AKS AS #1 BACKSTAB[TOT: 34.544.536.000] Improve & Zaza [Cartel] & iceman [Cartel] & Toph [Cartel] & Al Capone [Cartel] vs. Goatmaster [NoX] & WoB-Goofy [NoX] & shadow [The Ex] & the1killer [The Ex] & Pepe [NoX] (A: 9.945.508.000, D: 24.599.028.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Trist at se dig nede Goat... men det her var bare et spørgsmål om tid, i gjorde det jo åbenbart ikke svært for dem at få din retur tid ^^
      For så kunne dette jo hav været undgået.

Men sjovt ingen har lært noget af sidste backstab.... KUN stol på dem du kender. Jeg flyver KUN solo i org efter det der skete her, skal satame ikke nyde noget med at nogen trækker eller snyder mig.

I burde osse hav været klogere...

DKS BEDSTE OGAMER: KEJSER-G

• Kongen wrote:

Trist at se dig nede Goat... men det her var bare et spørgsmål om tid, i gjorde det jo åbenbart ikke svært for dem at få din retur tid ^^

Men sjovt ingen har lært noget af sidste backstab.... KUN stol på dem du kender. Jeg flyver KUN solo i org efter det der skete her, skal satame ikke nyde noget med at nogen trækker eller snyder mig.

En ting er at nogle snyder i livet, for at blive rigere, at man også gør det i et spil, gør det bare endnu værre. Selvfølgeligt stoler man på, at ingen gider tage røven på en, for at vinde i et spil. Men desværre. Lack of skills, leads to poor decisions. Lidt ligesom at snyde til en eksamen for at få højere karakter, også er man ligeglad med, om man rent faktisk har lært noget eller kan det man bliver testet i.
    • Almindelig AKS AS #1 BACKSTAB[TOT: 34.544.536.000] Improve & Zaza [Cartel] & iceman [Cartel] & Toph [Cartel] & Al Capone [Cartel] vs. Goatmaster [NoX] & WoB-Goofy [NoX] & shadow [The Ex] & the1killer [The Ex] & Pepe [NoX] (A: 9.945.508.000, D: 24.599.028.

Ne0 wrote:

Kongen wrote:

Trist at se dig nede Goat... men det her var bare et spørgsmål om tid, i gjorde det jo åbenbart ikke svært for dem at få din retur tid ^^

En ting er at nogle snyder i livet, for at blive rigere, at man også gør det i et spil, gør det bare endnu værre. Selvfølgeligt stoler man på, at ingen gider tage røven på en, for at vinde i et spil. Men desværre. Lack of skills, leads to poor decisions. Lidt ligesom at snyde til en eksamen for at få højere karakter, også er man ligeglad med, om man rent faktisk har lært noget eller kan det man bliver testet i.
      Jeg vil da mene, at igennem mine mange år her i OGame, at jeg har bevidst at OGame ikke er et svært spil "Lack of skills" hvordan beskriver du skills, er det at ligge Nummer 1, have den største flåde, kunne have trukket blind stationering, ramme rm fleetsave, ramme koloni fleetsave, fordi jeg har gjort det hele, der er vist ikke en ting her i OGame jeg ikke har lavet.
      At jeg så syntes, at det er så meget sjovere at nakke 4 noobs ad gangen i stedet for én, det handler da overhovedet ikke om min mangel på skills, fordi som jeg tror de fleste ved, så handler OGame om 3 ting, online tid, basal matematisk forståelse, og nu om man gider at bruge penge på det.

Så Ne0, hvis du vil være så venlig, at forklare mig, hvorfor du skulle være så meget bedre end mig, så vil jeg rigtig gerne høre det, da jeg ærlig talt ikke kan se forskellen på os, udover at jeg nyder at pwne newbs ved sjove hits.

GLwRB til de ramte, måske skulle i ikke stole på den nye fyr, man ved jo aldrig om det er mig der sidder bag navnet.

Mange tak til ThaKing for signaturen!
    • Avalanche

Synes izar er et fedt uni :D
      Der er gode chancer for at vågne op om morgenen og mangle 7 måner ud af 10 :D høhøhøh :)

Neo:

Jeg vil giv dig ret, men sådan er det bare ikke... Har set det her ske massere gange i Org, og for den sags skyld osse her... ^^
      Og ja der burde være pænere måder at tage folk ned på...

