KRIG: Galeanstalten[GAL] - Vs - Cozy[Cozy] (DISKUSSIONSTRÅD)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• KRIG: Galeanstalten[GAL] - Vs - Cozy[Cozy] (DISKUSSIONSTRÅD)

Forhistorie

Vi i GAL har længe snakket om at en krig kunne være sjov.

Vi har dog holdt os tilbage da der har manglet en ordentlig alliance som modstander. Som modpart i en krig har vi gerne ville have:

a) - En ally af nogenlunde samme størrelse som os militært.
    b) - En ally alle kan være enige om at gå i krig mod.
    c) - En ally med mange aktive spillere.

Optakt

Nu til en helt anden sag, der indtil nu ikke har haft noget med krigsplaner at gøre:

Jeg skrev til Elton for noget tid siden, ganske venligt og med et smil på læben, efter at han igen havde hævet prisen på auktionshuset (AH) med meget store beløber i forsøg på at vinde en item. Hvad han meget ofte gør. Jeg var meget omhyggelig med at skrive sådan at min besked på ingen måde kunne træde ham over tæerne. Jeg havde håbet på en dialog om den problemstilling jeg gjorde opmærksom på. Jeg fik intet svar. Så igår skrev jeg til ham igen efter endnu en lang række af dramatisk store bud fra ham inde på AH på mange forskellige items. Kulminerende i en auktion hvor han havde afgivet mindst 10 bud af accelerende størrelse med et par sekunders mellemrum indtil prisen var på ca. 2,5 mil. Langt mere end pågældende boosters værdi med Eltons miner. Alt dette, selvom ingen andre end han var i gang med at byde på samme item. Jeg syntes at han alt for ofte fik lov til at slippe af sted med sådan noget svineri, så jeg bød 9 mil på item hvilket fik ham til at stoppe med at byde. Men som minutterne gik blev jeg mere og mere irriteret over at han igen og igen sætter mig og alle andre brugere af auktionshuset i sådan en ærgerlig situation at de enten kan lade ham vinde 'sit lille spil', eller byde langt mere på items end items er værd.

Jeg skrev ham endnu en besked. Men denne gang skrev han tilbage. Himlen åbnede sig og det regnede med ild og svovl. Elton var rasende og jeg skulle have et møgfald af dimensioner. Hvor vovede jeg at stille spørgsmålstegn ved hans måde at spille på? Hvorfor skulle han ikke have lov til at opføre sig præcis som passede ham, mod præcis hvem det passede ham? Men at være vred på mig og tale grimt til mig var ikke nok. Efter at have skrevet til Elton at han skulle huske på at de ting man gør kan få konsekvenser, skulle jeg også have at vide at han ville kontakte GO. Jeg havde åbenbart med den udmelding truet ham, kunne jeg forstå på ham. Desuden beskyldte han vores team for at være korrupt til min fordel med ordene at jeg "sikkert havde venner i teamet".

Og jeg kan ærligt talt godt forstå hvis Elton er bekymret for sin sag. For hvis jeg havde opført mig så usympatisk som han gjorde i de beskeder, så ville jeg heller ikke have meget tiltro til at sagen ville falde ud til min fordel. Jeg konfererede med mine holdkammerater og spurgte til hvad de syntes. Og efter lidt diskussion blev vi enige om at erklære Cozy krig.

Selve eklæringen

Vi, GAL, erklærer hermed krig mod Cozy.

REGLER: I krigen tæller alt TD. Hjælp udefra er tilladt hvis den udgør max 50% af den angribende flåde. Det er tilladt for spillere at joine Cozy eller GAL og dermed have mulighed for at deltage i krigen. Dog skal en spiller have et oprindeligt medlem fra pågældende ally til at sige god for at lade den nytilkomne kæmpe på sin side. Det foregår i tråden her (hvis det skulle vise sig at blive relevant). Fra dette vil der gå 2 døgn sådan at alle kan nå at blive bekendt med situationen, før fløde og forsvar fra den nytilkomne behandles som værende ikke-udefrakommende. Spillere kan derfor altså også joine en af de stridende allies uden at være gyldigt mål eller mulig attacker. Så skal oprindelige spiller blot lade være med at annoncere i tråden.

VARIGHED: Krigen starter 16-09 kl. 16. Krigen varer indtil GAL vurderer at Elton er begyndt at opføre sig som et almindeligt menneske inde på AH, med respekt for de andre spillere derinde og deres spilleglæde. Og indtil GAL vurderer at Elton taler pænt til folk når de taler pænt til ham.

Det er GAL's håb at Eltons teammates vil komme ud af deres FM sådan at vi kan være lidt flere mennesker. Det er vel en god lejlighed? :) Desuden vil GAL gerne minde om at vi alle er voksne mennesker her. Vi håber på at få en god krig med masser af sjov for begge parter og at folk generelt kan opføre sig nogenlunde pænt. Det kan være at der på et senere tidspunkt vil blive sat en TD grænse på eller lignende, for at forhindre at det bliver en evighedskrig.

The post was edited 1 time, last by dms ().

• Darkness wrote:

Rebel, den gale geolog, ønsker GAL et stort tillykke med en flot og meget elegant sejr :bday:
    Hermed vil jeg erklære GAL for den mest frygtindgydende alliance i hele uni 1 og også snart i ogame :hail:

Hvis der er nogle der tør at tag udfordringen op, er i velkommen ladies :minigun: :missil:

lige før man skulle se om ikke man kunne skaffe sin gamle acc tilbage.. :)

tillykke med sejren ^^

[Head] the only true HeadHunter alliance in UNI1
    HOF-count: Stopped counting loooong ago :D

STOP Whining og registrer jer på testserveren i stedet!!
  • Spacey wrote:

Darkness wrote:

Rebel, den gale geolog, ønsker GAL et stort tillykke med en flot og meget elegant sejr :bday:
    Hermed vil jeg erklære GAL for den mest frygtindgydende alliance i hele uni 1 og også snart i ogame :hail:

Hvis der er nogle der tør at tag udfordringen op, er i velkommen ladies :minigun: :missil:

tillykke med sejren ^^
    Hehe. Rebel for helvede, du skal nok lige passe på at du ikke får os ud hvor vi ikke kan bunde. Haha. :P

Hvor modigt af dig det end er at udfordrer mere eller mindre alle de resterende 500 spillere. Om vi er de mest frygtindgydende ved jeg ikke. Men det betyder vel ikke så meget, for jeg tror vi er nogle af dem der har det sjovest. :P

Og tak skal du have Spacey. Og xZerathul.
  • dms wrote:

Spacey wrote:

Darkness wrote:

tillykke med sejren ^^
    Hehe. Rebel for helvede, du skal nok lige passe på at du ikke får os ud hvor vi ikke kan bunde. Haha. :P

Hvor modigt af dig det end er at udfordrer mere eller mindre alle de resterende 500 spillere. Om vi er de mest frygtindgydende ved jeg ikke. Men det betyder vel ikke så meget, for jeg tror vi er nogle af dem der har det sjovest. :P

Og tak skal du have Spacey. Og xZerathul.

vi er jo de eneste rumtosser der stadig er vågne og kaster meteorer efter de sovende ogame ladies :loli: