Server merge 2016 Diskussions Tråd

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ne0 wrote:

Toph min flåde står på 2:150:5 planet, skal nok skrotte forsvaret inden...

skrot hele lortet og send ress til mig :beer:

Dejlig at høre i nåede at redde mizar. :biggrin:

hvis det er muligt påtager jeg mig gerne ansvaret for de inaktive i hydra, så kan i andre merge, så kan jeg evt smutte over til jer om et par år :jern:

hmm gad vide om de blå har samme farve i 2 x slowmotion??? måske man skulle teste det :cookie1:
    • Toph wrote:

Ne0 vi kan sagtens lave et kæmpe bang hvis det er :)
      Jeg har mistet tallet på hvor mange gang jeg selv har tilbudt dig det samme - hvilket i øvrigt hele tiden har villet have givet et større bang end dig vs. Ne0.
      Hvorfor er Ne0 lige pludselig god nok til det, når jeg så mange gange ikke har været? :fløjte:

Hvor dejligt det end er at se en lille ændring i planerne, er det stadig en direkte ussel behandling af både spillere og kunder. Folk bør som minimum have et valg mellem deres nuværende speed,og andre speeds, og ikke bare blive givet en stor fed fuck finger samt en besked om at nu ændrer vi lige det mest basale princip du i flere år har opbygget din acc omkring, og der er ikke en skid du kan gøre ved det. :shit:
    • Om hydra <-> draco skulle den ene eller den anden vej kunne man altid diskuttere.
      men hvis der nogensinde skulle ske noget med de førnævnte universer (inden for de næste.. 2-3 år) og det skulle være point-sammenligneligt var det nu det skulle ske.

Er glad for at vi fik det ændret til vores oprindelige forslag.. og meget lettet!
      Kontakt mig via PM, Mail (ArchAngel@OGame.dk)
      Eller skriv en ticket - dem er vi så glade for :)

• Arch Angel wrote:

Om hydra <-> draco skulle den ene eller den anden vej kunne man altid diskuttere.
      men hvis der nogensinde skulle ske noget med de førnævnte universer (inden for de næste.. 2-3 år) og det skulle være point-sammenligneligt var det nu det skulle ske.

Er glad for at vi fik det ændret til vores oprindelige forslag.. og meget lettet!

Det giver ingen mening at samle endgame accounts i et langsomt uni, med mindre der er for at tvinge folk det at bruge MM. 1 mine vil for mig tage 34 dage at samle sammen til i 2x speed. Det samme er tilfældet for rigtigt mange miners i hydra. Så er der sgu ikke meget action i endgame ogame. Og for alle de miners der er tilbage (hvilket er 90% af spillerne) vil det komme til at tage dobbelt så lang tid at samle ress ind til en mine, hver gang de mister deres trans flåde. Ergo, de stopper også til sidst, fordi de kun får bygget en mine hver anden måned. Det er idiotisk, og det kan ikke diskuteres.

Toph, DD og jeg kan alliere os, sidde og klappe hinanden på skulderene og pille os selv i røven, mens alle andre ikke vil kunne indhente os inden for 2-3 år i 2x speed. I 4x speed, ville man på 6-12 nemt kunne stable flåde sammen til at rykke os en efter en. Det er et håbløst tiltag for alle parter i det lange løb og dk's endeligt. Mark my words.

The post was edited 1 time, last by Ne0 ().

• Altså kan se gode og dårlige ting ved det hele.
      Draco er godt pga. 50% til rm og 7 galakser
      Hydra er godt pga 4x speed (Godt fleeter uni) 4x eco (godt miner uni) dog 9 galakser og kun 30% til rm.

Så fra min side af ville det være ligemeget da jeg er 100% raider. Hydra ville nok være bedst så mine rips kunne ramme hurtigere og folk som jeg raider får flere ress samlet hurtigere :)
    • Hvis der nogen sinde kommer en merge igen, må i gerne udsende informationen 2 måneder før at det finder sted.
      Dermed har vi bruger knap 1 måned til at komme med respons på hvad der er besluttet. Så har i meget længere tid til at kontakt de folk der står for det hvis alle er lidt eller meget uening i de ting som er blevet besluttet. Så er i ikke under sådan et tidspres ift. at for gennemført en ændring 2 minutter før LUKKE TID....

Det er total dårlig planlægning, og det burde kunne strammes op!
      A chain is only as strong as its weakest link!
    • Hvor meget jeg end er enig med meningen i din besked Knas, skal vi huske på at teamet udmelder informationerne til spillerne med det samme de bliver givet. Det er helt og holdent GF der laver fejlen (igen, og igen, og igen, og igen), og GF er jo notorisk ringe til at indse fornuften i at holde spillerne tilfredse.
    • Toph wrote:

Altså kan se gode og dårlige ting ved det hele.
      Draco er godt pga. 50% til rm og 7 galakser
      Hydra er godt pga 4x speed (Godt fleeter uni) 4x eco (godt miner uni) dog 9 galakser og kun 30% til rm.

