Server merge 2016 Diskussions Tråd

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Dark Depresion wrote:

Unixion wrote:

Hvis det blot var så simpelt! Vi har jo haft foreslået noget lignende, som der er blevet skrevet her i tråden, men de har overhovedet ikke lyttet til os.
      Og måske er det netop derfor vigtigt at vi som spillere bakker op om én plan vi selv strikker sammen.
      Jo mere enige vi er med hinanden, desto sværere bliver det for GF at nægte sandheden og fornuften når de modtager denne besked "se, folk står sammen om ikke at kunne lide jeres ide, men her har vi gjort alt arbejdet for jer, og fundet et bedre alternativ vi alle kan blive enige om".

Vores største ønske var at dele merge opgaven med vores community, men det blev nægtet af GF, hvorledes vi selv strikkede noget sammen.
      Jeg har allerede sendt en sådan besked afsted, der dog er noget mere uddybet, så mon ikke det giver en reaktion.

Board Rules | Game Rules
      Questions? PM me
      Mail at Unixion@OGame.Dk
    • bare gør som på us ... gi os muligheden for at vælge mellem 2 unier ... 1 * speed 1 * eco .. eller 2 * speed og 4 * eco .. frit valg hvilket uni i vil ind i .... man kan ikke bare kaste et 1* speed og 1 * eco over alle de spillere som netop aldrig gider spille slowmotion ogame mere ... så har folk en valgmulighed ... og 2 * en mellemting af alting ...
    • Ressei wrote:

Mizar er vel nok det mest aktive Uni DK pt. har. Så forstår ikke meningen med at vi skal ind og spille sneglefart... Det mest oplagte ville være og merge Leo+Io+Mizar hen i 2x speed, eller i det mindste give muligheden for at man selv kan vælge hvor man vil hen, 2x speed (target : Mizar eller Leo) eller 1x speed (u1)

Ser ikke hvordan det er det mest optimale at to 1xspeed uni's skal gøres til 2xspeed fordi Mizar efter sigende er mest aktivt.
      Ville det mest optimale så ikke være at merge Draco, Mizar og Nekkar så kunne i hugge sammen med jeres 2xspeed
      Så kunne vi i IO og Leo hygge sammen for os selv i et dejligt 1xspeed uni?

EDIT!!!

ErikFyr wrote:

1. Det ved vi ikke noget om, vi kom med forslag til GF men det der var ikke en af vores forslag :)

2. De vil blive mistet vil jeg tro fordi det er Leo's indstillinger der vil gælde :)

3. Der bliver givet gratis planet flytning hvis din planet kommer til at ligge over 30 solsystemer væk end der hvor den lå før :)

Så vi kommer til at gå i minus på vores planeter? :blink: - det giver da ikke nogen mening?! :confused:
    • ice man wrote:

bare gør som på us ... gi os muligheden for at vælge mellem 2 unier ... 1 * speed 1 * eco .. eller 2 * speed og 4 * eco .. frit valg hvilket uni i vil ind i .... man kan ikke bare kaste et 1* speed og 1 * eco over alle de spillere som netop aldrig gider spille slowmotion ogame mere ... så har folk en valgmulighed ... og 2 * en mellemting af alting ...

Jeg kan fortælle dig, at idéen er blevet mødt med stor kritik, da folk synes Io og Barym skal udelades fra Uni 1, at Pega er for "langsom" som eneste speed uni, og at der mangler en tredje mulighed. Men de har fat i noget af det rigtige, såfremt de sidste småting bliver justeret til :)

Board Rules | Game Rules
      Questions? PM me
      Mail at Unixion@OGame.Dk
    • Unixion wrote:

N1xorn3m3s7s wrote:

men hvad skete der med snakken om et nordic merge mellem universer ?

GF afslog. Jeg er BA i .no, og vi forsøgte at "udnytte" denne merge runde til et nordic merge, men "det er ikke muligt".
      Øv... havde ellers løst speed problemerne.... og man havde fået flere aktive spillere sammen... dvs mere konkurrence... dvs mere MM... dvs flere penge til GF (hvis man skulle sælge den til dem)

men men men er spændt på at se hvad der sker hoper på vi i hydra beholder x4 dog...
    • ErikFyr wrote:

Men vil folk hellere spille 4x speed end 2x speed, 2x speed er mere roligt så flere har en chance for at følge med :)

Jeg skal ikke kunne sige, hvad "folk" vil. Men vi er i hvert fald mindst en alliance i hydra, der godt vil blive i 4x speed. Kan forestille mig det samme er tilfældet for EC, der valgte 4x speed sidst der var merge, samt de mindre spillere, der kan bygge deres nye accs op langt hurtigere.
    • Unixion wrote:

ice man wrote:

bare gør som på us ... gi os muligheden for at vælge mellem 2 unier ... 1 * speed 1 * eco .. eller 2 * speed og 4 * eco .. frit valg hvilket uni i vil ind i .... man kan ikke bare kaste et 1* speed og 1 * eco over alle de spillere som netop aldrig gider spille slowmotion ogame mere ... så har folk en valgmulighed ... og 2 * en mellemting af alting ...

