Bageren[All in] & Caramoon[All In] -vs- noob[] ~(TD: 496,89 M)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Bageren[All in] & Caramoon[All In] -vs- noob[] ~(TD: 496,89 M)

Ligger også under krigs tråden

Angriber Bageren
      Våben: 160% Skjold: 160% Pansring: 160%
      St. Trans............ 500
      Rip............ 15

Angriber Bageren
      Våben: 160% Skjold: 160% Pansring: 160%
      Destroyer............ 1

Angriber Caramoon
      Våben: 180% Skjold: 170% Pansring: 180%
      Rip............ 335

Forsvarer noob
      Våben: 150% Skjold: 130% Pansring: 180%
      L. Trans............ 14
      St. Trans............ 12.154
      L. Jæger............ 37.426
      St. Jæger............ 3
      Krydser............ 355
      Slagskib............ 677
      Kol. Skib............ 15
      Recycler............ 6.221
      Spio. Sonde............ 39
      Bomber............ 90
      Destroyer............ 25
      Rip............ 2
      L.Laser............ 248

Angriber Bageren
      St. Trans............ 0 . . . . . .(Tabt: 500)
      Rip............ 15 . . . . . .(Tabt: 0)

Angriber Bageren
      Destroyer............ 1 . . . . . .(Tabt: 0)

Angriber Caramoon
      Rip............ 335 . . . . . .(Tabt: 0)

Forsvarer noob
      L. Trans............ 0 . . . . . .(Tabt: 14)
      St. Trans............ 0 . . . . . .(Tabt: 12.154)
      L. Jæger............ 0 . . . . . .(Tabt: 37.426)
      St. Jæger............ 0 . . . . . .(Tabt: 3)
      Krydser............ 0 . . . . . .(Tabt: 355)
      Slagskib............ 0 . . . . . .(Tabt: 677)
      Kol. Skib............ 0 . . . . . .(Tabt: 15)
      Recycler............ 0 . . . . . .(Tabt: 6.221)
      Spio. Sonde............ 0 . . . . . .(Tabt: 39)
      Bomber............ 0 . . . . . .(Tabt: 90)
      Destroyer............ 0 . . . . . .(Tabt: 25)
      Rip............ 0 . . . . . .(Tabt: 2)
      L.Laser............ 0 . . . . . .(Tabt: 248)

Forsvarer noob ødelagt.

Angriberen har vundet denne kamp
      Bytte: 33.369.529 metal 486.755 krystal og 15.368.492 Deuterium.

Angriberen tabte totalt 6.000.000 enheder.
      Forsvareren tabte totalt 490.891.000 enheder.
      På rumkoordinaterne ligger der nu 91.251.900 metal og 52.558.500 krystal.

-= Resultat =-
      (Under forudsætning af at angriberen fik ruinmark)
      Angriber har fået: 187.035.176
      Angriber har totalt tabt: 6.000.000
      Forsvareren har totalt tabt: 490.891.000
      Total skade: 496.891.000

Din(e) 9.000 Recycler(e) har en samlet kapacitet på 180.000.000.
      Ruinmarken på bestod af 52.558.800 metal og 91.251.900 krystal.
      Du har samlet
      52.558.800 metal og 0 krystal.

- Næste raids -
      16.684.764 metal 243.380 krystal og 7.684.246 deuterium.
      8.342.382 metal 121.690 krystal og 3.842.123 deuterium.
      4.171.191 metal 60.845 krystal og 1.921.062 deuterium.
      2.085.603 metal 30.425 krystal og 960.531 deuterium.
      1.042.805 metal 15.214 krystal og 480.266 deuterium.

Avanceret balance
      Angriber har tabt......profit..........difference
      3.000.000..........156.948.174.........153.948.174
      3.000.000...........53.516.809..........50.516.809
      0...................30.256.720..........30.256.720
      --------------------------------------------------
      Summary: ..............................234.721.703

Forsvarer har tabt.....profit..........difference
      301.545.000..................0........-301.545.000
      172.319.000..................0........-172.319.000
      17.027.000...................0.........-17.027.000
      --------------------------------------------------
      Summary: .............................-490.891.000

• Op på hesten igen Noob, det er da et hurtigt RB og fs nu ordentligt frem over :)

og tillykke med profitten.

taget ud fra snik/snak tråden som er lukket.