DKS BEDSTE OGAMER: KEJSER-G

• Syntes lige jeg vil skrive en besked efter 5 år... HOLD NU KÆFT FOLK TUDER... Spis en kisk... Skumpi outplayed jer totalt..... He is the man
      Han er så liderlig at han har købt 12 par luksus sokker til bare og gokke ned i...!!!
      Plz.. donere til skumpiwinsbackstabforlife.com/donateapenis

Toke out

Warn givet for spam - KoD
    • Bare lige for ikke at få en warn for den her kommentar, så vil jeg godt lige starte med at sige at alt tahmias siger lyder klogt, så lyt lidt mere til ham! Og derefter vil jeg igen sige at kæft et lækkert hit! Og GLwRB til defenderne!

Nå nu til en anden snak..

avalanche999 wrote:

kongen du har fuldstlndug ret..
      men herre gud.. mizar er dødt anyway..
      udlandet er dee et weneste aktive sted tilbage..

nogen der kender et godt sted at spill i udlandet

Kongen wrote:

Avalanche

Synes izar er et fedt uni :D
      Der er gode chancer for at vågne op om morgenen og mangle 7 måner ud af 10 :D høhøhøh :)

Neo:

Jeg vil giv dig ret, men sådan er det bare ikke... Har set det her ske massere gange i Org, og for den sags skyld osse her... ^^
      Og ja der burde være pænere måder at tage folk ned på...

avalanche999 wrote:

okayy konge, starter der!
      Er der nogen der gider hjælpe ham lidt på vej? Han virker lidt lost... Kongen han virker til at se meget op til dig :pille:

The post was edited 2 times, last by MELiKE ().

• Halløj søde mennesker!
      Alle har ret til deres egen holdninger om et hit er god eller ej. Men jeg vil gerne bede jer om at holde jer til Topic nemlig hittet, så jeg ikke skal til at dele en masse warn's ud. Fortsat rigtig god weekend til jer alle sammen! :squint:

-KoD
    • Følte du dig ramt, tahmias?

Hvis du er så awesome, hvorfor så gøre det på den nederen måde? Er det fordi du får et kick ud af at tage røven på folk så? Det gør det da kun endnu værre....

Du præsenterer det endda stolt, som om det er "din ting". At være en ***. Det siger vel en del om dig som, når det er det bedste fra din person du har at byde på...
    • Satme et lækkert hit :gamer: ... og tiden var jo låst anyway .. 3 der så præsis hvornår flåden blev trukket på sek ... well alt den snak om backstab igen og bla bla ... cartel bliver da backstabbet hver gang af andre allyer der blander sig !!!... det er satme det første uni jeg har spillet i ... hvor andre allyer går ind og blander sig i et slag ...og det sker gang på gang at andre allyer går ind og hjælper den spiller der har fået låst flåden ... personligt ville jeg aldrig holde for en anden ally ... derfor jeg er i en ally jo .. det er dem jeg stoler på og dem jeg flyver med og holder ved ingen andre

Jeg syntes det er trist at se .. ... det ødelægger nemlig spillet ... :gnaven:
    • Sørgeligt at have en dårlig fornemmelse af den plan.

at botten endnu engang trækker OGAME.DK ned på et nyt lavpunkt. botten har haft hånden op i røven på thamias, som en anden puppetmaster.

Alt forsvar af så slap en spillestil er nyttesløs.

