fumaster [stpw] vs. Maviarkadas "LommeTigeren" [DGoZ]

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• fumaster [stpw] vs. Maviarkadas "LommeTigeren" [DGoZ]

Ikk det store der er sket her, han spionerede i et par dage og sendte så langt om længe sin flåde, fra en anden galakse. :S Ved ikk lige hvad han tænkte over der... :)

Men, sød og noobagtig som jeg er, gik jeg i panik, men vidste dog at jeg skulle holde mig på mine måner.. :D Så meget har jeg lært.. :D (Takket være visse dejlige personer der er faldet forbi min vej gennem tiden.. :) ) Men, fik fat i min trofaste dyrepasser i Risskov ZOO, BenZo (Du er bare vidunderlig, tusind tusind tak!!!)), og sagt at jeg ville ninja.

Og så var det bare at vente, og så lidt i 3 fs'e alle andre flåder, end det han angreb, dum som jeg var, glemte jeg at fs'e den flåde der skulle sendes gennem springportalen, og kunne jo ikke logge ind efter 3.. :/ Og kom i tanke om det lidt over 4, og så måtte jeg jo logge ind og hastespionere alle i solsystemet.. :p

Mens jeg ventede utålmodigt på der skulle ske noget, underholdte den søde dyrepasser mig pr. tlf i 3 timer.. Mens vi talte om tigere, blå bananer og batterier der brændte sammen og hvordan man lå bedst, i indianerstilling eller som en hjulbenet cowboy.. :D

Følgende flåder står klokken ---- overfor hinanden:

Angriber fumaster (En anden galakse??)
      Våben: 150% Skjolde: 130% Pansring: 130%
      L.Jæger 1.000
      Slagskib. 1.017

Forsvarer Maviarkadas (i hendes lomme.. :D)
      Våben: 120% Skjolde: 120% Pansring: 130%
      l.Trans 300
      St.Trans 70
      L.Jæger 26.480
      St.Jæger 1.190
      Krydser 798
      Slagskib. 2.521
      Spio.Sonde 68
      Bomber 165
      Destroyer 161
      Rip 1

Tiger på spring, Lomme med blå banan i skjul. :D

Angriber fumaster (Nu i lommen på Tigeren)
      [color=1]Ødelagt![/color]

Forsvarer Maviarkadas (På vej i seng.. :))
      l.Trans 289
      St.Trans 65
      L.Jæger 25.152
      St.Jæger 1.121
      Krydser 781
      Slagskib. 2.520
      Spio.Sonde 67
      Bomber 165
      Destroyer 161
      Rip 1

og får
      - metal, - krystal og - deuterium.

Angriberen har samlet tabt 65.020.000 Units.
      Forsvareren har samlet tabt 6.626.000 Units.
      På rumkoordinaterne ligger der nu 14.553.000 metal og 6.940.800 krystal.
      Chance for at en måne bliver dannet ligger på 0 %.

12-21 05:30:25 Flåde Recyclerarbejde af ruinmarken på [X:XXX:X]
      Dine 1256 recycler har en samlet kapacitet på 25120000. Ruinmarken bestod af 1.4553e+07 metal og 6.9435e+06 krystal. Du har samlet 14553000 metal og 6.9435e+06 krystal.

fumaster :
      Point: 99/123
      Flåde: 112/136

Maviarkadas:

Point: 32/32
      Flåde: 20/20

12-21 11:58:40 fumaster [X:XXX:X] Re:Emne manglerSvar
      hey smid den lige på hof?

Kan kun sige tak for ress til fumaster, and a bit english, in honour of Black Legend.. ;) Thank you SO much for entertaining me while i waited or at least for a couple of hours... :D :P

Og igen, tusind, knus kys og kram til BenZo for underholdning, støtte og alt andet.. :D Du er alt for sød !! :P Stiv russer !!!!!!!!!
    • Naaa sode endelig ser jeg den sa meget omtalte ninja..

Det var skitsme en underholdende nat kan jeg lige love for !!!
      Hey selvom der var lidt fejl osv sa gik det jo som det sku..