Så fra min side af ville det være ligemeget da jeg er 100% raider. Hydra ville nok være bedst så mine rips kunne ramme hurtigere og folk som jeg raider får flere ress samlet hurtigere :)

Draco er kun i live, fordi den eneste rigtigt effektive raider der er, er dig, og du er inaktiv. Havde du spillet ogame, i stedet for at lave what ever, så havde draco været nede på 20 aktive spillere. Så snart IQ er aktiv i u1, flygter spillere også i FM. Ingen gider miste noget, når det tager 100 år at samle det sammen igen. Det er logisk.
    • KaptajnKnas wrote:

Hvis der nogen sinde kommer en merge igen, må i gerne udsende informationen 2 måneder før at det finder sted.
      Dermed har vi bruger knap 1 måned til at komme med respons på hvad der er besluttet. Så har i meget længere tid til at kontakt de folk der står for det hvis alle er lidt eller meget uening i de ting som er blevet besluttet. Så er i ikke under sådan et tidspres ift. at for gennemført en ændring 2 minutter før LUKKE TID....

Det er total dårlig planlægning, og det burde kunne strammes op!

Vores CoMa havde sendt os en besked om at vi skulle have en merge snart, og at vi skulle sende ham vores forslag indenfor ca. 4 dage, derfor var der ikke tid til en afstemning på forum :)

Vi vidste først præcist hvornår det var da det skulle annonceres, vores forslag var sendt men kun 1 af dem blev brugt og resten fandt de selv på, så kontaktede vi dem for at lave det om sådan som vi havde foreslået det fordi det var det der var det bedste og nu er det lykkedes os i sidste sekund :)

Det er ikke os der har planlagt det dårligt, men GF der ikke giver os besked om det noget tid før. Jeg håber vi får besked noget tidligere når det næste merge kommer :)
    • ErikFyr wrote:

Vores CoMa havde sendt os en besked om at vi skulle have en merge snart, og at vi skulle sende ham vores forslag indenfor ca. 4 dage, derfor var der ikke tid til en afstemning på forum :)

Vi vidste først præcist hvornår det var da det skulle annonceres, vores forslag var sendt men kun 1 af dem blev brugt og resten fandt de selv på, så kontaktede vi dem for at lave det om sådan som vi havde foreslået det fordi det var det der var det bedste og nu er det lykkedes os i sidste sekund :)

Det er ikke os der har planlagt det dårligt, men GF der ikke giver os besked om det noget tid før. Jeg håber vi får besked noget tidligere når det næste merge kommer :)

@ErikFyr. Min besked er også ment mod de lidt "Højere Magter", Ved godt at i som team her på DK forum gør et kæmpe stykke arbejde, og det fortjener også ros!! ;)
      Men lidt som DD siger: Det er ikke første gang at de er lidt langsomme, men at det er op til flere gange nu. Dermed må de vil på et eller andet tidspunkt snart lære at de skal være lidt hurtigere ud af de starts hullerne...
      A chain is only as strong as its weakest link!
    • tbo wrote:

Super godt! Godt gået danske admin team!

Er der nogen der har en top5 fra Io og Leo, i total point og mili - eller noget lignende.
      Er bare nysgerrig ;)

//madfrankie

Mange tak, vores CoMa skal også have en tak for at føre beskeden videre så det kunne blive ændret :D

Har de her links med hvor man kan se toplisterne i IO og Leo :)

IO:
      ogniter.org/dk/394/ranking/1/0

Leo:
      ogniter.org/dk/530/ranking/1/0
    • Dark Depresion wrote:

Hvor dejligt det end er at se en lille ændring i planerne, er det stadig en direkte ussel behandling af både spillere og kunder. Folk bør som minimum have et valg mellem deres nuværende speed,og andre speeds, og ikke bare blive givet en stor fed fuck finger samt en besked om at nu ændrer vi lige det mest basale princip du i flere år har opbygget din acc omkring, og der er ikke en skid du kan gøre ved det. :shit:

Ja, det var det valg af speed jeg gik ind for, som dog så ikke blev til noget. Point forskelle er selvfølgelig også en del af grunden, men havde selv mere set f.eks uni1, draco og hydra som targets - så ville speed være folks valg. Men det er virker bare heller ikke optimalt, men bedre end intet valg af speed.

Må indrømme at jeg har en svaghed for den her musik - Kontakt Support OGame reglerne