Hydra Haunted Over and out.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Hydra Haunted Over and out.

Hej Alle Venner som fjender

Det har været under optræk længe. Jeg prøvede, at få folk til at stå sammen, tiggede og bad og fik da også lidt gang i spillet igen, meen viljen var der bare ikke mere. Tror alle kender til det. Meget havde nok også noget at gøre med nogle mistede konti og lidt for meget MM/push.

Mener stadig den dag i dag, at MM har ødelagt spillet. Man kan købe sig til 1 pladsen. Jeg er ikke hellig, men har brugt det selv. Det gør det lidt nemmere at fjerne et grimt forsvar :)

Til RR.

Det er ikke meget, man har set noget til jer, før LCM kom ind hos jer. Han er nok den, som jeg har størst respekt for.
      Nu skal man ikke skære alle over 1 kam. Men enten er i meget heldige, eller også virker jeres RSS. Synd at I kan spille uden det.

Lusia : God vind med de inaktive. Det du er bedst til. Hvis man kunne købe aktier i gameforge, så ville jeg købe dem kun pga dig :)
      Joeking : Ved ikke hvor god du er, men pushet blev du
      LCM : Godt arbejde du har lavet, hatten af for det.
      Inmate : Har sgu aldrig rigtigt tilgivet dig for den første ninja, som du lavede mod ikaros og mig. Dog var det nok mere ham, der trak, der var svinet bag det hit. Men jeg ved, at du kan spille, og du har vist det mere end 1 gang.
      Baron : ja, er der noget andet at sige - du har det hele i munden? Spille kan du ikke.

Resten af RR kender ikke så meget til jer, og har aldrig set noget fra jer.

All in

Tak for den gode tid vi fik sammen. Vi havde det sgu meget sjovt i starten, men som tiden gik og folk mistede lysten, var det mere pligt end lysten til at logge på og spille..

Zyber : Du er en fantastisk mand. Jeg er dælme glad for at have lært dig at kende. Håber vi kan finde et andet spil/hoppe og dele skype med :)
      Bageren : Du er sgu altid god underholdning og har en fed spille stil.
      Sparta : Kors hvor har der været gange, hvor jeg kunne have slået hovedet ned i maven på dig :) Det er ikke altid, vi har været enige om tingene.. men du er en fed gut og et godt menneske.
      Milord : Jeg håber, at du får det bedre. Pas på dig selv, gamle dreng.
      Spacey : Søg ind hos GO og lær GO, hvordan en GO skal være. Så kan det være, at folk som poxxis blev smidt ud af spillet for altid.
      Sir F : Pas på stress gamle. Kender det, har selv været der.
      Skumpi : kender dig ikke, men vi fik da lavet lidt sammen her til sidst.
      Dværgen : Fede kommentarer og historier du kan brygge sammen. Dem kommer man sgu til at savne.
      IQ : En fornøjelse at have lært dig at kende, "there can only be one"
      Bammer : Fik endelig lært dig at FS ordenligt :p men du skylder stadig en gang bøffer :)
      Welander : Husk safeprobe..

Til vores deut Sponsorer

Tak for alt det som i har leveret igennem tiderne. Uden jer havde flåderne nok rustet op i garagen.

Til de 12 årige knægte. :growup: Her skal der refereres til nogen af ALL FM medlemmer, dog med undtagelse af "thejoker": tak for kampen, godt med lidt aktion her til sidst.

Poxxis. Tak for alle dine beskeder. Jeg sætter virkelig pris på dem, for sjovt nok hver gang man havde nakket dig, så kom der ubehagelige beskeder til mig fra en anden ip adr. Hvis det ikke er dig, så må du undskylde. men hyg dig nu med din B.. Kan du klare dig uden? Du har ikke brugt den siden, du er kommet tilbage igen, men holder GO øje med dig nu ???

/Caramoon

Flyttet fra løs snak Hydra til farvel tråde. - A Wild Mouse

Jf. 2.10.1: Beskyldninger om regelbrud.
      Advarsel givet - Chixls
    • Sjovt som sådan en 1,5 milliard over 2 uger konstant skal hives frem i lyset, er det så hårdt for jer, at jeg fik den lille klat ress af settlers på min i oktober 5,7 million point konto, som LCM nu sidder på?

Synd du stopper, og synd du hater så meget, det er nu så unødvendigt i mine øjne.

*edit

ej at glemme, god fornøjelse med RL, og tak for kampen, selvom den slutter en smule for tidligt efter min smag.
      (⌐■_■)=︻╦╤─ ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ Keep Your Fleet Where i Can See It

(ง ͠° ͟ʖ ͡°)ง This is our chat mods (ง ͠° ͟ʖ ͡°)ง (ง •̀_•́)ง Yeah beat it! (ง •̀_•́)ง

The post was edited 1 time, last by JoeKing ().

• Det er en skam at du stopper, men du ønskes alt held IRL :beer:

Du har været en farlig nabo, men også været med til at holde lidt liv i Hydra så tak for det :biggrin:

Til gengæld så er det ikke så fedt indirekte at blive beskyldt for at snyde, bare fordi man kommer on inden du rammer :growup:
    • Caramoon, Hvorfor skulle jeg gide at bruge min tid på at bruge anden ip for sat svine dig til? og hvorfor tror du lige det er mig?????
      at beskylde folk er ikke særlig nice men du er trods alt en ALL IN spiller og i har en tendens til bare at lukke skidt ud.

Men self må det også være hårdt, at man udråber sig til Ogame's Elite og får så mange bank at man må Krybe ud af spillet. du er lige som Blege ben der stikker af fra ALL IN fordi du selv kan se i får så mange tæsk i den krig... Hvis du ikke vær en FM rytter havde du måske kunne gøre en forskel på det slag i dag. RR har så meget mere klasse end ALL IN nogen sinde får. fordi de kan holde sammen. og ikke lader sine venner i stikken og kun tænker på dem selv... Også grunden til i får bank..

når alt dette er sagt er jeg lige glad med hvad du tænker om mig og hvad du tror jeg har gjord...
      Og uanset hvor meget du ønsker at Spacy kommer i teamet og giver mig BAN for livet. ville dette ALDRIG ske.

Trust me Teamet har gjord med de kunne for at få mig ned med nakken. Jeg står her endnu, og jeg går først den dag jeg selv vælger det,

Men af lige vel skal du have et GLwRB af dit IRL liv her fra. og håber det bliver godt for dig uanset hvor meget du hader mig..
      Kaos, panik og uorden. Mit arbejde her er gjort
    • Caramoon i lige måde og tak for tiden der gik, det var rart at lære dig at kende , og ja skal passe på mig selv så det var grunden til at min account stod så meget i fm til sidst..... god vind fremover i rl.

Milord

:beer:

Never to old to play, others says something else.

Peacemaker was here

• Kan godt lide at se vi har gjort indtryk på dig i ALL FM :D Men er skam du stopper!

Og kan også godt lide at se du kun tror det er noget af allyen der har været med til alt det her :P Kan så sige at der foregår lidt mere end der kommer ud til folk uden for allyen :)

Men god vind fremover! Vi håber du kommer igen! :)
    • Ku sige mange ting om det der blir lukket ud fra nogen i tråden, men det vil jeg sq ik...

Sørgeligt at se endnu en af gutterne tjekke ud...

Det har været en fornøjelse at dele alt for meget tid med dig mate...

Vil rejse en statue i dit minde i de hellige haller sammen med alle de andre af dværgens mates der er draget bort....

Der vil være hanerne vil være åbne for alle i b baren... Sq os R R... Fordi dværgen sq er så omgængelig som han er...
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
    • Ja en stærk flåde spiller var du ihvertfald!
      God Vind Irl herfra :beer:
      ...In bunkers deep beneath the earth, in a red zone in Russia and
      South East Asia, a sleeping Army awaits your call. They are the
      Marked of Kane. They
      are devoted to the prophecy and sacrificed their minds and bodies to
      our cause. Half human, half machine, they have been dormant since the
      end of the Second Tiberium War. They need but one thing: someone to give
      them purpose, someone to give them life!...
    • Tak for spillet Caramoon.... Vi har jo spillet sammen i Draco, og været anonyme sammen i Hydra :biggrin:
      hvor om alting er så er du en skilled spiller... men i fik altså tæsk af en flok teenagere der ikke havde respekt for at komme i seng om natten!

og godt jeg ikke var en del af ALL IN.... så havde jeg også fået WUPT MY ASS! "Must sleep...must sleep" :tunge:

folk har forskellige spillestile, den måde med at gå i FM og gå ud af FM for så at gå i FM igen var ikke særlig konstruktivt for spillet... dog nødvendigt!

hyg dig IRL.... er selv på vej i denne retning :twoup:

Chixls... hvor er det at tonen ikke bliver holdt?? kan du ikke være sød og "mind your own bussiness" :love: du skal nok få "tv tid"....
      Videre imod nye mål.....
    • sjovt som du stopper lige efter et større slag på en all in spiller, og hvor det ser ud til at r r kan gå hen og blive vinder af krigen.
      på den måde kan du retfærdiggøre at du aldrig har tabt en krig i hydra.

det stinker af at du stikker halen mellem benene :bræk:

God Vind Irl herfra
      ogame.de?refId=122+100368