+MD - Spacey & Thorn[NL] -vs- Moon[Barc] ~(TD: 1,80 G)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Dark Depresion wrote:

...Og så tror jeg i har fået lang nok snor. Køl lige lidt ned, og hold jer derefter til hittet i stedet for alt muligt andet.
    tahmias: Hvis du mistænker regelbrud, så brug support.ogame.dk/ i stedet for boardet.

Nok snor er da længe siden det var.... sidst jeg skrev at bageren ikke var en af de bedste herinde blev indlæget bare slettet, men nu er det noget Spacey har med at gøre så er det hele bare lovligt..... det er virkelig til at bræ... sig over...

Moon du sender bare en PM så skal vi nok få handlet det deu du har og alle andre ligeså...... ;)
  • At du er pige sur over N.L reagerer som de gør ja tag den med en anden .

havde jeg tid og flåde til det så var du røget Molin .

kan kun smide ipr efter dig , men det virker jo .

igen Vuti fik muligheden for at svare , og gad han læse intern ally side så vidste han reglerne for handel.

Our intern selling ratio. from now on is. 2-1-1 <<<<<<<<<<<<<

så at han forsøger at gå uden om dem , too bad du tog et valg .

Hvis du ? mig ja så var det dumt da vi jo kendte til dine tider, så det var en ren form sag at poppe den måne for de 2 raidere.

Men godt at se du rb.
    Mål at blive DK`s mest hadede ogamer .

Til alle taberne klik her

Forstå det nu jeg vil bare gerne smadre dig

MIn antihelt

Til alle stikkerne
  • bageren wrote:

At du er pige sur over N.L reagerer som de gør ja tag den med en anden .

igen Vuti fik muligheden for at svare , og gad han læse intern ally side så vidste han reglerne for handel.

Hvis du ? mig ja så var det dumt da vi jo kendte til dine tider, så det var en ren form sag at poppe den måne for de 2 raidere.

Men godt at se du rb.

Du glemte evner..... alle dine slag hvor du har angrebet noget alene har ikke givet over 10mill ress, her skal du altid have dine store brødre med for det bliver til noget og pigesur er da vist et udtryk jeg skrev til dig da det ikke mig der fyrer IPR til ingen verdens nytte........ ;)
  • Hold nu kæft bager nu må jeg grine .. Klart i havde hans tider i havde jo nøglen til kontoen. Og tahmias pas på emaljen dine tænder må være helt brune nu sådan som du slubre i dig ;) Og come on hvem er er den pussy der mener det Molin skriver er slemt og er nød til at anmelde det Når man kan læse (uden at anmelde) at Nl under hele akten har haft adgang til den konto de tømmer ?( Men måske der er en GO der får øjnene op nu her når denne besked bliver anmeldt :] for såen er NL jo de bliver pige sur når de ikke lige er i centrum :P Wuti fedt du fortsætter :D
    Master Knight

Flame og beskyldninger om reglbrud. Warn givet - Arch Angel
  • Jeg bliver jo nødt til at komme med et indspark her. Jeg står stadig som et stort spørgsmålstegn over for de valg der er blevet taget fra Moon's side.

Du melder ud at du har deut til salg (30 mio) til en højere kurs end den interne kurs. Du skriver at T.O.R giver rigtig gode kurser så vi skal huske at FS. Hvis det ikke er en provokation af rang så ved jeg ikke hvad det er. En miner i en ally sælger til "fjenden" og gør det muligt at nakke os selv?

Én spiller melder så ud af han personligt ikke vil betale den kurs du forlanger. At du tit har meldt ud at du vil sælge deuterium i alliance er ikke sandt, det kan den mængde deuterium du sælger vel også være vidne til da det ville tage den i hvert fald 3-4 uger at producere. Efter den udmelding forlader du alliancen inde for under en halv time. Jeg havde da med glæde købt den sjat af dig, hvis ingen fleeters ville have det. (har jeg skrevet flere gange)

Jeg har skrevet flere gange til dig efter du smuttede og der er intet svar kommet, ikke før at du opdager at din måne er væk og din flåde kan ses på phx. Så kommer du frem med at JEG skulle have haft kontoen? siden hvornår? du svarer jo ikke på noget? I mine øre lyder det mest som en historie der kom ud af hatten da røven hang lige rigeligt i vandskorpen. Her på forum går du endda længere og siger ligefrem at jeg har fået koden til den, hvor pokker kommer den udtalelse fra?

