+MD - Spacey & Thorn[NL] -vs- Moon[Barc] ~(TD: 1,80 G)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• +MD - Spacey & Thorn[NL] -vs- Moon[Barc] ~(TD: 1,80 G)

I'M BACK, B*TCHES!!!

Jeg har i lidt tid hygget mig med at prøve at få blaugrana's skod konto til at ligne noget, man kan være bekendt at vise frem, men ikke rigtigt haft nogen speciel trang til at give mig til kende ^^

Den anden aften skrev Moon rundt i alliancen at han havde deut til salg, men det var til en helt absurd pris. jeg mindede ham så, høflig som jeg jo er, om at den interne handelsrate i NL altid har været 2:1:1. Så skrev han noget om at han kunne få meget bedre kurser fra TOR og forlod alliancen. Vi kunne naturligvis ikke acceptere at en NL handler med fjenden. så da han slettede mig fra buddy, satte vi os for at han skulle ned med nakken. vi flyttede et par planeter ud til ham i g9 og gik i gang med MD både der og i g1. efter alt for mange MD forsøg og flere mistede rips end vi bryder os om, fik Thorn ENDELIG denne rapport:

Din flåde fra planeten 56 [1:56:11] når frem til månen ved planeten [1:42:9] fra . Dødsstjernens våben skyder med en alternerende gravitonbølge mod månen og forplanter sig som et kæmpe jordskælv på månen. Månen kan ikke holde til gravitonbølgen og bliver revet fra hinanden. Kæmpestore ruiner flyver omkring og i retning af din flåde. Det er for sent at flyve væk. Din flåde bliver ødelagt totalt!
    Chance for måneødelæggelse: 8 % Chancen for DS ødelæggelse: 46 %

så var det bare at læne os tilbage og vente til der skulle times, resultatet ser i nedenunder

Spacey & Thorn -vs- Moon

Angriber: Spacey
    Våben: 160% Skjold: 140% Pansring: 160%
    Rip............ 1

Rip............ 25

L. Trans............ 9.657
    L. Jæger............ 125.000
    St. Jæger............ 1.000
    Slagskib............ 4.000
    Bomber............ 250
    Destroyer............ 5.000
    Interceptor............ 10.000

Angriber: Thorn
    Våben: 160% Skjold: 150% Pansring: 160%
    Rip............ 90

Våben: 160% Skjold: 150% Pansring: 160%
    L. Trans............ 9.000
    L. Jæger............ 200.000
    Slagskib............ 5.000
    Bomber............ 216
    Destroyer............ 7.500
    Interceptor............ 10.000

- VS -

Forsvarer: Moon
    Våben: 140% Skjold: 130% Pansring: 160%
    L. Trans............ 6.100
    St. Trans............ 1.112
    L. Jæger............ 22.264
    St. Jæger............ 1.160
    Krydser............ 2.068
    Slagskib............ 1.500
    Recycler............ 4.402
    Spio. Sonde............ 430
    Bomber............ 500
    Destroyer............ 1.990
    Rip............ 60
    Interceptor............ 2.500
    Raketkanon............ 19.224
    L.Laser............ 2.340
    St.Laser............ 28

- Efter kampen -

Rip............ 1 . . . . . .(Tabt: 0)

Rip............ 25 . . . . . .(Tabt: 0)

L. Trans............ 8.737 . . . . . .(Tabt: 920)
    L. Jæger............ 112.688 . . . . . .(Tabt: 12.312)
    St. Jæger............ 916 . . . . . .(Tabt: 84)
    Slagskib............ 3.842 . . . . . .(Tabt: 158)
    Bomber............ 245 . . . . . .(Tabt: 5)
    Destroyer............ 4.809 . . . . . .(Tabt: 191)
    Interceptor............ 9.611 . . . . . .(Tabt: 389)

Rip............ 90 . . . . . .(Tabt: 0)