Nu kommer der nok en masse ikke så sjove kommentarer på mit svar. men håber i også kan have lidt forståelse for at nogle gange så er tiden der bare ikke.

jeg er hoppe i fm i nogle dage, grunden til dette er mit arbejde. jeg har kørt på pumperne længe, og trænger til et par dage med fred og ro. så den øvre del af kroppen kan få lidt hvile :)

/Caramoon

F..k det er usselt gjort, havde du ikke brug for hvile det jo til grin det er jo bare endnu et bevis på at i er de fødte FM ryttere ROLF siger jeg bare.....

havde ellers respekt for du går i fm, grundet arbejde og kører på pumperne, men og bruge FM som FS det er jo bare til grin beviser endnu engang bare at der burde gøres noget ved FM reglerne så i ikke bare kan hoppe ud når i har lyst med flåderne klar og rent faktisk skal FS så det ikke altid er muligt og hjælpe hinanden, det er det vi normale ogame spillere gør.
    • The Almighty wrote:

F..k det er usselt gjort, havde du ikke brug for hvile det jo til grin det er jo bare endnu et bevis på at i er de fødte FM ryttere ROLF siger jeg bare.....

havde ellers respekt for du går i fm, grundet arbejde og kører på pumperne, men og bruge FM som FS det er jo bare til grin beviser endnu engang bare at der burde gøres noget ved FM reglerne så i ikke bare kan hoppe ud når i har lyst med flåderne klar og rent faktisk skal FS så det ikke altid er muligt og hjælpe hinanden, det er det vi normale ogame spillere gør.

Det er klart at caremoon går i fm. Så kan han sove om natten uden at skulle tænkte på flåden. Så kan man sammen med sparta ligge en planet op til mig kl. **** om natten. For og låse min flåde. OG JA. caremoon var i FM lige indtil toph spang der op med sin flåde for at ninja.. Det var måske planen og tage os begge? sparta sender 15.000 ds og 17.000 krydser. Da det var ved og være der henne hvor toph skulle sende kommer caremoon på. Med 335 rips.. Det er nok noget af det mest tøset jeg har set.. Og så skal det siges at i bare er virklige nede over at jeg brugte den ide først :) Jeg sidder bare og venter på at en spiller i ALL IN bliver låst og det er forsent og hjælpe. Mon ikke at han bliver kicket?
    • Jeg håber da at de fleste boardbruger kan se hvor latterlige i efterhånden er ved at blive,med jeres FM pjat....da ALL IN og RR vist er lige gode til at have folk i FM i tide og utide,i er bare dem der råber op igen og igen.....noget andet er at den krigserklæring i har fremlagt ,er så ugennemtænk og latterlig som noget kan være,når i kan bruge den slags "smuthuller".......,,det ville have været bedre hvis i havde henvendt jer med jeres betingelser,så vi fælles kunne indrette dem ,for ikke at de havde alle de "ideér" som du er så stolt af....bla.andet derfor vi prøver at ugyldiggøre denne erklæring,og lave en ny,som giver mening...

tror dværgen skal have gravet den gamle økse op ,og give på tæven....20%, TD og kamprapporter=underordnet

og så til det vigtigste...rigtig flot hit,første gang jeg har set en alm kamprapport blive rapporteret,kun med ordene:"ligger under krigstråden"... :biggrin:

og glrb til dig "noob"/Wild mouse

The post was edited 2 times, last by Søvnig ().

• Hittet er skam fint nok men shit hvor kan du da lukke meget mund lort ud søvnig/Heide

ALL IN er dem der har brugt længst tid i Fm men hvis vi ikke skal pive kan vi sige at et hit fra en der lige har været i Fm først gælder når han har været ude 24 timer så kan man ikke bruge sit lort til fs for det er tydeligt at i har mange der bruger det som FS og ikke som ferie...