Med sådan en provokation og at jeg gav dig mange muligheder for at forklare dig selv, så er dette hit helt din egen skyld. Jeg må dertil sige at Spacey og Thorn heller aldrig skuffer og effektive må man sige de er. At det gik ud over MotorMule´s gamle konto og endda en top 10 konto er rigtig ærgerligt, men sådan er det nu engang. Den er stadig i Top 15 og har da nogle miner som kan producere lidt, så held og lykke med dit RB.

Til Spacey og Thorn vi snakker jo dagligt på IRC men i får da lige en "thumbs up" herinde også for at stable 200 mio profit sammen mod sådan en flåde er sgu flot lavet.
  • Molin wrote:

Du glemte evner..... alle dine slag hvor du har angrebet noget alene har ikke givet over 10mill ress, her skal du altid have dine store brødre med for det bliver til noget og pigesur er da vist et udtryk jeg skrev til dig da det ikke mig der fyrer IPR til ingen verdens nytte........
    *. Os der kender bageren ved der er en mening med galskaben. Og alt handler ikke om profit, men det kender du jo ikke noget til. Såe, hvis du ikke har noget ros til vores awesome hit*

Flame. Warn givet - Arch Angel
  • Så røg den...

regnede ikke lige med at det skulle være spacey og en anden fra min gamle ally der skulle nakke den :)

men ok det er spacey da han både er dygtig og en flink lille dreng ;)

kan se at mine arvtager ikke har skrabet de samme point ind som mig, da den lå som 2 ikke så langt efter uni 12 mest effektive spiller Jump..

aner ikke hvem thorn er, men kender vuti fra Rigtig unis... flink fyr i mine øjne...
  • Så er "The Dynamic Duo" tilbage

Udmærket hit, flot udført, nice profit, kanon TD, vildt display af flådeman, kan næsten kun sige gode ting om dette hit... ;)

- Blau's gamle konto med spacey and spacey's gamle konto med thorn...den havde jeg ikke set komme :P

GLwRb Moon
    Allways on the move... 8-)

Retired from "Uni7 & Andro + Draco + Electra"
    - passer blot hof listen i draco
  • Motoooooooor :D

Jump, har du hørt mig Bitche over de nappede mig ? nej vel.

Ser det stadig som en trussel, men som Molin nævner så er det jo Spacey og det er åbenbart ok..... men jeres Holden hånd over i hinanden er til at Brække sig over....

og såen har det jo været siden jeg startede i uni 3 back in the days....

Motormule tak i ligemåde.... :)

Og så lige en sidste en, Eftersom de har min kode så er jeg ikke bange for at sige at der har været en inde og kigge et par gange, for det er sket nogle gange at jeg er blevet Logget af helt automatisk..... og det er jo helt normalt at det sker ikke sandt....

Tak for god læsning her på forummet i de sidste mange år.....

Vuti... .

Warned i henhold til §2.10.1 (Beskyldninger af brud på spillereglerne eller andet snyd er ikke tilladt. Har du mistanke om snyd, kontakt da en GO) - DD
  • Vuti, jo det sker at man bliver logget af automatisk,,, det er ihvertfald sket for mig og alle mine ally mates hen over årerne.. så istedet for at beskylde en tidligere GA for snyd burde du vel bruge Support knappen oppe i hjørnet?

Fedt slag, godt at se vuti nede.
    Welcome to my signature.
  • Nå for søren

Psytech wrote:

Vuti, jo det sker at man bliver logget af automatisk,,, det er ihvertfald sket for mig og alle mine ally mates hen over årerne.. så istedet for at beskylde en tidligere GA for snyd burde du vel bruge Support knappen oppe i hjørnet?

Fedt slag, godt at se vuti nede.
    Jamen så lærte jeg jo noget nyt i dag, har Aldrig hørt folk tale om det før .....
  • Molin wrote:

Dark Depresion wrote:

...Og så tror jeg i har fået lang nok snor. Køl lige lidt ned, og hold jer derefter til hittet i stedet for alt muligt andet.
    tahmias: Hvis du mistænker regelbrud, så brug support.ogame.dk/ i stedet for boardet.