L. Trans............ 8.104 . . . . . .(Tabt: 896)
    L. Jæger............ 180.136 . . . . . .(Tabt: 19.864)
    Slagskib............ 4.789 . . . . . .(Tabt: 211)
    Bomber............ 205 . . . . . .(Tabt: 11)
    Destroyer............ 7.211 . . . . . .(Tabt: 289)
    Interceptor............ 9.613 . . . . . .(Tabt: 387)

Forsvarer: Moon
    L. Trans............ 0 . . . . . .(Tabt: 6.100)
    St. Trans............ 0 . . . . . .(Tabt: 1.112)
    L. Jæger............ 0 . . . . . .(Tabt: 22.264)
    St. Jæger............ 0 . . . . . .(Tabt: 1.160)
    Krydser............ 0 . . . . . .(Tabt: 2.068)
    Slagskib............ 0 . . . . . .(Tabt: 1.500)
    Recycler............ 0 . . . . . .(Tabt: 4.402)
    Spio. Sonde............ 0 . . . . . .(Tabt: 430)
    Bomber............ 0 . . . . . .(Tabt: 500)
    Destroyer............ 0 . . . . . .(Tabt: 1.990)
    Rip............ 0 . . . . . .(Tabt: 60)
    Interceptor............ 0 . . . . . .(Tabt: 2.500)
    Raketkanon............ 0 . . . . . .(Tabt: 19.224)
    L.Laser............ 0 . . . . . .(Tabt: 2.340)
    St.Laser............ 0 . . . . . .(Tabt: 28)

Forsvarer Moon ødelagt.

Angriberen har vundet denne kamp
    Bytte: 1.644.513 metal 557.804 krystal og 4.192.115 Deuterium.

Angriberen tabte totalt 286.348.000 enheder.
    Forsvareren tabte totalt 1.517.640.000 enheder.
    På rumkoordinaterne ligger der nu 280.515.900 metal og 197.613.900 krystal.

De enorme masser af fri metal og krystal samles og former en drabant (måne).
    Der blev dannet en måne!

- Resultat -
    (Under forudsætning af at angriberen fik ruinmark)
    Angriber har fået: 198.176.232
    Angriber har totalt tabt: 286.348.000
    Forsvareren har totalt tabt: 1.517.640.000
    Total skade: 1.803.988.000

- Recycle rapport -
    Din(e) 23.000 Recycler(e) har en samlet kapacitet på 460.000.000
    Ruinmarken på bestod af 280.515.900 metal og 197.613.900 krystal.
    Du har samlet
    262.386.100 metal og 197.613.900 krystal

Din(e) 3.500 Recycler(e) har en samlet kapacitet på 70.000.000
    Ruinmarken på bestod af 18.129.800 metal og 0 krystal.
    Du har samlet
    18.129.800 metal og 0 krystal

Avanceret balance
    Angriber har tabt......profit..........difference
    170.149.000........282.160.413.........112.011.413
    97.119.000.........198.171.704.........101.052.704
    19.080.000...........4.192.115.........-14.887.885
    --------------------------------------------------
    Summary: ..............................198.176.232

Forsvarer har tabt.....profit..........difference
    807.030.000..................0........-807.030.000
    562.820.000..................0........-562.820.000
    147.790.000..................0........-147.790.000
    --------------------------------------------------
    Summary: ...........................-1.517.640.000

Jeg farmede ham også lidt på de andre planeter:

Bytte: 1.378.875 Metal, 551.935 Krystal og 412.594 Deuterium.
    Ruinmark: 199.800 metal og 599.400 krystal.

Bytte: 1.754.671 Metal, 555.184 Krystal og 353.210 Deuterium.
    Ruinmark: 212.400 metal og 2.619.600 krystal.

Bytte: 1.386.933 Metal, 631.610 Krystal og 433.009 Deuterium.
    Ruinmark: 230.400 metal og 626.400 krystal.

Bytte: 1.387.317 Metal, 555.314 Krystal og 407.549 Deuterium.
    Ruinmark: 194.400 metal og 579.600 krystal.