Men husk nu at indianer stiling er god nar man skal sove.
      Og man ma aldrig glemme at en telefon godt kan blive for varm sa siger den piv og funker ikke mere :P

Men pyha sikke en masse underlige bla gulerodder der kom forbi da jeg endelig fik lukket mit oje :P Det andet var self pa dig :P

Na ma heller stoppe her sa du ikke skal vente i spanding mere :P

Godt hit sode..

Fumaster GlWrB Hehe jeg fangede dig ikke med min egen bruger men hey ma jo bare hjalpe en med det sa :P

Me out off order :P

The post was edited 2 times, last by BenZo ().

• Hej cass.... really good profit and leason for him... wont atack you more i think :P. Hehe this night more

Fumaster good rebuild and wont atack more moons with portals :D

Sorry cass i couldn`t stay with you... i began play PS2 and i fell asleep :D... but this night more and i will stay with you, having fun 8)

The post was edited 1 time, last by black legend ().

• LoooL, synes nok der var nogen der lurede på mig da jeg lukkede mine smukke øjne.. :p Og blå gulerødder siger du ? :o Troede nu at det var blå bananer ? :P

Ja, det må man hellere huske på.. :D Håber ikke din tlf lugter alt for grimt..*g*

Ja, det kan jo smutte, men jeg holder på at hjulbenet cowboy er bedst !!! :P

Rapid - Tark, søde Rapse.. :D

BL - Thx, yea', or,well, everybody makes mistakes, but i'm hoping that he'll keep those probes of my ass, it's kinda annoying getting probed by the same dude over and over and over again.. :D
    • Original af IceQueen
      LoooL, synes nok der var nogen der lurede på mig da jeg lukkede mine smukke øjne.. :p Og blå gulerødder siger du ? :o Troede nu at det var blå bananer ? :P

Ja, det må man hellere huske på.. :D Håber ikke din tlf lugter alt for grimt..*g*

Ja, det kan jo smutte, men jeg holder på at hjulbenet cowboy er bedst !!! :P

Ja jeg ved det men de der bla gulerodder de blev bare skide sure !!!

Hehe det gor den men har bestilt en ny:P

NOpe deter kun fordi du ikke er smidig nok til indianer.. men hey det ma vi ove pa i de private natte timer :P

Igen nice Ninja er glad for jeg kunne hjalpe lidt !
    • De der gulerødder skal da bare klappe toppen! pfft, de har slet intet at skulle have sagt..!! :D

Tror du har ret.. :p Det må vi øve lidt på..*gf* LoooL.. :D

Og igen, tusind tak BenZo.. :D Du er en engel.. :D
    • oh no oh no mate..

synes StPw mister flere og flere gode spilelre ;(

håber du rb da du er en fantastisk ogamer :)

Total Hofs in one speed universe :

Hof's u6 17 pieces

Total TD = 8.935.704.000 units

Total Profit = 937.292.292 ress.

Total Profit for 1 single day = 133.392.557 ress.

• :D Var ikk sikker på jeg måtte nævne dig.. :p Men nu du selv har nævnt dig, så tusind tak fordi du gad pludre løs med mig.. :D Og skjulte min uro ?!?!?! Du skal kun være glad for at du ikke er BenZo !!!! :p
    • ice -->> dejlig ninja må man sige, men med benzo's hjælp kan det jo dårligt gå galt hehe.

Benzo ->> hold lige p*kken inden borde i en tråd som dette, gem det til telefonen eller tag på en lille visit hos IceQueen irl.. :P hehe
    • Ja , jeg kunne ikke lade være med mit indlæg, den lå lige til højrefoden...

Bare synd at ingen åbenbart forstår den...

Men rigtigt Supah.... Der er for meget offtopic :)

Flot Ninja :) OG til dig Fu(n)master...skulle hilse fra Irish og sige op på hesten igen :)
      Citat, Kongen : Jeg hader lige nu, at jeg ikke hader dig ^^

Spacey: for første gang i verdenshistorien vil jeg erklære mig 100% enig med Willow ^^ !