KoD du må gerne banne mig. Det her spil er efterhånden, bedøvende ligemeget
    • hvis der er nogen der vil betale for 12 planet flytninger, så skal jeg nok lege lidt med dem, og nuller dem stille og roligt xD
      nasty hit alligevel ;)

trikker bare start i pega, mizar er alligevel dødt og kedeligt, dog er pega ligeså røv sygt.. xD
    • Avalanche wrote:

hvis der er nogen der vil betale for 12 planet flytninger, så skal jeg nok lege lidt med dem, og nuller dem stille og roligt xD
      nasty hit alligevel ;)

trikker bare start i pega, mizar er alligevel dødt og kedeligt, dog er pega ligeså røv sygt.. xD

Avalanche du fortæller at Mizar det dødt...Måske har du ret, men det udelukkende fordi hele Mizar prøver med alle våben at bekæmpe Cartel...Istedet for at hedde Synergi,Nox, The Ex og DFK, så slå jer sammen og skab anti Cartel :loli: :loli:
      Du laver ikke andet end at forsøge at nedlægge Cartel på diverse HH og mass Moon destruktion, men gang på gang når det ikke lykkedes, så whiner du om Mizar er dødt og du ingen grund har til at fortsætte...

Endnu engang tillykke til alle omkring Cartel, som endnu engang beviser de kan snøre hele Mizar
    • DFK..? Aner ikke hvem det er. De kom over ved merge. Så lidt forkert at antage at de er med os.
      Men jeg blev ikke ramt, så jeg kan da være ligeglad. Jeg er miner og kan kun rammes på MD og deff crash.

Og forresten er det en generel sag med at hele DK er dødt. Og om jeg whiner over at mizar er dødt er vel min sag og kan ikke komme dig ved vel?
      Så drop nu dit brokkeri og nyd nu slaget.. Ingen grund til at ødelægge et slag i denne kaliber med uhensigtsmæssigt vrøvl. ;)
    • Ne0 wrote:

Følte du dig ramt, tahmias?

Hvis du er så awesome, hvorfor så gøre det på den nederen måde? Er det fordi du får et kick ud af at tage røven på folk så? Det gør det da kun endnu værre....

Du præsenterer det endda stolt, som om det er "din ting". At være en ***. Det siger vel en del om dig som, når det er det bedste fra din person du har at byde på...
      Om jeg føler mig ramt? af hvad? Hvis folk har/får ondt i røven over noget, der foregår i en eller anden ligegyldig virtuel verden, synes jeg da kun det viser, hvor barnlige alle er herinde. At det på nogen måde skulle vise, hvilken person jeg er i virkeligheden giver ingen mening. Jeg kan kun opfordre samtlige ogamere, som synes det her af en eller anden grund er bedre at bruge tid på det her end facebook farmville, til at få sig et liv - gå udenfor og nyd vejret, nu vi endelig er over 20°. Du kan komme og besøge mig i Nordjylland, så skal jeg nok byde på en øl og hyggeligt selskab - det tror jeg, du har mere brug for end at sidde og føle dig bedre end andre på et online forum for et spil for små børn.

• nydeligt hit? dog ikke.
      Effektivt hit? meget.

ikke så meget at sige til sådan et hit, Mening var jo kun det var geden som skulle ned, jeg selv tager ingen ære fra hittet da jeg blot skulle trykke send.
      det udviklede sig dog til et andet slags hit da flere valgte at holde og der var en mulighed for at tage 5 flåder ned, dog med minus selv.
      At folk stoler blindt på andre spillere som de aldrig har hørt om før er self en god ting. desværre er det bare ikke altid godt at gøre i et spil hvor det gælder om at nakke hinanden.

Hvis folk vælger at stoppe, så må i have en rigtig god sommer, nyd de mens den er her.
      Hvis i bliver så håber jeg self i går efter hævn. Nak gerne min flåde hvis i kan. Så jeg kan nyde en god sommer på rigtige maner.
    • tahmias wrote:

Ne0 wrote:

Om jeg føler mig ramt? af hvad? Hvis folk har/får ondt i røven over noget, der foregår i en eller anden ligegyldig virtuel verden, synes jeg da kun det viser, hvor barnlige alle er herinde. At det på nogen måde skulle vise, hvilken person jeg er i virkeligheden giver ingen mening. Jeg kan kun opfordre samtlige ogamere, som synes det her af en eller anden grund er bedre at bruge tid på det her end facebook farmville, til at få sig et liv - gå udenfor og nyd vejret, nu vi endelig er over 20°. Du kan komme og besøge mig i Nordjylland, så skal jeg nok byde på en øl og hyggeligt selskab - det tror jeg, du har mere brug for end at sidde og føle dig bedre end andre på et online forum for et spil for små børn.