Bytte: 1.388.430 Metal, 555.760 Krystal og 369.993 Deuterium.
    Ruinmark: 235.800 metal og 544.800 krystal.

GLwRB, selv om jeg tvivler på at det bliver tilfældet :)

[Head] the only true HeadHunter alliance in UNI1
    HOF-count: Stopped counting loooong ago :D

STOP Whining og registrer jer på testserveren i stedet!!

The post was edited 1 time, last by Spacey ().

• Lavet!

Rb'er selvfølgelig, selvom jeg jo godt ved at Blaugrana som han hed i aftes eller hvem i helvede der nu spiller den Acc har tænkt sig at holde min acc nede, så Rb blir nok hårdt, jeg lægger mig ikke ned, fordi Spacey eller hvad for en Fætter Br der spiller den Acc, har tænkt sig at holde mig nede fra nu af, til jeg holder når jeg bliver 62 om nogle år...
    Tillykke med jeres flotte MD og flåde nedlæggelse.... hatten af for det!!!

8-)

P.s Absurd Pris..... 2,2-1,2-1 ?

Som der jo står nederst i Spaceys Tekst.... Glwrb selvom du tvivler på det er tilfældet.... Du er da Go er du ikke, og så kommer du med en Direkte Trussel mod min Acc.... Tænk at såen en kvik fyr som dig truer en ogame gamer ingame via forummet...

The post was edited 2 times, last by vuti ().

• vuti wrote:

Lavet!

Rb'er selvfølgelig, selvom jeg jo godt ved at Blaugrana som han hed i aftes eller hvem i helvede der nu spiller den Acc har tænkt sig at holde min acc nede, så Rb blir nok hårdt, jeg lægger mig ikke ned, fordi Spacey eller hvad for en Fætter Br der spiller den Acc, har tænkt sig at holde mig nede fra nu af, til jeg holder når jeg bliver 62 om nogle år...
    Tillykke med jeres flotte MD og flåde nedlæggelse.... hatten af for det!!!

8-)

P.s Absurd Pris..... 2,2-1,2-1 ?

Som der jo står nederst i Spaceys Tekst.... Glwrb selvom du tvivler på det er tilfældet.... Du er da Go er du ikke, og så kommer du med en Direkte Trussel mod min Acc.... Er du fra Brøndby eller Albertslund, det er jo kun folk der fra, der truer Offentligt ....

*: jeg er slet ikke i teamet mere, det var bare min fortolkning af de PM's, du har sendt til andre spillere i uniet. jeg beklager hvis jeg har fejltolket dem, og hatten af for at du bliver hængende :)

• Som jeg skrev til Thorn tidligere, så er der en grund til, at man handler til 2-1-1, når man er miner i en fleeter-ally :) Det gør man, for at holde sig de farlige fyre på ens egen side. Dårligt spillet Moon ^^.

Mange tak til ThaKing for signaturen!
  • Og det ændrer jo en hel del på din trussel.....

Hvilket der forhåbenlig bliver gjort noget ved!!!

Men som sagt, jeg bliver 62 om nogle år, så jeg har masser af tid....

Prise mig lykkelig lige frem, Hmmmm den bliver sgu svær .... .... Mage til Vås skal man da lede længe efter!!!

Thamias.... dig skal jeg vist ikke tage alvorligt vel, jeg har jo spillet med dig!

og er overhovedet ikke enig i jeres latterlige priser, at være miner er jo at sælge deut og udbygge Deuteriumminerne jo bedre er det for dem med flåder, og ja jeg sælger i et andet uni til 2-1-1.... '' men her blev jeg træt af at ikke en ud over ( Jump en sjælden gang og Bageren eller grinchen time eller hvad han nu kalder sig købte lidt ) Ikke det jeg forbinder med God ally stil, men såen er det når man tror man er den bedste i verden, i minder mig lidt Om Brøndby If.... men nok om det.... p'øj pøj til jer og jeres helt igennem fede fælleskab i jeres Ally...

The post was edited 2 times, last by vuti ().

• jeg har stadig svært ved at se nogen trussel i mit indlæg.. jeg synes at du skal prise dig lykkelig for at din G9 måne åbenbart ikke vil flække og at vi ikke må sende flere MD mod den før i morgen eftermiddag/aften, for der skal ikke være nogen som helst tvivl om at vi ville have elsket at tage 75% af de ress :)

endnu engang GLwRB og respekt for at du vælger rb :)

• vuti wrote:

Og det ændrer jo en hel del på din trussel.....

Hvilket der forhåbenlig bliver gjort noget ved!!!

Men som sagt, jeg bliver 62 om nogle år, så jeg har masser af tid....

Thamias.... dig skal jeg vist ikke tage alvorligt vel, jeg har jo spillet med dig!

og er overhovedet ikke enig i jeres latterlige priser, hele ideen med at være miner er jo at sælge og bygge videre og jo højere Deuteriumminer jo bedre er det for dem med flåder, og ja jeg sælger i i et andet uni til 2-1-1.... '' men her blev jeg træt af at ikke en ud over ( Jump en sjælden gang og Bageren eller grinchen time eller hvad han nu kalder sig købte lidt ) Ikke det jeg forbinder med God ally stil, men såen er det når man tror man er den bedste i verden, i minder mig lidt Om Brøndby If.... men nok om det.... p'øj pøj til jer og jeres helt igennem fede fælleskab i jeres Ally...

Med og mod :)? dunno - du har da i hvert fald på intet tidspunkt gjort det bedre end mig i uni11, bortset fra når jeg ikke spiller der. Hvis man vælger at forlade sin ally, fordi man er utilfreds med kurserne, så må man sørge for at passe på sine ting. Ellers er 2-1-1, som jeg ser det, prisen for, at man kan ligge og slacke som miner i et univers. Jeg kan ikke forestille mig, at det har været svært at afsætte sit deut i NL @ andromeda til 2-1-1 .. Hvis det var tilfældet, så er Spacey en newbie :D

Du får et glwrb fra mig. Du får brug for det med dine diplomatiske evner.

• Dejligt at have dig tilbage, Spacey :)

@Moon, alt over 2:1:1 er en absurd kurs. Hvor læser du, at Spacey truer dig? Skrev du ikke en PM til Jump, hvor du forklarede at du ville have givet ham kontoen tilbage i søndags, men da dit net var ustabil fik du en sitter til at fs'e for dig, selvom der ikke var nogle angreb på vej mod dig. Derudover skrev du da også noget i stil med, at hvis vi nakkede din flåde, så ville du lade kontoen dø, men hvis vi holdte os fra dig, så ville du give kontoen tilbage til Jump. Så udfra det du selv skrev, så er det da meget logisk at konkludere at du ikke ville RB.

Men okay, jeg fylder jo ikke 62 om et par år og har ikke masser af tid, så jeg kan jo tage fejl ;)

Og så lige for at forsvare NL, så var det MEGA sjældent du skrev, du havde deu til salg. Jeg har i hvert fald gjort mit til, at så meget deu som muligt er blevet opkøbt, når folk skrev de havde noget til salg, i allymail.

Det er dog rart at høre, at du forbinder god allystil med at kræve endnu højere deu kurser, så raiderne skal bruge endnu flere af deres hårdt tjente ress til at betale en gavmild miner for lidt brændstof.
  • Thamias..... Og Torn

Hvad bringer dig ind i uni 11?

Deres hårdt tjente res? du mener altså ikke der er res overskud i at være en effektiv flåde fyr?

Jeg har tilbudt så meget deut i ally mail og blevet Ignoreret 92% af gangene, så drop det fis, jump havde fået koden, men i valgte jo at tage flåden, nu syntes jeg så jeg vil beholde Acc, man har jo et standpunkt til man tager et nyt, ikke sandt?

Anyways, syntes du skal holde dig fra, hvad jeg har skrevet privat til andre spillere, for ellers havde jeg jo skrevet det til dig også!

og eftersom i ikke bare holder jer til at fjerne main fleet så har jeg jo regnet jer drenge ud.... men nok om det....

Kan i nu have det godt Tøser og god vind i Andromeda til jer alle sammen!

The post was edited 3 times, last by vuti ().

• vuti wrote:

Det er der jeg har spillet for det meste. Jeg havde da kun en kort periode i andromeda, og der havde jeg min egen ally MoMa :) hvor jeg ikke lavede andet end at mine. Hvad bringer dig andre steder hen, og hvilken pointe er det, du gerne vil lave?

• Hvem tog uni 11

Thorn wrote:

Dejligt at have dig tilbage, Spacey :)

@Moon, alt over 2:1:1 er en absurd kurs. Hvor læser du, at Spacey truer dig? Skrev du ikke en PM til Jump, hvor du forklarede at du ville have givet ham kontoen tilbage i søndags, men da dit net var ustabil fik du en sitter til at fs'e for dig, selvom der ikke var nogle angreb på vej mod dig. Derudover skrev du da også noget i stil med, at hvis vi nakkede din flåde, så ville du lade kontoen dø, men hvis vi holdte os fra dig, så ville du give kontoen tilbage til Jump. Så udfra det du selv skrev, så er det da meget logisk at konkludere at du ikke ville RB.

Men okay, jeg fylder jo ikke 62 om et par år og har ikke masser af tid, så jeg kan jo tage fejl ;)

Og så lige for at forsvare NL, så var det MEGA sjældent du skrev, du havde deu til salg. Jeg har i hvert fald gjort mit til, at så meget deu som muligt er blevet opkøbt, når folk skrev de havde noget til salg, i allymail.

Det er dog rart at høre, at du forbinder god allystil med at kræve endnu højere deu kurser, så raiderne skal bruge endnu flere af deres hårdt tjente ress til at betale en gavmild miner for lidt brændstof.

tahmias wrote:

vuti wrote:

Det er der jeg har spillet for det meste. Jeg havde da kun en kort periode i andromeda, og der havde jeg min egen ally MoMa :) hvor jeg ikke lavede andet end at mine. Hvad bringer dig andre steder hen, og hvilken pointe er det, du gerne vil lave?
    Op ? det er ikke mig der taler om andre Uni's vel?
  • "Thamias.... dig skal jeg vist ikke tage alvorligt vel, jeg har jo spillet med dig!"

Det var mere henvendt til den her kommentar. Jeg ved ikke lige, hvad det er du prøver at fortælle mig, men du må hygge dig på din flådeløse konto :) Nu får du jo en fin høj kurs på deut, så ingen problemer med at rebuilde. Det kommer sikkert til at betale sig for dig i det lange løb.

• ja hvorfor skulle jeg tage dig alvorligt?

tahmias wrote:

"Thamias.... dig skal jeg vist ikke tage alvorligt vel, jeg har jo spillet med dig!"

Det var mere henvendt til den her kommentar. Jeg ved ikke lige, hvad det er du prøver at fortælle mig, men du må hygge dig på din flådeløse konto :) Nu får du jo en fin høj kurs på deut, så ingen problemer med at rebuilde. Det kommer sikkert til at betale sig for dig i det lange løb.

Kan du da ikke læse? jeg kan lige skrive det igen..... "Thamias.... dig skal jeg vist ikke tage alvorligt vel, jeg har jo spillet med dig!" hvad er det du ikke forstår?
  • Jeg forstår ikke meningen med din comment. Hvor/hvornår du har spillet med mig, eller hvad der får dig til ikke at tage mig alvorligt, når det er dig, der står her uden en flåde efter et klokkeklart regelbrud :)

• ...Og så tror jeg i har fået lang nok snor. Køl lige lidt ned, og hold jer derefter til hittet i stedet for alt muligt andet.
    tahmias: Hvis du mistænker regelbrud, så brug support.ogame.dk/ i stedet for boardet.