Nok snor er da længe siden det var.... sidst jeg skrev at bageren ikke var en af de bedste herinde blev indlæget bare slettet, men nu er det noget Spacey har med at gøre så er det hele bare lovligt..... det er virkelig til at bræ... sig over...

Moon du sender bare en PM så skal vi nok få handlet det deu du har og alle andre ligeså...... ;)

Molin wrote:

bageren wrote:

At du er pige sur over N.L reagerer som de gør ja tag den med en anden .

Men godt at se du rb.

Du glemte evner..... alle dine slag hvor du har angrebet noget alene har ikke givet over 10mill ress, her skal du altid have dine store brødre med for det bliver til noget og pigesur er da vist et udtryk jeg skrev til dig da det ikke mig der fyrer IPR til ingen verdens nytte........ ;)

Master Knight wrote:

Hold nu kæft bager nu må jeg grine .. Klart i havde hans tider i havde jo nøglen til kontoen. Og tahmias pas på emaljen dine tænder må være helt brune nu sådan som du slubre i dig ;) Og come on hvem er er den pussy der mener det Molin skriver er slemt og er nød til at anmelde det Når man kan læse (uden at anmelde) at Nl under hele akten har haft adgang til den konto de tømmer ?( Men måske der er en GO der får øjnene op nu her når denne besked bliver anmeldt :] for såen er NL jo de bliver pige sur når de ikke lige er i centrum :P Wuti fedt du fortsætter :D
    Master Knight

vuti wrote:

Jump, har du hørt mig Bitche over de nappede mig ? nej vel.

Ser det stadig som en trussel, men som Molin nævner så er det jo Spacey og det er åbenbart ok..... men jeres Holden hånd over i hinanden er til at Brække sig over....

og såen har det jo været siden jeg startede i uni 3 back in the days....

Motormule tak i ligemåde.... :)

Og så lige en sidste en, Eftersom de har min kode så er jeg ikke bange for at sige at der har været en inde og kigge et par gange, for det er sket nogle gange at jeg er blevet Logget af helt automatisk..... og det er jo helt normalt at det sker ikke sandt....

Tak for god læsning her på forummet i de sidste mange år.....

Vuti... .

Warned i henhold til §2.10.1 (Beskyldninger af brud på spillereglerne eller andet snyd er ikke tilladt. Har du mistanke om snyd, kontakt da en GO) - DD

Herligt at se at TOR (Molin og Master Knight) som sædvanligt spreder solskin og glæde på forum, i modsætning til mig, der altid skaber en dårlig stemning med beskyldninger og tilsvininger.. keep up the good work :)

@Moon og Master Knight: hvis i mistænker et senior teammedlem for at holde hånden over mig, så kan jeg kun opfordre jer PÅ DET KRAFTIGSTE til at tage kontakt til CoMa for at få afklaret evt tvivlsspørgsmål, da jeg ikke bryder mig om at have sådanne beskyldninger hængende over mig.. jeg går naturligvis ud fra at i tager kontakt mandag, og medregnet hans 48 timers svartid og jeres tider, så forventer jeg at der torsdag ved midnat enten er et ban af Thorn og jeg eller en officiel undskyldning fra jer her på forum :)

desuden så vil jeg gerne bede dig, Moon, om at finde det sted i reglerne, der forbyder trusler mod en konto, siden du åbenbart tolker min (åbenbart fejlagtige) konstatering som en trussel :)

[Head] the only true HeadHunter alliance in UNI1
    HOF-count: Stopped counting loooong ago :D

STOP Whining og registrer jer på testserveren i stedet!!
  • Jeg vil også gerne følge op på de beskyldninger imod mig, fra Moon's side. Jeg vil hermed give tilladelse til at du Moon poster den kommunikation fra din side til mig hvor du skulle have givet mig dit password til din konto. Hvis det ikke er tilfældet så vil jeg gerne have det på det rene og her på forum.

Slaget er forgået helt efter bogen og at vi som ally kender dine tider har da primært noget med at man kan se online/offline status i en alliance. Hvis man er meget på så kan man jo se et mønster for ens ally medlemmer, disse mønstre ændres sikkert ikke når man smutter fra alliancen. Så det har intet med hacking eller andet spøjst, men simpelt hjemme arbejde.
  • Kære Jump!

