andre folk end dig for at give dem lysten til at spille med også, det sårede åbenbart dine følelser.

Men okay, baggrundshistorie kan der komme så folk får en idé om hvorfor jeg er mere skuffet og ked end sur over dette hit.
      Jeg lærte kaio at kende da jeg kom til u11, vel at mærke igennem vitto, vi snakkede sammen, på skype meget. Vi har gamet mange spil sammen, han hev mig med rundt i unier, barym, draco u name it.
      Før i tiden sås kaio og jeg IRL, det gled lidt fra hinanden for et par år siden (Den dag i dag har vi kendt hinandne i 6 år, og i de 6 år har vi set hinanden irl for første gang for ca 5 år siden.)

Kaio spurgte om jeg ville med i det her uni og jeg tænkte at det kunne være sjovt at prøve igen. men var stadig tilbageholdende, da jeg fik af vide at tonni valgte at starte så joinede jeg også. Under forudsætningen at det var et hygge uni. (Har et job der gør jeg kan være online det meste af tiden men ikke være overdrevet aktiv)

angående flåden rebuild så er min flåde kun blevet større i al den tid jeg har spillet.

jeg har nu personligt valgt at fjerne kaio, vitto + det løse fra min facebook + skype + steam + alle andre steder de kan få fat i mig.
      Jeg ved hellere ikke om jeg fortsætter i det her uni når den person man regner med og stoler(stolede) på vælger at blive en nederen backstabber, så ryger lysten lidt. Kan i følge mig?

For nu vil jeg bare sige hyg jer, og selvom folk lader som om de er jeres venner, så kan man aldrig stole på andre end sig selv (og folk som man spiller fodbold med(ihvertfald hvis de kan lide deres knæskaller :D <- Note til mods, det var en joke))
    • Dét er vel bedre end at Kaffe ville tage Tonni ik.?
      Så ryger profitt da ikke to the dark side, nu hvor Tonni missede et fs..

Det samme fik jeg at vide ninjakurt, da du pakkede min roomate ud af spillet ...

Jeg går ud fra jeg er noget af det "løse".
      Så kan jeg også bedre forstå hvor nemt det har været for dig at gøre det du gjorde.

Håber du rebuild Tonni.!

Den forkerte mand døde idag.
    • jeg håber da ikke nogen af jer stopper. Og hallo chokolade muffin selvfølgelig skal du RB. Hvem skal jeg ellers invitere på hmmm en øl? :beer: Min kaffe vil du jo ikke ha. :monster: Du er jo pisse go til at spille det spil her.. Remember. ;) Så self kommer du stærk tilbage. Desuden er du jo den der lige fra starten af, klart har været råfed at skrive og spille med. :cookie1:
    • mrkaio wrote:

jeg beklager det var dig det gik udover*Zip* men *Zip* var begyndt at gå mig så groft på nerverne at nu skulle det altså være, du fik headsup 3 dage i træk, med sonder på dig før jeg valgte at sende, vi har længe snakket om no fs, no fleet. hvis du vælger at rebuilde uden ninjakurt her, skal du have held og lykke med det, stopper du, forstår jeg det udemærket. det har sgu været sjovt.

Synes lige den her skal fremhæves :tunge:

Samme grund som raurau røg.
    • UnknownxXx wrote:

hmm where to start.

Well fin td og fin profit.

Jeg pillede raurau efter at han 2 dage havde fået headsup på at kaffe jagtede ham. Nuff said, den blev clearet og videre var vi.
      Nutzi, biker og co. blev ikke rørt af mig, indtil nutzie røg i inaktiv.

Jeg nævnte at når nu i krævede iap på jeres venner, så ville det kun være fair at melormen og ludvig også fik en iap, den valgte de selv ikke at håndhæve også kunne vi ikke forsvare dem.

Men at jeg har et sammenstød med dig og vitto, og tonni så straffes for det fordi du ikke kunne finde ud af tage min flåde. Det er lavt, hvad der gør det endnu lavere er at du har ham på face, skype og andre steder. <- Lad nu det ligge.

Jeg pingede andre folk end dig for at give dem lysten til at spille med også, det sårede åbenbart dine følelser.

Men okay, baggrundshistorie kan der komme så folk får en idé om hvorfor jeg er mere skuffet og ked end sur over dette hit.
      Jeg lærte kaio at kende da jeg kom til u11, vel at mærke igennem vitto, vi snakkede sammen, på skype meget. Vi har gamet mange spil sammen, han hev mig med rundt i unier, barym, draco u name it.
      Før i tiden sås kaio og jeg IRL, det gled lidt fra hinanden for et par år siden (Den dag i dag har vi kendt hinandne i 6 år, og i de 6 år har vi set hinanden irl for første gang for ca 5 år siden.)