De folk der er i FM nu hos R R ligger enten syge eller har net problemer.. Og når de kommer ud igen er det for at blive ude. ikke for at bruge det som Fs... Det skal dog siges jeg har respekt for den del af ALL IN der ikke bruger det som Fs som dig Heide og BB og caramooon... Resten er nogle tøse drenge... Som kun vil kaste med sten og ikke have igen. I gør det nedern for R R at lege med i denne Krig på den måde. Men det er vel også jeres plan.. :growup:
      Kaos, panik og uorden. Mit arbejde her er gjort
    • oki, jeg gætter på at da i fik bammers flåde på phal, der gjorde i garanteret ingenting på at få fat på de folk som var i fm i jeres ally for at kunne tage bammers flåde ud? ligesom bammer heller ikke prøvede at få hjælp fra sin ally til at holde og derved kunne beholde sin flåde?

Sparta gjorde det han mente var bedst, det var at udelukke toph ved at tilkalde mig.

Jeg er ikke den der bruger FM kortet særligt tit. Tror faktisk kun jeg har været i FM 4 gange til dato siden Hydra startede. Ja jeg er i FM igen, som jeg skrev tidligere har jeg et projekt på arbejdet der skal være færdig. Dertil betyder det jo ikke man kan hoppe ud af FM og hjælpe ens ally.

Dette er stadig et online spil, noget nogle spiller for sjov og har det hyggeligt med nogle venner, bare synd at ens humør skal skydes i sænk med latterlige forum beskeder, samt Real life trusler.

Kunne være rart hvis man kunne dæmpe mudderkastningen lidt på board. jeg har skrevet en ally mail om at folk skal dæmpe sig lidt på board, og håber at andre vil gøre det samme.

/Caramoon
    • Noget af det, der så får uheldigt store konsekvenser ingame, er hvor belejligt fleksibel man er bag det blå.. Problemet i mine øjne, består i at flåden er til rådighed alle døgnets timer bag det blå, mens os der trods mindst lige så krævende opgaver ved siden af spillet som dig cara, faktisk FSer, hvormed flåden ikke længere er til rådighed - hvilket ikke er tilfældet med FM aktiveret.

Ja, vi prøver at tilkalde dem vi kan, men når navnet er blåt fordi vedkommende rent faktisk ikke er tilgængelig, så kan man ikke sende mod det phalanx hit, man finder.

Jeg skal ikke sidde her og påstå at jeg kender jeres gøremål og motivation bag FM, og kommer aldrig til det. Personligt undgår jeg det hellere med mindre jeg finder det nødvendigt, og det er jo en personlig grænse, om man vil. I ser da heller ikke Lusia fise ud og ind af FM efter allybehov. Jeg kører sgu også på pumperne Cara, måske skulle du lave dine FS lidt længere og oftere, så du får mere ro, se det ikke som flame men et forslag..

Måske skulle det indføres, at man ikke kan have fjendtlige eller holde missioner 12 timer efter ophørt FM.... Men det er en helt anden debat, og noget der bør holdes uden for denne krigs topic, men det var da lidt til eftertanke.
      (⌐■_■)=︻╦╤─ ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ Keep Your Fleet Where i Can See It

(ง ͠° ͟ʖ ͡°)ง This is our chat mods (ง ͠° ͟ʖ ͡°)ง (ง •̀_•́)ง Yeah beat it! (ง •̀_•́)ง
    • det er envers ret at gå i fm især når man er i krig hellere fm end no fleet _D
      originalt af arends
      med den tid jeg er online ender det jo med jeg prøver at fleetsave min cykel når jeg skal i banken

[Head] the only true HeadHunter alliance in UNI1
    • mundlort...det har du fuldstændig ret i,den søvnige dværg,er jo ved at blive gnaven,over al det FM snak ,især når i respektere de grunde,folk i jeres egen alliance har,for at gå i FM,og knap andres....tror i glemmer at andre end jer ,også har en grund......personlig er jeg fløjtende ligeglad med hvem ,hvor mange og hvor længe folk er i FM...sådan er spillet indrettet,der er muligheder for at fremkomme med ideèr til ogame,så brug disse,i stedet for at pege fingre,og udlevere folk, som i kun har jeres fordomme at bruge imod........

