Reglerne omkring tickets

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Reglerne omkring tickets

Vi har måne events, alle de mindre i univers spørg om ms, og jeg vil jo faktisk gerne hjælpe alle, men jeg føler mig noget skam straffet af vores nuværende regler, for hver spiller jeg "hjælper" og bruger mine ress + tid på skal jeg derudover OGSÅ skrive en ticket for. hvad blev der af dengang hvor go's rent faktisk kunne se tingene igennem selv? mener, alle andre steder end i .dk kan man faktisk UNDGÅ de her unødvendige tickets. so far er jeg oppe og skulle lave 6, og jeg ender vel enlig omkring de 10 bare på det her ene event. det kan så tilføjes til en i forvejen lang liste af omkring 26 tickets, alle har omhandlet urelevante ting som teamet selv har kunne løse.

jeg undre mig over at .dk skulle have så meget svære end .org / .de i forhold til at tjekke tingene?

men det kan godt være det bare er mig.
    • .org, .de, .dk kan se de samme ting i universerne, at skrive en ticket om MS kan godt gøres for en sikkerheds skyld men det ikke nødvendigt :P

Du kan også skrive en ticket og sende en liste over MS som du har lavet end at lave en for hver MS, det tager også noget tid for os at håndtere alle de tickets :P

Så det godt at gøre det for en sikkerheds skyld men det er valgfrit, det alligevel ikke alle der gøre det :P
      TM - OGame.dk
      GA
      - OGame.us
      Mail: erikfyr@ogame.dk

Kontakt teamet her
    • ErikFyr wrote:

.org, .de, .dk kan se de samme ting i universerne, at skrive en ticket om MS kan godt gøres for en sikkerheds skyld men det ikke nødvendigt :P

Du kan også skrive en ticket og sende en liste over MS som du har lavet end at lave en for hver MS, det tager også noget tid for os at håndtere alle de tickets :P

Så det godt at gøre det for en sikkerheds skyld men det er valgfrit, det alligevel ikke alle der gøre det :P
      hver gang jeg har haft undladt har enten *Zip* hold det generelt ingen navne - KoD været der. så jeg har jo ikke et valg, de skal laves eller jeg får et ban.
    • GO's og SGO's burde kunne tjekke om det er et MS der har forgået hvis der bliver sendt ressourcer fra en lavere konto til en højere :)

Vi banner ikke bare fordi du ikke får lavet en ticket for at informere om det, vi bruger også sund fornuft :P

Jeg har selv set MS blive udført uden der blev lavet en ticket og jeg har ikke bannet nogen for det, hvis du bliver bannet så ville det være en fejl ban fordi en GO ikke set ordenligt efter, medmindre du bryder reglerne :P
      TM - OGame.dk
      GA
      - OGame.us
      Mail: erikfyr@ogame.dk

Kontakt teamet her
    • Hej Ziqooh

Hvis du har spørgsmål til din spærring bør du oprette en ticket under support. Så kan den ansvarlige GO besvare dine spørgsmål.

Hvis du har modtaget råstoffer fra en spiller højere på highscore, så er det ikke det der er årsagen :)
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt
    • Hey drenge. Der er maaange måder at blive banned på ;)
      Prøv at læs reglerne og se om I har gjort noget af det der står man ikke må :P

Jeg er sikker på at GO's i Wasat arbejder så hurtigt som de kan, men hvis der er gået 48 timer kan i prøve at skrive til nogle SGO's osv. :beer:
      2018:
      429 rips nakket. NINJA.
      85 rips nakket. AKS AS#1
    • Modtaget. Mit er ikke så gammel en spærring. Væbner mig med tålmodighed - kan se, der også kun er en enkelt mand som GO, han skal jo ikke sidde på pinden 24/7 af den grund. Tak for hurtigt svar - kan tolke reglerne så vidt, at jeg måske er skyldig i bashing selvom jeg ikke synes at have ramt andet end inaktive.
    • Thanatos wrote:

at jeg måske er skyldig i bashing selvom jeg ikke synes at have ramt andet end inaktive.
      Kan jeg forsikre dig om du ikke er, da bashing reglen forsvinder når det gælder inaktive :)
      Der er ingen grund til vi fortsat spammer denne 2 år gamle tråd allesammen ^^

I er velkomne til at sende mig en besked her på forum, så skal jeg nok se om jeg kan hjælpe :P
      2018:
      429 rips nakket. NINJA.
      85 rips nakket. AKS AS#1
    • Hvis i er i tvivl eller vil klage over en spærring skal dette foregå over vores ticket system. Her vil i blandt andet kunne få beviser på spærringen og kontakt med GO.

Til info vedrørende bashing reglen, så skal der stå enten et (i) eller (I) foran spilleren før denne betragtes spm inaktiv.

Har i flere spørgsmål, så kontakt os via ticket systemet eller andre brugere som er villige til at hjælpe.
      MintZ
      Super-Game Operator
      Quantum, Sirius, Rigel, Ursa, Vega & Wasat
      Gameforge - OGame.dk