Hvor har jeg skrevet at jeg har givet dig koden på min acc??? kan du se det nogle steder.... Nej Vel

Omfufu fik koden af dig, den gang jeg overtog Kontoen....

så jo du havde koden.... eftersom jeg skiftede den, den anden aften, ja så har du haft koden lige siden jeg kom ind i din Ally,...

Behøver jeg sige mere!?

*

Flame. Warn givet - Arch Angel
  • kan virkelig ikke se hvorfor i er så sure på hinanden.

Vuti @ Den måde du skrev '' jump fik koden '' kan meget nemt tolkes som om du gav ham koden og det er vel tøser der skriver med farven pink fordi de ikke er kommet fra det barnestadie, hvor pink er automatisk en hunkøns farve og hvor blå normalt er hankøn.

Hvis du virkelig har solgt til TOR, så har du vel fortjent alt dette der er sket .. NL og TOR er ikke ligefrem perlevenner og tror ikke der bliver snakket positivt omkring TOR i ally mailen, så hvis du har solgt deut til din allys fjende, så bør allyen gøre hvad de kan for at hævne sig mod den forræderi der er sket. Hvis du ikke kan sælge dit deu til nogen i din ally, så sælg dit deu til en neutral spiller fra en neutral alliance eller spark det igennem grossisten.
  • Tarzan wrote:

avs avs avs Moon var. Du skulle måske bare have solgt dit deu til 2.1.1

Thorn Spacey lækkert 100 procent udnytelse....

Moon ønsker dig held med Rebuild

Dark bandag wrote:

kan virkelig ikke se hvorfor i er så sure på hinanden.

Vuti @ Den måde du skrev '' jump fik koden '' kan meget nemt tolkes som om du gav ham koden og det er vel tøser der skriver med farven pink fordi de ikke er kommet fra det barnestadie, hvor pink er automatisk en hunkøns farve og hvor blå normalt er hankøn.

Hvis du virkelig har solgt til TOR, så har du vel fortjent alt dette der er sket .. NL og TOR er ikke ligefrem perlevenner og tror ikke der bliver snakket positivt omkring TOR i ally mailen, så hvis du har solgt deut til din allys fjende, så bør allyen gøre hvad de kan for at hævne sig mod den forræderi der er sket. Hvis du ikke kan sælge dit deu til nogen i din ally, så sælg dit deu til en neutral spiller fra en neutral alliance eller spark det igennem grossisten.

jeg er da ikke sur på nogen, det er da de der NL der er pjevset over at jeg sagde min mening .... Står der at jeg har givet Jump min KODE ? så vis mig det og jeg lukker røven ..... fra nu af... og sletter min forum acc, så muligheden for at svine dem til ikke er der længere, rb er stoppet, kontoen er sat på slet! gider ikke bruge min tid, på folk der bære nag!!

.... Nej jeg er ikke forudindtaget bare små fornærmet! og ja jeg stoler på folk indtil det modsatte viser sig, og det har det gjort en del gange, hvor jeg er blevet logget af!!!! så jeg køber ikke den med automatisk! ( smid et bevis på skrift ang auto log of ) hvorfor vis det ikke er en del af ogame at man bliver logget af automatisk ja så er der vist en brist i det her spil.

og jeg har intet personligt imod nogle af dem jeg sviner til!!! for jeg har efterhånden været en jaget spiller længe.

Spørg TOR om jeg har solgt til dem..... NL rødderne, fattede jo ikke ironien, de lever vist kun for ogame!

• Vuti værd så venlig at læse det jeg skriver.

> Den måde du skrev '' jump fik koden '' kan meget nemt tolkes som om du gav ham koden < jeg skrev ikke du havde sagt det, men at den måde du skrev det på kan tolkes som om du havde givet ham den og hvis Jump forstod det som om han havde fået koden af dig, så ville det nemt forklare hvorfor han troede du havde givet ham koden.

jeg bliver logget af flere gange om dagen, mest når jeg har spillet et spil og trykker for hurtigt på oversigt eller hvis jeg trykker for mange gange på oversigt ( hvis den er langsom til at reagere )
    Ogame logger dig kun af kl 3 om natten eller hvis der er en opdatering, men jeg bliver også smidt af et par gange og har fået Go/Sgo til at tjekke om der har været en anden IP på min konto, men der var aldrig andre på og ved der er andre der har oplevet det.