og til hittet...rigtig flot forarbejde begge to
    • det lyder fornuftigt joeking:

måske skulle det indføres, at man ikke kan have fjendtlige eller holde missioner 12 timer efter opført FM.... Men det er en helt anden debat, og noget der bør holdes uden for denne krigs topic, men det var da lidt til eftertanke.

men tror ikke det er noget der kommer til eftertanke hos all in, men hvem ved måske de kan overraske ?????
    • Lige præcis .. Cara ....

Synes det en skam man er nået der til hvor man faktisk ikke gider og spille mere :down: . ... ikke på grund af man mister lidt :fie: .. eller nogle sjove kommentar om sit Fm :beye:

men fordi Teamet intet kan/ vil gøre ved de trusler man får :gnaven: .... nu jeg kommet der til, hvor nok er nok ... De sidste projekter/hit bliver afslutter snarest muligt og så kommer der et GB Til en gamle loyal m8 ....

Jeg havde ikke engang lyst til og ligge dette hit ind selv / og fortælle hvordan det gik til

Men her ( dette er ikke mudderkast men hvad der skete i nat morges )

1... han opdaget ikke jeg var flyttet 1 solsys fra ham i g7 ( midt i en krig ) :beye:

2... han fs til en koloni ( lib ) og havde 5 måner inden for 2 solsystemer ... :syg:

3... da han loggede ind .. skrev han hvordan jeg ville bevise han var i R R da jeg sente ... og hvis jeg lagge det ind som warhit ville han selv eller få en anden til og slette ... ( :growup: Besked er via givet til G.a . B.a .... :gnaven:

4... bruger toph som et skræmme billede :dash: ( ligger over ham i flåde...så havde nok flettet de sidste skibe på hvis han endelig dukket op på min phx.. )

de 17 k xx 15 k des var for og teste om toph og dig ´/ jer i virkeligheden var boddies ( det fik vi så bevist ) havde faktisk flere rips på vej i mod dig som jeg trak også ...

Du skriver cara gik i fm fordi du var i nærheden Eller ? hvad var planen med 2 rip :dash: ... mod caramoon flåde ??? selv om det skulle lykkes dig og fjerne månen og få ham på phx ville hele din ally og toph ikke kunne tag ham ud ??? ...

Men igen jeg er jo bare en newbie ... så hvad kender jeg til ogame ..

spartacus

los logo

Wannabee

bageren

Out ...
    • kanon hit det der .. heehe ...nice at se et ordentligt slag ... jeg havde helt set at der sku være mindst 1 krigsskib for det talte som et hit ... men nu er det jo ikke mig der har lavet reglerne ... faktisk så kan man jo bare sørge for selv at miste en masse skibe til et defence ... og så tæller det i krigen ... der behøver faktisk ikke ligge en skid skibe på planeten ... eller månen .. det syntes jeg er temlig plat ... :dash: tja med den aktivitet folk ligger in game når de er online så er det forståeligt nok man har brug for en pause .. i 4 * speed går det pænt stærkt ... og desuden er der jo en del der har et liv ved siden af spillet ... personligt ja så har jeg har en mindre krise i spillet og meget tæt på at stoppe så derfor har jeg været i ferie mode i næsten 2 en halv mdr ...

men endnu en gang nice hit der der ... :twoup:
    • sparta sys ikke du skal stoppe, er enige i at Rl trusler ikke hører hjemme nogen steder men go kan jo ikke gøre noget hvis de ikke kan finde dem der skriver til jer, men er det ikke bare og se bort fra at nogen er så smålige og sende trusler mod andre, og spille spillet som du hele tiden har gjort, tror også heller din ally mates ser dig blive end et GB-hit.
    • The Almighty wrote:

sparta sys ikke du skal stoppe, er enige i at Rl trusler ikke hører hjemme nogen steder men go kan jo ikke gøre noget hvis de ikke kan finde dem der skriver til jer, men er det ikke bare og se bort fra at nogen er så smålige og sende trusler mod andre, og spille spillet som du hele tiden har gjort, tror også heller din ally mates ser dig blive end et GB-hit.