Kaio spurgte om jeg ville med i det her uni og jeg tænkte at det kunne være sjovt at prøve igen. men var stadig tilbageholdende, da jeg fik af vide at tonni valgte at starte så joinede jeg også. Under forudsætningen at det var et hygge uni. (Har et job der gør jeg kan være online det meste af tiden men ikke være overdrevet aktiv)

angående flåden rebuild så er min flåde kun blevet større i al den tid jeg har spillet.

jeg har nu personligt valgt at fjerne kaio, vitto + det løse fra min facebook + skype + steam + alle andre steder de kan få fat i mig.
      Jeg ved hellere ikke om jeg fortsætter i det her uni når den person man regner med og stoler(stolede) på vælger at blive en nederen backstabber, så ryger lysten lidt. Kan i følge mig?

For nu vil jeg bare sige hyg jer, og selvom folk lader som om de er jeres venner, så kan man aldrig stole på andre end sig selv (og folk som man spiller fodbold med(ihvertfald hvis de kan lide deres knæskaller :D <- Note til mods, det var en joke))
      Du glemmer en meget vigtig detajle, i sin tid lærte både dig OG vitto mig KUN For at backstabbe + dit irl fis gir jeg ikke noget for, vi har ikke snakket siden du fik dame på, dig og dine skide bobler. Om jeg har valgt at trække dig ind eller ej, ændrer ikke det faktum at du var skide irretterne til sidst, græd over alt, KEDELIGT uni, MINE ITEMS, INGEN OVER BYDER MIG ELLERS LØBER JEG MIN VEJ, og nej martin dit irl kort holder ingen steder, vi har IKKE snakket/ses i fucker langtid. du valgte selv det her, og det er solo din skyld at jeg fjernede tonni, *GG*.

og min super lækrer profit går til astro :D - at nævne jeg har tonni de andre steder er ligemeget, når han har flåden hjemme uden en eneste stjerne, for 4. nat i træk,

-edit og tahmias man lærer vel af de "bedste", you wish.

The post was edited 1 time, last by mrkaio ().

• Hej alle sammen, kan se der stærke følelser på begge sider af hittet, men husk nu at holde jeg til emnet.
      Så må i tage det andet over en privat samtale. - KoD
    • Utrolig at jeg er dem der tager det mest roligt :) Boys! Slap af !
      Som jeg har sagt i de mange samtaler vi har haft rundt omkring :p
      Hvis jeg mister min flåde så er det hvad det er :p jeg blev arrogant og så dør man.. desværre på den forkerte måde men kaio har helt og aldeles ret ! No fs no fleet! Og det er jo helt korrekt !
      Og andee, abra, thamias og hartman: rolig ! Jeg kommer stærkt tilbage og bliver arrogant igen :D skal ikke være ham der gik ned på en mistet flåde:D
      Watch the fuck out! Klaus the transporter is comming for you! :shit: :rocket:
    • Jeg er utrolig stolt over at være en del af det indtilvire største hit i det her uni :beer:

Når det så er sagt, er jeg ikke sikker på hvorfor... Da jeg har ikke nogen IAP med de omtalte spiller :pille:

Men flot hit Mr.K og GLwRB Muffe

And Shepherds we shall be For Thee my Lord, for Thee Power hath descended forth from Thy hand Our feet may swiftly carry out Thy commands. So we shall flow a river forth to Thee And teeming with souls shall it ever be. In nomine Patri, et Filii, et Spiritus Sancti.
    • Tonni wrote:

Utrolig at jeg er dem der tager det mest roligt :) Boys! Slap af !
      Hvis jeg mister min flåde så er det hvad det er :p jeg blev arrogant og så dør man.. desværre på den forkerte måde men kaio har helt og aldeles ret ! No fs no fleet! Og det er jo helt korrekt !
      Og andee, abra, thamias og hartman: rolig ! Jeg kommer stærkt tilbage og bliver arrogant igen :D skal ikke være ham der gik ned på en mistet flåde:D
      Fedt at se at du stadigvæk har det i dig og tager din røvfuld hihi som en RIGTIG KVINDE eller RIGTIG MAND, børste støvet af og rejser dig igen. Med samme motto som mig, hvad man ikke... stærk af. :jern: Pst. Men ikke så arrogant så du dør igen vel. :rocket: Smiler men tro ikke at jeg ikke spionere dig stadigvæk. :ninja:

Tonni wrote:

Utrolig at jeg er dem der tager det mest roligt :) Boys! Slap af !