Tour de france

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• De norske kommentatorer mener at dagens etappe er tilnærmet perfekt for hagen, ved ikke om han får lov af Cav til at forsøge sig, men det ville jo været sjovt. Hagen har jo kommet ret højt op på resultatlisterne i år.
      1. Go to 3
      2. Now go to 6
      3. Oopsie, 7
      4. Now 9
      5. Erm....let us go to...8!
      6. You lost the game
      7. Oopsies again...go to 4
      8. Almost there, go to 10
      9. I SAID 5!! GO AWAY!
      10. Now go to 2
    • ciothrue wrote:

Som i selv siger, så var Kittel en skuffelse i går - der var skumfiduser i de ben....

Vipse wrote:

Kittel er lidt irreterende havde satset på ham igår også :P.. ret så trist at han går helt ned :P

Krumme wrote:

Hvad skete der med Kittel igår... det så da helt skidt ud X(

Jeg kender tilfældigvis grunden til at Kittel ikke er så godt kørende. Grunden lyder at han har en slem sygdom med hans mave. Det har han selv udtalt sammen med resten af den sportslige ledelse.

Dejlig at se en dansker der tager intiativ til at opnå noget i år, og det ser ud til han kan beholde trøjen til 7. etape. Håber da også at se Chris Anker i offensiven og snuppe nogle bjergpoint :).

Sagan bliver stor, selvom jeg ikke troede på ham fra start. Der er ikke mange spurter tilbage, som passer ham specielt godt i forhold til de andre sprintere, så han vil få det svært mod en rytter som Cavendish. Cavendish har vist at han kan spurte for sig selv, uden et tog. Så mon ikke det bliver en sejr til Cavendish de næste par dage :P
    • Godt kørt af Greipel i dag - han har sgu fart i benene pt.

Tyler Farrar på hævntogt:
      drupal-sporten.tv2.dk/tour/201…ar-stormer-rivals-holdbus

Grunden:
      drupal-sporten.tv2.dk/tour/201…ev-farrar-s%C3%A5-rasende

IMO - Det er Farrars egen skyld - han prøver at komme fremad ved at køre igennem et sted hvor der i grunden ikke rigtig er plads til ham. Veelers håber bare hjulet på hans holds "tog", og da Lamre manden så trækker en smule ud er der slet ikke plads, og så styrter Farrar. Det er 2. dag i træk, at han er skyld i styrtet til sidst :P Men sjovt at han prøver at løbe ind i Argo-Shimanos holdbus....
    • tilmig wrote:

ud over det vil jeg gerne oddse nogle penge på at Luis Leon Sanchez tager en etape på et tidspunkt i løbet af turen. Det kunne godt være etape 14 eller 16, hvis jeg skulle skyde på noget :P
      ikke for at hovere eller noget, men kig lige på dagens vinder og hvad jeg sagde for 3 ugers tid siden xD ....
    • Chris Anker - fantastisk kørsel i dag imo :)
      Evans har set svag ud for 2 dag i årets tour?
      Frank taget for doping... man kan da sige der sker noget i årets tour =)

Hvad mener i om Nibali?
      Har han hvad der skal til for at slippe væk fra den dødbringene duo "Froome og Wiggins" ? og passer 17 etape Nibali bedre end 16 etape - personligt troede jeg Nibali kunne nå at gøre mere ravage med de nedkørsler, men godt at se de bruger Basso til at smadre feltet

Og glæder mig SYGT meget til imorgen hvor Evans, Jürgen Van den Broeck, Nibali og stort set alle andre end SKY SKAL i offensiven? - bliver møg fedt at se hvem der har noget at komme med

RIP kills in Hyperion: 259

Hvis du ikke kan FS er det lige meget om du vil FS
      Hvis du ikke vil FS er det lige meget om du kan FS
    • Enig! Chris lavede fantastisk arbejde!:)

Evans er ved at blive gammel, det kan man se på hans kørsel, han kan ikke klare de hurtige træk mere(har han egentligt aldrig kunne) men han kan ikke rigtigt finde sin høje motor og finde et højt nok tempo til at komme op igen.

Havde håbet Nibali havde kommet væk fra Froome og wiggins duoen idag, og fået halet mindst 30-60 sekunder ind på Wiggins.
      tror desværre det er for sent for nibali nu, da han køre en svagere enkeltstart end wiggins.. mit bud på en sejr imorgen vil være Rolland.
      Welcome to my signature.
    • Evans skulle efter sigende være ramt af maveproblemer....

Tvivler på at der er nogen der kommer i nærheden af Wiggins føring - tror at han vinder Touren med næsten 3 min.
      Nibali har ikke en chance for at hente 2 min på Wiggins og derfter tage over 1½ minut (nærmere 2 min). Ser ikke Wiggins gå ned med 4 min i dag. Så skal Evans have smittet ham med skørbug eller hvad det nu er han lider af.... :P

Tror desværre ikke at der er nogle, som er stærkere end Sky-folkene. Så havde de vist det. Sky-folkene kører som maskiner op af bjergene i så højt et tempo at de andre ikke har lyst til at angribe, og når de gør bliver de kørt ind stille og roligt, så de har brugt deres kræfter på et enkelt angreb - det er en smart og effektiv metode, så Sky undgår alle de ryk. Vi så det i går, hvor de lod Nibali lave sine ryk og så køre ham ind, som var han en fisk (Nibalis naldenavn: The Shark, hehe) på en fiskestang.
    • Champs Elysses?
      Kan ikke rigtig se andre end Cavendish vinde den spurt...
      Sagan, Greipel og Goss som de 3 næste men tror satme ikke de slår Cavendish med den spurt han lavede igår...

RIP kills in Hyperion: 259

Hvis du ikke kan FS er det lige meget om du vil FS
      Hvis du ikke vil FS er det lige meget om du kan FS
    • Hvis den går i massespurt vil jeg også som du siger tro på at cavendish får lov til at få sit normale tog, så han kan tage den hjem sikkert.

Jeg håber dog at der kommer lidt udbrud, som truer feltet lidt, sådan at Sky får noget at arbejde for :P

jeg ved ikke med Peter Sagan, håber at han kan konkurrere lidt med Cavendish, men han har nok ikke accelarionen eller speeden.
      Welcome to my signature.