Jeg kan fortælle dig, at idéen er blevet mødt med stor kritik, da folk synes Io og Barym skal udelades fra Uni 1, at Pega er for "langsom" som eneste speed uni, og at der mangler en tredje mulighed. Men de har fat i noget af det rigtige, såfremt de sidste småting bliver justeret til :)
      well tror samtlige i cartel på mizar sletter deres konto hvis vi bliver låst i et 1 * speed uni ... så i sidste ende kommer GF til at miste en masse $$$$ hvis det sker ... og tror rigtigt mange har det på samme måde ... de gider ikke spille 1 * speed mere ... og slet ikke med uni et der er så mega langt foran ... point mæssigt
    • ice man wrote:

Unixion wrote:

ice man wrote:

well tror samtlige i cartel på mizar sletter deres konto hvis vi bliver låst i et 1 * speed uni ... så i sidste ende kommer GF til at miste en masse $$$$ hvis det sker ... og tror rigtigt mange har det på samme måde ... de gider ikke spille 1 * speed mere ... og slet ikke med uni et der er så mega langt foran ... point mæssigt

Mit svar var rettet mod situationen i .us

Men jeg ville da helt sikkert også have slettet min account, hvis jeg havde en i Mizar, og jeg blev tvunget ind i Uni 1. GF er i hvert fald ved at skyde sig selv i foden, men lad os da håbe, at de når at ændre mening.

Board Rules | Game Rules
      Questions? PM me
      Mail at Unixion@OGame.Dk
    • well situationen i US er også endnu mere spidset til end den er i dk ... der er 8 10 unier unier der bliver merged ... så 2 muligheder er alt for lidt derinde også ... men i de mindste får vi en valgmulighed ... og det håber jeg også de indser vi har brug for her i dk .... ja jeg håber også de får lavet nogle flere muligheder .. så de fleste er tilfredse ... svært at gøre alle glade ... meeen som det ser ud nu er det håbløst !! :dash:
    • Dette er lettere sindsygt!
      Det er desværre for sent idag, men der er tydeligvis sket noget helt forkert inde hos GF. Derfor har jeg også tænkt mig at hive fat i Azathor første ting i morgen tidlig.
      Jeg vil gøre alt i min magt for at få ændret dette!

Der er desværre ikke meget mere jeg kan sige i situationen. Håber på jeg kan få nogen resultater..!
      Kontakt mig via PM, Mail (ArchAngel@OGame.dk)
      Eller skriv en ticket - dem er vi så glade for :)

• så os på Mizar skal ned og køre slowmotion imod folk der har langt flere point end os og kæmpe imod mr IQ ????
      den sidste update jeg så på den flåde er
      Small Cargo 392.802

Light Fighter 2.043.828

Heavy Fighter 260.009

Cruiser 222.180

Battleship 102.352

Bomber 5.509

Destroyer 55.687

Battlecruiser 56.730

og kamp tec på 19-18-18

(psst Cartel prøv at simme jeres 5 største flåder imod det skidt der :P)

desuden kan det største aks hit på mizar (hvilket bestod af 9 af de største flåder i uniet og en enkelt rip fra nr 10 spiller)
      kun lige snige sig op på en 6 plads på solo hits i uni 1.

for ikke at nævne at mr IQ har
      49,029,278 militær point, imens at Madfrankie (der ligger nr 1 på Mizar) har 28.061.466 totale point

for slet ikke at nævne at IQ har ødelagt 174,428,402 militære point, nr 2 i uni 1 (Seppuku) har smadret 75,912,945
      top 50 i militær point i Mizar har lige nu 175.860.442 point TILSAMMEN

hvis vi så også lige skal sammenligne de flåder med hinanden, så fortalte jeg før at mr IQ har ca. 49mio militær point, hvilket svare til Mizar's top 6 militær point lagt sammen (i alt 49.188.964)
      derfra kan vi udlede at selvom vi samler Mizar's 5 største flåder, så har vi ingen chance for at nakke deres største spiller.

_________________________________________________________________________________________________________
      dertil kan jeg kun sige en ting.

HVIS min Mizar konto kun kan komme til uni 1, så trykker jeg slet og det vil blive mit endelige i ogame, da jeg har valgt at slette/lade gå inaktiv mine .en .org og .de konti for at fokusere på mizar.dk
      nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug
    • I glemmer det faktum at det er IQ.... Lige møj hvilken primjolle han styrer er promillen den samme... Skål skipper!!

Anyways så jeg gerne at draco kom til hydra... Er blevet gammel og hjertet kræver sq det slår ved en bestemt takt....
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
    • Unixion wrote:

Det er desværre IKKE en mulighed at lave et nyt univers som target univers. Target universer kan kun være allerede eksisterende universer, og der kan ikke ændres på nogle af de eksisterende universers specifikationer.

Løsningen er vel i så fald at lave et nyt univers med de specifikationer det så skal have, som så bliver target? Det kan vel ikke være så svært ;)

EDIT: rettede lige fra Exodus til target

The post was edited 1 time, last by seawar ().

• tpniels wrote:

Jeg har det lige som Mr. IQ

Jeg spiller 1 x speed (altså NORMAL hastighed - ikke slowmotion :-))

Og jeg gør det fordi jeg er for gammel til at kunne følge med hvis det bliver hurtigere. Det konstaterede jeg allerede da Uni 10 blev oprettet for en menneskealder siden...
      Men folk der kan spille 2 speed skal vel heller ikke presses ind i slow speed.... :P
      Vel og mærke slow speed hvor nr. 1 har 3 gange så stor acc :P

DKS BEDSTE OGAMER: KEJSER-G