Fedt du dizzer noget du selv bruger tiden på. Både ogame og forum.. Tror du har flere posts end jeg, lille ven, plus du har hermed min tilladelse til at få udleveret onlinetider på min acc inden for den seneste uge, hvor vejret har været godt, så vi også lige kan få bekræftet, at du bruger mere tid indenfor end jeg. :)

Jeg synes det er barnligt at være så grådig, at man er ligeglad med sociale normer og værdier, men bare reagerer på guldpotten foran en...
    • Ne0 wrote:

tahmias wrote:

Ne0 wrote:

Fedt du dizzer noget du selv bruger tiden på. Både ogame og forum.. Tror du har flere posts end jeg, lille ven, plus du har hermed min tilladelse til at få udleveret onlinetider på min acc inden for den seneste uge, hvor vejret har været godt, så vi også lige kan få bekræftet, at du bruger mere tid indenfor end jeg. :)

Jeg synes det er barnligt at være så grådig, at man er ligeglad med sociale normer og værdier, men bare reagerer på guldpotten foran en...
      :D held og lykke med at få bekræftet det - du aner jo ikke, hvem der i virkeligheden sidder på de forskellige accounts. Stadig lige så clueless som dengang jeg rent faktisk spillede. Det er heldigvis længe siden.

• lol. Du tror, du er mere centrum i verden, end du er. Jeg er ligeglad med dig, hvor du spiller og hvilken acc du har. Jeg reagerede på princippet i tage røven på folk. At du derefter tager den personligt på dig, er jo ikke min skyld. Så fortsætter jeg da bare med dig.

Du er ikke den eneste, der læser det her. Tror du jeg skriver til dig? Jeg skriver til alle som læser, og heldigvis er der nogle mennesker, der er håb for endnu, så de sidder bag skærmen og tænker: "han har sgu ret". Og tager det med videre i deres liv. Også uden for ogame.

Tahmias min ven, du er ikke centrum i nogens verden. :)
    • Ne0 wrote:

lol. Du tror, du er mere centrum i verden, end du er. Jeg er ligeglad med dig, hvor du spiller og hvilken acc du har. Jeg reagerede på princippet i tage røven på folk. At du derefter tager den personligt på dig, er jo ikke min skyld. Så fortsætter jeg da bare med dig.

Du er ikke den eneste, der læser det her. Tror du jeg skriver til dig? Jeg skriver til alle som læser, og heldigvis er der nogle mennesker, der er håb for endnu, så de sidder bag skærmen og tænker: "han har sgu ret". Og tager det med videre i deres liv. Også uden for ogame.

Tahmias min ven, du er ikke centrum i nogens verden. :)
      Det er sjovt man skriver så meget, når man er fuldstændigt ligeglad. Jeg håber virkelig ikke, der sidder nogen og tager sig af, hvad der bliver skrevet her på boardet - der er ikke meget fornuft tilbage her.

• //Trikker\ wrote:

at botten endnu engang trækker OGAME.DK ned på et nyt lavpunkt. botten har haft hånden op i røven på thamias, som en anden puppetmaster.
      Nu er du jo en af de gamle drenge i communitiet Trikker, så det undrer mig at du automatisk giver Skumpi hele skylden. Det er jo ikke ligefrem fordi det er første gang tamse har lavet hits af denne etiske standard. Jeg husker faktisk en hel del lignende hits fra bl.a. uni 11. Så hvem der trækker hvem ned kan vidst diskuteres. Det virker i hvert fald meget biased at anskue Skumpi som djævlen der lokker alt og alle i fordærv.

Jeg er overordenligt overrasket over hvor mange der egentlig er overrasket over dette hit. Her er tale om en godt sammentømret gruppe spillere der har spillet sammen længe, og ingen skjul ligger på at de er villige til at bruge tricks som disse for at få deres targets. Kan jeg lide det? Nej. Kunne jeg selv finde på at gøre noget lignende? Aldrig. Er jeg overasket over at se lige netop denne gruppe spille på denne måde (igen)? På ingen måde, og det tror jeg heller ikke de fleste andre er hvis de skal være helt ærlige.