Det ikke Rl truslen i sig selv .... men de tilsvinger der kommer ... feks har mrkaio lige bedt mig om at tag en kiks og kaldt mig en whiner .... Efter Flere år i ogame gider man simpel hen ikke høre på sådan en gang pis mere ... Især når man har betalt så mange penge til et spil som jeg har ... for venter man og få valuta for sin betaling
    • spartacus77 wrote:

1... han opdaget ikke jeg var flyttet 1 solsys fra ham i g7 ( midt i en krig )

midt om natten. Lad mig lige sove..

spartacus77 wrote:

2... han fs til en koloni ( lib ) og havde 5 måner inden for 2 solsystemer ...

Da jeg sidst kiggede var all in ikke lige i nærheden. Og skumpi fik alt min opmærksomhed. Så da han var banned tænkte jeg ikke på noget som helst. Og gad ikke en gang og lave falsk aktivitet eller springe til en anden måne.

spartacus77 wrote:

3... da han loggede ind .. skrev han hvordan jeg ville bevise han var i R R da jeg sente ... og hvis jeg lagge det ind som warhit ville han selv eller få en anden til og slette ... ( Besked er via givet til G.a . B.a ....

Hvis du poster forkert. Kunne jeg måske overtale en anden mod. til og fjerne det. Nok mest fordi jeg ikke gider at blande mig i Hydra..

spartacus77 wrote:

4... bruger toph som et skræmme billede ( ligger over ham i flåde...så havde nok flettet de sidste skibe på hvis han endelig dukket op på min phx.. )

Bruger toph til hvad?????

spartacus77 wrote:

de 17 k xx 15 k des var for og teste om toph og dig ´/ jer i virkeligheden var boddies ( det fik vi så bevist ) havde faktisk flere rips på vej i mod dig som jeg trak også ...

Mig og toph er ikke buddies. Han er med i en skype gruppe jeg også var med i og derfra kunne ringe til ham. Jeg har aldrig haft toph på buddies. Dog har jeg snakket med ham en gang eller to..

spartacus77 wrote:

Du skriver cara gik i fm fordi du var i nærheden Eller ? hvad var planen med 2 rip ... mod caramoon flåde ??? selv om det skulle lykkes dig og fjerne månen og få ham på phx ville hele din ally og toph ikke kunne tag ham ud ??? ...

De to rips skulle knække hele all in!!!!! Jeg deler for det meste min flåde op i en 2-3 stykker. rc for sig selv om main flåde op i 2 dele med en rip i hver så det ikke er så dyrt og fs.

spartacus77 wrote:

Men igen jeg er jo bare en newbie ... så hvad kender jeg til ogame ..

Og nogle kalder mig for trudeprisen??
    • kan godt følge dig sparta og jo engang imellem er det da trals og hører på, og ligger ikke skjul på at jeg selv godt kan lide og kaste mudder men ser det heller ikke som andet, det er jo bare et spil og sys det er sjovt og prikke lidt til folk mere ligger jeg ikke i det, men håber du bliver så jeg selv kan komme dig i mine RC lol :D
    • The Almighty wrote:

kan godt følge dig sparta og jo engang imellem er det da trals og hører på, og ligger ikke skjul på at jeg selv godt kan lide og kaste mudder men ser det heller ikke som andet, det er jo bare et spil og sys det er sjovt og prikke lidt til folk mere ligger jeg ikke i det, men håber du bliver så jeg selv kan komme dig i mine RC lol :D

i dine Rec ??? Never going to happen du kan bare joine R R igen ... :loli:

( Lad værd og sige du ikke var der en kort periode go/sgo kan se det hvis du selv er i tvivl )

poxxis fanger ikke lige dit link .. men værd sød og ændre nick ingame ..så man kan nuppe de sidste aber med still ..