Server merge 2016 Diskussions Tråd

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Toph wrote:

altså jeg har intet imod merge, hellere der kommer merge end ikke, jeg spillede gerne i 4x speed så længe jeg fik et merge.
      Forstår ikke hvorfor så mange whiner over at blive smidt lidt rundt, er jeg den eneste som er træt af at der kun er de samme 25 aktive spillere i hvert uni?
      Igen stod det til mig så blev hydra og uni1 smidt ind i draco, og Io, leo og nekkar blev smidt over i mizar.
      Men nu vil jeg jo også kun merge for at skabe mere aktivitet. Jer som whiner 100% igennem hele merge, whiner i ikke bare for at gøre det? "opmærksomheds søgende"
      altså hvis jeg skulle gå fra 2x speed til 4x speed hvad er problemet? vi snakker om en skide tilpasning. det lyder som om hele jeres ogame verden går ned.

Giver jer ret i at mizar til uni1 er helt hul i hoved pga den store points forskel.
      Men igen, et inaktivt uni eller et uni hvor man skal kæmpe lidt.

Det jo altsammen meget godt og belejligt for dig Toph på den måde beholder du jo både din Draco acc og Mizar acc, det ændre dog ikke på det at folk der har oprettet kontoer i 1xSpeed gerne vil være der, fordi vi har ikke tiden til at side og holde øje hele tiden og jeg har ikke noget problem som ´Ice man´ med at vente 2 timer på et angreb.

Så kan jeg kaldes whiner :crying: osv. men ville den bedste løsning så ikke være at smide IO Leo og Uni1 sammen? Vi alle sammen 1xSpeed og jeg har ikke noget problem med at blive smidt ind til kæmperne - som bare til sammenligning med Mizar er endnu længere foran gennemsnittet i IO.

Min pointe er bare at 1xSpeed uni's meget gerne må forbliver 1xSpeed :squint:
    • KingOfDraconien wrote:

bah wrote:

hvad med at lade Hydra og Draco mødes på midten i et 4x økonomi og 2x flåde. det er vel helt fint?

Eller.
      draco+ hydra i 3x fart
      mizar+leo i 4x.

så kan de igen slås sammen om et års tid. så har mizar og leo indhentet noget af forskellen.

det sammen kan så ske med nekkar og orion om 2 år

Hvad er det Leo har gjort jer i Mizar? :confused:
      Jeg tænker bare siden de skal tvinges til at gå fra 1xSpeed til 4xSpeed? :down:
      Du ender jo ud med det samme problem bare den anden vej rundt, de fleste i Leo gider jo ikke spille mere end 1xSpeed, og i hvert fald ikke en 4xSpeed.
      Så hvorfor holde dem som gidsler - det et perfekt merge mellem IO og Leo som det ser ud nu :squint:
      min fejl, jeg så Leo som 3x fart ;)
    • Hvorfor er det vi bruger så megen tid på at mundhugges i denne tråd.
      Faktum er og det tror jeg alle er enige om at mizar -> uni1 er noget skrald. Jeg er ekstrem ked af den beslutning fra GF's side, da det vil betyde at min account's levetid er talte.
      Dog venter jeg lige og ser tiden an, måske har det danske team fået GF i tale.

og Toph. Du ville kede dig selv ihjel i et 1x speed uni, så drop dine tanker om at der whines og der intet problem er.
      Du har dit på det rene, vi i mizar har ikke. Men lad os da håbe at du en dag bliver tvunget ind i et 1x speed uni, så ser vi dine kommentare herefter.
    • sikker på de fleste fra mizar sletter deres konto ... hvis de bliver tvunget til 1 * speed

den helt store fejl her er at alle merge fra alle unier skal ha flere valgmuligheder .. og ikke kun en mulighed ... det er helt klart her filmen knækker ... :pille:
    • Det er med stor glæde, at jeg kan præsentere den nedenstående merge plan, der erstatter den gamle merge plan. Den officielle tråd vil blive opdateret hurtigst muligt. Jeg kan fortælle så meget som, at denne merge ændring gik igennem 2 min. før deadline (kl. 18), og var lige på vippen til at gå i vasken. Det lykkedes, så vi håber, at flest muligt er tilfredse med planen. Desværre kan vi ikke altid gøre alle glade, men dette giver langt flere muligheder, end det før var tilfældet.

Exodus 1:
      (108) Hydra

Target 1:
      (104) Draco

Exodus 2:
      (109) Io
      (112) Leo

Target 2:
      (113) Mizar
      (1) Univers 1

Board Rules | Game Rules
      Questions? PM me
      Mail at Unixion@OGame.Dk
    • Unixion wrote:

Det er med stor glæde, at jeg kan præsentere den nedenstående merge plan, der erstatter den gamle merge plan. Den officielle tråd vil blive opdateret hurtigst muligt. Jeg kan fortælle så meget som, at denne merge ændring gik igennem 2 min. før deadline (kl. 18), og var lige på vippen til at gå i vasken. Det lykkedes, så vi håber, at flest muligt er tilfredse med planen. Desværre kan vi ikke altid gøre alle glade, men dette giver langt flere muligheder, end det før var tilfældet.

Exodus 1:
      (108) Hydra

Target 1:
      (104) Draco

Exodus 2:
      (109) Io
      (112) Leo

Target 2:
      (113) Mizar
      (1) Univers 1

Jeg har også fået det at vide og min post er opdateret :P

Lad os allesammen sige tak til Azathor også, vi er ikke de eneste der gjorde det muligt :D
    • U1 kommer ofte til at føles som endestation/skraldespand... hvilket det absolut ikke er.

Det er et CLASSIC univers med alt hvad dertil hører plus/minus nogle ændringer. Det gør ikke U1 til hverken mere eller mindre kedeligt end ethvert andet uni - bare spilles det med andre udfordringer. Vi godt lige tilføje at selvom man besidder en stor konto, så behøver det ikke have en indflydelse på mulighederne - kun er udfordringerne lidt større. Min U1 konto er oprindeligt merget fra UNI6 og har stået stille sammenlagt i over tre år, hvor den ikke var i spil.

1 SPEED that's all
      [Head] the only true HeadHunter alliance in UNI1
      Nu som professionel Ogame board SPAMMER - måske som gæstespiller ;o)
      409 HOF i DK: UNI2 = 92, UNI6 = 303, UNI8 = 14
      En HOF per kalenderdag hehe

Sagt af BonKfish: Hvis dette var ludo, kan man vel godt sige jeg er blevet slået hjem
      Sagt af mr IQ: Nu hvor alle maskerne er faldet af, så glor jeg på et fjæs jeg ikke kender...
    • fantastisk arbejde ... det er klasse det der .. :hail: tak til teamet for veludført arbejde

hmmm jaa ikke optimalt at gå ned på 2 gange speed for hydra ... eneste store minus som jeg ser det... desværre det samme der skete på us .. de skal også ned i speed :wacko: