Beancake12 - The End

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Beancake12 - The End

Yo Andro og andre der ude!

Jeg må desværre tage min afsked. Det er efterhånden nok tydeligt at min aktivitet har været så godt som fraværende siden midten af december. Først var det tiden der forsvandt og senere lysten til at vende tilbage. Spillet har igennem en periode fyldt godt i mit liv, og jeg har flyttet bjerge og sat store spor i universerne Capella og Andromeda. Jeg vil gerne takke de top-rangerede spillere der har hjulpet mig til at gøre alt dette muligt. Uden deres hjælp havde jeg aldrig nået de højder jeg kom til! Der ud over vil jeg sige tag til in game venner og alliance medlemmer, i har alle bidraget til at jeg har fået en enorm god spil oplevelse. Selv Elton og Jims3, der ellers har gjort sit for at ødelægge en hver mulig auktion har på samme tid givet anledning til rigtig mange god grin.

Tak for denne gang. Jeg nød det fra først til sidst, men en hver god tur har en ende.

Beancake12 [EVIL] Over and out.
    • Øv. Det er jeg da ked af at høre.
      Fantastisk hvor meget du har rykket dig siden jeg lærte dig at kende, både med spilforståelse men også med point.

Skriv endelig hvis du en dag kommer tilbage. Så skal jeg med glæde hjælpe med boost eller måske en ny konto hvis det kan fremtrylles.
    • Selv tak! Den dag du skånede min flåde må siges at være et af de større vende punkter i karrieren. Og nok også den eneste gang jeg har været på så dybt vand. Så en god lærestreg kan gøre underværker, fik vi bevist :)

Jeg skal med glæde lade høre fra mig hvis jeg vender tilbage! God vind og tak for alt! :D
    • trist læsning.. du gav lidt liv til universet, jeg håber at du kommer tilbage igen. og skulle det ske, så smid mig en pm, så ryger der noget i din retning..

held og lykke med RL :)

[Head] the only true HeadHunter alliance in UNI1
      HOF-count: Stopped counting loooong ago :D

STOP Whining og registrer jer på testserveren i stedet!!
    • Øv trist en af de få aktive forlader universet :( Hvad sker der med kontoen, bliver den givet videre, sat i langtids FM eller GB-hit + slet?

Hvis du kommer tilbage kan du sikkert også skrive til mig. Jeg overvejer selv at stoppe men synes ikke min konto skal gå til spilde. Du vil i mine øjne være en værdig overtager :)
    • Tusind tak alle sammen! :biggrin:

Jeg har arvet konto og tilhørende flåde videre og håber på at se den gamle flåde med luft under vingerne snarest muligt igen! Det nye konto navn er Mertis, resten må i selv finde ud af :)